September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ Lactulose: Die krijg ik hier ook gewoon zonder recept bij de etos :)

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Pluk, dus als ik dat zo bij jullie bekijk, is Kenji ongeveer net zoveel wakker in totaal. Dacht al dat hij de enige was die zoveel sliep. :D

Ikbenhetmaar, is oma saai? :D
    Haha nee grapje! Is daar haar ritme anders dan ofzo?

MamatoB, fijn dat de koortslip bijna weg is! :) Kun je weer lekker kussen met Britt.

Morgenochtend komt mijn vader langs. Die wil graag zien hoe Kenji zijn fruithapje eet. Dat was tenminste de reden dat ie wou komen zei hij. Stiekem mist ie zijn kleinzoon gewoon heel erg. :D
    (Hij heeft hem afgelopen vrijdag voor het laatst gezien.)

3. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ Jusi, lief he, die opa's ;) :D ze zijn stiekem tot over hun oren verliefd op die kleintjes :)

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hahaha nee daar is het zeker niet saai, juist andersom.. daar wordt ze totaal uitgeput en slaapt ze dus iets meer. Hier thuis laat ik haar rustig alleen in de box spelen terwijl ik dan de was opvouw naast haar e.d, dat is het verschil. ;)

5. mam van moppie

mam van moppie Niet meer actief

wie is hier nog meer van plan om pas met 6 maanden te gaan bijvoeden? ik wil t proberen :D om tot 6 maandjes voltehouden

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    even spammen dames, deze is vanavond gemaakt. :D

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    :DEn nog 1 om t af te leren.

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja opa's veranderen echt helemaal. :D Leuk om te zien.

Ikbenhetmaar, ik laat Kenji ook alleen in de box spelen hoor.
    Moet ie ook leren, om zichzelf te vermaken.
    En lieve foto's van Linde. :)

Zo, nu ga ik afsluiten. Sigaretje roken en naar bed. Welterusten!

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    precies vind ik ook, mja daar krijgt ze natuurlijk de volledige aandacht, en dat geeft ook niet.. maar dat is de reden dat ze iets langer slaapt..;)

Ik doe ook nog een sigaretje en dan naar bed, morgen zal wel een latertje worden (eerst werken en daarna verjaardag van me moeder)

10. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @jusi: Ja, ontzettend schattig :) Mijn vader is echt omgedraaid als een blad aan een boom. Britt haalt echt een heeeeeeele lieve kant in hem naar boven :D

@ ikbenhetmaar: wat een SCHATJE!!! :) heerlijk! prachtige foto's!

Ik heb mijn laatste sigaretje al op (in de koude garage, brrr.... maar ja alles om het huis rookvrij te houden! :)) en ga nu Britt haar laatste flesje geven, dan effe lekker douchen en naar bed!

Oh ja, ook nog even spammen, Britt op haar speeldeken gisteren :D

xxx

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hier roken wij ook buiten hoor, of nja in de schuur..;)
    Moet er niet aan denken dat er bij Linde gerookt wordt.

Wat een schatje is britt! en wat een mooie bos haar, bij Linde wordt het nu ook wat "Voller" maar kan niet wachten tot ik een staartje kan maken hahah!

12. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hoi dames!

hier is sem echt heeeelemaal overstuur! roy zit nu boven met hem! hij wil hem graag troosten ( terwijl ik hem nu af wil pakken en het zelf doen hihihi) we hebben hem net een zetpilletje gegeven want het arme mannetje is helemaal op! zen stem is weg van het huilen en zen neusje verstopt! als het zo bllijft toch maar even naar de dokter want zo is het ook niks.
    heb alles geprobeerd neusspray luuf uitzuigen enz niks helpt!

@mamavanmoppie: ik wil ook proberen pas bij te voeden met 6 maand ( wel alvast proeven rond de 5 en halve maand) Al vraag ik me soms af of hij er niet nu al zin in heeft! alles maar dan ook alles wat ik eet of drink volgt hij met grote ogen!
    dus misschien wordt het eerder! kijk het wel ff aan!
    6 maanden BV vind ik ook wel lang genoeg. Denk dat ik dan ga afbouwen en misschien nog 1 keer per dag geven ofzo ( als mijn lichaam dat toelaat!)

@ikbenhetmaar: wat een knapperd is het toch he!!

@mamatobe: britt is ook een mooierd!!

Nou ik ga men man aflossen kan hij ff douchen!

ik rook dan wel niet maar ga zo wel naar bed hihihi

truste dames!

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Francescak, Linde is ook ontzettend verkouden geweest wat toen hielp was neusspray in haar neus te doen en daarna te gaan stomen met haar. gewoon in de badkamer (deur dicht) en de hete douche aan zetten, en gewoon in de badkamer gaan zitten. Alles liep er toen zo uit!

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden :D

Heb zlles weer ff bijgelezen.

@rox, vervelend dat je zusje het zo opvat. Enne ikke geef nog geen liga, dat was miriam :D Ik ga wel liga geven maar dan met sinaasappel of banaan en dan maak ik er een papje van.

hmm.. voor de rest heb ik niet echt veel onthouden.
    @ikbenhetmaar, leuke foto's van Linde !
    @mamatob, leuke foto van britt !

Zit alweer op me werk, ben wel een beetje moe, maar kan morgen weer uitslapen. Nou ja uitslapen , in ieder geval tot een uurtje of 08.00 uur.

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Goedemorgen Joyce! Werkze ..;) Ik mag zo ook..

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    thnx hoor, gaat wel lukken hoor, ben al lekker bezig, al heb ik niet zo'n zin, maar ja wat moet dat moet he ?

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Precies, hoelaat begin jij sochtens dan?
    Ik altijd om 10.00, heerlijk! Sta lekker met Linde tegen 8.00 op en heb dan nog 1,5 uur de tijd om mezelf en haar klaar te maken :D

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    ik begin om 08.00 uur, dus ik stal al kwart voor 6 op ofzo :D

En dan maak ik manolito rond half 7 wakker, en daarna maak ik lorenza wakker en dan breng ik ze rond een uurtje of 07.00 uur naar mijn moeder, en dan doe ik daar altijd nog ff een bakkie gezellig. En dan ga ik om half 8 naar me werk. Gelukkig hoef ik maar tot 16.00 uur maar meetsal ga ik hier tussen 15.30/15.45. weg en dan ben ik weer lekker op tijd thuis. Kan ik nog een beetje op tijd eten maken enz.

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    hihi niets voor mij zo vroeg, ik werk van 10 t/m 17.00
    En op donderdag van 13.00 t.m 18.00 (nu geen koopavond in januarie)

Ik moet na me werk eerst Linde nog ophalen dus voordat we thuis zijn is het vaak 19.00 en dan eten we wat ik de dag ervoor al gemaakt heb. Erg makkelijk.:D

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja precies, nuo ja ik ben meestal tussen 16.00 en 16.30 alweer bij me meoder om de kinderen op te halen en dan naar huis en dan is mijn mannetje er meestal ook , dus dan kan ik lekker koken.

Deel Deze Pagina