September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Wat heb ik toch mooie foto's gezien van de kleintje, ik ga ook spammen vandaag of morgen.

@ Rox, wat vervelend dat de situatie niet verbeterd is met je zus, hopelijk draait ze bij , maar je eigen gezinnetje is natuurlijk belangrijk

@ Pluk, fijn dat julllie naar het ziekenhuis kunnen vanmiddag, wat kunnen ze toch veel eisen he :D

@ Joyce, Mano werd ook vroeg wakker lekker zeg :D, hier werd Gizem om 6 uur wakker.

@ Fijn, dat je morgen naar het ziekenhuis kunnen, en het zijn rotdingen he speentjes :)

2. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @Mijnkleine, wat is Bart toch romantisch, hier mag mannetje er wat van leren :)

@ Jusi, fijn dat je auto weer is gemaakt!! en leuke foto's

@ Babijtje, heeft Jurre nog geslapen gisteravond?

@ Franceska, leuke schirt van Sem!!

@ Joyce, mooie foto van Mano!

Zo vind het weer genoeg :)

3. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @anita heel veel succes met de kleine man in het ziekenhuis!!

@hellen zijn ze helemaal achterlijk geworden!!!! ik zou zeker een klacht indienen bij een leiding gevende!!

@lijnen.. hier ook nog 22 te gaan! ben er nu 18 kwijt na de bevalling... moest voor mn bevalling ookal 10 kg kwijt
    ben nu bezig met het ziekenhuisdieet..werkt voor mij errug goed!
    hyves heb ik niet, kan dit al amper bij houden haha

bedanbkt voor al jullie reacties neiden!

het is toch fijn om te lezen dat het overal een beetje hetzelfde is!!

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @merakli, ja normaal moet ik hem wakker maken, omdat ik moet werken en dan breng ik ze bij mijn moeder, maar vandaag stond ie opeens in de keuken, mama ik ben wakker !! :D Das altijd wel leuk.

Ja ik wil ook een kilo of 15/20 kwijt, ben ook al zeker 10 kilo afgevallen na mijn zwangerschap en ben nu wel lichter dan voor de zwangerschap , maar wil het nu ook echt doorzetten.

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    he bah heb ik me ook nog een uur verkeken, het is nog maar half 1, dacht dat het half 2 was,vond het ook al zo vreemd dat jan nog niet thuis was.

Groetjes Anita

6. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Ze zijn dan ook lekker vrolijk he :D

Afvallen, hier moet ik ook beginnen maar heb helemaaaaaal geen motivatie :(

7. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Anita ouderdom :D (grapje ;) )

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whaha Anita ik had dat laatst ook! Was er om 4 uur 's nachts van overtuigd dat het al 7 uur was. Dus ik was lekker gaan douchen, ontbijt maken voor het mannetje en ff kleren voor em strijken. En toen ging ik em wakker maken werd ie nog boos ook! haha

9. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hellen:dit zou ik niet pikken en direct naar de leidinggevende stappen en echt iets ondernemen!
    zoals je zelf zegt,je kan ze niet meer vertrouwen en dit moet echt wel op tafel worden gegooid en indien dit niet helpt,boeltje bijèèn nemen en vertrekken(als het kan)!!!

jusi,francesak:leuke foto's!!
    en jusi:jullie zien er een heel leuk en gezellig gezinnetje uit!!

mamatob:is het al wat beter met britt??
    ze kan gerust wat koorts krijgen van die verkoudheid!een afweermechanisme van het lichaam!

pluk:niet leuk hè zo'n moeilijk begin van de dag?!
    is hij nu al wat vrolijker??
    hoe was het gegaan in het ziekenhuis??

merakli:hoe gaat het eigenlijk met je tentamens??heb je er nog veel te doen??

hier heeft Noa ook nog niet echt een ritme,ach zal wel komen.

mare:kan het eigenlijk wel geloven dat je ertegenop ziet,maar morgen word er misschien wel veel opgeklaard en dan ga je echt weten of er iets aan de hand is!

en zolang het maar een speen is dat je weg gooid,heb je toestemming om dat te doen:D

afvallen:ik was gisteren op de weegschaal s'avonds gaan staan en ben nu 3kilo kwijt op bijna 2w!!!yeeeeee
    nog 8 tegaan en ik zit weer op gewicht!

hier gaat het iets beter met Noa haar verkoudheid!ze heeft er niet zoveel last meer van,maar nu zit ik met het probleem dat ze haar flessen melk niet meer uitdrinkt,ik moet haar echt dwingen om te eten en ze laat meestal 120cc van de 180cc staan!
    en als ik haar een beetje dwing laat ze er nog 60cc van staan!
    zou dat komen omdat ik met groentepap ben begonnen of is ze misschien de melk beu?!
    ik denk gewoon dat ik even moet doorbijten en misschien drinkt ze dan haar flesjes terug op.
    maar normaal moet ze eten om 15.30u en ik heb al tegen mijn vriend gezegt dat ze echt moet vragen achter eten,misschien drinkt ze ze dan wel op.

groetjes

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Sofie, misschien is Noa er aan toe om naar 4 flessen te gaan?? Of krijgt ze er al 4? T kan ook zijn dat ze een sprongetje heeft zat gister nog Oei ik groei te lezen en daar stond in dat baby's soms geen interesse meer hebben in melk, maar bijv. wel in fruit. Dit gaat ook vanzelf weer over ;)

11. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ Sofie, voor deze periode heb ik er nog 1 en over 2 weken nog 1. Was afgelopen dindsdag de hele dag bezig :( Ik denk dat ze een sprongetje heeft, mischien dat Noa dat ook heeft , lees inde oei ik groei boek, dat zedan meer/minder eten.

12. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    meestal zit ze al op 4 flesjes.ik denk ook dat het heeft te maken met een sprongetje.
    ik was deze ochtend nog aan het denken,nu dat ze groentepap vrij goed eet,om ook even iets van fruitpap bij te geven,want ze drinkt zo weinig en ben bang dat ze niet genoeg binnen krijgt!
    straks misschien is even overleggen met de dokter,kijken wat zij zegt.

groetjes

13. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ooh dan heb je er gelukkig niet veel meer! nog even doorzetten en je bent er vanaf!

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Zo we zijn weer terug uit het ziekenhuis, zelfs de kno arts was onder de indruk van Kylian's grote amandelen.
    De kans dat die spontaan of door medicatie gaan slinken is zo goed als nihil dus hij adviseerde ook om de neus en keelamandelen eruit te halen.

Dit gaat 22 februari gebeuren, tot die tijd mag meneertje eten wat hij wil, vandaag was dat bami met pindasaus waarvan hij best wat naar binnen heeft kunnen schuiven.

Ik weet alleen nog niet wat ik met Kinley zal gaan doen want we moeten ons 's morgens w.s. al om 6.30 uur melden
    Ik zit dus te twijfelen of ik haar bij opa en oma zal laten logeren voor 2 nachten zodat we even alle aandacht aan Kylian kunnen wijden als hij geoppereert is.

En dan nog even beslissen wie er met Kylian mee gaat tot de ok.

Groetjes Anita

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @pluk: fijn dat je nu weet waar je aan toe bent, maar wel sneu dat hij nog zo lang moet wachten. veel sterkte de komende tijd.

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo, druk bezig met inpakken en dingetjes klaarmaken. We gaan van morgen t/m maandag lekker in bungalow zitten in Gramsbergen.

Wilde nog ff Mare succes wensen morgen! Misschien dat ik straks of morgenochtend nog ff kom bij lezen...

17. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    veel plezier ariel!!

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hellen meid wat lees ik nou toch hoe durven ze dat te doen pfff echt ik zou ontploffen potverdorie is dat mens wel goed bij d'r hoofd. bv is toch wat jij wilt en wat ze dan behoort te geven. en wie bepaalt in de hoeveelheid jij als ouder toch gek mens

echt ik heb nog respect dat je zo rustig blijft ik zou echt doordraaien
    bij mij ging bv niet in twee dagen tepel helemala open liggen dus weet hoe zeer het doet. En dan de evt wetenheid dat het mis gewoon weg gespoeld wordt grrrr

verder volgens mij is het een beetje mis hier met posten hihi en een enkeling post wel heel vaak het zelfde haha
    vandaag gewerkt dus niet verder bijgelezen vluchtig overgelezen

morgen ook werken ook een volle dag dus druk druk
    zo heerlijk languit naar mijn verslaving kijken wie is de mol vind ik zo gaaf om te zien.

pluk succes met de amandelen er uit laten halen
    je bent er dan even goed druk mee als ik kijk hoe het bij mijn buurjongen ging.

nou toedels het is tijd ik ga
    gr miriam

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hellen, jeetje, ik snap héél goed dat je boos bent op het KDV!
    Hoe komen ze er nu bij om jouw wens in de wind te slaan?!
    Echt een rare leidster hoor, sorry dat ik het zeg.
    En ik zou Roos ook op een ander KDV in laten schrijven hoor.

Pluk, oh das nog best een hele tijd wachten dan, voor een manneke wat zo ziek is!

Mare, héél veel succes morgen!

Ariel, veel plezier op vakantie! :)

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @jusi en ariel: bedankt!

david wil weer eens niet slapen en mijn man is niet thuis, maar ik moet nog van alles voorbereiden voor morgen, dit wordt dus weer een erg korte nacht.

@ariel: veel plezier dit weekend

Deel Deze Pagina