@JOLANDA oo wat een lekker ding!!!! ik heb foto's laten maken en zij heeft ze bewerkt, ikzelf kan dat echt niet!!!!!
@ Rox, ik weet het maar dat iedereen haar raar gaat aankijken (zo zie ik het voor me dan ) het idee, maar ik ga er toch voor denk ik als het moet.
Volg ook steeds jou foto's op Hyves. Zie dat Gabriëlla heel erg veel lacht! Fijn he als ze zo vrolijk zijn!!! Damian zit ook al in maatje 68 en sommige dingen worden idd te klein!!! Maar van sommige dingen past 62 weer prima......... dikke knuff terug
ja ik snap het wel hor... maar ik moet zeggen dat ze erg leuke printen hebben heb ik gezien~! joh en die mensen die gaan staren of gek kijken die zijn het toch niet waard! Hier wilt jara trouwens ook alleen maar zitten...
@merkli, ik zou ook voor een helmpje gaan hoor als het zou moeten. Ik ken nl iemand wie zijn kindje ook iegenlijk een helmpje moest en die moeder heeft dat toen niet gedan en nu zie je toch echt dat dat kindje een beetje een scheef hoofdje heeft.
Eerised, ik vind het ook heel leuk hier hoor, daarom ben ik er zo vaak. Maar er is niemand die op iedereen reageert hoor, dat is ook geen doen! Hoe gaat het verder? En met Gabriëlla? Edit: Ow, zie dat ik een paar pagina's overgeslagen heb. Vaag, net stonden ze er nog niet ofzo.
Joyce, ja hier ook. Denken ze vaak dat ze 6/7 maanden is.. Ze is ook net zo groot als dr nichtje, die is 8 maanden! Op het CB ook vorige week, vroeg iemand ze is niet zo snel he met dr ontwikkeling, ze ligt nog graag lekker. Ik zei ook: Hoezo? Ja voor dr leeftijd, ik zo: nou ze moet nog 4 maanden worden hoor, haha! Merakli, als het beter is voor de kleine.. Het is moeilijk hoor.. Ik heb het met de gehoorapparaatjes, ik heb nog NOOIT een zo'n klein babytje met apparaatjes gezien, ok het is wel is waar anders als een helm, maar toch! Mensen gaan toch kijken en zich dingen afvragen etc..
Rox, je hebt helemaal gelijk wil niet aan iedereen uitleggen waarom ze het op hebt, maar na een paar nachten piekeren ben ik er wel uit. Heb ook gehoord dat er leuke printjes zijn Joyce, inderdaad dat wil ik voorkomen, ok ze is een meisje wat later een bos haar krijgt maar als ze gaat zwemmen ga je het toch zien. En wat is nou 6 maanden in een mensenleven (makkelijk gezegd)
@eeresed we vinden het vreselijk dat je niet reageerd maar we doen het er maar mee bij mij lukt het de ene x wel en dan weer niet.. en ik mis het ook hor! vond het in mn verlof zooooo gezellig!!! @jolanda ik kan me nog zo goed herrinneren hoe ik reageerde toen jij ging bevallen!! ik kreeg toen lichterlijk een paniek aanval!! de 1ste septemberbaby, het kwam toen toch wel erg dichtbij!!!
Inderdaad Eerised, ik heb het ook nog nooit gezien (baby met een helm, klinkt zo schattig) ach ik ga er positief over nadenken. maar toen ik hoorde dat ze een helm moest dragen, dacht ik meteen aan jouw en voelde me schuldig...
Ja he Rox, in augustus eerste september kindje we schrokken allemaal wel dnek ik!! Slaap lekker Joyce!
@jusi het ging ineens hard hihi @eerised zeggen ze over jara ook... Ze is wel groot he voor dr leeftijd!! word er een beetje pissig om soms, net ofdat ik er wat aan kan doen...
@merakli ik ben kapster en ik heb een klantje die een scheef achterhoofdje heeft.. moeders heeft er nu erg spijt van!
ow meiden ik ga lekker slapen, zie dat het alweer 22.20 is Morgen gaat de wekker weer om............UHHH VROEG 06.30 uur!! maarrrr kep deze site ook weer bij mijn favo's op mn werk, dus dan ga ik daar weer vrolijk verder......... WELTERUSTEN allemaal!
Jocruella, dat was ik, van het verschonen. En wat een grappige foto. Kenji wil ook steeds meer zelluf doen, maar daar trap ik nog maar niet in. En ik reageer dus op dezelfde manier als jij! Gelukkig vergeet ik nooit te kopiëren. Merakli, een kindje hier uit het dorp draagt ook een helmpje, maar ik keek er niet raar van op eigenlijk. Kledingmaten, hier zit Kenji nog in maat 62. Maar ik denk dat het niet lang gaat duren voor ie in 68 zit. Leeftijd, hier roept iedereen altijd dat Kenji 'zo lekker bijgetrokken is'. En dat is ie ook. Hij oogt schijnbaar wel iets jonger dan dat ie is, maar das niet zo gek natuurlijk. Maar jullie schrokken dus ook van mijn bevalling.
@ Rox, fijn om te horen, want ook al is ze een meisje, bij het knippen en zwemmen ga je het zien en wil geen spijt hebben.
@jusi ja toen ging het nog sneller!!! ik ga ff tv kijken en op mn mannetje wachten trusten allemaal!!!!!