@elizabetje: wij doen hetzelfde als mij kleine! Op de hoestdrank na! Ook zijn kamertje extra goed ventileren! misschien een ui onder zen bedje!
Hihi dan koop ik pas kleertjes als de actie voorbij is Whaha nee hoor zo ver ga ik dan weer net niet...
Enne het meten. Noah wil altijd graag even staan. Dus dan zet ik een papiertje onder z'n voetje en een streepje bij z'n grote teen en hiel en meten maar...
@ikbenhetmaar: die mensen zijn er vroeg bij hihi heb je het zaterdag ook druk gehad? ik was ff in de stad en wilde nog even langslopen maar het was zooooo ontzettend druk in de stad dat ik weer gauw naar huis ben gevlucht!!
@ Ariel, wat ontzettend slim! Had ik daar maar eerder aangedacht dan had ik niet zo hoeven klungelen hahah!! Goede tip voor de volgende keer. @ Francescak, Ja ontzettend druk, maar gelukkig was ik vrij! Me moeder heeft der benen uit der lijf gelopen hahahah
En nog een tip voor als jullie schoentjes moeten gaan kopen: Doe hetzelfde als met het papiertje. Maar knip dan een rietje af in die lengte. In de winkel kan je dan het rietje gebruiken ipv 20 paar schoenen passen
@Francesca, we hebben jammer genoeg alleen een erg warm slaapzakje en zijn koorts schommelt nu heel erg. Hij ligt nu enkel in een pyjamatje onder een lakentje omdat hij rond de 39 graden zit steeds maar een even later zakt die weer weg om heel snel weer terug te komen. Echt van die koorts aanvallen. Geloof wel dat hij zijn hoogtepunt gehad heeft en nu al iets beter is gelukkig
@ Ariel, Haha het lijkt wel of jij uit het vak komt.. @ Mijnkleine, ik zei dat van het slaapzakje, Linde ligt in een dunne slaapzak zonder mouwtjes namelijk en daaroverheen dan een dekentje Maar ik zou in dat geval makkelijk het dekentje weg kunnen halen. Slaapzak is hier noodzakelijk anders gaat ze continue in bed zitten..
Jeetje Mijnkleine, klinkt erg sneu zeg! Hoop dat het snel beter gaat met de kleine vent! Ariel: wat een supertip! Meten met een rietje haha... ik ga hem wel opschrijven! Mn geheugen is namelijk nog steeds een zeef...
Ik heb de tips ook al op geschreven, ook handig om tegen klanten te zeggen aangezien ik ook de eerste loopschoentjes van Oxxy in de collectie heb.
Hihi ik heb het niet zelf verzonnen hoor Maar vind wel dat als je handige tips krijgt dat je ze moet delen
@ikbenhetmaar: ik heb dokter schilder/spijkerman maar nu was er een dokter in opleiding. Werd me gevraagd of zij me mocht helpen. Ze kwam wel heel sympathiek over dus ik vond het prima!
hmmm ik heb het niet zo op schilder.. Ik had toen ik in twello woonde nog Spijker. Maar heb nu een huisarts hier in Deventer genomen.
Vanaf morgen weer Pampers in de aanbieding bij de Hoogvliet! 4 pakken voor 25 euro! Ik heb nog wel genoeg, maar ga ze toch maar halen.... haha kan nooit genoeg luiers hebben
hmm er zit hier geen hoogvliet, misschien tip francescak, bij de dekamarkt in twello 3 pakken pampers voor 18,-
@mijnkleine: in ieder geval fijn dat het de goede kant op gaat!! wat sneu het als je kleintje zich zo rotvoelt! hier gaat het ook al de goede kant op hoor! Maar soms zit hij zichzelf zo in de weg! dat is zielig!
ik heb trouwens ook nog een tip voor de mensen die geen groot bad hebben! Is wel voor als de kinderen zelf kunnen zitten! ik ga de link even opzoeken!