September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Sofie, maar ik geef Kenji dan zijn flesje nog niet hoor. ;)
    Hij heeft ook niet persé honger, is gewoon wakker. Gisteren heeft ie ook nog lekker tussen ons in gelegen tot 06.45.
    En wat zielig dat Noa zo verkouden is. :( Beterschap!

Joyce, ah ben jij er zo ééntje? :D:p

Net even boven wezen kijken bij Kenji, en zo lag ie er bij:

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik zou eigenlijk afgelopen zondag naar de kleding beurs gaan voor de winter 2010, maar ben vanwege het slechte weer niet gegaan. Ben nu op internet aan het bestellen, wat een hoop leuke dingetjes! oee ik ben helemaal verliefd, heb nu dus ook even geen tijd meer om te kletsen, want moet en zal vandaag me bestelling eruit krijgen :D

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    3 kwartier geleden:

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    En dit is écht de laatste. :D (Sorry voor de vele spam. :p)

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Jusi, leuk hoor, wat een heerlijke beentjes! :D en was jij niet de gene die het SORRY-verbod had ingelast? :p (of geldt dat niet voor spammen ;) )

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    is er geen tweedehands winkel bij jullie in de buurt hier verkopen ze de kleding en krijg je een percentage mee dus altijd beter dan gewoon weg doen.

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Haha ja dat was ik. :D
    Ik weet niet of dat voor spammen ook geldt, maar kan me voorstellen dat jullie moe worden van zoveel foto's ineens. ;)

En nog een vraagje, is het bij jullie ook vort zo'n waterballet als jullie baby's in badje gaan?
    Vanmorgen Kenji in badje gedaan namelijk, en er lag meer water op de grond dan in bad op een gegeven moment. :D
    Douchen met hem is wel fijner vind ik.

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik douche ook vaker met Noah dan dat ie in bad gaat. Vind dat zo gezellig, dat naakte lichaampje tegen je aan. En in bad spettert ie ook aardig inderdaad!

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Oh ik zou zo willen ruilen met Kenji, mag hij zo de kip in de oven zetten en ga ik lekker in zijn bedje liggen pitten :D

In bad doen is hier ook een waterballet hoor maar goed aangezien Kinley maar 1 keer per week in bad mag (vanwege het eczeem) mag het van mama.

Groetjes Anita

10. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hoevaak doen jullie je kindjes eigenlijk in bad of onder de douche? ik om de dag, echt vies worden deze kleintjes toch nog niet en op de dag dat ze niet in bad gaat was ik haar wel met een washandje.

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Dit was afgelopen weekend even knuffelen met jacky

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja het is bij ons echt overstroming zeg maar straks mag meneer weer in badje en dan kan ik echt water opdweilen zo erg dat het is.

maar dat doet hij echt al best lang eerst had ik sem nog op de babykamer in badje maar met 10 weken ofzo al niet meer kon gewoon niet parket boven zou helemaal krom gaan staan zo veel water

ikbenhetmaar ik ga naar deventer en ga kijken of ik je winkel kan vinden de 26ste deze maand

bij sem komen tandjes door je kunt nu onder een beetje wit al zien zitten hij krijgt ook rode wangetjes maar is nog niet jennelig heb in iedergeval van vsm spul en dentinox erbij dus zal wel voldoende zijn.
    Sem houdt zelf zijn fles al vast als de eerste helft eruit is. Dus heb nu een fles besteld via internet die hij zelf makkelijker vast kan houden. En vandaag rolde hij voor het eerst zelf om
    van rug naar buik terug nog niet.

gister heeft sem maar 3 flesjes gehad en tussendoor 60 cc extra met de medicijnen en een groentehap het hele potje
    kijken hoe het vandaag gaat.

hij heeft tot nu toe 2 flesjes gehad en bijna een halve fruithap dus zo eerst dat laaste beetje fruithap op laten eten dan in badje dan nog even een namiddag pitje dan groentepotje en toetje en dan om 11 uur vanavond weer flesje kijken of dat goed gaat

hier nog een leuke foto weet alleen niet of je het zo goed kunt lezen maar er staat op heidbuurt baby grappig he

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    En deze is van vanmorgen

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Miriam begrijp ik het goed dat sem het nu op 3 flessen al doet? Jeetje wat worden ze snel groot he!, mooie foto trouwens, kan het niet goed lezen.

@ Pluk, mooie meid is Kinley..;)

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Madwin, pakketjes binnen gehad? ;)

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    als hij zo door gaat wel
    dan zit hij op drie keer 180 cc en dan een groentepotje met toetje en een half potje fruit

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Miriam, wat geef jij hem voor toetje dan?
    Ik vind het toch wel erg vlot voor zijn leeftijd om dan al op 3 flessen te zitten.

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heel langzaam mocht ik daar mee beginnen om te kijken hoe sem reageert omdat we het idee hebben dat hij meer en meer wil en geen saaie fles meer dus het cb gaf hier nu al groen licht voor maar de kindjes hoeven hier pas met 6 maand op te zitten hoor.

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik geef sem een beetje volle yogurt met iets diksap erin
    en dat vind hij heerlijk. dat geef je normaal met 6 maand

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006