September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hahaha Anita, ik lees nu je berichtje via hyves, lig helemaal dubbel. :D

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ver boven het Nieuw Amsterdams Pijl :D:D

Mirjam werkze meid

Ikbenhetmaar ga snel je meisje op halen.

die van mij is uitgeput na het bezoekje van vanmiddag dus die ligt nu nog op 1 oor :D

Groetjes Anita

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ja over een half uurtje kan ik pas weg he. eerst nog naar huis lopen, auto pakken dus voordat ik bij der ben zijn we zeker 1,5 uur verder. Maargoed ze heeft het daar altijd naar der zin.

4. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Zo, hier is mijn grote jongen weer thuis uit school en mijn kleine jongen weer wakker; leven in de brouwerij.
    Morgen en donderdag is manlief gezellig vrij; die heeft 7 dagen gewerkt. heerlijk dat hij weer thuis is.
    Donderdag kunnen we de foto's ophalen die laatst bij AH gemaakt zijn, ben errug benieuwd.

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik ben geen thuismoeder trouwens, maar een werkende mama. ;) Morgen mag ik weer een halve dag werken. En donderdag en vrijdag de hele dag. Bleh!

Pluk, ik heb je ook toegevoegd op Hyves!
    En ik heb ook mensen die mij toegevoegd hebben, nu nog uitzoeken wie Mama S. is. Iemand een idee? :D:p

6. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    mamavanbas is dat geloof ik! (en job)

7. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    ik heb wel ineens veel vriendjes erbij op hyves! leuk!! vind het altijd leuk om foto;s te kijken!

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja joh, ik heb er ineens ook een hoop erbij. :D
    En Kenji ook een paar.

En willen jullie vanavond en morgenochtend niet al te veel schrijven, anders heb ik morgenmiddag teveel bij te lezen. :p

9. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hihihhi ja er wordt wat afgekletst he! leuk hoor! deze site hoort bij mijn dagritueel! net als hyves!

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik moet zeggen dat ik actiever op het forum ben dan op Hyves.
    Dadelijk eten, en vanavond maar heel even forummen. Mja, dat zeg ik iedere avond haha. :D Hoezo verslavend dit forum? ;)

11. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @ ikbenhetmaar; ik zie op hyves dat we op de zelfde school hebben gezeten! Hoe oud ben je als ik vragen mag?
    Omdat jij en je moeder zeiden dat ik wel bekend voorkwam. Misschien van daar?

12. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hahha ja het is verslavend!

Als ik sávonds afsluit heb ik alles gelezen maar toch als ik in bed lig kijk ik nog even op mijn mobiel of er nog nieuwe berichten zijn! hahahaha inderdaad hoezo verslaafd!!!

13. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Heb toch maar een nieuwe hyves aangemaakt.
    Zal straks jullie adressen even terug zoeken hier en toevoegen.
    Heb ik vanavond wat te doen....profiel pimpen;)

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Zo doe mijn hyves aan en de vriendenaanvragen vliegen om mijn oren :D

Wel gezellig , ga straks ook ff uitgebreid jullie hyves bekijken :D

Nou ben weer thuis, we hebben weer gegeten, nou ja alleen ik en mijn mannetje, want mano en lorenza liggen te slapen. Mano krijgt strakjes eten als hij wakker word. Ga hem zo wel ff wakker maken, want anders slaapt hij straks niet meer.

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja ik keek op mijn mail en had ineens heel veel mailtjes van hyves :p

wij gaan nu lekker sporten maar ik kom straks nog wel even langs

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Haha straks zitten we vort met zijn allen te Hyven, en is dit topic uitgestorven. :p

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja dat kan jusi, maar zo is het gezelliger om met zijn allen te praten :D

18. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hallo!
    Even rustig zitten, dadelijk komt de moeder van Bart en haar vriend op bezoek. Eventjes bijlezen nog :)

@Hyves: Solvej Profiel - hyves.nl Moet jullie als ik wat meer tijd heb eens toe gaan voegen :D Kunnen we anders niet een lijstje maken met alle hyves adressen? Scheelt een boel zoekwerk?

@Ikbenhetmaar, oeps verkeerd gelezen :D ! Ja klopt, zo'n slaapzakje is dan wel erg fijn ja! Voor de winter hadden we een dikke gekocht maar daar heb ik nu dus niet veel aan en de dunne die we voor van de zomer hebben gekocht is nu nog een stuk te groot. De temperatuur zakt gelukkig heel goed nu dus ga nu geen nieuwe meer kopen voor nu (of hij moet weer flink ziek worden binnenkort..). Haha Linde steeds rechtop, gelukkig heeft Kenji dát nog niet in de gaten :D Hij denkt dat dat alleen kan als je je aan vingers vasthoudt haha!

@Ariel, idd wat een super goede tip met dat rietje, eigenlijk heel simpel maar je moet er maar net opkomen :D Bij deze bedankt!

@Francesca, idd erg sneu! Vooral omdat ze nog niet kunnen praten en je ze nog niet uit kan leggen dat sommige vervelende dingen (neusje leegpompen, otrivin, luuf etc) ze helpen beter te maken en niet is om ze te pesten ;) Maarja, gelukkig gaat het al de goede kant op!!

@Mare, en, heb je de uitslag? Oh zo'n dingen heb ik ook al gehad met kleertjes, zwaar balen he! Oh lees net dat je nóg langer moet wachten :S

@Pampers, in welke zitten jullie nu? Wij gebruiken op 't moment constant de Baby Dry nummer 3 (de voordeligste en doet het overdag ook prima ;) ), maar deze worden al krap. Heb een tijdje terug van een kennis een paar pakken ups en go's gekregen vanaf 8 kilo. Maar dat zijn van die broekjes, moet maar eens kijken hoe handig ze zijn :)

@Opvouwbaar bad, zag hem toevallig van de week ook in de Prenatal staan, lijkt me erg handig voor als je alleen een douche hebt!

@Babijtje, dankjewel :) Gelukkig gaat het al beter! Jeetje, kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent om Jurre zo aan te treffen :$ :$ !! Gelukkig had hij er zelf niet zo'n last van!

@Mrij, Levi is goed gegroeid! Wat zul je geschrokken zijn maar hier ben je echt geen slechte moeder door, pas als het je niks deed zou het erg zijn. Heel normaal dat je je rot voelt maar gelukkig valt het mee en zullen ze straks nog wel vaker vallen (makkelijk praten he..)

@Tineke, lekker druk en Storm ook alweer bijna 5,5 maanden, poeh wat gaat het snel!!

@Sembem, Sem ook al lekker gegroeid, fijn dat het CB niet moeilijk deed! Wahaha, mooie fylosofie hoor! :D

@Jusi, dankjewel :) Haha ik snap germ wel hoor, alleen is het hier ocherm :D Kenji kapot van het winkelen, zo heb je wel even lekker tijd voor jezelf :) Hahhaa die stront stinkt nu écht érg he!

@Jocruella, hier gaat Kenji rond 6u/half 7 normaal naar bed maar om 8u maken we hem nog even wakker en gaat hij nog even in bad, krijgt nog een flesje en weer terug in bed :) Of bedoel je nog later?

@Lijstje onderaan :D Hier staat de laptop gewoon 24/7 aan zowat dus als ik erbij sta klopt dat niet helemaal met de realiteit meestal haha! :D

@Miriam, oei bij jullie ook al ziektekiemen die de boel komen verstoren :S Beterschap voor het hele gezin en hopen dat ze weer even snel weg zijn als ze zijn gekomen! Wat een super leuke foto, wat is Sem toch een heerlijk kereltje!

@Snelknoppen, behalve F5 (die hier ook overbelast wordt, net als CNTRL+A en CNTRL+C bij het schrijven van tekst in kladblok en naar het forum haha), je kunt ook op 'Gebruikers instellingen' klikken en dan op het kleine pagina icoontje voor 'Septe$mbermoeders' en dan kom je bij je eerste ongelezen bericht. Erg handig als er hier veel slap geluld is en je niet weet waar te beginnen hahaha!

@Pluk, hahaha, pakje ook van dezelfde buuv gekregen? :D

Nu niet allemaal ineens naar hyves verkassen he haha, daar ben ik lang niet zo actief als hier :D

Timing, bel ging!

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hier is het eigenlijk ook ocherm, maar germ wordt ook gezegd. :D
    Hoe gaat het nu met Kenji?

Hier gebruiken we nu nog Aldi luiers maat 2, en die zijn bijna op.
    Als die op zijn, hebben we maat 3 van Pampers liggen. Nog van de luiertaart van mijn schoonmoeder. :)

En ik ben hier ook veel actiever dan op Hyves hoor, dus zijn we iig altijd met zijn tweeën. :D

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Yep, een hele lieve buuv hoor.

En ik ben hier ook actiever dan op hyves dus dat zijn er al 3

Deel Deze Pagina