@ ikbenhetmaar, ok Gizem lag ook vaak onder haar babygym doe het nou niet meer, leg speeltjes aan haar rechter en linker kant ze kijkt er ook naar dus heeft het effect
Fijn dat het effect heeft toch? Linde heeft ook wel een lichte voorkeurshouding voor links, maar stimuleer haar ook voor rechts, dus als ze voor de tv mag zet ik haar schuin neer dat ze echt op rechts moet liggen om wat te zien
ik was net een bericht aan het typen in je gastenboek! maar toen viel ie weg!! maar ga het ff opnieuw doen!
Ok ik ga haar meer stimuleren om naar rechts en links te kijken maar meid ik geef de computer aan mijn man ook een verslaafde (natuurlijk niet aan zp )
ja niet grappig meer.. mensen hebben de kinderbijslag binne he, en dat moet ook echt uitgegeven worden voor het einde van de maand. En het is ook heel druk omdat de prijzen gunstig zijn. uitverkoop en ook nog is geen verzendskosten
zal ik je dinsdag stiekem al een foto laten zien van de spijkerbroekjes zomer? Het staat allemaal met foto en al online bij dirkje en met het artikelnummer kan ik zo de foto erbij toveren.
ja daar ben je volgens mij echt uniek in! ben zelf wel een internetbesteller en vrijwel overal moet je er wel voor betalen! ah ja de kinderbijslag! Wij hebben het op sem zen spaarrekening gezet!
Voor Linde staat het ook op de spaarrekening hoor, maar goed ik heb ook geen uitgave aan kleding.. Ag weetje, als je goede afspraken maakt met de tnt hoeft het weinig te kosten..
ja leuk! ben vanmiddag al ff op pad geweest voor puur en alleen broekjes! heb zoveel shirtjes dat ik broeke te kort kom! hahaha heb er bij de hema ff wat van die joggingbrioekis gehaald
maar ik denk wel dat het iets is wat mensen onthouden! want het zijn toch weer extra kosten! ik denk dat het alleen maar positief voor je is!