Whaha gelukkig maar! Dacht al dat ik gek aan het worden was. Ik zat het te lezen en wist ook al precies dat jij op de bank ging bivakkeren
whahahaha, ik moet echt niet gekker worden !! te erg voor woorden toch? Nou ja, ach, heb ik jullie in elk geval GOED geinformeerd (en dubbel) zal ik het dan nog eens vertellen?
Ok, als het van een ander merk is, is ook goed hoor trouwens Als het maar geruiten blousjes zijn, daar ben ik helemaal gek van!
Ik ga nog even niet naar bed heb ik besloten, ik zie nu net dat vinrose nog veel meer leuke dingen heeft, ik ga even bestellen haha! Waarom heb ik geen jongen? Ik vind deze geweldig!
Meiden, ik ga zo Britt haar laatste flesje geven voor vandaag en dan lekker ons bedje in duiken! Welterusten allemaal! dikke knuf,
Deze heb ik ook in de collectie gehad van Vinrose, binnen een week uitverkocht! en zie nu dat ze gewoon al die tijd nog leverbaar waren.. grr
En goedkoop is die ook niet, ook 69,95 maargoed dit mag ik wel afprijzen aangezien dit niet "huidige" collectie is. Want het seizoen Zomerkleding is gestart..
Hihi ik heb ook polo's en blousjes van McGregor van die prijs haha Ook wel met korting gekocht hoor. Binnenkort ook ff kijken voor een zomerjasje heb nog een bon liggen van 25 euro. Gekregen alvast voor Roos dr verjaardag haha
Hihih ja mc gregor is ook super! maar daar kan ik helaas niet aan komen. Ik ga nu me bed in, denk er maar even over.. ik bestel morgen pas, heb nu geen zin om 100den pagina's vinrose door te spitten