September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    wow, wat leuk dat jullie lid worden van mijn hyves :D super! Kunnen we er daar ook gezellig tegen aan gaan ;)

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Zo, de auto is weer gehaald. :)
    Over een kwartier Kenji wakker maken, en dan zijn laatste fles.
    En morgen moet ik hem weer de hele dag missen. Mja, alweer bijna weekend. :D

En nu nog even spammen, Kenji met zijn kleren die hij met kerst ook aan had. Deze is gemaakt op nieuwjaarsdag bij mijn ouders thuis.
    Bij mijn zusje op schoot:

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Met mama:

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Het hele gezinnetje:

5. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Pluk; kan me voorstellen dat je de sneeuw dan beu bent. Het is zo jammer dat je conditie dan ineens weer snel omlaag gaat he, duurt weer zo lang voordat je het weer opgebouwd hebt. Het is hier overigens weer gaan sneeuwen.

@Jusi; wat een gaaf setje!! En een leuke en gezellige gezinsfoto

Hier heeft er eentje geen zin om te slapen. Is klaar wakker en zit me zijn mooiste glimlachen toe te werpen, smelt.................. Hopen dat hij zo wel wil gaan slapen.

7. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hier men schatje met zen stropdastrui

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden,

Heb nog niet alles teruggelezen hoor, maar ben wel ff lid geworden van de hyves van mamtob, ben ook bezig met afvallen en ga nu ook 2x in de week ( deze week toevallig 3x) naar de sportschool en ook ik probeer mijn eetgewoonte aan te passen.

Kom ook net weer van de sportschool, maar voelt wel echt lekker als ik klaar ben met sporten.

Nou ben nu dus ff bij mijn moeder,want die was ff op lorenza aan het passen, zodat mijn vriend ook ff wat rus had met alleen manolito ( hij weet ook niet zo goed wat hij moet doen als lorena huilt) Ga zo naar huis en dan ff lekker op de bank naar tv kijken.

@jusi leuke foto's !!

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Francescak,
    Is dat shirtje toevallig van Name it? Helemaal geweldig!

@ Jusi, jij ook super foto's!

Reageer morgen weer persoonlijk op iedereen hoor, maar vandaag heel weinig tijd.

Oh en Joyce, waar ik je laatst over mailde.. dat is Oke hoor..;)

Tot morgen dames.

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ok, wilde je nog een mailtje sturen vandaag.

Gelukkig maar.

@Ariel ik heb dezelfde kinderstoel, alleen bij ons is hij blauw met groen en Manolito zit er nog steeds in.

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik had er ook niet aan getwijfeld hoor.
    Zo en nu ga ik echt naar bed! :D

Trusten

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ik ga ook stoppen :D Heb alles weer bijgelezen, nog ff beetje tv kijken en dn ook naar bed en morgen weer vroegb op (maar dat is weer de laatste dag van de week) daarna lekker weer weekend.

@francesca, Had je foto net gemist geloof ik, mar dat is ook echt een leuke foto met die stropdastrui :D

13. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    super leuk he!!
    nee is van rainbowbaby's! laten drukken!
    Daar bestel ik ook vaak kleren! net zoals bij simply colors! ook helemaal geweldig!!

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ahaa okee! :)
    Name it heeft ze namelijk ook in de collectie gehad vandaar..;)

Zo en nu ga ik echt! hihi

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hee ladies...

Moet toch ff wat kwijt hoor. Ik ben gister ontploft op het KDV! Iedereen weet vast wel, dat het kolven bij mij erg moeizaam gaat. Ik moet echt heel veel moeite doen om genoeg te kolven voor Roos en dat is best heel zwaar en soms erg frustrerend. Maar..ik doe heel hard mijn best en bijt op mijn kiezen.

Nu is er daar een leidster die volgens mij een tikkie anti-BV is. Ze maakte al eerder opmerkingen dat mijn hoeveelheden melk die ik meegeef onvoldoende zijn. Ze beweert dat het zeker 200 cc per voeding moet zijn. Ja...als ze nog maar 5 keer eet. Maar Roos komt nog altijd 7 maar meestal 8 maal per etmaal, dus dan zou de gemiddeld 140/150 cc die ik meegeef écht voldoende zijn. Maar zij snapt geloof ik niet, dat je baby gemiddeld een liter nodig heeft en dat de hoeveelheid per keer stijgt naarmate ze MINDER keren eten.

Anyway: ik haal mijn meisje gister op en vind maar één i.p.v. twee lege potjes bij de fles. Ik dacht nog: die andere ligt nog bij de vaat zeker. maar nee. Toen vond ik hem in de koelkast. Nog helemaal vol! En dat terwijl me bij binnenkomst nog was verteld, dat ze net een hele fles had leeggedronken.

Ik met dat volle potje naar de dame in kwestie. "O ja "zei ze, "J. vond het te weinig melk en heeft gezegd dat ik ze maar KV moest geven". Nou meiden..ik dacht dat ik uit elkaar plofte!

De afspraak zoals vastgelegd vanaf dag 1 was de volgende: Roos krijgt ALTIJD de meegegeven BV. Mocht ze daarna aantoonbaar nog honger hebben ( en dus niet alleen maar zuigbehoefte) maar er altijd KV na gegeven worden.
    Lijkt me duidelijk toch?

Kennelijk niet dus. Ik heb nog gezegd: of jullie me nu minder sympathiek vinden interesseert me geen bal. IK bepaal hier wat teveel of te weinig is voor mijn dochter en niet jullie! Ik doe potverdepuntjepuntje vreselijk veel moeite voor die melk en nu kan ie gewoon weggegooid worden ( hij was al te lang ontdooit).

Ze waren wel lichtelijk geschokt geloof ik. En ik heb er een naar gevoel bij. Want hoe kan ik ze nu nog vertrouwen? Hoe weet ik zeker dat ze altijd eerst de BV op zullen maken. Voor hetzelfde geld heeft die leidster dat al eerder geflikt, maar als ze de BV door de gootsteen kiept en mij de lege potjes teruggeeft, dan zal ik daar nooit wat van merken, niet?
    Net zoals het feit, dat ik niet wil dat het in de magnetron wordt verwarmd. Er is nergens een flesverwarmen te bekennen. Toch bezwoer die dame me, dat ze het au bain marie verwarmen. In een bakje warm water. Hoe kan ik dat nu ook nog vertrouwen?

Echt ik ben eigenlijk nog steeds vreselijk nijdig! En de eerstvolgende keer ( vrijdag as.) gaat er een hele gepeperde brief mee met de fles en de melk. Dan krijgen ze maar een hekel aan me. Kan me dan niet boeien!

16. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ jusi: keileuke foto's!!! wat een heerlijk manneke is het toch!

@ hellen: waaaaaaaaat een rot-actie van het KDV!! Ik zou ook HEEL boos zijn hoor! :x Echt, dat kan toch gewoon niet, jij bent toch de moeder en bepaalt wat het beste voor je kindje is! Kan me voorstellen dat je een serieus gesprek met ze aangaat om het er goed over te hebben. Als je ze daarna nog niet vertrouwt kun je altijd nog overstappen op een ander KDV. Je bent hun niks verplicht, zeker nu niet meer!! sterkte!!xxx

17. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    omg hellen! ik sta echt perplex!!! kan niet geloven wat je verteld!! wat een schandaal!!
    Ik kan je wel vertellen dat als bij ons op het kdv zoiets gebeurt wij meteen onze spullen kunnen pakken en kunnen vertrekken!
    er gaat niet maar dan ook niets boven de wens van de ouders!
    Zij had jou op zen minst moeten bellen om dan in ieder geval te overleggen!
    Je staat echt compleet in je recht en ik zou het er ook zeker niet zomaar bij laten zitten!!
    Knuffel meid!! ik weet hoe moeizaam het kan gaan met kolven! heb het zelf ook! ik moet daardoor ook kv bijgeven!
    Laat je niet gek maken! goed dat je zo goed voor jezelf opkomt!

18. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    omg hellen! ik sta echt perplex!!! kan niet geloven wat je verteld!! wat een schandaal!!
    Ik kan je wel vertellen dat als bij ons op het kdv zoiets gebeurt wij meteen onze spullen kunnen pakken en kunnen vertrekken!
    Je staat echt compleet in je recht en ik zou het er ook zeker niet zomaar bij laten zitten!!
    Knuffel meid!! ik weet hoe moeizaam het kan gaan met kolven! heb het zelf ook! ik moet daardoor ook kv bijgeven!

19. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello

20. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ jusi: keileuke foto's!!! wat een heerlijk manneke is het toch!

@ hellen: waaaaaaaaat een rot-actie van het KDV!! Ik zou ook HEEL boos zijn hoor! :x Echt, dat kan toch gewoon niet, jij bent toch de moeder en bepaalt wat het beste voor je kindje is! Kan me voorstellen dat je een serieus gesprek met ze aangaat om het er goed over te hebben. Als je ze daarna nog niet vertrouwt kun je altijd nog overstappen op een ander KDV. Je bent hun niks verplicht, zeker nu niet meer!! sterkte!!xxx

Deel Deze Pagina