September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik sluit me geheel aan bij Sembem, maja dat is voor ons makkelijk zeggen. Linde heeft ook dagen erbij zitten dat ze zoveel laat staan dat ik denk kan nooit goed wezen, maar je zult zien, haalt ze daarna zo weer in ;)

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ze heeft wel poepluiers,maar plasluiers zijn heel minim en ze heeft net gelukkig wel een fles van 180cc binnen,maar wel met de laatste 60cc "dwingend",daar ben ik al blij om!

groetjes

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Sofie,
    Als je het idee hebt dat ze " te weinig" plast, dan zou ik inderdaad de HA waarschuwen.

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @sofie ik zou nar de huisarts gaan hoor, geen plasluiers is niet goed, baby's drogen snel uit.

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden, ben ik ook weer :D

Heb alles teruggelezen en ga ff reageren

@pluk, hier precies hetzelfde een mama die bang is om met haar hoofd onder water te gaan,ik ben ook onder water geduwd door mijn zwemlerares tijdens zwemles omdt ik het niet wilde, vandaar hier ook geen babyzwemmen, vind het maar eng .

@ikbenhetmaar, dus je hebt ook grotere maatjes ??Misschkien ook voor manotje dan.

Nou ik ga lorenza ff eten geven want volgens mij heeft ze honger :D

6. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hallo dames :D !
    Zit thuis met een spastische darm, vermoed van de pizza van gister :S Knap balen maar goed, dus zijn films aan het kijken, tussendoor met Kenji spelen, voeden en knuffelen en nu eventjes fotos van het toestel halen en selecteren :)

@Mamatob, gelukkig weer alles goed met Britt! Wat super leuk dat je nog zo'n goede band hebt met de kraamhulp!!

Kenji krijgt al een tijdje:
    -09u: 240cc+8+1 schepje rijstebloem
    -13u: 240cc+8
    (sinds een paar dagen): -14.45u fruithapje (zoveel als hij zelf aangeeft en niet meer dan een half potje)
    -17u: 240cc+8
    -21u: 240cc+8+3 schepjes rijstebloem
    De Kinderarts legde mij uit dat het om het water gaat en niet om de voeding, dus niet meer dan 1 liter water per dag, als ze daar niet genoeg aan hebben zou je die aan kunnen vullen met meer melkpoeder of rijstebloem maar niet meer water :) Het gaat dan dus niet om hoeveel het is INCL. poeder maar de hoeveelheid water EXCL. poeder. Hoop dat ik het zo een beetje duidelijk uitgelegd heb :)

@Pluk, hier min of meer ook zo gestopt. Rookte minstens anderhalf pakje per dag en in 't weekend als we borrelden nog veel meer, was aan het werk en had geen sigaretten meer, geen tijd om nieuwe te halen en had zoiets, als ik het zolang volgehouden heb dan kan ik ook stoppen. Hier elke keer als ik het zwaar kreeg stopte ik het geld van een pakje sigaretten in een potje om werkelijk te zien hoeveel ik bespaarde. Moet zeggen, dat was zóveel dat me elke dag meer motiveerde :D
    Super dat jullie nu concreet geholpen worden en Kylian ook nog eens flink gegeten heeft :D !!

@Merakli, wil het ondertussen een beetje lukken met studeren? Jammer dat het solliciteren niet echt lukt op het moment, het heeft zijn voor en tegens nu met zo'n kleintje he..

@Mare, kan me voorstellen dat je er doorheen zit en dat je dan je geduld af en toe verliest en het op de speen afreageert is helemaal niet erg :) Hoop dat alles goed verloopt vandaag!

@Rox, wat houdt een ziekenhuisdieet in als ik vragen mag?

@Ariel, hahaha :D Leuk is dat he, midden in de nacht al helemaal in de veronderstelling zijn dat het 's morgens is :') Heb een keer gehad dat ik vanuit het werk (draaide toen belachelijke uren) met jas en rijlaarzen nog aan op de bank voor de tv in slaap was gevallen en schrok een half uur daarna wakker. Was toen 8u en schrok me rot, dacht dat ik de hele nacht daar geslapen had en veel te laat was om te werken haha (begon toen om 5u 's morgens). Heel raar gevoel is dat he :D
    Veel plezier dit weekend!

@Sofie, ze laat idd wel veel staan nu, hoeveel melk drinkt ze in totaal per dag dan, hoeveel dronk ze eerst? En hoeveel fruithap krijgt ze?
    Lees net je update, als ze niet goed plast toch direct even HA bellen hoor!

@Madwin, oei dat is idd niet veel, hopelijk herstelt hij zich snel!!
    Wat leuk dat je dochter zo fanatiek zwemt! Leuk als je zelf uit de zwemwereld komt :D ! Zo hoop ik (al is dat volledig zijn eigen keus straks) dat Kenji in mijn voetsporen in de paardensport treedt :D Lijkt me heel leuk om samen zo'n passie te delen!

@Jusi, drukke dag maar alweer (bijna?) weekend! Voor als ik het vergeet of hier niet meer kom dit weekend, alvast VAN HARTE GEFELICITEERD!! :D :D & Hopelijk een leuk feestje morgen :D

@Ikbenhetmaar, oeh die is echt gaaf ja! Ooh die trui voor jongens is echt gaaf! Zo'n broekjes heeft hij al een berg van maar die trui is super! Jammer genoeg heb ik geen geldboompje, vind die prijzen toch écht te duur voor kinderkleding :$

@Torties, Kenji was ook 1,3 kilo aangekomen, zolang het in verhouding is met de groeicurve was dat geen enkel probleem zeiden 2 verschillende artsen. Het is pas een probleem als ze niet samen oplopen, dus duidelijk verschil (meer of minder) groei in verhouding met het gewicht :)

@Hellen, hopelijk was het dan idd een stom misverstand en blijft het ook daarbij!

@Francesca, wist niet dat je zo'n jonge baby helemaal onder water kon houden :$ Volgens mij wordt Kenji dan knettergek :$ Als ik zijn haren uitspoel kijkt hij al alsof hij verdrinkt! Wel fijn dat Sem het zo lekker vond!

@Sembem, hoe is het nu met je hand? Gaat het toch een beetje met Sem zo -lees net de update, ahh wat lief dat je zo'n goede hulp krijgt van de oudste en je man!- ? Haha wat een leuke foto!

@Bloem, leuke foto :D !!

@Joyce & Pluk, wat een lompe zwemleraar hebben jullie gehad :$ !!

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hoi dames,

ben ik even vanuit het ziekenhuis...

het was hier echt al drama. het wilde niet lukken om die sonde erin te krijgen dan moesten wij een uur lang wachten op een foto terwijl het al tijd was voor davids voeding dus hij was de hele bende in elkaar aan het krijsen maar niemand die reageerde. dan zat de sonde niet goed en moest het opnieuw enz. echt niet leuk. dan mocht ik hem eindelijk voeden. vervolgens slaapt hij lekker, komen ze bloed prikken. zo zielig allemaal. ik hoop dat het wel gaat helpen en het niet voor niks is. oké ik kom morgen wel weer langs als ik thuis ben...

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    succes Marre, ik denk aan jullie!

9. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Als je hem even in de sudocreme ofzo doopt, is zo eentje zonder flexibel uiteinde ook niet pijnlijk hoor :) Alisa vind het niks erg tenmintse, dat ik aan der kan merken :D

10. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    geef mij dan eens een seintje als je leuke dingen van Rosalie hebt die te klein zijn :D:D

11. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Bij weinig plasluiers zou ik het idd ook doen hoor Sofie.
    Succes meid.

12. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @Ariel
    hoe werkt ebay dan precies? ik doe ook veel op marktplaats, maar de verkoop mag wel iets beter zeg maar...

13. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Ik lees wat over kleertjes, Sem zit gewoon al in maat 74:$:$
    Heb hier een halve vuilniszak kleding staan wat amper gedragen is.
    Moet ik ook eens op mp zetten maar vind dat altijd zoveel werk.

Hebben jullie al nagedacht over de zomervakantie?
    Wij hebben afgelopen maandag 10 dagen Turkije/ Side geboekt en wat kijken we er naar uit zeg.
    All inclusive zodat manlief die kok is ook eens lekker achterover kan leunen die 10 dagen.

14. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @jusi
    ik douche ook meer met Alisa dan in badje want dat is inderdaad een mega waterballet
    en: voor (veel) spam hoef je van mij part geen sorry te zeggen hoor :D ik vind het heerlijk!!! leuke foto's
    p.s. Alisa zou never zo slapen...(op der ruggetje, hoofd lekker weggedraaid)
    probeer het vaak genoeg, maar het is een steevaste buikslaper ben ik bang..

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Sembem, Oh Linde heeft ook al geregeld 74 aan hoor..:D maar het meeste toch nog in 68

16. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
  17. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    hallo dames,

Nou de kraamhulp is hier op bezoek geweest en dat was erg gezellig. Echt heel leuk dat ze Britt weer eens kon zien. Was echt leuk om weer eens met haar bij te kletsen. Echt een super leuke meid die mij die eerste week super goed gesteund heeft (vooral met kraamtranen en hechtingen enzo).

Britt heeft d'r dagje niet, ze voelt zich gewoon niet zo lekker met die verkoudheid, maar gelukkig drinkt ze wel goed. Ik ga morgen eens proberen te beginnen met vier flessen, kijken hoe dat gaat.... ben benieuwd!

@ Mare: Veel sterkte ! Hoop dat ze vinden wat er aan de hand is zodat je meer rust krijgt meid!

@ Sofie: je bij weinig plasluiers zou ik inderdaad ook echt even alert zijn, zeker omdat ze zo snel uitdrogen

@ allemaal: Fijne avond!!

xxx

18. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Ziet er heerlijk uit Torties.
    Wij zouden ook heel graag buiten het seizoen gaan want dat scheelt echt enorm veel financieel maar ja.......zoonlief zit in groep 5 dus die mag echt niet buiten het seizoen helaas.
    Wij gaan hier naar toe:
    S?DE MARE RESORT & Spa foto's en video

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Meiden, ik ga er van door,
    Ga even een broodje eten bij Subway, dan pikt mijn vriend me op in de stad en gaan we Linde ophalen en lekker naar huis.. Laat vanavond de computer thuis uit! Anders zit ik er weer veel te lang op, en moet mijn gezinnetje niet vergeten. ;)

Dus ik zeg tot morgen meiden

20. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Oat moan ikbenhetmaar!

Deel Deze Pagina