Oh ja hier nog geen ongesteldheid te zien, 5 weken na de bevalling was ik 2 dagen ongesteld en nu al ruim 10 weken niet meer... Met kolven ben ik 2e kerstdag gestopt, hopelijk zijn het gewoon nog de hormonen. Ik heb al een test gedaan een paar weken geleden, gelukkig negatief, maar je weet nooit of het ondertussen toch zo zou zijn. Is het bij jullie ondertussen al weer zoals voor de zwangerschap?
@twinkle ja ik was echt geschrokken, ik moest gewoon huilen toen het voorbij was en verder liep om te kalmeren.. ik hoop dit niet nog een keer mee te maken.. ben ook in staat me kinderwagen de deur uit te donderen trouwens! hij heeft aan de voorkant 1 wiel, volgens mij had het niet, of minder snel gebeurd met eentje met 2 wielen! ik ben sinds het plaatsen van het spiraaltje 7 weken geleden al aan het vloeien.. ik merk wel wanneer me 'echte' menstruatie ism want dan is het erger, maar het is hier dus ook zeker nog niet zoals eerst! voor me zwangerschap had werd ik door de mirena helemaal NIET meer ongesteld.. daar hoopte ik nu ook op, maar voorlopig is het hier een lekkere smurrie! haha, sorry dames weet niet precies waar het over ging (heb nog niet terug gelezen), maar wat betreft een tweede: NU ben ik er nog niet aan toe, ik geniet nog volop van Alisa eerst en denk wel veel aan een tweede kindje, omdat wij die 'gepland' hebben (voor hoever dat kan) om in verwachting te zijn rond april-mei 2011. Lijkt me zo geweldig voor Alisa, een brusje, ik denk dat k dan weer overloop van emotie als zij groter is en (hopelijk) zo lief en zorgzaam zal zijn voor mij en haar brusje!
Ik zit de nieuwe cd van Paul de Leeuw te luisteren (honderd uit 1 heet hij) en het is echt een supercd zeg. Echte aanrader.
@ Torties, meid arme jij!!!! wat een rotdag dan zeg. Zou me ook helemaal rot schrikken, de kinderwagen die omvalt !! Vreselijk... godzijdank dat ze niks had en dat de dekentjes voorkwamen dat ze er uit viel! Boh, zit hier gewoon met de rillingen over m'n rug bij de gedachten, maar goed gelukkig is alles goed gekomen! En wat een domme mensen dat ze zo'n hond los laten lopen! :x @ Twinkle: ja ik heb ook zoiets van ik wil dat nu gewoon nog niet. Maar wie weet, misschien verandert dat gevoel ooit nog wel eens. Ik kan het me nu nog niet voorstellen, maar zeg nooit nooit. Oh ja, hier is mijn menstruatie wel regelmatig vanaf de bevalling. Ongelofelijk he? Maar ik ben nu sinds kort ook weer aan de pil en dan word je natuurlijk vanzelf erg regelmatig Ik heb wel het gevoel dat mijn baarmoeder zich nog steeds 'schoon' aan het maken, qua stolsels en zo @ Hier; Vandaag was ik van plan om niks te doen. Helemaal niks, gewoon lekker op m'n kont zitten, tv kijken, met Britt knuffelen en niksen. Dus heb ik de slaapkamer helemaal op z'n kop gezet en opgeruimd, de logeerkamer ook helemaal opgeruimd, vanalles naar de zolder gebracht, vijf vuilniszakken vol ouwe troep verzameld en buiten gezet, de was gedaan, en eh.... tja dus was ik toch weer vier uur bezig met vanalles en nog wat, had het zweet op m'n voorhoofd staan van zo vaak de trap op en af rennen! Nu ben ik dus al kapotmoe en het is pas kwart over acht! Nou ja, straks lekker in de douche en dan op tijd naar bed. Was ook om kwart over acht al op met Britt vanochtend .Manlief heeft lekker uit kunnen slapen tot kwart over elf. Maar volgend weekend mag ik uitslapen van mijn hubby heeeeeeeeeeeeeeerlijk. Komende week heb ik twee avonden met vriendinnen afgesproken, al lang niet meer gedaan, even in mijn eentje weg. Ook wel weer eens lekker en ook belangrijk want veel van mijn vriendinnen hebben (nog) geen kinderen en dan is het ook wel eens leuk om even niet als mama maar als gewoon vriendin bij hun langs te gaan. En volgend weekend gaan we over van 5 naar 4 flessen, én over op fruithapje! Verheug me er nu al op @ gekke vraag: Na de voeding (en soms ook zo) hijgt Britt behoorlijk. Ze maakt dan ook van die 'aaaaaaaaah' geluidjes. Ze lijkt er niet echt last van te hebben, maar soms hoor je d'r echt lichtjes 'rochelen' Ik weet niet hoe dat komt, hebben jullie kids dat ook? Ik krijg het al spaans benauwd bij de gedachte dat ze misschien allergisch is voor de katten, maar zo'n vaart zal dat niet lopen, toch? liefs en fijne avond!
Dank je!!! Dat hopen we ook... al is hij alweer enorm aan het hoesten... Grappig jullie Yanoah is een maand jonger, maar dan nu wel een halve kilo zwaarder. Onze Yanoah is nog wel een klein stukje langer hij was 64,2 cm. Mooi mannetje hebben jullie hoor!!! Ik moet mij toch ook maar eens verdiepen in hoe ik foto's kan plaatsen Bij deze wens ik jullie alvast een hele fijne vakantie toe!!! Geniet er lekker van!!!
eum alles weer gelezen en zo'n beetje alles weer kwijt... @torties: wat verschrikkelijk zeg, ik hebw el vaker gehoord dat de driewielers idd sneller omgaan. gelukkig is er niets gebeurt. @pluk: ik ben weer een beetje bijgekomen en david had vandaag het grootste gedeelte van de dag echt een tophumeur. helaas net weer ontroostbaar maarja, ik mag niet zeuren.
Hey meiden, Wat een verhalen!! ik kan het niet meer bijhouden hahahahha. kep zo af en toe maar weer meegelezen, mis jullie soms wel hoor als ik ergens tegenaan loop mbt de kleine. Mijn kleine kanjer Damian wordt natuurlijk 1 februari alweer 6 maandjes Het is een echt lekker mannetje. Ik zal eens ff spammen....
Hey Jocruella, Wat ziet Damien er goed uit zeg en wat gaat de tijd snel he. Ze zeggen altijd dat je moet genieten omdat het zo snel gaat maar soms vind ik de tijd TE snel gaan om uberhaupt te KUNNEN genieten.
Heyyyyy Jocruella! Meid leuk om je weer te 'zien' En wat een heeeeerlijk menneke is Damian toch!!! Leuke foto's!! liefs!
Hey! Nou het gaat zeker snel!! pfffff ongelofelijk!! als ik die foto's van zn geboorte terug kijk denk ik "waar blijft de tijd". We zijn allemaal weer aan het werk..............brrrrr Maarrrr daarom genieten we echt elke minuut van hem. Elke dag krijg ik tranen van geluk, gewoon omdat ik het nog steeds een wondertje vind.
hey mamatoB............. Lekker he, ben zo trots op hem! na alles wat hij heeft moeten doorstaan is het een vrolijk heerlijk kereltje. En hij is zooo lekker sterk! Hoe is het met jou en de kleine????
Torties: Wat een schrik zeg! Wij hebben idd een vierwieler en die bevalt ons erg goed. Heel stabiel. Maar goed je weet niet wat er gebeurt zo zijn als ze in een vierwieler had gelegen. Fijn dat ze er in ieder geval niks aan over heeft gehouden! Ikbenhetmaar: Moeilijk hoor! Maar als ik jou was zou ik toch mijn winkel houden. Als die zoveel meer opbrengt dan je webwinkel... en je er zo hard voor hebt gevochten! Straks als Linde naar school is krijg je spijt als je hem niet meer hebt, denk ik. Maar je moet doen wat je gevoel je ingeeft!!! En zeker heel veel genieten van Linde! Ongesteld: Ik was het heel regelmatig alweer na mijn bevalling maar ik ben nu toch wel 2 dagen overtijd... Wel was ik het heviger, maar het was wel sneller over.
Hey jocruella, Meid, daar mag je zéker trots op zijn!! Echt een heeeeerlijk manneke om te zien, geweldig! En wat is ie gegroeid!! Bijna een half jaar alweer, tjonge wat gaat de tijd snel.... Britt is nu bijna 4 maanden, de 26e jan. wordt ze 4 maanden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heerlijk vind dat ze wat sterker, steviger worden, hoor. Ik vond het in het begin zo kwetsbaar allemaal. Nu kunnen ze toch al wat beter laten merken wat ze willen/niet willen, en je kan er al wat meer mee ik vind het wel fijn Britt doet het super. Ze is echt een vrolijke, rustige baby. Ze slaapt super (ook 's nachts, ze slaapt al vanaf het begin door 's nachts, wat een luxe...) en is gewoon heel lief en vrolijk. Nu de krampjestijd voorbij is is ze nog veel vrolijker geworden, heerlijk!! Leuk je weer te spreken hier!! Maar ik snap het wel hoor, het is een druk leven met werk & huishouden & kids!! liefs en een dikke knuffel!!
Hey mamatoB, Wat fijn dat Britt het ook zo goed doet! Lekker he als ze wat steviger worden hahahahaha Dat zag je bij Damian helemaal! 5,5 week te vroeg vergt nog al wat... Maar ook hij heeft nu heerlijke mollige baby beentjes en armpjes! Nou jij hebt zeker een luxe dat ze al vanaf begin doorslaapt. Wij mochten ook niet klagen hoor, en nu komt hij tegen 6 dan is hij gewoon wakker. Als we dan vrij zijn dan geven we hem een flesje en leggen we hem terug. Dan kan hij het uiterlijk tot half 8 - 8 uur uithouden maar dan wil hij echt je gezelschap. Hij huilt dan niet hoor, maar gaat gewoon lekker hard liggen kletsen en nu hij zijn "gilletjes" heeft uitgevonden dan gaat hij die lekker oefenen. Damian krijgt nu als laatste fles een heerlijk pyamapapje. Hij vind het GEWELDIG!!! De smaakt lijkt een beetje op de Alpro Soja melk. Echt een aanrader voor als Britt die leeftijd krijgt! Morgen weer aan het werk t/m woensdag en dan zit de werkweek er al weer op. Mn man is dan thuis dus die twee hebben 3 dagen mannen dag hahahaha Groetjes Mama Jo
oh heerlijk is dat he, als papa thuis is Ik moet ook ma t/m woe werken en dan de donderdagmiddag nog. Die donderdagochtend neem ik echt altijd lekker voor Britt en mezelf samen , en op vrijdag doe ik poetsen en ook lekker genieten van onze meid. Britt is echt een slaapkopje, die slaapt gewoon meestal totdat wij haar wakker maken, of dat nu om zeven, acht, negen of zelfs tien uur 's ochtends is ik schaam me soms bijna om het te zeggen, omdat ik weet dat zo veel ouders het eerste jaar slapeloze nachten hebben... voel me gewoon echt bevoorrecht hier mee. Het is echt geluk of pech hebben wat dat betreft, zeiden ze bij het consultatiebureau. Het ene kindje slaapt meteen door, en de ander doet er langer over. Wel heel netjes hoor dat Damian lekker slaapt tot zes uur. Ik moet wel zeggen dat Britt vrij laat de laatste fles krijgt, meestal tussen elf en twaalf 's avonds nog. Dus dan slapen ze natuurlijk 's ochtends ook langer door he? Mijn man is een echte nachtbraker dus die geeft m t liefst zo laat mogelijk Oh ja, dankjewel voor de tip van het pyjama papje! Die onthoud ik!! Zo, ik ga me zometeen eens lekker douchen en dan naar bed, ben kapot! Heb heel de dag opgeruimd en gesjouwd met dingen, joost mag weten waarom, maar de bovenverdieping is weer helemaal netjes nu Welterusten!!
hoi dames! lig hier de hele tijd al in een deuk! Sem ligt al een half uur in bed te kletsen en te "zingen" hahah. zo grappig! Men mannetje is even naar de huisartsenpost. vanaf gister heeft hij het gevoel dat er iets in zijn oog zit en vandaag werd het steeds erger. Het oog blijft maar "lekken" en hij kan hem bijna niet meer opendoen! dus zen moeder is ff mee om er naar te laten kijken! ben benieuwd! ik ben de green mile aan het kijken! vind het een geweldige film!