September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ikbenhetmaar; Noah gaat ook om de dag in bad of onder de douche hoor. Alleen als die heel erg heeft gespuugd of een onwijze poepbroek heeft gehad gaat die extra in bad. Ze worden nu inderdaad nog niet zo heel erg vies. Rosalie die word wel vies, maar die heeft zo'n gevoelig huidje dat ze ook om de dag in bad gaat. En de andere dag wassen we dr heel goed met een washandje.

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wij moeten Noah ook rechtop houden na de voeding, alleen bij de voeding van 23.00 ligt ie altijd nog te slapen en gaat ie daarna ook direct z'n bedje weer in. Die staat schuin, dus moet ook goed zijn...

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Linde krijgt dan wel veel meer melk zeg!
    8.00 240 +8
    13. 210 + 7
    15.00 groente hap (half potje)
    17.00 210 + 7
    20.00 210 +7 en dan gaat ze naar bed tot de volgende ochtend 8

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Ikbenhetmaar; zag laatst ergens een super stoer geruiten blousje van je Dirkje verkoop jij die ook?

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    :O wat is er ineens veel geschreven... heb wel alles gelezen.

voor het eerst sinds een maand slaapt david op de bank ipv bij mij in de draagdoek en hij slaapt ook nog eens door een voeding heen. ik weet niet wat mij overkomt. alleen moet hij zo wakker want we moeten naar het cb, beetje jammer.

david gaat maar 2 keer per week met ons douchen. in bad gaan vindt hij niks. wij gebruiken trouwens ook geen cremes en dingen want daar reageert hij enorm op. alleen als ie echt een vieze poepluier heeft gehad tot in zijn nek dan gebruik ik neutral.

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Uhm in welke maat? dan moet ik even gaan kijken..

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Maat 74 of 80

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Mare, heerlijk dat hij even slaapt!
    Succes bij het CB

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh en trouwens, ik lees zo vaak dat kinderen van buik naar rug of andersom draaien. dat probeert david nog niet eens. maar hij probeert wel te gaan zitten. zo schattig, hij kijkt er eerst heel ernstig bij en als het met een beetje hulp is gelukt moet ie lachen en mama ook :D

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Lekker hoor Mare dat ie even slaapt! Succes zo bij het cb!

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @Mare; dat komt misschien omdat er zo ontzettend veel energie naar het niet slapen en de reflux gaat?

12. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mare: Veel succes bij het CB. Super dat David ff slaapt.
    Enne hier ook nog geen draaipogingen hoor!
    Yanoah wil ook liever zitten.

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja, Lorenza wil ook alleen maar zitten, anders gaat ze huilen :D
    Heb ook het idee, dat ze snel uit zichzelf gaat zitten.

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Noah die blijft ook al ff los zitten. Niet al te lang natuurlijk, want dan valt ie om. Maar hij doet het verrassend lang, staan ook trouwens....

15. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    #6195 MijnKleine, 12 jan 2010
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
    Jeetje dames, jullie gaan op 't moment zó hard dat ik het écht onmogelijk bijgehouden krijg *bloos*, gisteravond nam ik eventjes snel een paar pagina's door en waren jullie bij 606 en nu gewoon al 620. Sorry dat ga ik niet meer allemaal lezen en reageren...
    Hoe graag ik ook zo up to date mogelijk blijf, met jullie mee lees en leef dit red ik niet :$ Hoop dat jullie het niet erg vinden en ik gewoon tussendoor in kan springen en verder mijn best doe om het enigszins bij te houden?

Hopelijk gaat alles goed hier!

Nog belangrijke dingen die ik gemist heb?

@Mare, las dat jullie donderdag eindelijk naar het ziekenhuis mogen, gelukkig, hoop echt voor je dat alles nu véél beter gaat!

@Hier is het koud, wit, druk.. Gister op het CB geweest en hij was nu 64,5cm en 7670 gr. Dus in één maand tijd 1,3 kilo bijgekomen hihi. Maar hij volgt zijn eigen lijn die heel netjes in verhouding is wb lengte/gewicht. Verder ontwikkeld hij zich mentaal heel snel, hij gedraagt zich mentaal als een baby van gemiddeld 7 maanden :$ Van de spuitjes is hij weer beroerd geweest met flinke verhoging, ook vanmorgen nog maar nu gelukkig weer goed.

Verder gaat alles zijn gangetje, niet echt iets bijzonders te melden :)

16. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Draaien doet Kenji hier ook nog niet van rug naar buik of andersom, wel trekt hij zichzelf op om te gaan zitten en verbaas ik me over zijn fijne motoriek. Mentaal gaat hij op het moment harder dan fysiek.

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje Mijnkleine, die is ook goed gegroeit zeg! En het ene kindje is sneller mentaal en het andere kindje is weer sneller fysiek.

Rosalie bijv. kon al lopen toen ze een jaar was en dr nichtje die 3 maanden jonger is dan zij kon lopen met 15 of 16 maanden. Maar dr nichtje die praat nu al hele zinnen en dat doet Rosalie dan weer niet.

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @Ariel, nee staan doet ze nog helemaal niet, maar zitten wel hoor en idd, dingetjes vastpakken doet ze ook graag hoor, ze grijpt naar alles wat bij haar in de buurt komt.

@mijnkleine, tuurlijk is dat niet erg :D Je bent niet verplicht om altijd wat te posten, dus kom maar wanneer jij tijd hebt hoor :D

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja precies er zit echt verschil tussen :D Mano liep ook pas mt 14 maanden ofzo, terwijl hij al echt rond de tafel liep met 8 maanden, dus toen dachten we echt zo die gaat snel lopen , nou echt niet hoor.

En ik hoor nu nog steeds dat mano goed kan praten voor zijn leeftijd.Hij heeft ook nooit gekropen ,alleen zittend op zijn billen schuiven.(ikke ook toen ik klein was trouwens)

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi wat grappig, dat deed me zusje ook altijd. Schuiven op de billen :D

Deel Deze Pagina