September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Vreselijk is dat he! Ik zat de eerste keer met Noah ook verschrikkelijk lang te wachten. Was ondertussen maar gaan voeden toen.

Hoeveel weegt David nu? En hoe lang is hij?

2. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    @Mare, misschien had je tactvol toch wat kunnen zeggen bij het CB om herhaling te voorkomen? Jij moet David opvoeden en niet de arts van het CB. Vorige keer moest ik met Kenji ook zo lang wachten en heeft hij in totaal een uur lang geschreeuwd daar.. Stom CB!
    Nog één dagje en dan hopelijk concrete oplossingen voor jullie! Dikke knuffel!

@Gewicht, hier gaat het langzaam maar zeker de goede kant op. Kon van de week voor het eerst weer in een oude broek en was apetrots! Ook al zat hij voor de bevalling wat ruim en nu iets strak, ik kon hem tenminste weer aan zonder dat er een berg vlees over hing. In het begin kreeg ik hem echt met geen mogelijkheid over m'n kont haha!

Laatste keer dat ik woog was er al 20 van de 29 kilo vanaf en zondig toch nog zo nu en dan met snoepen en heb de helft minder werk door het weer op het moment. Hoop dat als het gaat dooien en ik weer meer in beweging ben dat die laatste kilo's er snel afvliegen :)

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    MijnKleine, Kenji groeit ook goed zeg. :) En mentaal al als een baby van 7 mnd!? Wow! :$
    En voel je niet schuldig dat je niet op iedereen kan reageren! Dat kan niemand meer, nu iedereen werk en kind moet combineren.
    Schrijf lekker wat je wilt, er wordt toch altijd wel door iemand op anderen gereageerd.

Mare, wat rot van het CB!
    En toch wel fijn dat alles op 1 dag in het ziekenhuis kan he?

En ik weet niet of ik het hier al verteld had, maar ik ben bezig met ander werk. Nu had ik dus de AH hier in het dorp gebeld, om te vragen of zij ook mensen via de WSW aannemen, en ze stonden er niet negatief tegenover. Dus ik vorige week op mijn werk aan mijn mentor verteld, en zij gaat het nu proberen te regelen.
    Ik had vandaag de AH weer gebeld, en ze wist nog niet of er een werkplek vrij kwam. Maar ik vertelde dat er binnenkort iemand van mijn werk contact opneemt, en dat vond ze goed.
    Dat is dus nog vrij positief toch? :D
    Oooh ik hoop zó dat het gaat lukken!
    Dan ben ik echt een heel gelukkig mens, en kan ik op mijn werk ook eindelijk met mensen van mijn eigen niveau kletsen. :)

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Sem vond het ook echt niet leuk badje schreeuwde alles bij elkaar en toen heb ik een badzitje gekocht bij prenatal nu vind hij het geweldig hij zit daar in en kan niet echt draaien of zo mischien dat het daarom wel fijn is en anders niet.
    mis kun je zoiets ook proberen als je het leuk vind dat je ook een keertje david in badje kunt doen optie hoor dacht moet het toch even zeggen

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    wat ik altijd doe is mij laten inplannen voor 10 uur bij het cb ja is vroeg en ik wandel een half uur heen en dan weer terug maar ik hoef noooit lang te wachten en daar hou ik van direct aan de beurt.

iedereen fijne avond gr miriam

6. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hey dames,

jusi:dat zou wel super goed zijn als je daar kan beginnen!
    ben je het werk soms beu wat je nu doet???

hier zit Noa met koorts!
    om 17.30u had ze 38.1 C° en heb ik haar perdolan gegeven en nu net een heerlijk badje met euchaliptus en na het badje goed ingesmeerd met luuf,alle medicijntjes en na haar flesje is ze toch rustig inslaap gevallen.
    hopelijk slaapt ze de nacht goed door en gaat ze niet teveel last krijgen!

groetjes

7. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Jusi; leuke foto;s! Dat zou mooi zijn joh als het wat bij de Appie gaat worden. Ff spannend dus

@Sofie; ach wat sneu dat Noa verkouden is. Ik hoop ook dat het snel beter gaat

@Miriam; hier komt ook een tandje door, volgens mij bovenin. Heb ook dat spul van vsm gehaald. Wat doet detinox?
    Vind het trouwens leuk om je hier weer te zien en dat het nu allemaal lukt met Sem!

@MijnKleine; Kenji is ook lekker gegroeid zeg!

@Mare; balen joh dat je zo lang moest wachten bij het cb. Ik heb ook een keertje 45 minuten moeten wachten. Nu ga ik altijd begin van de mdidag als eerste of tweede, hoef ik niet zo lang te wachten.

Badderen; Jurre gaat elke dag in bad of onder de douche. Gewoon om lekker rozig van te worden en dan lekker naar bed met de fles en slapen. Hier geen waterballet, Jurre gaat lekker in het grote bad. Ik durf zelf niet zo goed met hem onder de douche, bang om hem te laten vallen, dus dat doet Marc altijd.

Fijne avond meiden!

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik heb van horen zeggen dat detinox spul is wat je op het tandvlees smeert zeg maar en dat dat direct verlichting geeft en ik dacht ach ik ben nu toch bij de drogist laat ik maar wat meenmen proberen maar heb geen idee of het echt beter is hoor

o ja en lief dat je het leuk vind dat ik er weer ben hihi bloos

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Dames hebben jullie al een kinderstoel zo ja welke en waarom juist die?
    wij gaan as zaterdag op pad en ben benieuwd waar ik op moet letten en welke faforiet is

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wij hebben de X-Adventure eetstoel. We hebben deze genomen omdat het blad er af kan. Hij in hoogte verstelbaar is en ook de rugleuning verstelbaar is. En de bekleding kan gewassen worden.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Deze maar dan met bruine bekleding.

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    verstel je de rugleuning dan ook in een kinderstoel?

ik heb echt geen idee hoor

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee hoor dat hoeft niet persee. Alleen als ze nog niet helemaal goed zelf kunnen zitten is een eetstoel anders niet zo handig. Ik gaf Rosalie eerst altijd dr hapje in de wipstoel

14. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben hier Triptrapstoelen.
    Maar we hebben ook een kinderstoel van Ikea!
    Die van Ikea beviel ook erg goed.
    Dus die gaan we ook zeker weer gebruiken.
    En hij is heel erg goedkoop! En je kan hem helemaal uit elkaar halen, dus makkelijk mee te nemen op vakantie e.d.
    Daar hebben we een blad voor en de Triptrap gaat meteen aan tafel.

15. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    een vraagje he?
    hier had toch ook iemand een schildklierziekte?
    wilde even wat vragen stellen aan diegene ..
    ik heb ook een auto immun schildklierziekte en die van mij is helemaal door de dollen heen..
    moet me medicijnen verdubbelen...veel lichamelijke klachten een een vreemd gevoel met vaak opgejaagd/onrustig gevoel..
    en daar door werd ik bang ...kreeg een beetje een angstig gevoel erg vervelend als er niks verder met me aan de hand is...ben niet drepri of manisch voel me helemaal gelukkig alles gaat me goed af en ik stel me grenzen...
    echt die rot schildklier ziet me nu echt te pesten hoor...
    zo effe lekker gemoppert hihi maar ben nu weer opgehoogd qua medicijnen en voel direct een verschil heel fijn dus...ben toch niet gek aan het worden haha

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    die van ikea wil mijn moeder halen inderdaad ik zelf heb een lichte voorkeur naar eentje die later als tafel en stoel gebruikt kan worden weet niet goed waarom

slaapzak wat vervelend zeg nou gooi het er maar lekker uit hoor

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    7 dagen later..;)

18. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Miriam; wij hebben de kinderstoel van Ikea met verkleiner en tafelblad; daar past Jurre nu al in. We hebben ook nog een houten ding gekregen, maar die is nog veeeeel te groot, dat is die met tafeltje en stoeltje. Die van Ikea is fijn, Jurre heeft het er reuze naar zijn zin in en hij is goedkoop. Ik denk dat als Jurre daar uit is wij voor de Triptrap gaan of zo'n soort, daar kan ie later ook mee aan tafel zitten, lijkt me ideaal.

19. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Goeiemorgen! Bart is naar het werk en Kenji zit in zijn wipstoeltje naast me naar de hond te kletsen haha!

Kenji heeft ook zijn eerste fruithapjes gehad aangezien hij op zijn maximum aan melk zat en honger bleef hebben en de banaan vindt hij wel lekker :D Ook als ik fruit een en een hapje afbijt en hem laat proeven (gewoon voorin z'n mond houd en hij zuigt/sabbelt er dan aan) vindt hij het helemaal geweldig. 'Probleem' is wel dat hij nu z'n fles niet meer zo interessant vindt, eerste beetje tot de honger voorbij is drinkt hij goed en daarna speelt hij er een beetje mee maar drinkt hem dan toch maar leeg haha :D
    Dadelijk Kenji even terug naar bed, die wordt altijd moe rond deze tijd en dan even poetsen hier :)

Oh gisteravond had Bart een leuke verrassing :D Toen ik uit de badkamer kwam met Kenji had hij allemaal kaarsjes neergezet en op onze salontafel met een stuk of 30 waxinelichtjes een hartje gemaakt, een roos op tafel en twee glazen wijn klaar gezet (die we toen Kenji klaar was met zijn fles en in bed lag weg hebben moeten gooien omdat hij zo lauw was geworden haha). Vond het echt een leuke verrassing :D !!

@Jusi, oh dat zou echt super zijn als dat lukt met werk he! Kan me heel goed voorstellen dat je dolgelukkig bent als je in een andere omgeving met andere mensen kan gaan werken waar je jezelf beter op je plek voelt! Zal keihard voor je duimen! En zelfs als het niet door zou gaan, je hebt iig de eerste stap gemaakt en de rest volgt! Top!

De eerste strip van de pil moet je slikken vanaf je eerste dag van de menstruatie, de volgende strip gewoon na je stopweek (ik begon altijd gewoon na 5 dagen ipv 7)

@Miriam, dat badzitje hebben wij ook maar vind Kenji er zo verfromfraaid in zitten, heeft Sem dat ook of is Kenji gewoon te dik haha?

@Sofie, arme Noa, veel beterschap voor de kleine meid!!

@Badje, Kenji gaat ook elke dag in bad, in zijn kleine badje of met mij in het grote, soms in het badzitje in het grote bad en dan douche ik hem zodat hij ook aan de douche straal went want die vindt hij niet leuk hihi.

@Babijtje, douchen durf ik ook niet zo goed, om dezelfde reden maar Bart durft niet eens met hem in bad :D

@Slaapzak, mijn moeder heeft een te trage schildklier en heel veel problemen daardoor. Ze heeft ook constant problemen met de medicatie, dan moet ze weer meer dan weer minder. Als je wilt kan ik haar email adres wel aan je geven voor al je vragen?

@Kinderstoeltje hier nog geen idee welke, iemand had hier een tijdje terug met kerst een gekregen geloof ik en die vond ik erg fijn uit zien maar kon hem niet vinden in de winkels en weet ook niet meer welke het was :$

Deel Deze Pagina