September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @Jocruella
    jeetje meid wat een verhaal..
    ik hoop en wens het allerbeste voor jullie! sterkte!

@ mama van bas
    welkom weer :)
    en wat een mooi kindje..

@de was
    jep.. wordt er helemaal gestoord van.. elke dag neem ik me voor als een gek ermee aan de gang te gaan.. maar is tot nu toe niet van gekomen en vandaag zet Alisa het op een krijsen zodra ik van haar zijde afwijk.. en eerste dag dat me vent weer werken is.. dus komt er ook weer niet van
    straks nog naar het consultatie buro
    weet niet of het gek is maar daar heb ik dus ECHt geen zin in..
    dat gemeut daarzoo.. alleen moet er weer naar Alisa der naveltje gekeken worden.
    vorige week is er zilvernitraat op gedaan maar het is nog steeds erg dik onder de oppervlakte.. maar niet meer pusserig..

@ jusi
    kan nooit kwaad om even advies bij de huisarts te vragen
    liever dat je daar een paar keer te vaak dan te weinig op de stoep staat!

@sembem
    die pigment streep zit er ook nog bij mij hoor! haha maar daar heb ik maling aan.. voor de rest is er nergens aan me lijf te zien dat ik net een kindje heb gekregen :D

@ Jocruella
    veel plezier vanavond!
    en geen zorgen om je mannen maken hoor ;) die redden zich wel!

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmm het huishouden.... Komt hier ook niet bijzonder veel van. Zoals je waarschijnlijk wel had gezien Torties ;) Ben al blij als ik tijd heb om op te ruimen. Ben nu wel kamer voor kamer alles helemaal aan het opruimen en uitzoeken en soppen. Je weet maar nooit, misschien binnenkort wel verhuizen. En als we nog niet gaan verhuizen is alles in ieder geval schoon en opgeruimd haha :D
    Blijf me verbazen over wat een mens allemaal bewaard :(

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ik heb het eerlijk gezegd een beetje opgegeven om alles netjes bij te houden.. :)
    Ik heb het gewoon zo druk met mijn mannen overdag, dat ik niet veel tijd heb om achter de laptop te kruipen.

4. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @ torties: hoe heeft alisa het gedaan vanacht? ow lees net dat het niet zo denderend ging! hopelijk gaat het aankomende nacht beter!

@ helen: Fijn dat je even zo hebt kunnen genieten!!! doet je vast goed!!! kun je er weer even tegen aan! wat betreft het inbakeren wij hebben ook de onofficiele manier geleerd! gewoon een badcape en hem daar in wikkelen! werkte bij ons ook wel want hij werd er rustiger van maar zijslapen was wel de totale oplossing! Hij moest trouwens wel bij ons op de kamer slapen als we hem in die cape wikkelden. dat was omdat het geen officiele manier is!

@ ariel: vervelend zeg van die krampen! hier heeft sem ze ook nog best veel! bij hem helpt het om hem op zijn zij te leggen! zo slaapt hij nu meestal ook! en het werkt echt! hij slaap langer en vooral rustiger! niet meer zo maaien met die armen en hij kreunt minder ( al vind ik dat ie nog steeds veel kreunt!)
    Lijkt me ook zwaar met 2 kinderen ja! als sem een rotnacht heeft gehad kan ik smorgens gewoon blijven liggen maar als er nog een ander kindje loopt kun je moeilijk verder slapen! knap hoor!! lijkt me super zwaar!

@sembem: wat kunnen ze soms mopperen he! Hier gebeurt dat gelukkig niet zo veel maar soms!!! Hij kan ook heeeel boos kijken! ik moet er dan alleen om lachen haha want ziet er zo lief uit!

@ Jusi: Beterschap met je mannetje!! zo zielig als zo'n kleintje ziek is!

@ tineke: hopen dat je koortslip snel over is want knuffelen met die kleintjes is het mooiste wat er is!

@ ikbenhetmaar: geef je bv of kv? Ik geef BV en ben nog steeds niet ongesteld geworden maar heb begrepen dat het nog heel lang uit kan blijven. Ik zou wel in de gaten houden dat je niet te heftig gaat bloeden!! dan zou ik ff vk of ha bellen!

@hier: hier gaat het goed! sem laat ons aardig slapen snachts! heb hem gister om half 12 in bed gelegd en om 05.00 uur begon hij iets te pruttelen. ik heb hem even laten gaan en hij viel zo weer in slaap tot 06.00 uur!! toen heeft papa hem de fles gegeven en weer in bed gelegd! moest meneertje gewoon wakker maken om 11.00 uurr!!!
    Vanmiddag heeft hij lekker gewandeld met oma! zo trots als een pauw liep ze achter de kinderwagen! leuk om te zien!

ik ga zo ff stofzuigen en dan maar eens aan de zumba! heb ik gekocht op marktplaats voor €15.00 ( voor dat geld kun je het nog eens in de kast laten liggen hihihihi) ga het toch maar eens netjes proberen want geen enkel kledingstuk past nog!!! zooooo frustrerend!!

s6 allemaal vandaag!!

groetjes francesca en kreunende Sem!

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0

6. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Hellen; hoe was het vandaag bij het cb??

@alle meiden die een rotnacht hebben gehad; dikke knuf voor jullie!

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Even een fiets update

Kylian is erg enthousiast, vooral de bel is favoriet. :D
    Hij klimt erop en doet verwoed pogingen maar verder dan een halve slag komt hij niet, zodra hij kracht moet zetten dan stopt meneer ermee.
    Maar integenstelling tot de driewieler, die hij gewoon links laat liggen, speelt hij er wel de hele dag mee ;)

Groetjes Anita

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Babijtje, ja ik heb nog kunnen poetsen. :) Kenji heeft na de fles van 12.00 lekker doorgeslapen tot 15.00.

Ikbenhetmaar, volgens mij kun je nu al wel ongesteld zijn, maar zeker weten doe ik het ook niet. (Aan mijn antwoord heb je dus ook niet veel. :p)

Pluk, een zware nacht dus voor jou. En hoe lang mag je de lactulose blijven gebruiken eigenlijk?

Torties, ook al een zware nacht. Jeetje, wat hebben onze beebs de laatste tijd? :(
    En wat ga je nu eten vanavond, ipv bloemkool? En hoe was het bij het CB?

Eerised en Andi, het is ook niet verplicht om op iedereen te reageren he. ;)

Pluk, haha wat grappig met die fiets. :D Gelukkig maar dat Kylian er helemaal blij mee is. Het fietsen komt vanzelf wel, toch?

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou, ik zou vanmiddag naar het CB gaan om Kenji te wegen en advies te vragen over voeding. Hangt er een briefje aan de deur, dat ze wegens vervanging van een zieke collega niet aanwezig is. Nou, ook fijn, ik had Kenji expres een kwartier eerder zijn voeding gegeven, om op tijd te kunnen zijn! ;)
    Maar goed, ik moest toch naar de drogist, dus ben daar maar meteen langsgereden. Ik kwam nog mijn nichtje tegen met haar zoontje, dus was even buurten weer. Is de tijd dus niet helemaal verspild. ;)

10. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Goeiemiddag dames! Kenji kan elk moment komen voor een flesje dus even kijken hoever ik kom :)

@Eerised, fijn je weer even te zien hier! Niezen doet Kenji ook trouwens, KZ zei toen dat dat komt omdat ze in de buik niet aan stof gewend zijn en dat nu dus wel overal om zich heen hebben? Hopelijk is ze niet echt verkouden arme meid!

@Francesca, het was het wachten waard, wat een lekker manneke is Sem!!

@Torties, balen dat Alisa je niet lekker laat slapen 's morgens!

@Mare, oei, pittige nacht gehad! Die darmpjes waren dus flink aan de gang, arme David (en jij!)!

@Torties, stoere foto's van Bincky en Yellie :D en heel leuke foto van Alisa!

@Sofie, arme Noa ook al krampjes gehad, hopelijk nu al beter! Prachtige honden!!

@Torties, mooi geregeld op het werk! :D De uren die ik bij m'n ouders werk zijn ook heel gemakkelijk te regelen gelukkig :D Scheelt een boel!

@Slaapzak, ook al gek van Bullen dus :D Eens een Bull, altijd een Bull he!

@Sofie, ahhh wat een super lieve foto van Noa!

@Tineke, poeh, pittig! Hopelijk wilt Storm snel weer lekker slapen in zijn oude ritme!

@Sem, wel lekker dat hij zo goed geslapen heeft, zul je zien dat je dan altijd visite hebt!

@Hellen, Roos is een pittige tante he! Inbakeren schijnt echt veel kindjes te helpen idd! Zonder Puckababy krijgen wij Kenji ook amper in slaap. Hopelijk heb je kunnen genieten van je feestje!!

@Merakli, nog een weekje hier uithouden dus en dan daar nog eens en dan hoop ik dat je eindelijk zorgeloos kan gaan genieten!!!

@Pluk, hihihi moest lachen om je heksenuitspraak! Idd een geluk dat dat nu niet meer aan de orde is!
    Kylian liever geen grote gele M :D Hoe vond hij zijn fiets of heeft hij hem nog niet? & Wat een super lieve foto!

@Merakli, wat een lekker kindje is Gizem!! :D

@Jusi, fijn dat Kenji weer in zijn ritme zit!
    Met dit flesje moet hij echt leren drinken geloof ik, de eerste dag dronk hij nog maar 85 gemiddeld en nu drinkt hij hem al gewoon weer leeg dus kwestie van wennen aan de speen denk ik. Op een spuugstraal in m'n decolleté vannacht gaat het super, ook de poep is nog altijd super :D

@Slaapzak, lijkt wel of je over Joepie praat, precies hetzelfde hier :D Hij denkt dat hij een schoothondje is en kust er flink op los haha & ook hij luisterd super, heeft aan een blik of gebaar normaal al genoeg om te weten wat hij moet :D Heerlijk, bullen!

@Mare, wel goed dat je man af heeft gezegd, hebt je rust hard nodig!

@Andi, ohh om te smelten zo'n grote en kleine broer bij elkaar!!

@Mamatob, jij denkt teveel ;) En lekker een dagje eruit is echt geen schande, na die beperking van vrijheid in de zwangerschap en na zo'n bevalling en pittige kraamweken ben je daar hard aan toe hoor!

@Joyce, ook al slaapgebrek! Gelukkig wordt het op den duur beter, anders houdt geen mens dat vol :)

*Kenji-alarm* Ga straks verder :D

@Francesca, hahaha wat een gezeik daar haha! Heerlijke foto wel!

@Sofie, fijn dat die poep er eindelijk uit is bij Noa na die krampjes en jij weer even tijd voor jezelf hebt!

@Rensje, poeh, dat is pittig! Helaas geen tips, alleen een knuffel!

@Jocruella, poeh wat een heftig verhaal maar wát een geluk dat de Hypofyse iig iets doet en jullie weer goede hoop hebben!!!!! Heel veel succes voor woensdag!! Hele lieve foto van een heerlijk manneke!

@Sembem, hahahaha herkenbaar, ik ben ook zo blij als ik kan slapen nu! :D

@Sofie, lekker eventjes bijgetankt en er op uit!

@Mare, heerlijk dat David zo goed heeft geslapen!

@Andi, lekker dat je even door hebt kunnen slapen!

@Mamavanbas, leuk weer een updateje :D Heerlijk manneke en gelukkig gaat het al beter!

@Sem, gelukkig uiteindelijk toch aan je rust gekomen! Idd stapels was..

@Mare, haha, daar had eentje honger!! :D

@Tineke, Storm zal die geborgenheid nodig hebben :)

@Elizabethje, neem lekker de tijd en als het weer beter gaat zien we je hopelijk gauw weer verschijnen! :D

@Hellen, wat een heerlijk berichtje van jou kant! Eindelijk heb je eventjes op die roze wolk kunnen genieten! Wat vreselijk van je huisje, kan me voorstellen dat je daar langzaam erg ongelukkig van wordt. Maar heerlijk om te lezen dat jullie het zo fijn hebben gehad!!!

@Jusi, leuk dat je er naar vraagt :D Het was heerlijk om eventjes met z'n tweetjes te zijn maar zó raar! We wisten niet eens meer wat we met onze vrije tijd deden voor de zwangerschap hihi en ik miste hem zo erg dat ik erg slecht geslapen heb hihi dus was vermoeider na dan van te voren!
    Haha dan heeft Kenji echt gewoon al door dat het weekend is :D Grappig! :D
    Ohhh wat zielig dat hij zo verkouden is!! Misschien kun je even bellen en dan kunnen zij vertellen wat je moet doen? Arme Kenji!

@Torties, dus ook niet echt kunnen genieten van wat vrije tijd zonder de kleine.. Herkenbaar! Gelukkig ging het wel hartstikke goed!

@MamavanBas, wat een lekker kereltje is Job!!

@Jocruella, wat een fijn berichtje! Als jullie gevoel zo goed is dan zal het vast ook allemaal goed zijn en anders zijn de gevolgen ook nog te overzien! Geweldig plaatje!!

@Hellen, hopelijk heb je wat aan het CB gehad vandaag!

@Jusi, lijkt me dan idd verstandig even te bellen, arm kereltje! Hopelijk valt het mee en is hij snel weer de oude!

@Ariel, pff pittige nacht gehad! Arme Noah dus en flink krampjes gehad en ook nog verkouden! Hopelijk vandaag wat meer rust!

@Sembem, hihi moest wel lachen om je berichtje, sorry je schreef het zo leuk! Hopelijk is hij gauw klaar met springen :D

@Babijtje, de nacht viel wat tegen maar het was wel goed voor mn vertrouwen denk ik om hem eens weg te brengen :)
    Lekker dat Jurre door heeft geslapen, hopen dat hij het volhoudt idd! Zal een boel energie schelen vermoed ik!!

@Slaapzak, super dat Pyta het zo goed doet! Genieten hoor al die nieuwe dingen!

@Jusi, dikke knuffel voor jullie! Hopelijk is hij snel weer beter!!

@Tineke, jeetje wat shit van die koortslip!!! Hopelijk is hij weer snel weg :S

@Ikbenhetmaar, hier hetzelfde verhaal met vloeien :S Kan dus nog gewoon van het vloeien zijn, voor menstruatie is het geloof ik nog wat vroeg? Bij twijfel anders even de VK bellen? Wat leuk dat het feest zo geslaagd was!!!

@Mare, fijn dat David zo goed bijkomt!

@Joyce, lekker doorgeslapen!!

@Pluk, dan denk je net je baby door te hebben en dan verandert er weer van alles he! :)

@Torties, balen dat het even zo tegen zat vannacht :(

@Francesca, oh lekker dat hij zo goed heeft geslapen. Pff Zumba, waar haal je de energie vandaan???? :$

@Pluk, hahaha Kylian maakt het zich dus gemakkelijk met de fiets :D Wel leuk dat hij er zo blij mee is!!

@Jusi, ah dat is ook fijn, hadden ze niet even kunnen bellen van het CB? Hoe gaat het nu met Kenji?

Zoooooo ik ben weer door al die paginas heen :D$

11. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Weekendje alleen was lekker knus :D Maar viel wel tegen zonder onze kleine man!! Heb erg slecht geslapen dus was nog vermoeider dan van te voren. Om 7u hebben we hem opgehaald :D

Gister visite gehad en ben echt gaar!!

Vannacht heeft hij wel heerlijk geslapen, om 00.00u een flesje gegeven en om 05.00u kwam hij weer dus heb 4uurtjes kunnen slapen :D :D

Vanmorgen bij het CB geweest voor het eerst en kreeg allemaal complimentjes van de kinderarts dat we hem goed aan leken te voelen, goed insprongen op zijn behoeftes en hij er erg goed uit zag :D Leuk!

Hij woog bij de geboort 3620gr. en was 49cm en nu, precies 1 maand later weegt hij 4485gr en is 55cm :D Dus flink gegroeid onze vent!

Daarna de hond opgepikt en naar mn ouders gegaan, m'n paard beweging gegeven en verzorgd en daar nog even op de bank gedut terwijl m'n moeder op Kenji paste :)

Nu ligt hij lekker op m'n borst te slapen, is na het flesje helemaal leeg gedronken te hebben als een blok in slaap gevallen en vind het sneu hem wakker te maken om te verschonen hihi..

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jusi: hoe is het vandaag met de kleine man?

Ariel:helaas is mijn ex-man ook nog gewoon voor de helft eigenaar. Die staat het niet toe om het huis te verhuren en hoewel ik nu in mijn eentje de lasten van dit op 2 inkomens gebaseerde huis betaal, is mijn inkomen te laag om het volledig op mijn naam te zetten. Wauw..jij hebt ook geen beste nacht gehad. Hoe is het nu met Noah?

Sembem: ook al een wilde nacht achter de rug. jeetje...

Slaapzak: ik lees dat het met Pyta lekker gaat. dat is fijn!

Tineke: wat vreselijk..een koortslip. Het lijkt me heel naar als je je kleintje niet meer kan zoenen en knuffelen. Roos haar papa heeft ook af en toe een koortslip. Ik hoop, dat ie nu nog ff wegblijft..

Babijtje: het was lekker buiten he?

Ikbenhetmaar: over het vloeien heb ik geen idee...ik ben er nu net vanaf. Leuk om te lezen dat het kraamfeest geslaagd is!

Mare: herkenbaar hoor, dat onzekere gevoel.

Allemachtig, ook Pluk had een rotnacht. Het lijkt wel of mijn kleintje het goed doet als die van jullie een keer spoken... Wel cool dat Kylian de fiets zo leuk vind.

ff knippen en plakken vanuit het dagboek op de babysite:

Vandaag, na een heel erg goede nacht, had Roos haar eerste officiële afspraak bij het consultatieburo. We zijn er, vanwege het zonnige herfstweer, lekker met de wandelwagen heen gelopen.

Roos groeit hartstikke goed. In 1 maand tijd 5 cm erbij (en dus 54 cm) en van 3630 via 3300 naar 4140 gram! Dat is nog eens wat! De arts (een andere dan vorige week) merkte wederom op, dat Roos uitzonderlijk krachtig is voor haar leeftijd en ook bijzonder alert. Ze kan gewoon echt heel goed haar hoofdje overeind houden en zelfs al draaien. Alleen de rompbalans is er nog niet, maar dat kan ook écht nog niet.

Vanwege het vele, vlee huilen en de nu al sterke voorkeurshouding, heb ik het advies gekregen om met mijn popje naar de kinderfysio te gaan. De arts denkt, dat ze vast wel wat krampjes heeft...maar vermoedt ook, dat ze vanwege de pijlsnelle bevalling ook nekklachten kan hebben. Dat kan op zijn beurt weer onrust en huilbuien veroorzaken en in een later stadium - vanwege de voorkeur voor één kant- ook leiden tot misvorming van de schedel.
    Overigens vond de arts het sowieso een goed idee om het inbakeren te gebruiken en voort te zetten....

Dus ik heb meteen een afspraak voor het Rozenkind gemaakt bij de kinderfysio van de praktijk waar ik altijd zelf al heen ga. Aanstaande vrijdag konden we al terecht. En ik ga op zoek naar een tweedehands inbakerdoek.

Ik was na deze toch vrij lange wandeling wel helemaal óp. Mijn bekken doet nog heel erg veel pijn. Maar ik heb genoten van het zonnige weer en de als een roos slapende dochter in de wandelwagen....

13. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @jusi: so dat is ook niet leuk dat ze dat niet doorgeven. ik zou dan echt een probleem hebben als ik in mijn eentje helemaal daar heen ga en weer naar huis mag.
    ik moet 5 nov. voor het eerst naar het cb en het is op de fiets maar 10 minuten maar ik zal dan denk ik moeten lopen met de wandelwagen, heel benieuwd hoe we dat gaan doen :(

vandaag is david lekker rustig al hoop ik dat het vannacht ook het geval is. mijn man is aan het koken en vaak wordt onze zoon precies dan wakker wanneer het eten op het bord ligt. hopelijk nu een keertje niet.

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @heleen: ik vind het altijd zo leuk dat jij je dochter rozenkind noemt. klinkt echt heel liefdevol.
    ik moest als baby ook al naar de fysio en het was voor mijn mama veel werk maar heeft wel goed geholpen. hopelijk is dat bij roos ook zo.

@mijnkleine: ik kan het mij echt nog niet voorstellen zonder david te zijn. ik zou het nu nog niet eens toe staan dat mijn man alleen met hem naar buiten gaat. waar david is zal ik zijn.

15. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    @Hellen, kfijn dat het CB je serieus neemt en hopelijk helpt de fysio! Lekker he, weer even eruit na dat stilzitten in de zwangerschap!

@Mare, haha nou zo erg ben ik niet :D Ik vertrouw Kenji gerust aan Bart en aan m'n moeder toe (die past om de dag 2uurtjes op als ik m'n paard verzorg die bij m'n ouders thuis gestald staat) maar met andere mensen ook nog niet hoor, dat voelt nog niet vertrouwd.

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dankjulliewel voor jullie reacties, ik hou het "vloeien" even een aantal dagen in de gaten en anders ga ik maar eens de huisarts er mee lastig vallen..:D

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Hellen fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je cb-arts.
    En mensen gewoon laten kijken en zeuren hoor, iedereen zegt dat het genieten is met zo'n kleine. Ja ja tuurlijk totdat die kleine een paar uur per dag huilt of je elke nacht met je kleine op zit omdat je kleine heeft besloten dat het tijd is om wakker te zijn;)
    Dan wordt dat genieten een stuk moeilijker en is het meer overleven.

Mare Kinley doet dat ook altijd, het maakt niet uit wanneer we de pannen op tafel zetten zodra ze de tafel raken is mw wakker en bleren natuurlijk.

Ikbenhetmaar ik ben vorige week zondag ongesteld geworden en ben het nog steeds:(. (maar heb ook voor het eerst de prikpil laten zetten dus dat speelt ook wel mee)

Dan vroeg iemand nog naar de lactulose, die mag ze volgens de huisarts een paar maanden blijven gebruiken (alleen hopen we dat dat niet nodig is).

Groetjes Anita

18. zo, ik meld me ook weer even na een zwaar weekend. vrijdagnacht bij de huisartsenpost beland omdat ik opeens zo'n erge menstruatie kreeg dat ik er licht van in mijn hoofd werd. hele weekend rustigaan gedaan en weer met de pil begonnen zodat het wat minder heftig werd allemaal.

met Kyano gaat het super! hij slaapt goed s'nachts en de nieuwe voeding werkt erg goed, hij spuugt bijna niks meer!

ik wil jullie trouwens nog iets vertellen. Onze gezinssamenstelling is waarschijnlijk iets anders dan die van jullie. Ik woon namelijk samen met n vrouw en ik ben zwanger geraakt dmv ki met behulp van een donor. Ik durfde dit in het begin niet te zeggen omdat ik wel vaker vervelende reacties kreeg en ik gewoon gezellig met jullie wilde kletsen. Nu we al wat langer lief en leed delen leek het me toch wel fijn om dit te vertellen. hopelijk hebben jullie er geen problemen mee. :) hier even een foto van mijn gezinnetje....

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Ik heb er geen problemen mee hoor ;).
    Vrienden van mijn schoonzus (of moet ik vriendinnen zeggen) gaan komend zomer trouwen en willen dan ook graag een kindje en krijgen dan dus dezelfde gezinssamenstelling als jullie :D

En wat een mooie foto zeg.

Wat naar trouwens dat je zo erg ongi bent geworden dat je ervoor naar de huisartsenpost heen moest, die van mijn duurt lang (nu 9 dagen) maar is niet heel erg heftig.

Groetjes Anita

20. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer

Haha geen punt hoor ;) ik snap het heeelemaal..
    soms denk ik weleens ik ga iedereen helpen (me moeder, vriendinnen enz) met hun huisje en dan hun mij ook een beetje want met ze 2-en is het veel leuker om op te ruimen en schoon te maken! :D
    en het is altijd zo lekker gevoel als je iets gedaan hebt.. jammer dat het vaak voor zeer korte duur is :(
    en de zorg voor onze kindjes vind ik ten alle tijden VOOR het opruimen en schoonmaken gaan, dus dat is mijn excuus :D
    met hoe Alisa vandaag is, is het echt onmogelijk om iets te doen..
    hoop ECHT dat ze rustig wordt voor de nacht.. duim,duim

Deel Deze Pagina