Goedemorgen dames, Pff vanmorgen lag weer het forum eruit, verveelde me gewoon, moet je nagaan hoe verslavend dat is. haha Linde prima geslapen van 19.30 t/m 8.15
zooo 'even' vanaf pagina 603 bijlezen.. ik wil me nergens tegen aanbemoeien maar zo met het lezen.. komen een hoop kindjes hier per maand bijna een kilo aan.. is dat nou niet een beetje veel, vraag ik me af? @pluk 800 voor een weekje bungalow.. mijn god.. wij gaan dus (gister geboekt ) 15 dagen naar een camping in frankrijk, met me zwager en schoonzusje in een ruime stacaravan op een luxe camping, en zijn met ze alle 460 kwijt dus wij 230. Dan nog 100,- diesel voor hun en voor ons, dus 330,- totaal en dan alleen nog eten die twee weken en we gaan voornamelijk lekker bij de caravan kokkerellen dus dat hoeft ook niet zo duur. Dat past wel in mijn budget, deze vakantie @Jusi en pluk Kenji en Kinley slapen beide stukken meer dan Alisa: op het kdv slaapt ze tussen 9.00 en 18.00 wel ongeveer 2 uurtje in totaal. maar verder is het 19.30 tot 07.30 en overdag thuis 2 of 3 keer 45 min. ik krijg der met geen mogelijk langer te slapen overdag @MamatoB Alisa was ook 2 weken te laat, dus gecorrigeerd ben ik met haar netjes met 4 maanden pas fruithapje gaan proeven en nu is ze er echt aan toe merk ik: ze vind het gewoon heerlijk en geweldig Het bijdehandje: als ik de lepel met fruithapje erop voor der mondje hou dan gaat ze met grote ogen kijken, en als ik het dan niet in der mond stop pakt ze mijn hand (waar de lepel in zit) en duwt die lepel zelf in der giechel hihi! @francescak is Sem al een beetje opgeknapt? arm kind
@ Torties, Tegen mij zeggen ze juist dat een kilo prima is, zodra ze gaan kruipen verbranden ze meer, en komen ze niet zo hard meer aan.. @ Madwin, irritant he als de site eruit ligt hihi!
Hihi zeker irritant. Maar goed als mijn baas er is, dan kan ik helemaal niet forummen 8) Maar hij zit nu in Italië, dus ver genoeg weg
Oh heerlijk zo'n baas.. En ja ik snap heel goed dat je gschrokken bent, maar gelukkig is er een verklaring voor, want als die er niet was zit je continue te denken hoe dat kan.
Daar ben ik idd ook wel blij om dat er een verklaring voor is. Ik vond hem juist zo mollig worden Maar goed hij is in cm ook bijna niet gegroeid dus het blijft wel zo in verhouding. Nou is het deze week ook wel raak. Twee keer weg van de dagen dat ik werk. Meestal is dat niet zo... Nu is er nog wel een baas, maar die zit niet bij mij op kantoor
Ik zou er maar even van genieten dat de baas weg is, ik vind het heerlijk dat ik eigen baas ben.. Al kost het me meer tijd dan dat ik eigenlijk wil, morgen komt er 100 stuks zomerkleding jongens/meisjes kindermaten binnen.. (wat direct het internet op gaat) maar wat een werk is dat altijd, alles fotograveren, uploaden etc etc. Gelukkig doe ik dat veelal als Linde slaapt. Oh ik heb een vertegenwoordiger op de stoep staan, tot later meiden!
Zo. ik heb een goed gesprek gehad met de leidster in kwestie en die bezwoer me dat alles van afgelopen dinsdag is gebaseerd op een misverstand. Ik kreeg een excuus aangeboden. Ik was er zelf natuurlijk niet bij en kan verder ook niet bewijzen of het eerder is voorgevallen dat mijn BV niet is gebruikt en er meteen KV is gegeven, dus ik laat het er voor nu maar bij. Ik blijf wel extra alert! En poeh..Roosje is hangerig, huneurig ( en da's niets voor haar met haar zonnige karakter) en huilerig en bovendien slaapt ze vandaag, zo hoorde ik van het KDV net, een gat in de dag. We gaan week 19 in en dus vrees ik...dat we hier te maken hebben met een sprongetje!
Madwin ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent maar eigelijk ook wel logisch hoor als je al je energie verbruikt om ziek te zijn dan heb je natuurlijk niets meer over om te groeien. hihihihihi daar hebben Jan en ik elkaar ontmoet Ikbenhetmaar wat een schattig jasje zeg Vakantie ja heeft nog een paar boeken opgehaald bij het reisburea en daar vond ik een hotel in in Duitsland die niet zo duur is. - ze hebben daar een familiekamer met 2 slaapkamers - 7 = 5 betalen - kinderen tot 6 jaar zijn gratis. Als ik dat uitreken zouden we een weekje halfpension in een hotel kunnen zitten voor 440,- in totaal. Operatie tot de 22ste wachten is inderdaad iets lang maar de andere datum die ze ons gaven (een week eerder) valt precies samen met een logeer partij waar hij zich al heel lang op verheugt en zelfs de arts vond dat het 'gemeen' was om een leuke logeer partij te veruilen voor een operatie. Groetjes Anita
Fijn dat ze haar excuus heeft aangeboden, ik hoop dat je vertrouwen zich snel een beetje hersteld. En het zou heel goed kunnen dat ze een sprongetje heeft hoor. Gisteren is Kylian trouwens nog opgemeten en hij is nu 105 cm, hij is dus sinds oktober 1.5 cm gegroeit. Groetjes Anita
Fijn dat ze haar excuses heeft aangeboden! Ik kan me voorstellen dat je nu nog alerter zult zijn. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet eens meer weer hoeveel weken Yanoah is... Die tel ben ik al kwijt.
hellen oke het kan inderdaad een misverstand zijn maar tjee wat zal het moeilijk zijn om het vertrouwen weer volop terug te hebben ik zal dat moeilijk vinden. Wat doe je laat je het hier verder bij? en tjee 185 gram is echt weinig sem groeit ook echt een kilo per maand hoor maar ik dacht ook dat het wel iets aan de kant van veel zit maar tja op het cb vinden ze het prima ik moet 8 maart weer op cb zijn straks werken tot 10 uur vanavond bleh echt geen zin maar tja het moet he moet nog even vervoer terug regelen ga niet fietsen met dit rare weer zo laat nog nou meiden fijn weekend vast liefs miriam
@torties: Sem is nog steeds snotterig maar is verder wel heel goed te pas! ikbenhetmaar: Wat een te gekke kleren! En als je eens hulp nodig hebt wil ik je best een keer komen helpen hoor! je roeptmaar! ben alleen op woensdag en donderdag aan het werk!!kan me voorstellen dat het wel allemaal heel druk is! HIer: Sem heeft vanacht goed geslapen! van 21.00 tot 08.00 heerlijk! Vanochtend hebben we onze eerste spetterles gehad bij babyzwemmen! Sem vond het lekker! Vond het wel zielig want we moesten ( lees mag ) hem helemaal onderwater doen! ik vind het wel eng maar sem vond het niet zo erg! Ze sluiten uit zichzelf alles af! Hij is nu helemaal total los! ligt in de box te snurken! zometeen ff drinken en dan maar door naar bed! Zal ik wel geen kind aan hebben!
Zo de vertegenwoordiger is weer weg.. @ Francescak, dat is heel lief van je! Maar richt je lekker op sem joh, ik moet gewoon soms ook eens het werk gewoon het werk laten.. Nu al helemaal onder water houden!? dat vind ik toch wel erg vroeg, zou er zelf denk ik niet zo'n fijn gevoel bij hebben.
Woh 100 stuks! Hopelijk ben je ze gauw weer kwijt Ja eigen baas lijkt me ook wel wat! Welke vertegenwoordiger was dit? Welke merken verkoop je eigenlijk allemaal?
haha 100 stuks is niet veel hoor, als je ziet dat ik gemiddeld genomen 14.000 stuks op voorraad heb.. Op dit moment heb ik in de collectie: Dirkje, Name it Another World Tuuf's World Vinrose Imps & Elfs Pico Mini Tricky Tracks Oxxy En morgen komt er een complete mix binnen.
wij toevallig ook En mijn kind helemaal onder water houden, geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Ben als kind door mijn zwemleraar onder water gedrukt en voortgetrokken met zo'n reddingshaak omdat hij gefrustreerd was dat ik nog steeds niet die 7 meter onder water kon halen. Resultaat is wel dat ik nu niet meer met mijn hoofd onder water durf, zelfs onder de douche niet. Ik zie ook al met angst en beven de zwemlessen van Kylian tegemoet :x Groetjes Anita