@ jesenmo m'n beste vriendin ,uit duitsland,voor dat ik hier in NL kwam wonen, houd ook van vrouwen en ik vind het echt super mensen hoor! een collegea van mij ook en kom er super mee uit! ik vind als jij er gelukkig mee bent moet je het doen! het is jou leven en je bent dan niet minder waard als een ander!
Hier.......zijn bij opa en oma wezen eten wat vrij goed ging,tot storm om 18:45 z'n voeding kreeg,want daarna weer dir rot krampen poeh! hij krijgt nu 4xKV en 1xBV en steeds na de ene voeding BV om 18:30 krijgt hij krampen........dus vanaf morgen krijgt hij gewoon aleen nog KV en dan hopen dat de krampen minder worden. heb nu zelfs bar-le-duc gekocht. hopen dat het helpt. nou ga snel douchen en dan naast me mannetje op de bank kruipen. fijne avond jullie allemaal en hopelijk een goede nachtrust! lees morgen verder
Zo heb net via fleurop een boeket besteld die ze dan morgenvroeg bij pa en ma afleveren. Weten ze in ieder geval dat we ze niet zijn vergeten. Groetjes Antia
*inbraak* Hallo september 2009 mama's! Hier een mama van september 2008. Van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes allemaal! Ik wilde jullie even zeggen dat ik het echt zo genieten vind met mijn kleine meisje! Echt waar, het wordt nog steeds iedere dag leuker. Ik hoop dat jullie er ook zo van zullen gaan genieten. Liefs Azeb *uitbraak*
hihi gekkie!! natuurlijk is dat niet erg.. vind het juist heel erg bijzonder!! en een super foto hoor van jullie gezinnetje!!
poeh ben er ff tussen uit geweest, en lees nu langzaam weer een beetje bij maar ben erg geschrokken van jullie toestand!! wat ontzettend naar zeg!! vind het zo erg voor jullie!! heel veel succes met alle onderzoeken en hoop voor jullie op gauw wat beter nieuws!! heel veel sterkte.. hoop dat voor jullie ook gauw goed nieuws komt en je lekker kunt gaan genieten van jullie mooie man!! dikke knuff
@ sofie...haha Pyta heeft het zelfde...ook zo'n krullen heb ze van de week uit gekamd hahaha een mini afro stond helemaal bol.. pappa zei gisteren haar met platte haren leuke te vinden...met andere woorden zonder krullen.. super leuke foto!
Jesenmo, wat een onwijs leuke foto van jullie gezinnetje! En het erg vinden? Doe niet zo raar! Me beste vriend valt op mannen.
' Ik geloof dat dat die persoon ginasticks heette. Ik heb 4 gebrande dvd;s met 6 workouts en een complete beschrijving met workoutschema! dit is dus de gebrande versie van tell sell. Maar bij mij doen ze het prima! vind het nog leuk ook!! ( de eerste 3 keer waarschijnlijk hahaah) ik dacht ach voor 15.00 kan ik wel het risico lopen hahaha.
pppffff mammavanbas..bleh wat een zorg tijden... moeilijk om te zien dat je kindje wat heeft.. laten we hopen dat alles in orde is..
Franceskak, goed bezig.. aan de zumba! Hoe ging het?? Ik moet binnenkort ook maar wat aan beweging gaan doen.. Pluk, haha Kylian is een beetje lui Jusi, pff dat is ook wat zeg! Dat ze niet even gebeld hebben ofzo.. Kom je daar voor jan *** .. Mijnkleine, die is goed gegroeid zeg! Goed hoor.. Oh lekker is dat als ze zo op je borst liggen te slapen. Hellen, wat is Roos goed gegroeid zeg! Toppie. Hopelijk helpt de fysio. Jesenmo, wat fijn dat Kyano bijna niet meer spuugt. Slaapzak, ach dat moet toch ook kunnen? Ik heb daar allemaal geen problemen mee hoor.. Maar vind het wel heel jammer dat er wel mensen zijn die er problemen mee hebben en dat mensen zo veroordeeld worden.. Laat mensen toch gelukkig zijn! Toch? Jesenmo, ik vind je foto trouwens heel lief!! Sofie, ah wat een lieve foto! En wat een mooie ogen zeg..
@jocruella wat vervelend om damian zo te moeten zien! en dan moet ie ook nog 7 uur lang zonder eten, arm mannetje
Het lukt me gewoon niet om helemáál bij te lezen. Heb genoeg te doen in huis en de kleine is beetje aan het mutsen vandaag.. Wil de hele tijd kroelen en heeft telkens honger en ik ben zelf ook lekker emotioneel vandaag.. Want mn vriend is vanmorgen na 3 weken vakantie weer gaan werken, en is weer de hele week weg, pff ! Had het er echt zo moeilijk mee, en mis m nu ook heel erg. Moet er eventjes doorheen, maar ik heb ons kleine meisje bij me.. En mn vriend moet haar missen.. Zaterdag is mn kleine meid voor het eerst uit logeren geweest, mn vriend en ik hadden allebei een feestje. Ik wou eigenlijk niet want vond het zo moeilijk en zat bij mn ma thuis met de kleine in mn armen en had bijna afgebeld.. Vond het zo moeilijk, en moest echt huilen. Maar alles is goed gegaan, ik was wel heel vroeg uit bed om dr weer op te halen .. Voor de dames die flesvoeding geven.. Hoeveel ml krijgt jullie kleine? En hoeveel flessen?
MijnKleine, fijn dat het goed gaat met het andere flesje. En altijd zo fijn he, zo'n spuugstraal in je décolleté. En goed te horen dat ie nog zo goed poept. En het CB zal echt ook niet iedereen bellen denk ik. Het was 'maar' inloopspreekuur, ik had geen afspraak ofzo. Maar goed, volgende week dan maar hoop ik. (En volgens mij zijn wij samen met Torties, de enigen die echt op íedereen reageren. ) En dat je slecht geslapen hebt omdat Kenji ergens anders was, lijkt mij ook niet zo gek. Je bent nu ook helemaal ingesteld op een baby 's nachts, dat gaat niet zomaar uit je systeem natuurlijk. Maar je hebt nu wel even samen kunnen genieten van elkaar, dat maakt een hoop goed, toch? En Kenji groeit ook zo hard zeg, mooi! Hellen, het gaat wel met Kenji. Vanmorgen dus tóch met hem naar de dokter geweest. Ik moest dus gewoon doorgaan met neusspray, van die zoutwateroplossing. Hij is nog niet de oude, maar hij heeft vandaag gelukkig alweer méér geslapen als gisteren. Na de voeding van 19.00 heeft ie nog even gejengeld, toen ie om 20.15 naar bed ging. Maar Jurgen heeft toen de speen gegeven, en de mobiel aangezet, en toen is ie dus in slaap gevallen. En wat fijn dat Roos zo'n goede nacht achter de rug heeft! Heb je zelf ook wat bij kunnen slapen? En ze is goed gegroeid. Wow, dat ze dr hoofdje al kan draaien! Kenji kon hem ook al snel optillen, maar jij hebt helemaal een wonderkind. En ik hoop dat je baat hebt bij de fysio. Mare, ik heb het geluk dat ik een auto heb, en in een paar minuten bij het CB sta. Ik had ook kunnen gaan lopen, maar dan moest ik heel erg gaan afwijken van het voedingschema, dus maar niet gedaan.. En is David stil geweest tijdens het eten? Pluk, dat was ik die dat vroeg van de lactulose. Maar ik hoop met je mee dat het niet nodig is om het zolang te gebruiken. Jesenmo, oei klinkt naar zo'n zware menstruatie! Gaat het nu weer? En fijn dat die nieuwe voeding zijn werk doet. En dat je samenwoont met een vrouw en jullie samen een kindje hebben, dat is toch helemaal niet iets om je voor te schamen? Mensen in je omgeving die er problemen mee hebben, zijn gewoon kortzichtig. Jammer dat je ons niet eerder in 'vertrouwen' hebt genomen, want ik denk dat bijna niemand het raar vindt hoor! Lieve foto van jullie drietjes trouwens, maar wie ben jij nu dan? Torties, ik hoop dat je een goede nacht tegemoet gaat met Alisa! En wat groeit ook zij hard. Pluk, nee hier nog lang getrouwde (schoon)ouders. Sofie, aaah wat een lieffie! Kenji zou ook krullen kunnen krijgen, tenminste, als ie op mij en opa (mijn vader) gaat lijken. Tineke, beetje rare uitspraak: "ik vind het echt super mensen hoor." Niet alle homoseksuele mensen vind ik aardig hoor, net zo min dat ik alle Nederlanders aardig vind. (Dit is niet aanvallend bedoeld hoor, vond het alleen zo'n typische uitspraak.) En ik hoop dat het beter gaat met de KV, succes. Naiobi, Kenji hoest ook soms, maar ja, hij is dan ook verkouden.. De dokter zei vanmorgen dat er slijm in zijn longetjes zit, dus dat zou bij jullie ook wel kunnen zijn. Anders ook even de HA bellen? Eerised, aah wat jammer dat je vriend weer aan het werk is. Ik snap het helemaal, dat je het moeilijk hebt daarmee. Maar ach, nog een paar nachtjes en het is weer weekend. En Kenji krijgt 6 flessen op een dag, van 135 ml, (120 met 4 scheppen voeding.) Deze krijgt ie niet altijd helemaal op. En nu Jesenmo dan toch de aftrap heeft gegeven, ik wil ook wel iets bekennen. Ik werk op een sociale werkplaats, en níet als leidinggevende ofzo, nee.. met een wsw-indicatie... (Oeh oeh shoot me!)
Hi meiden, even kort hoor. Ik snap niet hoe jullie dat doen hoor, voor je kleintje zorgen en nog tijd hebben om te forummen Ik heb het zoooooo druk en dat terwijl ik zo'n tevreden en rustig mannetje heb. Hopelijk kom ik er snel aan toe om mee te kletsen en vooral eerst alles bij te lezen. Mijn bevallingsverhaal komt ook nog, maar wanneer geen idee, hopelijk snel. Nu weer terug naar mijn ventje, hij is verkouden en heeft spruw, dus vandaag naar de dokter geweest. Yanoah wil de hele dag bij mij zijn nu hij ziekjes is en 's nachts slaapt hij ook beter als ik hem vasthou. Dus weinig slaap voor mama, maar goed als hij maar weer snel opknapt vind ik het best. Hij heeft medicijnen voor de spruw gekregen, dus als dat weer beter wordt zal zijn verkoudheidje ook wel snel over zijn. Moest wel enorm huilen gisteren hoor dat ik hem niet kon troosten, hopelijk hebben we vannacht een betere nacht. Hoop dat alles goed gaat met jullie en ik kom echt zodra ik kan weer gezellig meekletsen hoor Knuffel voor jullie allemaal!