ja ikke ook en mano ook Hij heeft echt nooit gekropen, na dat billen schuiven ging hij lopen Hij heeft ook nooit getijgerd.
@ikbenhetmaar , tijgeren is op hun buikje ligeen en dan naar voren schuiven, net als in het leger zeg maar.
@ Francescak, dit is alweer de winter wat ik besteld heb hoor, dat wordt pas in aug uitgeleverd.. De zomercollectie komt uit me hoofd de 2e week van februari binnen, dan haal ik er direct 1 voor je uit.. en dan kan ik of via foto of dat je even langs komt hem je laten zien. Maar dan weet ik zeker dat ik het nog heb..
Grappig is dat hoe elk kind zijn eigen weg volgt in zijn ontwikkeling! Ben heel benieuwd hoe dat hier gaat met alle baby's!
ik ook want ben na de bevalling alweer aangekomen! lui mens dat ik ben! in mijn verlof tijd heb ik het er nog goed van genomen!' ppffff vind ook zoveel lekker!!
ik was boos op het cb. eigenlijk was mijn afspraak gisteren hebben ze hem verschoven naar vandaag. vervolgens moest ik david om 16 uur gelijk uitkleden om te wegen enzo maar kwam pas om 16.35 aan de beurt. vervolgens maakte de arts allemaal rare opmerkingen om te laten weten dat ze het niet met mij eens is... heb me echt in moeten houden. ziekenhuis wordt nu pas vrijdag, dit heeft ermee te maken dat de kinderarts er dan zelf ook is en dan gelijk de heupen worden nagekeken en een allergietest wordt gedaan. goed die ene dag houd ik nog wel vol wij gaan zo lekker weer sporten. ik zit trouwens alweer op mijn pre david gewicht en moet op het moment me best doen om niet nog meer af te vallen.