hallo dames, ik kom mij ook aanmelden!! aangezien ik in het septembertopic even halfweg zwangerschap niets meer had geschreven omwille van zwangerschapskwaaltjes,ben ik nu toch van plan om elke dag wel iets te komen schrijven,als ons meisje of de drukte het toelaat! ben sinds gisteren avond gestopt met bv,ons meisje had geen voldaan gevoel en wou vanaf 16u elk uur aan de borst en als ze dan in slaap was gevallen en ik legde haar in haar wiegje dan was ze ineens wakker en wilde ze terug aan de borst,pppfff vermoeiend! gisteren haar een flesje(in overleg met ha) van 60cc gegeven en ons meisje sliep als een roos!!!dus gestopt met bv!!heb nu wel serieus last van stuwing!! hellen:wat heb jij een prachtig baby'tje!!! de rest heb ik nog niet bijgelezen!sorry groetjes sofie
Zie nu het mamatopic pas !! Zal hier nu wel langzaam wat drukker worden met nog maar zo weinig September-zwangeren!
J wilde mij wel even naaien maar dat heb ik afgewezen Vanmorgen kreeg ik een telefoontje van mijn moeder, hebben ze vannacht mijn vader met spoed opgenomen in het ziekenhuis:x Hij was wakker geworden en had geklaagd over een schrijnend gevoel in zijn borst en tussen zijn schouderbladen. Mijn moeder heeft toen de huisartsenpost gebeld, huisarts is langs gekomen en heeft meteen de ambu gebeld. Mijn vader boos want hij vond dat hij best zelf even naar het ziekenhuis kon rijden. Tussen de middag belde mijn moeder weer (ze had ons vanmorgen al gemeld dat we niet hoefden te komen ivm de kleine). Ze hebben hem al geoppereerd (via zijn arm), hij is nu 2 stents (als ik het zo goed schrijf) rijker en 1 ader was al helemaal dicht. Aan die dichte ader gaan ze niets doen omdat andere bloedvaten de functie al hadden over genomen (natuurlijke bypass). Gelukkig maar anders hadden ze ook nog een bypass moeten maken. Hij moet in ieder geval vannacht nog blijven, maar dat vond hij ook wel best want hij was heel moe, wel maakte hij zich zorgen over zijn auto's. Hij is namelijk bezig met het restaureren van een oude A-ford, en verder heeft hij nog een Borgward en een Triumph, tja tis maar waar je je zorgen over maakt. Groetjes Anita
Zie deze topic ook pas heb een vraag aan de dames die borstvoeding geven, doen jullie iets speciaals om de productie op te krikken
Jeetje Pluk!! Heel veel sterkte! Klinkt als een lekkere stijfkop die pa van jou Gelukkig hadden de andere aders het al overgenomen!! Dat is niet niks allemaal! Dikke knuf! Even een vraagje, hoelang duurde het vloeien bij jullie? Voor de mama's die al wat langer geleden bevallen zijn of al oudere kinderen hebben. Hier vloei ik namelijk al niet meer sinds een paar dagen, eerst nog wat vocht wel maar nu helemaal niet meer. Kan het zijn dat ik gewoon geluk heb en niet zo lang vloei of kan het nog terug komen? & Wanneer mag je weer in bad na de bevalling?
Thnx! Dan hoop ik dat het niet meer terug komt Heb sowieso amper gevloeid, na de bevalling 3 dagen kraamverband nodig gehad en daarna was een normaal maandverbandje genoeg, binnen een week vloeide ik nog maar amper en toen alleen nog wat gelig vocht, nu al een dag of 3 helemaal niet meer. Maar hou er dan maar rekening mee dat het zomaar weer kan beginnen, dan valt het altijd mee Oh ik ben zó blij met de Puckababy!! Echt een aanrader! Kenji maakte zichzelf eerst regelmatig wakker met zijn armpjes en sinds de Puckababy & we weer een strak en consequent ritme hebben slaapt hij zó snel en makkelijk in en ook nog eens een uurtje langer dan voorheen Héérlijk zo'n tevreden babytje! edit: En hij heeft niet meer zo'n behoefte aan zijn speentje!!
@MijnKleine; ik heb ook maar anderhalve week gevloeid en wat je zegt eerste paar dagen kraamverband en daarna dun maandverbandje. Heerlijk he dat het maar zo kort was.
Das niet eerlijk, ze zeggen dat je minder vloeit als je een keizersnee hebt gehad omdat ze je dan goed schoonmaken van binnen. Ik heb 4 weken gevloeid (waarvan 2 wat bruinverlies) Groetjes Anita
Babijtje, heerlijk he! Haha Pluk, maar als ik sommige verhalen lees van vrouwen die echt 6 weken of soms nog veel langer blijven vloeien dan zijn 4 weken toch ook al meegenomen Hebben jullie kleintjes ook zo vaak de hik na het eten? Kenji had het in de buik al irritant vaak en lang maar nu nog steeds. Hoe rustig en rechtop ik ook met hem blijf zitten!
Pluk, jeetje, dat zal schrikken geweest zijn! En wat is je vader eigenwijs zeg. Gelukkig dat ie geopereerd kon worden. Beterschap! Mijnkleine, ik heb wel zo'n 4 weken gevloeid! En fijn dat de Puckababy goed werkt bij jullie. Dus je hebt nu pas ook een ritme? En onze Kenji heeft ook bijna altijd de hik na het eten. In mijn buik heb ik het maar 1(!) keer gevoeld, maar hij verslikt zich ook vaak. Dus zal het daar ook wel aan liggen. Zo zeg, vandaag ben ik toch actief geweest! Ik heb het hele huis van boven tot onder gestoft, de wc en badkamer gesopt, en gestofzuigd en gedweild. En tussendoor natuurlijk ook Kenji gevoed en geknuffeld. En nu ligt er nog een bergje strijkwas, maar ik vind dat ik genoeg gedaan heb voor vandaag.
Kinley heeft ook vaak de hik, denk niet dat ik er echt wat aan kan doen. Hier net mijn zus gebeld (amerika) en haar even ingelicht over ons pa. Ze heeft alleen een mobiele en daar bellen we alleen op in een noodgeval (voor de rest gebruiken we skype), dus ze nam al op met wat is er. Nu zit ik af te wachten tot ik weer kan bellen pfffffffffff wat duurt een dag zo lang zeg, maar geen bericht goed bericht ga ik maar van uit. Groetjes Anita
Jusi, we hadden een mooi ritme, tot het in de soep liep een paar daagjes. Maar gelukkig hebben we ons ritme weer helemaal terug Wat een activiteit Kan ik me nu helemaal in uitleven in het huishouden nu ik nog niet werk haha! Wel heerlijk altijd zo'n opgeruimd huis he! Pluk, wat een ellende! Zal voor je zus ook wel even flink schrikken zijn, vooral als je op zo'n afstand zit!
@Sofie - Hier ook gestopt met BV. Ook Damian was niet meer tevree. Nu flesjes en moet zeggen dat ik het heerlijk vind. @Anita - Succes met je vader!!! @mijnkleine- ik heb (na KS) 2,5 week gevloeid. paar dagen het dikke kraamverband en al snel gewoon maandverband. Wat is een puckababy?? Ons mannetje heeft ook constant de hik na het eten. Tis ook zo'n schrokkopje! @Jusi - zo zo druk typje vandaag! Ga maar lekker uitrusten en knuffelen met Kenji Damian is bijna 2 maanden....dan gaat ie lekker in zn ledikantje slapen. Hij slaapt nu nog in zn wiegje maar die staat al in zn ledikantje om te wennen. Ik hoop dat hij snel de nacht gaat doorslapen. Heeft iemand toevallig tips?? Ennuh ik weet dat ik in wat zwangerschapsdozen een folder heb gehad van een vakantiepark speciaal ingericht voor baby's, maar kan het nergens meer vinden. Iemand een ideetje???
Jocruella, www.puckababy.com ik vind het echt een aanrader! Was op de site van www.inbakeren.nl aan het lezen en kwam hem daar tegen, eens verder gegoogled naar recenties en die waren allemaal positief. Gisteravond gekocht en direct een ander kind Hij is weer zó rustig en tevreden, slaapt nu een uur langer door elke keer en slaapt veel sneller en gemakkelijker in. Heeft zelfs niet meer gehuild, alleen een beetje gemiemeld voor het flesje maar dat hoort ook Er is een wereld voor me open gegaan haha! Wat gaat dat snel met Damian he! Ze veranderen zó snel he! Benieuwd hoe hij zijn ledikant vind, bij Kenji zijn we na een paar dagen van de wieg naar het ledikant overgestapt en dat ging meteen goed. Wb doorslapen & vakantiepark, (nog) geen ervaring mee helaas.
Gaan jullie straks trouwens weer gewoon werken voor de werkende dames onder ons en hoeveel uur? Hoe gaan jullie dat dan doen met de kleine? Over 3,5 week/4 weekjes moet ik namelijk weer langzaam aan de slag. Werk als zelfstandige en zal dus wel moeten. Liefst bleef ik lekker thuis tot hij naar school ging en eventueel een paar uurtjes maar dat gaat helaas niet. Gelukkig kan ik mijn eigen uren indelen en mijn moeder is heel flexibel in haar uren dus past die op (Kenji heeft daar een babykamertje). Ook wilt de moeder van Bart oppassen dus oppas genoeg. Maar ik vraag me af hoe ik Kenji daaraan moet laten wennen? Zit er echt mee hoe ik dat moet gaan doen.