Goedemorgen! Hier een heerlijke nacht gehad. Noah die werd ff wakker om 4 uur heb ik ff bij me genomen en toen me vriend naar z'n werk ging ff de fles gegeven en weer in z'n eigen bedje gelegd en daarna werd Roos wakker om 07.30 ook ff meegenomen naar mijn bed en daar viel ze direct weer in slaapt tot 9.00. Toen werden we allemaal wakker van Noah
Dat was ikke! En het was deze IKEA | Eetkamerstoelen | Hoge kinderstoelen | ANTILOP | Kinderstoel met veiligheidsriempje
Wat een leuke verrassing van Bart zeg Mijnkleine! Kan die Vin ook niet ff leren wat romantisch doen is...
Thnx voor de link Babijtje!! Haha, had wel al een paar dagen 'gezeurd' dat het al érg lang geleden was dat hij me eens verrast had haha. Het eerste jaar dat we samen waren, werd ik regelmatig verrast met rozen, rozenblaadjes op bed, kaarsjes, een kleinigheidje oid maar dat was (natuurlijk?) steeds minder geworden dus hij heeft goed geluisterd naar m'n klaagzang hahaha!
mijne kleine:wat lief van bart dat hij jou zo verrast!!wel eens leuk hè zo onverwachts!? kinderstoel:wij hebben zo'n hoge van beaba gekocht en het is een wippertje en kinderstoel inèèn,lekker makkelijk tot dat ze zelf kan rechtzitten en dan gaat ze naar een triptrap-stoel,maar dan het merk van onze mutualiteit!even een foto. BEABA hier heeft Noa gelukkig goed geslapen,de koorts was deze ochtend weg ,maar de slijmpjes zitten er nog,maar nu richting de neus,want als ze niest ,hangt ze helemaal vol slijmpjes,maar ik spoel geregelt en dan maar hopen dat dat helpt,want als ze een verstopte neus gaat krijgen,zal het vervelender zijn! normaal gezien moest ze om 09.30u eten,maar ze slaapt al van 8.45u,dus ik denk dat ze wat slaap is aan het bijhalen,nu komen we wel een in een ander ritme. groetjes
goedemorgen, en goed is die zeker. goed david had heel erg last van de inentingen van gisteren, hij begon echt over zijn hele lichaam te trillen, maar hij heeft van tien tot 5 geslapen :O en dan nog eens van 6 tot half 9 en nu slaapt hij weer. dat iso ok eens lekker... @miriam: bedankt voor de tip. nu vind mijn man het zoooo heerlijk om met david te douchen dat ik het eigenlijk niet erg vind dat hij niet wil badderen. @sofie: gaat het al beter met noa? @ariel: david is volgens cb 61,5 cm maar volgens het ziekenhuis 62,5 en hij weegt 7120 gram. hij groeit dus goed. en ik kon gisteren niet tactvol iets zeggen dat was denk ik niet goed gekomen, was best geirriteerd. ik hoop dat ik de volgende keer weer een andere arts krijg.
mare:buiten dat ze nog met slijmpjes zit,gaat het best goed met noa! tja dat is gewoon uitzieken hè en ze worden er sterker van! groetjes
Sorry meiden! Ik heb het een beetje druk met van alles. We zijn in huis bezig, beetje klussen en veranderen hier en daar, ben ook bezig met alles helemaal goed soppen, en ik ben nu al bezig met de wintersport voor volgend jaar. Want we gaan met 14 volwassenen en 5 kids. En willen in één groot huis. Een hele klus om 'reisleiding' te zijn voor zo'n hele club. En omdat ik heel de week alleen ben, komt alles op mij aan. Huishouden, de kleine, boodschappen, de administratie, en dat vind ik het soms best vermoeiend, dus de tijd die ik heb, dan hang ik vaak op de bank.. Even lekker niks! Dus beetje druk druk druk hier, en ik werk geeneens. En sommige van jullie die werken houden het wel netjes bij! Ik baal er alleen van dat ik het hier nu niet zo goed kan bij houden .. Sorry Dames!
Mijnkleine wat lief van hem zeg, moet eerlijk zeggen dat ik niet zo romantisch ben aangelegd hoor. Als Jan rozeblaadjes op mijn bed zou leggen (waar hij dus al nooit op zou komen) zou ik sterk balen hoor, moet ik eerst die zooi opruimen voordat ik kan slapen Ja zoals ik al zei ik ben totaal niet romantisch aangelegd. Al krijg ik regelmatig een bos bloemen hoor, daar ben ik dan wel weer blij mee. Eetstoelen wij hebben gewoon de stoel van de ikea en die bevalt prima, voor Kylian hebben we nu de opvolger er van (een hoge stoel) en daar kunnen zelfs wij gewoon opzitten dus ze zijn ook nog eens heel sterk. Hier vanmorgen samen met Kylian gedouched, Kinley zat er heerlijk bij te kijken En ik dacht ach laat ik hem eens op de weegschaal zetten want morgen krijgen we vast de vraag hoe zwaar is hij nu (bij de kno arts) Tot mijn grote schrik weegt hij nog maar 15.5 kilo, dat houdt dus in dat hij vanaf de kerstdagen 1.5 kilo is afgevallen Ben blij dat we morgen eindelijk naar die arts kunnen zeg. Gisteren vroeg ik Kylian wat hij tegen de arts ging zeggen. Zijn antwoord En nou ben ik het zat, jij gaat mij beter maken Ben benieuwd of hij morgen zoveel lef heeft dat hij het daadwerkelijk gaat zeggen. We moeten er aan het eind van de middag zijn dus w.s ben ik dan morgenavond of vrijdagmorgen weer online. Groetjes anita
@ Mijnkleine, wauw wat romantisch, en ag het geeft toch niet dat je hem stiekem een hint heb moeten geven, het blijft een man he.. @ Anita, S6 morgen met Kylian, hopelijk kan die hem echt beter maken want dit is geen doen meer zo! Ik ga zo naar me vader toe, moet hem even helpen met bepaalde zakelijke dingen. (kan daar verder vrij weinig over zeggen ivm openbaar forum ) Dus zal vanmiddag niet meer online zijn.
ik vind het op zich wel meevallen alleen sem wil altijd zijn handjes naast het zitje in het badje doen en dan denk ik ai dat ken net maar ik vind het echt super hoor sem zit er in en ik heb mijn handen vrij vind het veel makkelijker hierdoor zit sem ook langer in badje als ik hem moet vasthouden dan is een kwartier echt de max en nu kan hij langer erin maar zo lang kenji het prima vind kun je het toch proberen
wat een romanticus is jou bart zeg dat kan ik van mijn bart niet zeggen voor hij zoiets doet haha nee we hebben standaard elke avond 7 kaarsjes aan maar die staan in de kamer bij verschillende objecten en verder nee romantisch dat heb ik bart in geen jaren gezien. ik ga me zaterdag wel eens goed orienteren welke stoel het beste past bij ons ik denk wel dat ik voor hout ga met een stoelverkleiner van plastic makkelijk schoon maken verder ik weet het niet bij babydump zijn ze nu in de aanbieding en ik heb er twee gezien die mij wel wat lijken nou maar eens kijken. straks werken vandaag 4 uurtjes en morgen en vrijdag twee keer over 8 uur gister ook 4 uurtjes gewerkt en dan heb ik weer weekend pluk heb niet meegekregen wat er loos is maar dat is best veel voor een kindje toch om anderhalf kilo kwijt te raken in amper 2 weken hoop dat je succes hebt morgen en dat ze je kunnen helpen gr miriam
grrr net een heel berichtje getikt.. druk ik op een verkeerd knopje.. nou daar gaan we weer... @mijn kleine wat een heerlijk everrassing! @anita ik vind dat hij groot gelijk heeft! mag hij best zeggen tegen de dokter!!! @kinderstoel wij hebben ook die bruine van adventure! we zijn er erg blij mee! Jara zetten we er nu al in als wij gaan eten.. dan zit ze er toch gezellig bij.. en als ik op de bank zit kan ik ook makkelijk bij haar want hij is in hoogte verstelbaar... Nou hier verhaal zusje is helemaal uit de hand gelopen... ze is helemaal klaar met ons.. nou zit er nog veel meer bij haar dwars.. vooral jaloerzie! mja we laten het maar even zo.. ik heb er veel verdriet van maar mijn gezin is nu even belangrjker... Jara, werken en met jo heb ik het nou druk genoeg mee... ik vind dat we nu harder aan onze relatie moeten werken dan ooit! hoe ervaren jullie dat? Jara is hier al 3 ochtenden achter elkaar om half 9 wakker geworden! gelukkig gaat hier het slapen steeds beter ook overdag! we geven nu sinds 2 avonden om half 12 de fles mer rijstebloem... voor de ontlasting is het errug lekker! voor mijn was en de zwitsal doekjes minder!! ach ze kan het maar kwijt zijn!
Kylian heeft last van zijn amandelen en wil daardoor bijna niet meer eten, al moet ik zeggen dat het de laatste 2 dagen wel beter gaat en hij zowaar weer brood eet (alleen de korsten wil hij niet) en aardappeltjes wil hij ook wel als hij ze mag stippen in de jus (worden ze lekker zacht van). Maar bij alles wat hij eet barst hij in hoesten uit dus dan wil je het eten ook wel laten denk ik. Rox wat jammer zeg dat je zusje zo star aan het reageren is, groot gelijk dat je je nu richt op je gezin hoor. Aan jaloezie kun je toch niets doen, dat ik toch echt haar probleem en niet de jouwe. Wat betreft je relatie, ja nu moet je er harder aan werken maar namate je kindje ouder wordt gaat het ook makkelijker hoor. Groetjes anita
Relatie; hier hoeven we er nu niet harder aan te werken. Maar toen Rosalie niet geboren was wel. Maar die was ook altijd tot 11 uur 's avonds of later wakker. Nu ligt de muppetshow tussen 7 en 8 op bed en hebben we de hele avond voor elkaar.
Hallo dames !!!! @ Hier: Britt is vandaag bij het CB geweest met papa. Ze woog 6470 gram, 60,6 cm lang, en zat mooi in de groeicurve. Super dus! Haar nekje was ook al een stuk sterker geworden dankzij het vele oefenen op de buik. Ze heeft haar tweede Pneumo en derde DKTP spuitjes gehad. Hubby heeft haar nu op kinderdagverblijf gebracht, want hij moest naar de tandarts. Daarna gaat hij haar weer ophalen. @ Fruithapje: Binnenkort gaan we beginnen met het eerste fruithapje. We mogen ook nu al overstappen op vier flessen ipv vijf. Daar gaan we denk ik in het weekend mee beginnen. @ Werk/Huishouden/Drukte: Ik ben blij dat het al weer woensdagmiddag is, want dat betekent dat het drukste deel van de week er op zit. Want ik werk op ma/di/woe hele dagen en dat is SUPERvermoeiend haha. Gisteren was mijn dag zo vol, dat ik echt niet eens een half uurtje heb gehad om te gaan zitten op de bank. Ben alleen maar aan het rennen geweest, van thuis naar werk van werk naar opa en oma om britt te halen, toen naar de winkel weekboodschappen gedaan, thuis gekomen, boodschappen uitladen inruimen, koken, ondertussen de flessen uitkoken, eten, daarna opruimen en de vaat doen, toen was het al negen uur en moest Britt weer bijna in bad, dus nog even snel een sigaretje gerookt in de garage en daarna haar in bad gedaan, daarna laatste flesje en om half elf waren Britt & mama zo kapot moe dat we allebei zijn gaan slapen Vanavond ga ik even weg om mijn gelnagels te laten bijwerken, heerlijk effe een uurtje voor mezelf, en bij die vrouw mag ik binnen roken dus da's ook wel eens lekker voor de verandering mijn hubby let dan thuis op Britt. @ Lijnen: Oh ja, zijn hier nog dames bezig met het weg werken van de zwangerschapskilo's?? Of zijn jullie ze allemaal al kwijt?? Ik ben dus echt nog aan het lijnen en het kost me behoorlijk wat moeite, maar wil echt minstens 5 kilo er af nog!
@ Rox: wat rot van je zusje zeg. Kan me voorstellen dat het pijn doet. Maar je hebt wel gelijk dat je je gezin voorop stelt. Ik heb ook wat problemen in de fam.gehad afgelopen jaar en op een gegeven moment heb ik gewoon gedacht, nu is het klaar, ik ga me richten op mijn gezin en nergens anders op. Wie dat niet begrijpt heeft pech! @ Relatie: Nou, ik moet zeggen dat wij de eerste 10 weken dat Britt er was wel wat af gediscussieerd hebben hoor! Best pittig! We waren allebei onzeker en reageerden onze vermoeidheid en frustraties dan op elkaar af. Maar sinds Britt niet meer zo veel huilt en geen last meer heeft van krampjes, is de rust weer weder gekeerd in huis, en we hebben duidelijk onze draai veel beter gevonden nu. We hebben echt wel onze weg gevonden en ik merk dat we nu veel minder ruzie hebben dan de eerste twee/drie maanden. We moesten gewoon allebei wennen aan de grote verandering denk ik.
rox:wat erg dat je zusje zo doet! maar ik denk als de meeste boosheid weg ebt dat ze wel terug zal komen,het moet eventjes bezinken. mamatob:hier al 1week op dieet en ben 1.5 kg kwijt!! misschien kunnen we elkaar motiveren?!dan lukt het ons om toch door te zetten! wat is britt ook flink gegroeid!! groetjes
en nou vind ik het niet meer leuk, mijn mannetje heeft gewoon koorts van die stomme inentingen, hij ligt ook de hele tijd te slapen. na de voeding is hij een half uur wakker en is heel chagerijnig en lacht niet eens en dat gaat hij mopperen en huilen. hopelijk voelt hij zich snel beter. relatie: hm ik merk wel dat de vermoeidheid het hier soms wel moeilijker maakt, maar dat zijn momenten en verandert verder niks aan onze relatie in het algemeen. maar ik zie wel enorm uit naar de tijden dat wij de avonden weer voor ons hebben hoor.