Nee hij weigert wat te doen op zijn driewieler en zijn trekker, we hopen dat met een fiets het dubbeltje wel valt omdat je daar toch in een andere fietshouding zit. Jocruella meid wat een achtbaan zitten jullie zeg. En wat een rare vrouw om jullie op te bellen met zo'n bericht, je de klaplazurus laten schrikken met het 06 nummer en dan doodleuk zeggen dat je volgende week weer mag komen. Ik hoop in iedergeval dat het opstartproblemen blijken te zijn en dan de onderzoeken van volgende week gunstig uitvallen. In ieder geval heel veel sterkte en lekker de tranen laten lopen hoor. Groetjes Anita
@jocruella: so zeg wat raar weer. die mensen geven informatie door zonder erover na te denken wat het met jullie doet. gelukkig hebben jullie nog een verhelderend gesprek gehad en het goede nieuws van de waardes die wel in orde zijn. ik hoop echt dat die stresvolle dag die jullie te wachten staat nog veel meer goed nieuws gaat brengen!!!
Jeetje Jocruella, wat een verhaal meid. Ik hoop voor jullie dat alle onderzoeken goed mogen gaan en dat jullie goed bericht krijgen. Heel veel succes en laat die tranen maar lekker vloeien hoor. Hou je taai.
Zo.....beide jongentjes liggen al op bed. Sem heeft om 18.30uur z'n flesje gehad (150 ml) en is daarna lekker in bad gegaan. Na het afdrogen en aankleden had meneer nog wel meer trek en dronk nog eens 40ml Vanmiddag dronk hij ook al 180ml maar moet er wel eerlijk bijzeggen dat er toen 5uur tussen de voeding zat. Ben benieuwd wat hij vanavond laat bij papa nog drinkt en hoe lang hij dan pit vannacht. En ik.......???? Ik zit al heeeeerlijk in mijn slaapoutfit en ga zo lekker.........SLAPEN. Manlief geeft als hij vanavond laat thuis komt de laatste fles dus ik kan lekker bijtanken. Vroeger ging ik rond deze tijd altijd ff voorslapen voordat we gingen stappen en nu ben ik zo blij als een kind dat ik er niet meer uithoef en naar bed mag hahhahahaa.
@ rensje: wat rot zeg voor jullie mannetje dat hij zo'n krampjes heeft! Ik meen dat er wel een bepaald medicijn is tegen krampjes, weet niet zeker of dat lactulose is??? Kun je misschien navragen bij je huisarts of VK? Heel veel sterkte! @ Jocruella: jemig wat een verhaal meid. Ik hoop echt voor jullie dat de hypofyse snel goed gaat werken en dat het allemaal goed komt!!
Hey meiden, Dank je wel voor jullie lieve berichtjes. We hebben toch goede hoop dat het uiteindelijk allemaal goed gaat komen met ons manneke. Hij doet het namelijk hartstikke goed hoor! Hij drinkt, eet, poept, plast, huilt, knuffelt, jammert, lacht en slaapt hartstikke goed! tis een lekker ventje waarvan wij voelen dat alles goed is. @Sembem - zo zo jou kleine drinkt veel!!! Ons kleintje heeft ook steeds meer honger. Was huiverig hem 150ml te geven, maar zie dat jou zoontje zelfs nog jonger is..............Wij zijn er heeeeel voorzichtig mee begonnen. vandaag stond hij namelijk bijna om de 3 uur ipv 4 uur op de stoep voor eten. Lekker vreetzakkie hahahaha Hopelijk slaapt hij ook snel door snachts, het is wel slopend hoor die nachtvoedingen. We doen rijstebloem bij zijn laatste flesje, maar geloof niet dat dat heel erg veel uitmaakt. Lees hier meer beebs met poepprobleempjes. Gelukkig heeft Damian geen last met poepen, maar hij raakt er altijd wel overstuur van. Als hij poept, nou dan kan ik er wel 3 luiers tegen aan gooien.......het is net een tube wat leeggeknepen wordt. Mijn god wat komt er een hoop uit zo'n klein mensje. Voor beebs die echt last hebben met harde ontlasting....een druppie olie in hun flesje zou wonderen moeten doen. @mijnkleine - TOP IDEE meid!!! Geniet er maar lekker van! @Andi.............het mickey pakje past!!!
goeiemorgen allemaal!! @jocruella: jeetje wat een verhaal!! mijn duimen staan omhoog voor de volgende uitslagen!! hier heb ik een goede nacht gehad,allè ik moest er wel om 00.15u en om 4.30u uit voor haar flesje ,maar ik heb lekker geslapen. net zoals sembem vroeg mijn bed ingekropen.dat kan eens zalig doen zolang slapen! verder ga ik vandaag op schoenen jacht.hoop dat ik een leuk paar laarzen vind. gisteren had ik een paar laarzen gezien,maar aangezien ik 9 maand geen hakken heb kunnen dragen,riskeerde ik het toch niet om die laarzen te kopen en ze waren ook wel ietsjes te duut (170 euro)! dus hoop dat ik er vind onder die prijs. groetjes sofie en misschien tot strakjes.
goedemorgen, woah wat een nacht. david had bedacht dat ie best een keertje langer kon slapen. nadat hij 6 uur achter elkaar had geslapen werd ik wakker met lekkende tieten, alles was al helemaal doorweekt. en toen moest ik hem nog wakker maken ook. volgens mij had ie nog best langer willen slapen. maar ja na die regeldagen staan mijn borsten echt weer elke keer op knappen vlak voor een voeding. straks komen mijn ouders nog langs en daar heb ik echt zin in, zij hebben hun kleinkind voor het laatst op de tweede dag gezien. dus het wordt vast leuk. verder doen wij vandaag lekker helemaal niets.
Jaaaaaaaa!! Leukleuk!! Mare, wat heerlijk dat je zo lang hebt kunnen slapen! Hier kon Kyrian gisteravond niet in slaap komen en uiteindelijk is Michael om 12 uur met hem beneden gaan zitten en daarna werd ik pas om half 5 (!!!) wakker met een klappende borst, Kyrian lag nog prinsheerlijk te slapen, maar ik heb 'm ook maar wakker gemaakt. Zit hier nu met twee kids aan tafel, Kyrian op schoot, typend met één hand. Michael ligt nog lekker te slapen, heeftie wel verdiend na vannacht.
haaaaaaaaaaai meiden!! hier ben ik dan, eindelijk weer internet afgelopen maandag ben ik na een storm bevalling bevallen van een mooie gezonde zoon, Job Hij woog 4000 gram en is 55 cm lang.. Na een paar paniekerige eerste dagen komt hij nu weer lekker tot rust hij heeft flink last gehad van dat de bevalling zo snel is gegaan ik zal even kijken of ik heel gauw een fotootje kan plaatsen maar moet eerst nog vanalles uploaden, net internet weer.. heb alvast 1 voorproefje, kijken of het lukt om hem te plaatsen bedankt voor jullie felicitaties!! en wat een mooie babietjes heb ik hier al allemaal gezien.. gaat alweer hard he allemaal!! Morgen ook alweer een weekje hier.. de kraamhulp is morgen ook voor het laatst hier en dan begint hier onze routine ook weer bas geniet gelukkig ook volop van zijn broertje, we hebben het echt getroffen met 2 van die tevreden lieve kerels hier! kom gauw weer meer kletsen maar was jullie wel even een berichtje schuldig, ben zo lang weg geweest.. alles terug lezen word onmogelijk dus ik probeer vanaf hier de draad weer op te pakken ff gauw een fotootje
hey mamavanbas: wat leuk dat jij er ook weer bent. hihi moet wel lachen om job, de speen is bijna groter dan zijn gezicht. maar wat ik zie is een heel mooi mannetje hoor. @andi: wat kunnen onze mannen soms ook lief zijn hè?! mijn man heeft dat soort dingen nu ook al een paar keer gedaan en daar ben ik hem zo dankbaar voor!
mamavanbas: Wat een heerlijk ventje is Job zeg. Fijn dat alles achter de rug is en dat het goed gaat. Geniet er maar lekker van. mare: Heerlijk zeg zo'n nacht. Knap je van op he! Sofie: 170 euro is idd wel errug veel geld, heb ik er ook nooit voor over hoor. Vind zo'n 100 euro toch echt het matje. Wil altijd meer dan 1 paar vandaar, ben niet voor niets een vrouw he Jocruella: Hier hebben wij ook een tijdje rijstebloem in Sem zijn flesje gedaan met de laatste voeding maar hij sliep er echt niet langer op (helaas) dus zijn er weer mee gestopt. Hier: Een goede nacht gehad. Sem kwam om 23.45uur gisterenavond maar papa was helaas nog niet thuis uit zijn werk dus moest mama alsnog uit bed (daaaaag lange nacht slapen) Sem lag te meuten met de fles dus lag pas weer om 1.15uur en kwam toen om 6uur vanmorgen. Die fles had hij zo op en sliep toen weer tot 8.30uur. Geen klagen dus. Manlief heeft de hele strijk al weggewerkt (worden jullie ook zo gek van al die was?) en ik heb met de oudtse en Sem eventjes in bad gezeten. Vanmiddag maar weer naar een verjaardag 8)
wij striken de was niet dat scheelt wel maar ja het is echt enorm veel. ben wel blij dat er de eerste twee dagen een kraamverzorgster was die het deed, zo veel was had ik nog nooit gezien. hier nog een foto van david (en mij) hij dacht: als je mij niet voedt dan eet ik jou gewoon op hoor.
hey dames dacht kom even binnen wippen XD @ Joyce hoe is het geweest met uit eten en heb je nog een beetje kunnen rusten? @ Jusi ja hij wilde echt alleen op m'n arm had hem in't wippetje,in de box,in bed,op ons bed gelegd maar niks. alleen in de wandel wagen sliep hij ineens toch.........dus denk dat ik de volgende keer lekker ga wandelen of de wagen naar boven haal en een hindernisbaan hier maak en dan met de wagen lekker erover heen XD ik heb een laptop.....dus geen draadloos toetsenbotd. maar nu doet hij het gewoon goed....raar ding! lekker dat kenji weer goed geslapen heeft hoor! zal vanavond even verder lezen...........ons mannetje is wakker en krijgen over n half uurtje visite. papa is nu t/m woensdag vrij en dat is heerlijk en voel het zelf ook meteen. kan storm ook lekker met papa kroelen XD ben gister middag met hem bij de mannen bij het voetbal wezen kijken,we gingen hier weg in de wandelwagen en storm lag binnen twee tellen te slapen......wat een wonderapparaten zijn dat toch he! zelfs toen ik in de kantine was,waar de muziek kei hard stond sliep hij verder! ik was echt sprakeloos en ook erg blij.....want nu weet ik als hij echt moe is slaapt hij ook bij herrie. vandaag gaat ie wat beter en ligt hij lekker in bed te slapen. wel werd hij om de 20 minuten wakker en moet je bij het bed blijven zitten,zijn handje vast houden en dan valt ie weer in slaap. ik heb geen idee hoe het komt....maybe dat hij het eng vind ofzo??? oh gister avond lag hij in het wippetje op de bank horen wij hem ineens piepen,zachtjes huilen....gingen we kijken en allemaal tranen over z'n wangetjes heen! gewoon zielig wa shet! hij lag slecht te dromen.
Jocruella, jeetje meid wat onwijs heftig allemaal. Kan me heel erg goed voorstellen dat het allemaal erg verdrietig en emotioneel is. Heb nog aan jullie moeten denken afgelopen dinsdag. We zullen hier woensdag heel erg hard voor jullie duimen voor een goede uitslag. Dikke knuffel voor jullie en voor jullie mooie dappere mannetje!
Zal ook even hier posten... Even kort want ik voel me alsof er een vrachtwagen over mee heen gereden is en nog een paar keer achteruitgestoken is voor het inparkeren... dank voor jullie gelukwensen!!!! Ik vond het onwijs heftig (ben nog niet toe aan een bevallingsverhaal, maar dat zal nog wel komen), maar geniet lekker van ons mooie kereltje. Hoop weer snel mee te kunnen kletsen en dat het goed gaat met alle hummeltjes!
Gizem is ook een scheetje he...Merakli! Mare: tuurlijk heb ik dat wel eens. Nu zijn er dus mensen die dan meteen denken dat ik Roos niet leuk/lief vind. Dat is pure onzin. Maar kennelijk kan niet iedereen ertegen als je uitspreekt dat je het niet altijd geweldig leuk vind. Ik zit er niet mee. Ik hou meer van Roos dan ik ooit van iemand hield...maar daarom mag ik best eens balen dat na een bewerkelijke zwangerschap, ons kindje ook bewerkelijk bijkt te zijn. En dat ik er dan ook nog het grootste deel van de week alleen mee ben. Owww die foto van jou en David..so cute! En pluk: wil Kylian nu wel fietsen?? MamatoB: mijn hersenen schieten af en toe ook nog in de standby stand. Schijnt heel normaal te zijn. de combi hormonsters en slaapgebrek zijn de schuldigen in deze kwestie Enne Roosje is al 3 x bij opa geweest. Mijn pa past dan op ( die geniet er enorm van) en zo kan ik met mams ff de deur uit. Ik weet dat mijn kleintje in goede handen is en kan er dan ook weer veel beter tegenaan als ze weer zoveel huilt. Joyce: vervelend zo'n korte nacht.. Jusi: fijn dat Kenji lekker sliep Oww FrancescaK: ik ben al een aantal keer ondergeplast..en ook een portie spuitpoep is me niet bespaard gebleven MijnKleine: ik hoop, dat je het samen heel fijn hebt gehad Rensjhe: heb je al Infacol geprobeerd?? Jocruella: wat een schrik zeg, die bloedwaardes. Ik duim met je mee, dat ze verder niets geks meer zullen vinden! Hee mamavanBas(en Job), fijn weer van je te horen! *zwaai* aan Booky en Elisabethje FF knippen en plakken vanuit het dagboek: Helaas heeft de Open Huizen Route van gister helemaal geen kijkers opgeleverd. Wat ontzettend jammer! Samen met een enorme plensbui, zakte mijn hoop op verkoop -en dus het bereikbaarder worden van ons alle drie samen leven- de grond in. Al meer dan een jaar staat het te koop nu. Het is best lastig om dan nog positief te blijven...... Better luck next time??? Gisteravond vierde ik alleen met familie en een enkele goede vriend, mijn verjaardag. Het was erg gezellig. Schoonzus heeft me nog geleerd hoe Roos in te bakeren en dat gaf zeker rust in de tent. Vannacht hebben we dan ook alle drie uitstekend geslapen! Roos kwam natuurlijk wel om te eten. En in de vroege ochtend moest ik haar helemaal schoonpoetsen en omkleden omdat ze een lekluier had. Maar verder werden we alledrie heerlijk wakker na een lange slaap. Uiteindelijk eindigden we met zijn drietjes in bed. Een druk pruttelende en vervolgens slapende Roos tussen ons in. Papa doezelde ook weer weg. Behalve ik. Ik kon mijn ogen niet van het tafereeltje in mijn bed afhouden: mijn 2 grote liefdes lagen heerlijk naast elkaar te slapen en toen begreep ik het: dít was nu zo'n moment waarvan men zegt "Geniet ervan!" en dat deed ik. En zo werd het een ochtend om in te lijsten...... *wat er niet bij staat, is dat papa en ik voor het eerst weer ..euhm..vandattum hebben gedaan. Heel spontaan en misschien was dat wel het beste. Ik vond het wel héél spannend, hoor! En het was wel wat gevoelig, maar niet pijnlijk *
@heleen: idd je baalt dan toch neit van je kind maar van de situatie. net als tijdens de zwangerschap als mensen vroegen: hoe voel jij je? en het antwoord was klo... dan vroegen ze gelijk geniet je niet van je zwangerschap dan. tja het kind is leuk maar de ongemakken niet. wat een leuke ochtend heb jij gehad zeg. dat zijn inderdaad de momenten waar je aan vast moet houden en waar je van moet genieten
MijnKleine, hoe is je avond en nacht zonder Kenji bevallen? En ja wel grappig van het verschil van doordeweeks en weekend. Ik doe volgens mij niks anders, behalve na de voeding van 9.00 terug naar bed gaan op zondag. Pluk, hoe heeft Kinley het afgelopen nacht gedaan? Sofie, wat erg dat jullie de honden weg moesten doen! Dat lijkt me echt hartverscheurend. Maar ja, kan me voorstellen dat Noa nu voor gaat. Sterkte! Jocruella, jeetje meid, ik ben stil van je verhaal... Ik vind het zó erg voor jullie dat jullie nog zo in onzekerheid zitten met de schildklier van Damian. Ik wil jullie nog veel sterkte wensen. En een dikke knuffel van Kenji en mij. En wat is Damian toch een mooi menneke. MamavanBas, ook al zo'n mooi menneke die Job van jullie. Mare, wat een leuke foto. Over de was gesproken, ik vind het nu vort meevallen. Maar in het begin was het idd véél meer. Elizabethje, een bevalling ís ook heftig! Maar doe rustig aan hoor, we zien je vanzelf weer. Nu maar eerst genieten van jullie manneke. Hellen, wat fijn dat je vanmorgen zo hebt kunnen genieten van je kersverse gezinnetje. Ik hoop van harte voor je dat het snel allemaal beter mag gaan, en dat je meer van zulke momenten zult gaan krijgen. En wat ontzettend klote dat je helemaal geen kijkers hebt gehad voor je huis. Schiet niet echt op he?