September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    even geen tijd op uitgebreider te reageren maar ik zit hier breed te glimlachen :D om Storm dan..
    de rest is een ebetje naar nieuws :(
    en goed dat je weer aan het sporten ben zeg! you go girl ;)

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi kleertjes, kan dr geloof ik niet genoeg hebben. Moest laatst hangertjes bij halen haha :D

Net ook weer 2 maillots voor Rosalie gekocht en een jurkje bij Name It. Deze heeft ze al alleen nu de andere kleur :D

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hier kan ik ook geen genoeg kleertjes hebben hoor.. Net ook weer nieuwe kleertjes voor mevrouw uitgezocht :)

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    oooo gelukkig! Ben niet de enige!

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    haha nee echt niet.. Linde heeft meer kleding als dat ik heb, en dat is toch behoorlijk knap! hahaha

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik moet ook hoognodig mijn kledingkast uitmesten hoor want er ligt heel veel in wat mij niet meer past (is te groot :D).
    Ik leef nu eigenlijk met 3 spijkerbroeken, 1 spijkerrok, 2 vesten en 4 blousen en dat is het (eigenlijk veel te weinig toch dames;))

Hier een rustige middag want Kylian is vanmiddag op stap met opa en oma en ze komen hem pas na balletje balletje (lingo) terug brengen.

Groetjes Anita

7. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @Merakli
    gefeliciteerd met de geboorte van je neefje!

@ikbenhetmaar
    ooooh,.. spannend..!

kleertjes: ik heb een vrij grote kast voor alisa en hij hangt echt bomvol.. en kan nog niet stoppen met kopen.. het is gewoon te erg
    ik heb gister een foto van Alisa gemaakt met der stoere legergroene mexx jurkje :D zal ik vanavond proberen te posten..

nu moet ik weer snel doorwerken!

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat is inderdaad veeeeel te weinig! Ik leef ook met heel weinig kleding op het moment! 6 jurkjes, 2 broeken en nog een paar shirtjes en vestjes. Wil eerst wat afvallen en daarna ga ik me uitleven!

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ja dat is echt te weinig Anita..;)

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D ik heb ook niet ecgt veel kleren nu, mijn kleren die ik droeg voordat ik zwanger werd, zijn te groot en had nog wel 1 oude broek die ik nu weer pas en laatste 2 nieuwe spijkerbroeken gekocht en heb 2 leggings en 2 jurkjes en de truitjes die ik draag zijn ook allemaal oud, omdat die ander te groot zijn, maar ik wil dus ook nu niet echt nieuwe kleren gaan kopen ,want ben van plan om nog zeker 10 kilo af te vallen en dan is alles weer te groot.

En over de kleertjes van Lorenza en Manolito wil ik het niet hebben :D Die hebben echt teveel kleren, heb vandaag ook weer een nieuwe zomerjas voor mano gekocht en een broek en shirtje en voor lorenza een rokje en truitje en rompertjes.

Ze heeft trouwens al rompertjes nodig in maatje 74/80 die ander zijn allemaal te klein.

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hoi meiden, ben ik even snel.
    Ga zo lekker wandelen met Kenji, het is zo'n mooi weer, daar moet nu van geprofiteerd worden natuurlijk. :D

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Pffff ik houd het hier écht niet meer bij.....ik kan niet heel veel online komen. Dus vole je abvsoluut NIET genegeerd als ik niet iets aan jou schrijf..ik been het gewoonweg ff niet meer bij....

Jusi: alsnog van harte!!!
    Twinkle: ik doe nog oefeningen voor de bekkenklachten en krijg nu ook manuele therapie...

@kinderstoel: zijn jullie daar nu al mee bezig? Kan er al iemand van de beebs zelfstandig zitten dan?

Mrij: Roos en ik hebben het delta-kussen ook geprobeerd. Ze werd er zó gefrustreerd van , dat we ermee zijn gestopt. Gelukkig is de voorkeurshouding en de afvlakking van het hoofdje enorm verbeterd met oefeningen. Helmpje lijkt me niet zo leuk...

Mijnkleine: hoe is het nu met Kenji?

Even knippen en plakken uit Roos haar dagboek:

Jaawel..we mochten weer naar het consultatieburo.
    Roosje doet het lekker. In tegenstelling tot de verwachte afvlakking in de groeicurve ( die ziet men meestal bij borst gevoedde kindjes rond de 4e maand) ging Roos haar curve juist extra omhoog.
    Hartstikke toppie! Dus iedereen die me weer aan het twijfelen bracht over de hoeveelheden en kwaliteit van mijn borstvoeding, zijn bij deze het zwijgen opgelegd. HA! :D

Roos zit met de lengtegroei wel onderaan de curve. Mja..papa en mama zijn ook niet heel erg lang, dus daar maken we ons geen zorgen om. Vooral niet, omdat Roos lekker snel is met zich ontwikkelen. Ze komt dus echt niets tekort.

Toen volgden er nog 2 prikken en even huilen en toen was ze snel weer aan het lachen en brabbelen. Sinds de sprong is genomen is ze gelukkig weer heerlijk vrolijk.

Volgende afspraak is met 6 maanden en voorlopig hoeft ze pas weer met 11 maanden een vaccinatie.

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Veel plezier Jusi, ik ben net terug met Linde :D

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Blegh! Ik heb hoofdpijn! Ben nu voor het eerst weer ongi!! Pff blijf lopen met die kruisraketten..... :D

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik hoop dat ik ook snel ongi ben.. :D

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi hoop het ook voor je! ;)

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hier ook al hoor.. maar goed ze is dan ook al 68 cm :D

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja anders hebben we een probleempje hahah!

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier ook rompertjes maat 74/80 inderdaad. Hij kan alleen rompers maat 68 van de C&A nog aan. De rest is allemaal te klein!

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Wat worden onze "kleintjes" toch snel groot he haha

Deel Deze Pagina