September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Helleuuuu,

Daar ben ik weer! Heerlijk hoor zo'n weekendje weg, maar om nou te zeggen dat je lekker uitrust. NEE echt duidelijk niet. We waren samen met me schoonzusje, vriend en dochtertje (3 maanden jonger dan Roos) en je bent echt de hele dag politieagentje aan het spelen. Maar wat hadden die dames een lol zeg! Echt fantastisch, lekker gezwommen, in de sneeuw gespeeld, koekjes gebakken en geverfd
    Noah kon het geloof ik niet zo heel veel schelen dat ie niet thuis was, hij was alleen wat onrustiger door het geschreeuw en rennen van de dames denk ik
    Zo ga nu ff een poging wagen om bij te lezen, foto's komen morgen!

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh, nou, dan heb ik gewoon een makkelijke vent getroffen. :D

En Ariel, fijn dat Rosalie het zo naar zin heeft gehad. :)

Vanavond ben ik alleen thuis. Jurgen is naar een wedstrijd van FC Den Bosch. Over een half uur dus zelf Kenji voeden, ipv dat papa dat doet. Ondertussen lekker de Pfaffs kijken, ik vermaak me wel. :D

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zooo ff bijlezen reageren hoor

Torties, is heel normaal hoor dat ze een kilo per maand aankomen. Gemiddeld groeien ze zo tussen de 150 en 250 gram per week ofzo....En als ze gaan kruipen gaat dit er in record tempo weer af. Rosalie was een onwijs bolle baby en daar zie je nu niks meer van. Ze is wel groter dan gemiddeld en dus ook wat zwaarder dan gemiddeld, maar volgt een goeie lijn!
    Ik zal binnenkort ff kijken voor die kleding, heb nog een ontzettend schattig Tommy Hilfiger jurkje en voor als ze groter is. Heb in maat 86 echt onwijs gave dingetjes! Victoria Beckham jeans, Replay shirtjes, DKNY spulletjes :)
    eBay is een veilingsite. Je betaald om je advertentie er op te zetten en een percentage van de verkoopprijs. Voor shirtjes van Zeeman ofzo schiet het dus ook niet op. Maar bij wat duurdere dingen stel je een minimale prijs in en vanaf daar kunnen mensen bieden. Het voordeel van eBay is dat degene die de veiling wint verplicht is om het artikel van je over te kopen. Dus niet net als bij MP mensen die bieden en daarna hoor je er niets meer van.

Oxxy schoentjes, die ga ik ook ff bij je bestellen Ikbenhetmaar! Hoe groot zijn de maten?

@Hapjes, Noah heeft dit weekend voor het eerst een beetje peer geproefd en volgens mij vond ie het wel lekker. Ff kijken of ik morgen weer wat foto's kan showen :)

Ikbenhetmaar; lees ik nou dat je kinderkleding binnen hebt?? Laat je het ff weten als het in je webwinkel staat? Dan ga k ff voor Roos shoppen ;)

Sofie; Wat balen dat Noa zo slecht drinkt zeg, ff snel verder lezen hoor. Misschien is er ondertussen wel meer nieuws haha.

Sembem, Noah zit ook al in maat 74 hoor ;)

Torties; ziet er leuk uit zeg voor je vakantie! Ik geef trouwens geen BV meer. T was zo onwijs teruggelopen en hij is echt een tevreden mannetje op KV. Probeer nog wel een beetje te kolven en dat te geven. Dan is hij ook meer tevreden dan wanneer hij het zelf uit de borst haalt.

Mare; Wat zielig zeg die foto's van David met sonde! Ik hoop dat de sonde goed zat en jullie morgen eindelijk iets kunnen met de uitslag!

Ik heb verder ook mooie foto's van mooie beebjes voorbij zien komen :)

Merakli; ik wil je niet ongerust maken ofzo. Maar een afplatting van het hoofdje is niet alleen maar iets cosmetisch heb ik me door m'n osteo laten vertellen. Kindjes die een afgeplat hoofdje hebben kunnen daardoor ook meer last krijgen van oorontstekingen enzo....

Zo ben nu bij bladzijde 659 gebleven en vind het weer ff leuk geweest! Morgen meer :)

4. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @twinkle leuk om jou ook weer eens te zien! ik zal er een foto bij doen.. mijn man vind het nooit zo'n goed plan om Jara op t internet te zetten... we hebben namelijk een x mee gemaakt dat het zoontje van een vriendin op een andere site stond met een andere naam en een andere moeder!!!!!!!:$ dus vandaar dat ik er geen foto's opzet...(maar 1tje kan geen kwaad;))

@ikbenhetmaaar ik wou dat t bij mij zo hard ging!

@torties ik geloof dat ik jara overdag ook maar wakker op bed moet leggen... heb ik ook wat beweging hihi;)

5. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @joyce veel sterkte morgenn meis!!!

@wij gaan idd iedere avond zo laat onder de douche/inbad dan slaapt jara beter... en ik werk 3 avonden dus dan ben ik zoiezo laat thuis.. en het is makkelijker met zn 2en...

en ik heb weer errug leuke foto's gezien!!!!!

@jolanda leuk om jou en damian weer tezien meissie!!!!

oooooo ik heb net weer eens besteld bij Lief!!!! alvast mt 74....

6. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @ Francesca en sembem hier ook hetzelfde verhaal!!!! ookal walg ik van mezelf.. dan nog denk ik daar niet aan als ik chocolade in mn mik gooi... van ma tot vrij hou ik het goed vol maar in t weekend is t drama!!

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster

ik vind het bizar dat ze er geen lift hebben ik met rolstoel toen ik zwanger was kon geen kant op en nu met baby in wagen ook eigenlijk niet bagger echt en dan de service nou ja zeg heel appart staan drie mensen achter de kassa niks te doen ik wacht ze zien me wachten en laten me dom staan tot ik zeg na bijna 5 min hallo mag ik wat vragen ja hoor wat is er?
    grrrrrrr

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Is het echt zo erg dames, dat jullie echt walgen van jullie zelf, dat heb ik echt niet hoor, ik weet van mezelf dat ik te dik ben ,maar stoor me er verder niet teveel aan.

Ben nu ook bezig met sporten en zoun wel blij zijn als de kilo's eraf zijn, maar walg echt niet van mezelf hoor.

9. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ Mijnkleine, heel veel beterschap met Kenji!!! Is ook zielig als ze ziek zijn. Knappe Kenji!!

@ Jusi, lekker in je gezicht he :D als ik haar net verschoond heb, gaat ze ook kreunen (dus hier moet mama eigenlijk ook nog wachten J

@ ikbenhetmaar , als linde het op 4 flessen doet is er toch niks mis mee, hier kreeg ik van de fysio te horen dat zitten niet goed is voor een 4 maanden oud baby, hoe wil je een baby straffen :D, ik probeer erop te letten omdat ze afplatting heeft.

@ Torties, wij zijn allebei van Turkse afkomst en inderdaad Turke mensen kunnen heeeeleee leuke opmerkingen maken, zonder eerst te kijken naar hun eigen gezinnetje bemoeien ze zich met jouw, Ben het wel gewend, maar omdat ik er niet altijd iets over kan zeggen blijft het wennen :D goed bezig meid ;)

@ Ariel, leuk dat je er weer bent, maar als ik het zo leuk, lekker druk gehad J dat heb ik niet meegekregen (van meer last van oorontstekingen)

@ Rox, wat een lieve meid is Jara!!!!

Hier ben ik eruit dat Gizem toch een helmpje krijgt als het nodig is L vind het heel erg, maar wil later niet horen “mama waarom heb je het niet laten doen, ik had er toch niks van gemerkt” Mijn man heeft er minder moeite mee, ik heb er moeite mee dat ze het zo lang moet dragen 6 maanden en dan 23 uur per dag. Maar van iedereen krijg ik te horen dat het resultaat de moeite waard is en dat de ouders er meer moeite mee hebben. Ach eerst oefenen (dat valt ook niet mee, ze wordt eerder jengelig en moe) en fysio. Ze wil graag gaan zitten ipv liggen, hebben jullie dat ook? Maar dat was niet goed volgen de fysio

10. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    oh ik wel joyce! vind het echt vreselijk! ben nooit echt mager geweest en dat hoeft ook niet maar n u is het wel heeeeel ernstig!! als ik dan een broek over men benen en kont krijg moet ik eerst die blubberbuik er nog bij inproppen! ben er zoooo klaar mee!! en ik vertik het gewoon nog grotere maten te kopen!!
    ik ben heel klein 1.65 dus dan ben je al snel zo'n prop!

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Rox, nu weten we eindelijk ook hoe Jara eruit ziet. :)
    Mooi meisje hoor!

Joyce, nee ik walg ook niet van mezelf hoor. Weet idd ook zelf wel dat ik te dik ben, maar als ik het echt zo erg vond, deed ik er ook wel iets aan.
    En ik ben ooit al heel veel afgevallen, maar toen had ik een doel; Trouwen. Nu heb ik geen doel, daarom vind ik het ook zo moeilijk om af te vallen. En stiekem vind ik mezelf denk ik toch niet dik genoeg ofzo.

Zo, Kenji ligt weer in zijn bedje. Echt, ik snap hem soms niet hoor!
    Om 20.10 heb ik hem wakker gemaakt. Lekker even gekroeld met hem, pyama aan. Naar beneden, fles klaargemaakt en gegeven. Laat ie uiteindelijk weer 80 cc staan, van de 210/7 die ik aangemaakt heb. Nog vanalles geprobeerd, maar meneertje hield zijn lippen stijf op elkaar, en ging alleen maar naar me zitten lachen. *Smelt* Probeer dan maar eens serieus te blijven! :D
    Nou ja, dan niet, dus in de box, waar ie lekker lag te spelen.
    En ineens, is het dan over. Hoofdje naar het raam draaien, oogjes wrijven en jengelen. Dus om 21.00 lag ie weer in bed! :$
    Ik ben benieuwd wanneer ie wat meer wakker gaat zijn. Soms vind ik het echt zo jammer dat ie zo'n slaapkop is. Heb dan allerlei plannen, maar vind het dan zo zonde om Kenji wakker te maken, om bijvoorbeeld een cadeau te kopen voor een tante etc. Dus ga ik dat maar weer doen op een zaterdag, als Jurgen thuis is.
    Hoe pakken jullie dat aan eigenlijk?

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    S=9 cm,
    M= 11 cm
    L =13 cm

Linde & Alisa hebben beide S en Linde heeft nog ruimte over ;)

Kinderkleding komt eraan! Dat zal in de loop van de week online staan. Ga zelf ervan uit dat ik het op zijn vroegst Donderdag online heb.

13. He meiden, ik was gebleven bij pagina 626..
    Ik krijg het gewoon niet bij hier.. Heb het druk, de paarden, huishouden, administratie, beetje klussen hier en daar..
    En ben echt heel moe soms. De kleine is op dinsdag altijd bij mn schoonouders, en dat heb ik echt even nodig om aan mezelf toe te komen!

Ik vind het zo lullig dat ik er soms lang niet ben en dat ik het niet bijgelezen en gereageerd krijg..

Heb zo nu en dan wel een beetje gelezen!

Sorry..

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @francescak, ja ik ben ook nooit slank geweest en ben ook niet zo groot , ook maar 1.65 ofzo, dus wat dat betreft heb je gelijk, maar misschien heb ik ook goede motivatie omdat ik nu al lichter ben dan voor de zwangerschap, ik zie al echt duidelijk verschil (scheelt ook al 10 kilo) en daarom wil ik er nu ook voor gaan om er nog meer van af te krijgen.

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Joyce, wil jij ook nog een berichtje in mijn gastenboek schrijven? ;)

Hier vandaag de afspraak bij de HA maar afgezegt,want Linde werd erg vervelend, gelukkig slaapt ze nu wel weer :)

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @jusi, ik ben daar wel heel makkelijk in eigenlijk, ik kleed lorenza dan gewoon aan en leg har dan in de kinderwagen of maxicosi (als we met de auto weggaan) en meestal gaat ze dan weer verder slapen.

Maar lorenza slaapt weinig, maximaal een half uurtje achter elkaar, dus ik kan ook wel ff wachten tot ze weer wakker is.

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ikbenhetmaar, was net al aan het kijken op je site, maar kon het niet vinden, zal zo nog ff kijken :D

18. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ Eerisid, Maak je niet druk joh!! Als je af en toe maar laat weten of alles goed gaat :)

Wat is het toch moeilijjk om twee pubers in huis te hebben :( en wat een lawaai kunnen ze toch maken, de jongte had niet door dat Gizem tijdens het eten in slaap viel in haar box, dus hij zei iets op een hoge toon en ze werd wakker. Wat kan ik dan vloeken zeg..... ok ze kunnen niet overal aan denken, maar ik word er soms zooo moe van. Papa gaat soms even weg en is zichzelf en omdat we het financieel niet zo breed hebben zeg ik er niets van. Maar ik ben nu voor 24 uur moeder voor Gizem en ook voor de jongens. Vind het heel leuk maar soms trek ik het gewoon niet .... vooral omdat hun moeder ook in leven is...

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Gewoon op de hoofd pagina staat een stukje over het gastenboek. ;)

20. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    @francescak - Hier zingt en "gilt" Damian ook wat af! hele verhalen zingt en verteld hij tegen zijn speentje. Wij liggen hier ook steeds dubbel.

@Rox - Wij begonnen met 3 maanden met fruithapje. Eerst een paar hapjes van een potje, toen een half potje en inmiddels kan hij een hele op natuurlijk.
    Met groentenhapje ben ik met 4 maanden begonnen, hij smult er iedere keer weer van!!
    En ooooohhh wat een prinsesje! Wat een leuke foto!!
    Ik probeer weer wat vaker wat van me te laten horen, mis het gebabbel toch wel

jaaaaaaaaaaaaaaa jeeeeetje zit ik hier hele verhalen te typen ben ik alles kwijt!!! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrommmmmmmmmmmmm

Deel Deze Pagina