September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    En Linde was vrij klein bij der geboorte.. 3320 en 51 cm.

@ Mijnkleine, goed zo, echt doen hoor hulp vragen t.z.t ;)
    En ja CB .. pff hahah

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Wat een heerlijk keroltje trouwens Mijnkleine! :D

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @mijnkleine, ja het is echt een schatje en zijn haartjes zijn alweer best gegroeid he ??

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Dames zouden jullie willen stoppen met spammen ik wordt namelijk jaloers op al die mooie koppies met haar ;):D

Kinley is net weer wakker en heeft een fles op en ligt nu te spelen in de box, ben nog aan het twijfelen of ik straks nog evne zou gaan wandelen met de kids, het is wel dooi maar er ligt nog veel prut.
    Ach een klein rondje moet toch kunnen, denk dat ik Kylian wel een plezier doe om zijn trekker even uit het stof te trekken :D

Ikbenhetmaar wat vreemd toch weer Kinley doet het hier ook met 4 flessen en slaapt daar de nacht op door, de arts zei wel dat ze er vroeg mee was maar dat het geen probleem was.
    En als ze een keertje kwam voor een extra fles dat ik daar ook niet moeilijk over moest doen (dat deed ik al niet dus :D)
    Ik zag net wel in haar boekje staan dat ik bij het volgende bezoek weer de arts heb ivm Kinley's eczeem.
    Vind ik niet erg want ik heb het niet zo op met de verpleegkundige 8)

Groetje sAnita

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Pluk,
    In dit geval ging het ook om de verpleegkundige hoor.. dat is ook het mens geweest wat hier thuis kwam en Linde zo naar boven wou leggen..
    Oh en ik heb ook wel verteld dat Linde ineens in bed zat toch een tijdje terug? Nu kan ze het ook zonder zich aan een speiltje of iets vast te houden dus van liggen naar zitten is voor haar geen probleem, die vrouw legt haar op haar rug en wat doet Linde die denkt bekijk het ik ga zitten.. stond die vrouw me aan te kijken? ik zo ja gaaf he, dat kan ze nu.. nou dat mocht ik echt niet stimuleren want dat was zo slecht voor haar rug moest haar maar straffen.. moet niet gekker worden. een baby die straf krijgt..pff

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    whahahahahaha ach joh met een vuistslag gaat ze zo weer neer ;):D
    (dit is dus een grap he dames)

Groetjes Anita

7. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Twinkle
    alvast fijne vakantie! gaat vast goed met Yanoah hoor!
    (alhoewel ik nu ook al zit te stressen voor onze twee weekse vakantie naar frankrijk eind mei :p haha die lange autorit!!
    wat betreft de eucalptus
    zoiets had ik dus ook gehoord van de kraamzorg twinkle! want ik had em van zwitsal gelijk al staan, maar nu met 4 maanden zal een klein beetje denk ik geen kwaad meer kunnen hoop ik

ikbenhetmaar
    wat een leuke foto, met dat rokje en streepshirtje!! *smelt*

Merakli
    logisch hoor dat je het niet leuk vind als ze een helmpje moet! zou ik ook niet leuk vinden, dus ookal is het niet het ergste wat er is, als je even wilt zeuren hier doe je maar hoor!!
    vraagje: ben je zelf ook turkse, of alleen je man?
    de vriendin van me vader, is ook turkse, en daar merk ik wel een bepaald temperament bij namelijk :D
    ohoh! dat slapen heef een kwartier geduurd, *rent naar boven om de speen te geven zodat ze langer slaapt*
    verder lezen
    *rent nog een keer naar boven*

ikbenhetmaar
    dat vinrose rokje maat 86 wat een gaaf ding is dat!! (en die jas :p haha :D )
    kwijl kwijl.. :D
    huh.. kinderbijslag binnen.. is even in me online bank kijken.. ik heb niks volgens mij :(
    aah shit ik heb het wel op 04-01.. :( toch echt op de centjes gaan letten dan maar..
    krijg je van dirkje ook binnen, op de website, collectie en dan nr. 105?
    en setje nr 116? en 126 :D
    en de witte jas, nr 156?
    lastige beslissing hoor.. om wel/niet te stoppen met de stenen winkel.. snap het dat je 100% van Linde wilt genieten!!

ik zit er zelf juist aan te denken om minder te gaan werken in de toekomst met me huidige baan (waar ik ook heel veel flexibiliteit heb) en een (web) winkel te beginnen.. maar ik twijfel nog waarin en hoe en wat enz enz

dat besef dat er alweer 4 maanden voorbij zijn, vind ik ook zo moeilijk .. gister op sbs6 nog een vk praktijk gekeken en huppa daar zat ik weer te grienen!

@francescak
    inderdaad alles is nu voor het eerst, eerst! wij willen er ook meer, maar een tweede is toch heel anders!

@miriam
    ik heb bijna heel me uitzet en kamer ed bij de baby dump gekocht, inderdaad financieel gezien interessant, met de kamer ben ik ook goed geholpen maar met alles verder echt bagger.. en telefonisch voor een afspraak te maken voor bezorging was ook slecht.
    Ze hadden tegen mij gezegd dat ik de dag mocht kiezen van bezorging maar wat bleek ik kon alleen de week aangeven en de dag en tijd bepaalde hun, schiet je nog niks mee op dus

@Sembem
    de bugaboo vind ik persoonlijk ook niks, ik vind die kleintjes voor me gevoel, zo laag, dichtbij de grond liggen vooral in de bak..
    maar wat betreft de driewieler heb je zeker gelijk! we hebben besloten deze wagen nu nog te houden want straks gaat ze toch naar de zit, en dan zit ze ook in een tuigje natuurlijk, maar bij de tweede gaat deze op marktplaats en gaan we ook voor een nieuwe, wagen! (deze hebben we gehad, is van me nichtje geweest)

@Jocruella
    wat een leuke foto van damian! lekker manneke!!

@Hellen
    wat een leuke foto van Roos ook :D
    lees dat een hoop kindjes hier nog laat op de avond een fles krijgen! ik ben zoo blij met om uiterlijk half 8 de laatste fles! en dan pas weer tussen 7 en 8 smorgens!

@Jusi
    nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

@ikbenhetmaar
    hoop dat Linde geen last krijgt van de prikjes.. die rotdingen!

@Twinkle en Joyce
    emotioneel lijkt me dat.. van jullie vader/moeder.. kan me voorstellen dat je er geraakt van wakker wordt als je zo hebt gedroomd twinkle!!

@Sembem
    gezellig traplopen! haha voor ons geen sprtschool nodig!
    Alisa heeft uiteindelijk geslapen van 12.50 tot 14.30
    dat is al heeeel wat hier!

ikbenhetmaar
    getsie weer een bloedtransfusie:( hoop het niet voor je! ik had ook 3 liter bloed verloren met de bevalling maar wonder boven wonder wasme hb nog iets van 3.8 en met ijzer is het gelukt het naar 6.7 te krijgen! en dat terwijl ik normaliter ook echt een lage bloeddruk heb en snel duizelig enzo (dus een niet al te hoog hb standaard)

Sofie
    ooh je hebt er al drie! wat leuk! ik ben 21 dus ik heb ook nog tijd zat! maar vriendlief wil het bij 2 houden en ik wil er eigenlijk best wel 3, of 4! haha neehoor.. 3..

@pluk
    wat heeft kinley een leuk rokje aan samen met dat roze shirtje! en die kousen en schoentjes! wat schattig!

@Jusi
    zoo die Kenji heeft zichzelf even lekker geleegd :D

@ikbenhetmaar
    achterlijke consultatiebureaus :D

@pluk.haha! snap ik dat dat een grap is hoor ;) kan er wel om
    lachen :D

weet niet of ik op iedereen heb gereageerd.. maar jeetje wat lullen jullie veel!

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Torties,

Haha ja stoer is dat van vinrose he, ik kwijl er ook bij weg! :)
    Linde heeft dat zomerjasje al.:)
    En wat betrefd dirkje ik weet echt niet meer wat ik allemaal besteld heb, kan dat eventueel wel morgen voor je nakijken als ik de papieren bij de hand heb (ligt in de zaak)
    En bedankt voor je berichtje in het gastenboek :)

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    MijnKleine, wat is Kenji toch een knapperd. :)

10. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hoi dames!

heb net toch maar een afspraak voor sem gemaakt bij de HA.
    morgenochtend 9 uur!
    Die verkoudheid word nu wel heel vervelend! Hij begint er zelfs bij te hijgen en slaapt ontzettend slecht! gelukkig trekt hij wel de nachten door maar overdag is een drama! krijg dus ook niks gedaan aangezien hij de hele tijd bij me wil zijn!

heb net de stap gezet en me aanmeld bij curves. fitness voor vrouwen. Ik moet echt iets aan men gewicht en lichaam gaan doen want ik ben alles behalve blij met mezelf! maar ik kan niet stoppen met eten!
    Ik ben 24 jaar maar soms voelt men lichaam aan als 80! ben zo stijf als een hark en fit en energieloos!
    Heb ook nergens zin in! huishouden schuif ik voor me uit etc.etc
    Wil het echt veranderen want ben mezelf gewoon zat! smorgens blijf ik maar in bed zolang sem slaapt terwijl ik in men hoofd aan het bedenken ben wat ik eigenlijk allemaal nog moet doen!
    loop erbij als een slons want men kleren van voor de zwangerschap passen bij lange na niet en ik wil gewoon geen kleren kopen in de maat die ik nu heb!
    Ook willen wij dit jaar voor een 2de gaan en wil ik gewoon met een goed en gezond lichaam beginnen!
    ik hoop dat ik het vol hou en een beetje snel resultaat zie want dat motiveerd dan weer!

11. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    40 euro is goed hoor.
    Zal ik straks even een foto voor je maken?

12. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Vind het super dapper meid dat je zo gemotiveerd bent, nu wel gaan he;)
    Ik wou dat ik zo dapper was.

13. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    dank je wel sembem!
    Ik ben er zooooo klaar mee maar ondertussen prop ik nog vanalles onder men neus!!
    Het voordeel van curves vind ik dat je echt een intakegesprek krijgt voor je begint ( meten en wegen:$ en je doelstelling ) en dan eens in de maand kun je dit herhalen om te kijken hoe het gaat!
    Dit lijkt mij een stok achter de deur omdat je voor een ander niet zwak over wilt komen! Dus misschien dat ik hierdoor net een tandje extra gemotiveerd word!

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Knap Franceska, dat je zo gemotiveerd bent om die kilo's eraf te krijgen.
    Ik kan ook de hele dag door eten. ;)
    Maar ben totaal niet gemotiveerd om te gaan afvallen.
    Pff, waarom is het leven van een vrouw zo hard? :D

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @francescak, ja meid, je moet gewoon gaan en na de 1e keer word het steeds makkelijker, ik merk het nu ook in de sportschool(maar ik ga wel altijd samen met mijn zusje) dus dat motiveert mij heel erg :D zo vind ik sporten ook nog gezellig :D

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Francesca, ik vind het heel goed van je hoor! :D
    En ook doorzetten nu he ;)
    Ik weet niet of ik al gereageerd had op je foto met het shirt van Dirkje, maar anders bijdeze..hij is echt stoer!, staat hem heel erg leuk! :D

Samen met een aantal andere webwinkels ga ik Haiti steunen, bij elke bestelling doneer ik automatisch 1,-
    Zowel de web als de stenen winkel doet mee.. dus dat zal flink op gaan lopen :D

17. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Hahahahahahaha. de dwaze postnatale moeders.

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja, mannen hebben het maar makkelijk wat dat betreft.
    Die hoeven geen kind te baren, en maken zich nooit druk om hun gewicht. :D

19. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    dat is niet helemaal waar ;) ik word hier gewoon schijtziek van een vent die gek is op snoepjes maar continu in de spiegel kijkt en moppert (terwijl hij er super goed uitziet!! en NIKS niet te dik is)

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    En dat klopt Torties! Hij is echt niet dik!

Deel Deze Pagina