September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Francescak; wat een schattige foto met z'n "stropdas"

@Hellen; ik zit werkelijk te flapperen met mijn oren over het verhaal van de creche en dat ze gewoon kv hebben gegeven. Het is toch TE belachelijk voor woorden dat ze dat zomaar doen. Ik zou flippen, dus kan me jouw woede heel goed voorstellen. Ongeloofelijk. Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad.

@Mare; wat sneu voor David in het ziekenhuis.

@Pluk; Wat fijn dat er nu duidelijkheid is mbt de amandelen van Kylian is. wel spannend hoor 22 februari. Gaat het nu wat beter met eten?

@Ikbenhetmaar; Die jas voor Linde, ik vind hem echt helemaal te wow

@Madwin; wat vervelend dat Yanoah maar zo weinig is gegroeid. Hoop dat het de komende maand wat vlotter gaat

@Sembem; wat een onwijs schattige foto in de wasmand

@Sofie; jeetje wat een gedoe met Noa zeg. En wat sneu dat ze zo niet lekker is

@Merakli; Gizem is lekker gegroeid. Wat jammer van haar hoofdje. Goed oefenen dus ;)

@Torties; wat fijn dat er toch wat meer regelmaat komt bij Alisa en dat ze wat beter gaat slapen. Die camping ziet er leuk uit!

Hier gaan we van de zomer ook ergens in Frankrijk naar de cammping, maar dan met onze eigen caravan. Moeten nog even uitkiezen waar naar toe.
    Hier alles prima. Jurre doet het zo goed bij de oppas en dat vind ik echt zo heerlijk. Ze is er echt hardstikke dol op en alle kindjes lopen weg met Jurre, aaien hem over de bol, houden zijn handje vast, echt helemaal schattig.
    Hij moet er op do en vrij om 6 uur uit en dus had hij vanmorgen bedacht dat om 5,45 toch wel een mooie tijd was om op te staan, dat mama er anders over dacht had hij geen boodschap aan :D. Nu ligt hij weer vanaf 7.15 te slapen, dus blijkbaar vond ie het toch ook wel vroeg, maar ja ik was inmiddels klaar wakker ;). Ach ja, soms zit het mee en soms zit het tegen ;)

2. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    #6482 Elizabethje, 16 jan 2010
    Laatst bewerkt: 16 jan 2010
    @zwemmen Juist nu doen! Onder water is het voor deze hummels veelal nog reflexmatig. Ook het 'zwemmen' wat ze doen. Weten jullie nog de cd hoes van nirvana? Het is juist goed om ze in aanraking te laten komen met water/zwemmen voordat ze deze reflex weer afleren!

@merakli Vervelend van haar hoofdje, maar ik weet uit ervaring om ons heen dat ze er zelf vaak geen last van hebben en voor de vent van mn neef hadden ze echt een heel stoer helmpje... Daarbij is het resultaat super en soms gewoon nodig. Goed oefenen dan is het misschien niet nodig maar tegenwoordig heb je die dingen in allerlei kleurtjes en doet het heel goed zijn werk!
    Je moet bedenken dat baby's met een afvlakking aan het hoofd hier ook lekkerder op liggen, maar daardoor ook een voorkeurshouding krijgen. Een plat achterhoofd is meer estetisch dat het gecorrigeerd wordt maar een platte zijkant kan ervoor zorgen dat je kindje die kant beter ontwikkeld dan de andere kant en dat is natuurlijk niet goed. Kortom, misschien niet het fijnste maar soms wel nodig! Succes!

3. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0

4. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    als je nog iets interessants hebt in maat 68 hoor ik het graag;)

5. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Goedemorgen dames!

@Sofie; wat zielig voor Noa! Wel goed dat ze nu weten wat het is en wat jullie er tegen kunnen doen. Wat is dat het rsv virus?? Had ik nog nooit van gehoord. Zielig zeg :(

@ Flessen: we gaan volgende week over van 5 op 4 flessen en 1 fruithapje per dag. Britt is er dan denk ik wel aan toe. Ze wordt steeds minder makkelijk wakker voor de laatste fles, ze drinkt hem wel goed op maar valt wel direct er na weer in slaap. Dus ik denk dat ze er eind volgende week wel klaar voor is; dan beginnen we meteen met fruithapje als extraatje. Verheug me er wel op!

@ hier: Britt is nog steeds een beetje 'jengelig'. Ik denk echt dat ze in een sprongetje zit. Vanmiddag gaan we op kraamvisite bij vrienden, die een dochtertje van 4 weken hebben. Ben heel benieuwd hoe Britt het zal vinden, wie weet worden ze wel vriendinnetjes ;) :D Zo leuk om eens te kijken hoe Britt er uit ziet naast zo'n mini kleintje... voor ons blijft ze klein maar iedereen anders roept oooh wat is ze gegroeid :D

Nou meiden, een dikke kus & een fijne dag vandaag!!!

6. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    mamatob:voor ons is het te vergelijken met een griep-verkoudheid,maar voor baby's is kan dit fataal zijn als je er niet vlug genoeg bij bent!
    het is een virus wat je moet uitzieken en de meest voorkomende dingen zijn dat ze slijmpjes hebben,hoesten,niet willen eten,..dus wat noa heeft!
    maar ze begint weer een beetje beter te drinken,dus ze komt er wel bovenop!

groetjes

7. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hai!

Vanacht werd sem om 03.30 wakker van een enorme hoestbui! wat eng zeg!!
    hij begint steeds meer te hoesten! als dit aanhoud ga ik maandag toch f naar ha! denk dat hij tegelijkertijd ook in een sprongetje zit! dus hij zit zichzelf enorm in de weg! dat frustreerd hem mateloos! heel sneu!

@sofie ahhh beterschap! goed dat jullie er op tijd bij waren!

@kledingmaat: sem gaat nu net naar 62!! heeft zelfs ook nog 56 aan! wat een verschil kan er toch inzitten he!

8. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Ik heb binnenkort (hij kan er nu nog NET in) een heel leuk pakje van Z8 voor je.
    Een blauw joggingbroekje met een witte 8 er op en een groen/blauw/wit gestreept bijbehorende longsleeve.
    Ik vind het echt een superpakje.
    Zal je wel een foto mailen waar hij het aan heeft.
    Zal straks even snuffelen in de zak wat er nog meer in zit.

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Goedemiddag,
    Zo ik heb lekker uitgeslapen tot 13.00 :D
    Me vriend is met Linde opgestaan om 8.00

Heerlijk, ga nu even het huishouden doen en kom straks nog even online.

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hallo,

ik heb niet heel veel tijd maar ik ben weer thuis!

wij krijgen als het goed is dinsdag de uitslag van het onderzoek, ik hoop dat het allemaal goed is gegaan. sommigen hebben namelijk twijfel gezaaid of de sonde er wel goed in zat... :(
    david is nu iig weer heel blij dat hij zijn armpjes weer mag bewegen, die zaten namelijk vastgebonden omdat hij probeerde de sonde eruit te trekken.
    ik ga straks nog eens wat zielige ziekenhuis foto's plaatsen :p

@merakli: zonder helm is natuurlijk leuker, maar uit mijn omgeving weet ik ook dat de kinderen er geen last van hebben en het uiteindelijk goed komt.

11. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Ooooh mare, vastgebonden, wat lijkt me dat vreselijk om als moeder te zien zeg. En als ze twijfelen of de sonde wel goed zat waarom maakten te dan geen rontgenfoto? En als een maagsonde niet goed zit moet hij weerstand geven. Beetje slordig zeg.

12. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0

13. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Heb gekeken maar maatje 68 heeft hij eigenlijk overgeslagen. Heb alleen een paarse longsleeve van jip en janneke in maat 68 liggen.
    De maten 62 vielen dus groot uit.

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Ja hoor eucalyptus mag wel het is Menthol dat ze nog niet mogen omdat dat te sterk is, dat is pas vanaf 3 jaar dat je dat mag gaan gebruiken.

Hier net even lekker het dorp in geweest, neuzen in de uitverkoop en flink gekocht natuurlijk.

Kylian is een paar schoenen en 2 broeken rijker
    Papa 2 overhemden
    Kinley 2 broeken en 2 shirts.
    En mama viste naast het net ;)
    Maar goed we zijn maar € 90,- armer ipv € 240,- dus dat hebben we goed gedaan.

Kylian heeft de hele dag eten parraat staan :D, hij eet nu wel maar het gaat zoooooooo langzaam, maar goed er komt wel wat binnen dus daar zijn we blij mee.

Groetjes Anita

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden :D

@pluk, het was een zwemlerares :D En ik vind het nog steeds eng om met mano te gaan zwemmen, mijn vriend moet altijd mee, anders word het niks, wil hem ook niet bang maken.

@ikbenhetmaar, heb je ook wat grotere maatjes voor manolito ???

@mare, ben benieuwd naar de uitslag.

En ja hoor, ik had gelijk Lorenza is ook weer verkouden en drinkt ook niet zo lekker, maar weet nog van de vorige keer dat ze minimaal de helft moet hebben en dat krijgt ze wel binnen, dus daar ben ik wel blij mee. Zit nu dus met 2 verkouden kindjes, maar ja gaat wel weer over.

@torties, lees dat alisa ook erg verkouden is, beterschap !!

@pluk, lekker geshopt zie ik :D Nou ja de schade valt in ieder geval mee ja :D

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    dat vastbinden viel wel mee, zijn handen zaten aan elkaar vast zeg maar, maar david doet heel veel met zijn handen ook tijdens het drinken dus voor hem was het wel vervelend.
    ze hebben twee foto's gemaakt en de sonde nog verplaatst, maar de ééb vond hem te laag en de ander te diep dus ik weet het ook niet.

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Sembem, de computer stond wel aan, maar ik zat er echt niet achter :D

@ Pluk, leuk he de uitverkoop! :D

@ Joyce, ik heb het nog niet binnen, maar het is een pakket jongens.meisjes vanaf maat 92. Dus zal ongetwijfeld. Welke maat heeft mano nu?

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    zo ik ga even wat spammen van het ziekenhuis!

dit is de sonde en het inbrengen was helemaal niet leuk!

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    zo hebben ze mij vastgebonden

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    maar de volgende dag was ik alweer vrolijk naar mama aan het lachen!

Deel Deze Pagina