die danoon die heb ik nog niet gezien maar zal eens kijken in de winkel mischien vind meneer dat ook wel lekker
ja danoontje vanaf 4 maanden , tenminste die gaf ik mano altijd, maar volgens mij hebben ze die nog steeds
Jusi: Leuke foto's!!! Enne daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor! Tweedehandswinkel: Zit hier zo niet in de buurt volgens mij... Badje: Hier ook volop waterballet. Maar Yanoah geniet! En dat is het belangrijkste!
Ariel, ja ik vind dat dus ook veel leuker, en intiemer idd! Dat naakte, natte, glibberige lijfje tegen me aan, heerlijk! De laatste keer begon ie ook ook nog eens aan mijn tepel te zuigen. Alleen komt daar echt niks meer uit, gek kind. Pluk, haha van mij mag je ruilen hoor. Weet alleen niet of je nog in zijn bedje past. En wat een lieve foto van Kinley en Jacky. Lief altijd he, hoe hondjes met die kleintjes omgaan. Ikbenhetmaar, Kenji gaat 1 keer in de 2 dagen met mij of Jurgen onder de douche, of met mij samen in bad. (Badzitje). Soms zelfs 1 keer in de 3 dagen, als er iets tussenkomt, zoals gisteren. Miriam, jeetje, wat eet Sem al goed fruit en groente! Leuke foto ook!
die danoon die heb ik nog niet gezien maar zal eens kijken in de winkel mischien vind meneer dat ook wel lekker hij wil nu uit de box en in badje hihi hij vind het niet meer leuk dus deze mama stopt
en we dringen niks op hoor het gaat vanzelf deze heer wil gewoon dit al hebben en de fles is geen voldoening meer zolang cb het goedkeurt en sem hier vrolijk op is vind ik het prima heb ook het idee dat hij met de reflux minder last heeft met de potjes dus dat zal ook wel meespelen
Je hoeft je niet te verontschuldigen. Fijn toch, dat ie het zo goed doet met de bijvoeding én op bijna 3 flessen?
@ Miriam, en hij slaapt ook goed de nacht door op 3 flessen? En welke hoeveelheid geef je hem dan in de fles?
Yanoah gaat ook niet elke dag in bad hoor! Niet goed voor zijn huidje. Of om de dag of 1 x in de 3 dagen. En anders even lekker wassen met een washandje. Leuke foto's van Kinley! En leuk shirt van Sem! Fijn dat Sem al zo lekker eet! Hier gewoon nog 4 flessen.
hij wordt door mijn man om 22.45 uit bedje gehaald dan maak ik de fles 180cc dan om kwart voor 12 gaat sem weer in bedje wij moeten na elke voeding sem 45 min recht op houden maar hij slaapt eigenlijk om kwart over 11 al weer maar dan ligt hij dus nog niet in bed in onze armen