September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    bedoel je deze?

2. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    WAt een lieve foto Pluk!!!!!!!!!!!!!!!!

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    O nee laat maar die crack lederen hebben ze niet in bruin. En die normale lederen vind ik niet mooi in bruin. Worden het toch de suede...

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Lieve foto pluk!

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hele schattige foto Anita,
    Stiekem ben ik dan wel weer benieuwd hoe dat andere meisje eruit ziet, maar snap dat je dat niet neer zet..:p

6. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Meiden ik ga afsluiten, tot morgen en niet veel kletsen, anders hou ik het niet bij :p

Welterusten!!

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
  8. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    waar woon je en wat voor papieren/ervaring heb je ??

9. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze bedenken idd altijd wel wat! Erg irri!
    Veel succes in ieder geval!
    En wat betreft een helmpje. Ik weet van vrienden dat het hoofdje er enorm van opknapt. Hun zoontje heeft er eentje gehad. En het mannetje heeft nu een heel mooi rond hoofd. Is inmiddels al 9!

10. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ha Madwin, ook weer gezellig aanwezig. :)

11. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Ik woon in het Oosten (hengelo) en heb mbo niveua 4 gedaan, daarna hbo Accountancy.

12. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    Klopt heb net een paar pakjes 56 opgeruimd! ( en had er een beetje moeite mee want ze zijn zo leuk!!) Hij heeft dus nog 56 aan en begint nu met 62! hij is nu 6700 gram en 60 cm
    Ik heb ook al wel maat 3 gekocht maar dan als voorraad!

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Nog naar de deka geweest Francescak? :p

14. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Dank je wel meid!!!! Ik heb inmiddels al zoveel positieve verhalen gehoord over het helmpje dat ik toch er voor ga (als het nodig is).

15. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    wat grappig zeg, Alisa heeft dat pakje EN dat roze lakentje ook met die vlinder gestikt :D

16. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    hbo accountancy wordt ik heel gelukkig van maar ben bang dat je echt te ver weg woont.. en het is ook nog niet voor direct dat de functie open is, mar wel dit jaar ergens naar verwachting

17. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    He wat jammer nou, vorig jaar toen ik nog op zoek was naar een afstudeerstage waren er banen zat en heb ik sollicitaties gehad. Ben blij dat ik mijn afstudeerstage achter de rug heb. Maar nu geeeeeen 1, probeer nu een open soll. brief te schrijven, maar wil ook niet echt lukken :)

18. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    meiden, ik sla hier en daar iemand over met reageren..sorry, maar ik red het echt niet elke dag iedereen langs te gaan! ik hoop dat ik de aandacht onder jullie een beetje verdeel, ik zal niemand bewust negeren.. *knuffels* :D

@Jusi
    je post op pagina 672
    ik neem Alisa echt overal mee naar toe, soms is het niet makkelijk en soms is ht net te druk voor der, maar daardoor leert ze wel OVERAL te slapen EN in zo goed als elke situatie
    ik heb er nu al weleens profijt van.. maar van anderen weet ik en van mijn ouders dat als ze iets groter is je er het allermeeste van gaat merken hoe je met ze om bent gegaan als ze zo jong zijn als nu.
    wat ik wel doe, is na der voeding dan gelijk weg, want dan is ze ook thuis altijd wakker erna.. en dan als we onderweg zijn of in de stad zijn en zij dus in de wagen ligt dan kan ze aan der slaapie beginnen, als ik dan thuis kom laat ik haar dus ook eeventjes doorslapen in de wandelwagen of MC (niet te lang in de MC hoor) maar zodra ze stil staat of uit de auto is word ze toch snel wakker, dus dan kan ik der altijd overbrengen naar der bed als het slaaptijd is.
    ik doe haar dus ook nooit echt uit der slaap halen om weg te gaan, tenzij het niet anders kan, maar goed Alisa is ook zooo veel wakker dat dat sowieso bijna nooit nodig is.

@Ariel
    wat heerlijk dat, vooral Roos het zo naar der zin heeft gehad!!
    Lekker toch dat Noah het zo lekker doet op de fles! (met zowel kv als bv)!

@Rox
    wat een mooi meisje, Jara!

@Merakli
    lijkt me erg zwaar om ook de twee jongens nog op te moeten voeden.. ik kan er verder weinig over zeggen, maar wel iets bij voorstellen.. knuffel voor jou!

@Eerised
    tuurlijk niet, ieder moet hier lekkerin de mate komen waarin zij behoefte heeft en op iedereen reageren is niet verplicht!
    het is toch al fijn om te weten dat de berichten die we posten wel door het overgrote deel gelezen wordt, daar gaat het mij om :)
    als ze ook niet gelezen worden moeten jullie het zeggen want dan neem ik niet meer de moeite om ze te typen :D

@Jocruella
    wat een lkeuke foto van Damian :D met die fles in zijn handen :D

dat begint bij Alisa nu ook al te komen (nu al :() dat ze zelf dingen wilt doen, maar ze kan het nog niet tuurlijk.. frustrerend vind ze dat volgens mij :D zeker als het niet op de manier gaat zoals madammeke dat graag wilt :p

@Jusi
    zeer zeker was ik ook geschrokken van jou bevalling.. en van Jocruella.. ik was bij de top5 uitgerekend geloof ik en er gingen zooooveel mensen voor, maar jullie, en de manier waarop.. nee dat had ik niet verwacht (gelukkig maar, niet zo leuk als het wel te verwachten was geweest :()
    gelukkig zijn het allemaal super mooie en gezonde kindjes geworden :D ongeacht de drama of geen drama bevallingen en heftige of makkelijke dingen in die tijd :D

@Ariel
    zoooo lekker nachtje heb jij gehad :D

Alisa begint het ook voorzichtig te ontdekken.. half 8 naar bed gister kwart voor 3 speentje, half 6 klaarwakker, hoofd omhoog, wijdopen ogen, dus ik dacht ohoh daar gaan me laatste twee slaapuurtjes..maar ze vond het volgens mij hoogste tijd om met mama te knffelen want ik nam der bij me in bed (vriend had nachtdienst) lekker op me borst en ze liet der hoofdje weer zakken en verder tukken tot half 8..

Jeeeetje meiden ik kan het ook echt niet meer bijhouden, we gaan weer naar de hoeveelheid kletsen van tijdens het verlof, 20 pagina in 1 dag schrijven is weer bijna gemiddeld geloof ik..
    ik moet er echt wat harder doorheen..

die Pampers bij de hoogvliet, ons pc kamertje staat op dit moment volgebouwd met een voorraad.. maar de hoogvliet 4x voor 25,- is wel de goedkoopste aanbieding die er is..

@Babijtje
    het gaat weer stukken beter nu, zonnetje in huis, en zo lief als een engeltje :D zondag was gewoon echt een 1e klas butdag, voor ALisa en dus ook voor mij :p
    dank je voor het vragen :D

@Mrij
    geen slechte moeder voelen hoor dat ben je niet!! Alisa is ook met kinderwagen en al omgevallen, ongelukjes zitten in zo een kleine hoekje! en Levi heft verder niks dus kan gebeuren! (hooor mij nou, ik voel(de) me net zo slecht hoor ;) )
    dikke knuffel! en een kusje voor Levi zijn rode plekje ;)

WAAR koop je zo een springschommel ?? wil ik ook voor Alisa :D

ik ben bij.. jeetje zegg... moet ECHT een andere manier van forummen aanleren want dit is niet meer te doen :( maar het is hier zo gezelliG! er gaat wel teveel tijd in zitten voor mij

19. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello

Zeker weten!!! is er koopje dan ben ik er ook! hihihihi:D

20. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    #Merakli
    veel succes gewenst met een baan..
    ik vind ht ook moeilijk goed geschoold, en ht liefste met enige ervaring personeel te vinden wat niet gelijk een mega salaris eis heeft.. nouja ik.. ik ga voortaan medeveratwoordelijk zijn voor het aannemen van personeel, zo en zo op mijn afdeling

Deel Deze Pagina