En kan uiteraard een x gaan koffie leuten bij Francescak, want die woont super dicht bij.. misschien dat we elkaar zelfs wel ergens van kennen zonder dat we dat weten van elkaar! hihi
Dat soort dingen zijn echt grappig. Torties woont ook in Zoetermeer en terwijl we in de auto aan het kletsen waren kwamen we dr achter dat zij vroeger bij me zusje in de klas heeft gezeten haha. O ik ben ff flesje geven!
Gezellig!! Wie weet kennen we elkaar wel ergens van! Als jij uit twello komt kan het haast niet missen! tis en blijft een dorp he! ik kom morgen denk ik ook ff langs om het shirtje op te halen! ik stuur je nu een mail!! slaap lekker all!
Heb 2 jaar bij de terstal gewerkt als assistent bedrijfsleidster, misschien daarvan? ik ga even je mail lezen. ik ben zelf tegen een uur of half 1/1 in de stad.. me moeder is dan aan t werk voor me
oke ik moet ff wachten tot roy thuis is van zen werk! wordt denk ik half 2 a 2 ben je er dan ook nog?? hoor het wel! heb de mail verstuurd!
Ja en anders zit ik ergens met Torties te lunchen in de stad.. Dan moet je maar even tegen me moeder zeggen dat ze me moet bellen
Goedemorgen dames! Nou, ik heb een aantal pagina's bij gelezen weer, ga even proberen te reageren Ik las dat er een sorry-verbod geldt, dus dan zal ik me maar niet verontschuldigen dat ik de laatste tijd zo weinig heb getikt hier Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier in limburg ligt er een dik pak sneeuw!! We hebben vanavond een feest, hoop niet dat veel mensen af gaan zeggen! Eigenlijk zou Britt bij opa en oma gaan slapen, maar twijfel nu toch wel of ik haar niet gewoon hier houd. Ondanks het feest-geluid is het wellicht fijner dan 's avonds laat nog naar buiten met dit weer... @schoonmoeders: Tja, de mijne is gelukkig heel lief voor Britt, ik zelf ben het soms niet met haar eens en erger me ook wel eens aan haar hoor. Maar ik ben nu aan het leren om het direct uit te spreken tegen haar als er iets is, omdat zij dat gewoon nodig heeft, ze vangt namelijk geen hints op Dus moet ik haar heel direct benaderen en echt duidelijk 'Nee, dat wil ik niet' zeggen, dan gaat het best wel goed. @van rug op buik rollen: Britt doet dat nog niet. Ze liep een beetje achter met haar nekje om hoog houden. We zijn dus heel veel aan het oefenen met op de buik liggen. Het gaat wel al wat beter. Ze is wel sinds deze week in de box aan het 'draaien'; ze zwiept dan net zo lang met haar beentjes tot ze helemaal rond is gedraaid; kijk ik de ene minuut ligt ze met haar hoofdje aan de linkerkant van de box, kijk ik vijf minuten later ligt ze met haar hoofdje aan de rechterkant! Ze zwaait gewoon met haar heupjes en beentjes en zo draait ze dus rondjes heel schattig om te zien. @ brabbelen: Britt heeft deze week de letter A ontdekt. Eerst was het nog voornamelijk brrrrrrrt en prrrrrrrrrrt wat ze zei, nu is er ook heel veel aaaaaaaaaaaaaaaaah bij gekomen vind die universele babytaal helemaal geweldig. Ik heb zo het vermoeden dat ze langzaam zal zijn met kruipen en lopen ,maar des te sneller met praten, want ze brabbelt de hele dag door @ eerised: he meid wat rot dat je toch teleurstelling voelde na de neg. test. Het is dubbel he? Van de ene kant slechte timing maar van de andere kant weet je al zeker dat je nog een tweede wilt, en dus was ie wel welkom geweest... knufff @ 2e kindje: hier moet ik er nog steeds niet aan denken persoonlijk. Heb nog steeds een heel intuitief gevoel dat Britt ons enige kind zal blijven. Waarom weet ik echt niet. Ik zou dan ook echt niet weten wat ik moest doen als ik nu zwanger zou raken per ongeluk. Ben dan ook al weer snel aan de pil gegaan. @ mare & hellen: wat rot dat het nog steeds zo zwaar is meiden. Heel veel sterkte. @ werken & huishouden: Ik werk 3,5 dag en ik vind vooral ma/di/woe pittig, omdat ik dan echt de hele dag werk. Op donderdag werk ik 's middags vier uurtjes dus dat is wel relaxt. Op de maandag dinsdag en woensdag is het echt een druk schema: 06.45 u opstaan en Britt verzorgen 07.00 u flesje geven 07.15 u manlief komt beneden uit de douche en neemt Britt over, zodat ik me snel kan wassen en aankleden 07.30 u tot hier knuffelen en boertje laten 07.45 u vertrek richting KDV/opa en oma en door naar werk 08.00-17.00 / 17.30 u werken 17.00 / 17.30 u snel naar KDV/opa en oma - Britt ophalen 18.00 u thuis -flesje geven 18.45 u Britt naar bedje 19.00 u beginnen met koken voor onszelf 19.30 u koken 20.00 u opruimen en vaat doen 20.30 u tas inpakken voor dag er na 21.00 u nog wat huishouden doen En dan lig je dus om 21.30 u uitgeteld op de bank en ga ik meestal vlak na tien uur al naar bed omdat mijn ogen gewoon niet meer open blijven zonder stokjes er tussen Maar ondanks dat het vermoeiend is ben ik heel blij dat ik weer aan het werk ben; ik vind het heerlijk om de collega's te zien, weer die uitdaging van het werk er bij te hebben, en uiteraard ook financieel Op donderdagochtend doe ik echt heel rustig aan met Britt in de box en geniet ik er van om wat meer tijd met haar te hebben. Op vrijdag heb ik de hele dag vrij en doe ik dus het huishouden, de was, poetsen etc. @ koortslip: mijn koortslip is er nog steeds, maar begint wel al minder te worden. Ik zal zooo blij zijn als ie eindelijk weg is, kan ik mijn meisje weer kussen en knuffelen, eindelijk!!! @ CB: Britt moet komende woensdag weer naar het CB, voor de derde spuit DKTP en de tweede spuit Pneu. Die hebben we haar de eerste keer niet laten geven vanwege die dode baby's toendertijd, omdat we een beetje bang er van waren. Ben heel benieuwd wat ze nu zal wegen!! Wij zitten nu nog op 5 flessen van 200 cc in elk geval. Hoop stiekem dat dat nog een tijdje mag blijven, anders heeft ze nog maar 1 avond fles! Ik ben nog vanalles vergeten, maar vanaf nu ga ik het weer beter bij houden !
Oh ja: Ik zag nog een heel schattig paars trainingspakje langskomen en een hele lieve foto met een kindje met enorme bos krullen zoooo cute!! oh ja, zal zelf ook nog even spammen
nou ik ben nog niet klaar met lezen... maar ik heb een prachtige bos met krullen gezien! GE-WEL-DIG! en david die lekker in zn wiegje geeft geslapen tot 6 uur! fijn dat je even heb kunnen slapen mare! eerised toch een beetje teleurgesteld meissie... toch raar dan he! nou ik was wel heeeel erg blij dat ik rood zag! ikbenhetmaar ook helemaal geweldig dat trainingspakie! waar heb je die vandaan? Over ongesteld zjn... nu al voor de 3de x!!!!!en mega erg...er valt nu meer bloed dan tijdens de 2de werledoorlog! gister even geshopt bij de sailer(zeeman) ze hadden allemaal van die lekkere jogging broekjes voor Jara voor 1 euro.. heb alle kleurtjes meegenomen... al heb ze het maar 2 x aan.. toch lekker! Eergister en die dag ervoor was jara echt helemaal van slag af door de prikjes alleen maar huilen... gelukkig was ze gister weer een stuk vrolijker! vanacht bij me ouders geslapen omdat manlief op voetbalkamp is.. heerlijk!(waarom zou ik het mezelf moeilijker maken als het wat makkelijker kan..) ze heeft hier gewoon tot 9 uur geslapen!!!! ze was denk ik moe van 3 dagen huilen... Nu zit ze lekker dora te kijken met opa hahaha veel plezier meiden vandaag in deventer!
goedemorgen/middag dames! ik heb ook nog ff een spam van men mooie mannetje! gemaakt met mijn nieuwe camera!
heb het fotograferen ineens zo te pakken! ben echt van plan om er wat meer mee te gaan doen! zo'n witte achtergrond kopen en dan shooten maar!! vanmiddag hebben we fotoshoot van de bell photo en dan ga ik gewoon een beetje afkijken hoe hun het doen hihihi' misschien kan ik er ooit nog een bijbaantje van maken!