September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Wil je het even laten weten als je er niet op kan komen?
    Dan moet ik even contact opnemen met de webhosting.

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ja ik kan erop komen :D

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ah super! :D, ga ik even foto;'s loeren.;)

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    En ik kan ook de collecties aaklikken dus ik kan overal bij.

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Super, dan hoef ik ze op dit tijdstip niet lastig te vallen :D
    Wat een super mooie foto's!

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Dank je :). Ja Mats is erg lief voor Nini (hij noemt Nils al vanaf het begin Nini en iedereen neemt dat nu zo'n beetje over :D).

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    hahahah straks weet die niet beter, zal het vast doorgeven aan Linde dat ze ook kan trouwen met Nini.;)

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Haha ja als Nils 18 is noemen we/ze hem nog nini... Als ik Mats uit bed haal 's morgens is het eerste wat ie zegt: "Nini"? Wel fijn hoor dat ie er zo gek mee is. Ik was echt bang dat hij het HEEL erg zou vinden een indringer erbij ;). Maar die 2 gaan denk ik later wel samen tegen papa en mama ;).

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ahhh wat schattig! Dan is die wel echt heel gek op zijn broertje! Kan me voorstellen dat je dan smelt als die dat sochtends tegen je zegt!

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja absoluut. Ach het is allemaal zo leuk :D. Zo lekker klein als Nils is heerlijk (al wordt ie wel HEEL snel groot). En de leeftijd van Mats wordt nu ook wel erg grappig. Ze snappen al zoveel echt mooi.

Nils lag op zijn buik een beetje te kwijlen. Dus er drupte wat speeksel op het kleed en Mats zag het. Zeg ie oohooh Nini en rent naar een keukenkastje. Mijn man en ik wilde er al wat van zeggen, komt ie terug met een handdoek en ging hij het mondje van Nils schoonmaken en het kleed :D:D.

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
  12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Slaapt Linde nog steeds?

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja normaal van 20.00 t/m 8.00
    Nu lag ze er om 21.30 in.. dus denk dat ze wel doorslaapt..anders was ze al wel wakker geweest.

Ik ga zo ook me bedje in, laat maar even weten als je iets leuks gezien hebt op de site.

Trusten en dikke kus van Linde voor Nini

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ooh wat een geweldig meisje. Die slaapt lekker zeg dat mag ze Nini wel eens even uitleggen ;). Hihi het menneke komt over het algemeen nog wel 1x per nacht......

Ik laat het je zeker weten en anders kom ik een keer naar de stenenwinkel toe :D.

Slaap lekker, hopen dat m'n schoondochter morgen weer helemaal in d'r hummetje is.
    Dikke kus terug van Nini ;)

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Jaaa gezellig, doen doen doen! :D

Linde doet het ook al ruim een maand op 4 voedingen, 8.00/13.00/17.00/20.00 heerlijk! :)
    Heb al sinds ze 4 weken is geen nachtvoedingen meer.. zo en nu ga ik echt! Trusten ;)

16. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    eventjes antwoorden vanaf blz 704!kletswijven!!:D

ikbenhetmaar:eek:ei nog niet ongesteld!?spannend!!
    wanneer ga je testen??:D

hoe is het vandaag met linde??is ze al wat beter van de infectie??

kleertjes:vandaag ga ik het stad in want noa gaat al naar maatje 68 en ik heb gezien dat er niet zoveel pakjes hangen in de kast,dus lekker gaan shoppen vandaag!!

voor mezelf heb ik er nu ook niet veel,ben bezig met afvallen dus vind ik het nutteloos om nu kleren te kopen die volgende maand te groot kunnen zijn.

hellen:leuk dat roos het zo goed doet op de bv!!petje af hoor!!
    hoe is het trouwens op het kdv??zijn er nog problemen geweest?(als ik dat mag vragen?)

merakli:noa zit op 4 flessen van 150/5 en nu zelf op 3 flessen van 120/4 en 1 van 90/3,dus das niet erg hoor.

fruitpap maak ik in de babycook!alles in stukjes snijden en dan even mixen en mmm lekker!!!

hyves:heb ik over heen gelezen!!wie wil mij nog toevoegen op de hyves??Sofie Van dessel Profiel - hyves.nl

pluk:gefeliciteerd!!ja dat vind ik ook wel een licht kindje hoor!

kan je dat niet eens op een rustige manier tegen haar zeggen??er is toch wel een oplossing te vinden voor haar wasjes??

elizabethje:maak jij ook zelf je baby-spullen??

babijtje:gek hè dat een kind ergens rustig kan van worden?!
    ons noa die word rustig als ze glenn en jens ziet spelen en gek doen.

jusi:eek:ns noa had gisteren genoeg aan 100gr fruitpap en de ene dag heeft ze meer zin dan de andere dag in eten,maar dan push ik haar niet.

mamatob:tandjes?ik hoop dat ze hier nog lang weg blijven,maar denk ook dat dat niet lang meer gaat duren!

torties:leuke foto's allemaal!!

francesak:eek:oh op vakantie!!leuk!!
    ik zei nog laatst tegen mijn vriend dat ik eens even weg wil,een weekendje zee of zo,moet niet ver weg zijn,maar toch eens even weg van huis,daar snak ik eens naar!

booky:leuke foto van je mannetjes!!

17. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    zo !
    goedemorgen allemaal!!

hier is noa de oude weer,maar het nadeel:slapen doet ze overdag ook weer niet veel!weer elke keer maar 3 kwartier en s'avonds is ze zo moe dat ze ter plekke inslaap valt met als gevolg:s'morgens om 6.30u wakker!!
    ga dit toch even aankaarten op k en g,want ze is altijd nog wel moe en laten liggen werkt soms,maar soms begint ze te huilen en moet ik haar wel uit bed halen.
    maar verder is het wel een gezellige meid!!
    eten doet ze weer iets beter,maar meestal zijn het flesjes van 120cc en dan heeft ze genoeg.

gisteren ook begonnen met fruitpap en het ging niet snel genoeg!!zo lekker vind ze het!!
    ze heeft een 120gr gegeten (groentepap maar 60gr) en ze was zo dik gegeten,dat ze er een beetje buikpijn van had,maar eventjes goed rechthouden en het was vrij vlug opgelost!

vandaag ga ik shoppen,want ze gaat al naar maatje 68(OMG:$wat gaat het snel!!!) en ik heb er weinig van in huis!
    ook een goede uitvlucht om even te kijken voor mij;)

zondag word mijn vriend zijn petekind gedoopt,dus daar ook nog iets voor kopen.
    bram en noa schelen juist 3w en das super leuk om te kijken wat een verschil er in die 2 zit!

zo ga even aan de dag beginnen!!
    tot straks ofzo!!

groetjes

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    goedemorgen meiden veel weer bijgekletst vandaag moet ik ook de hele dag werken dus wordt denk morgen eer ik hier weer ben. Merakli ik ga voor jou het nummer noteren vandaag kun je er heen bellen momenteel zijn ze bezig met nieuwe groepen en als ik het goed heb is net weer een groep bij de kpn afd begonnen en bij ons is uitgesteld dus mis dat je daar nog aan mee kunt doen en internetbankieren is net ook een groep begonnen je weet nooit. Ga kijken of ik ook kan achterhalen of er nog nieuwe mensen van uitzendbureau aangenomen worden nu.

Verder Sem net weggebracht naar creche en direct tegen de leister lachen smelt dus mama ging met een goed gevoel weg.
    Vanmorgen had Sem de klok toch niet goes staan om 5 uur schreeuwen had meneer honger gister wou hij de fles niet van 11 uur en nu had meneer dus honger tja wat wil je ook dus de fles erin maar slapen ho maar om 6 uur heeft hij samen met mij nog een uurtje gepit.
    ben gebroken nu.
    Voor de meiden die ook moeten werken werkse en de anderen klets ze hier

gr miriam

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Torties: leuke foto's ( en kleertjes!)

Ikbenhetmaar: hoest nu met Linde? Roos heeft gister de derde set prikjes gehad. Vooralsnog heeft ze vooral weer veel liggen slapen.

Eej jusi: hier iemand die om 5.30 op mag..4 x per week. Ik begin om 7.30 uur en werk tot 17.00 uur. Dus alle begrip hier voor je :)

Sofie: gelukkig zijn er geen problemen meer geweest op de KDV. En dat van die goede groei van Roos ga ik ze morgen natuurlijk wél even goed onder de neus wrijven he ;)

Hier werd ik de tweede keer deze week wakker zonder dat Roos middenin de nacht kwam om te drinken. Het blijft schokkend, dat ze ineens een dik 6 uur doorslaapt, terwijl een paar dagen geleden na een uurtje of 3,5 4 toch nog werd geroepen om eten. Ben benieuwd of deze trend zich doorzet.

Ben de komende 2 dagen vrij...maar Roos is vandaag wel naar opa en oma en morgen naar het KDV, want in opdracht van onze nieuwe 2e makelaar, moet ik mijn huis zo strak en kaal mogelijk presenteren. BAH! Ik hou van gezellige dingetjes om me heen...moet ik ineens in een toonzaal gaan leven. En dat terwijl ik eigenlijk helemaal niet meer weg wil. Kan dit huis weliswaar niet betalen, maar verhuizen naar Overijssel vind ik een steeds grotere hobbel worden. Niet dat onze relatie slechter is geworden, hoor! Maar ik zie hoezeer mijn familie zich hecht aan Roos en andersom en ik krijg toch een enorm rotgevoel als ik me bedenk dat ik hen van Roos en Roos van hen ga beroven.

Want ja: als je ruim anderhalf uur moet rijden om bij je familie te komen, doe je dat toch niet zo vaak. Nu zie ik ze nog meerdere keren per week ( en Roos dus ook) en bovendien heb ik HIER mijn supportgroep van vriendinnen en kennissen.Daar ken ik vrijwel niemand en de mensen die ik wel ken zijn a. grotendeels mannen en b. vrienden van mijn lief.

Of ben ik nu een enorm watje dat ik het hele verhuizen naar het oosten helemaal niet meer zie zitten?

Deel Deze Pagina