Jesenmo..wat een heerlijke foto van jullie gezinnetje! Ik heb totaal geen moeite met het feit, dat jullie 2 vrouwen zijn. Ieder mens heeft toch recht op zijn/haar portie geluk? En of dat nu met een man of vrouw is zal mij een worst zijn Ik zal ook echt niet minder blij zijn als Roos later haar geluk bij een vrouw vindt Even alleen een korte reactie..want Roos wil veel bij me zijn vandaag en ligt in mijn armen te slapen. Met één hand tikken is best lastig.. Sofie: fijn dat alles okee was! @ouders: die van mij zijn over 2 weken 40 jaar getrouwd! Dank je Azeb!! Eerised: leuke foto!! Nou Jusi.,...wat een bekentenis Het maakt jou voor mij geen minder mens hoor. Ieder mens heeft zijn beperkingen en bij de één zie je het beter dan bij de ander. Maar niemand is perfect en toch zijn we volmaakt. Mooi is dat toch he! Twinkle: beterschap voor je kleine hummel! Mare: KOSTELIJK die foto! Roosje was alweer heerlijk rustig vannacht. Nu is ze wel een beetje jengelig. Ze wil veel bij me zijn. Ik baal wel van de smetplekjes die ze ineens ovberal krijgt. Achter haar oortjes zaten ze al en nu ook in haar okseltjes en in haar nekje. Die laatste is waarschijnlijk van het spugen, die anderen omdat ze zich, als ze die huilbuien heeft, in het zweet werkt. Ik droog haar altijd goed af..en gebruik nu extra tissues om nog even in de plooien te stoppen voor een tijdje. En dan op advies van de CB arts bepanthen. Hoop dat het snel over is...voelde me echt lullig daardoor. En nog ff spammen..een foto een maand later gemaakt. Wat is ze al veranderd zeg!!!
Torties, haha, Jurgen wil écht geen bedpraktijken vóór ie naar zijn werk gaat, gelukkig maar. Mare, hoe is het met het huilen van David? Hellen, hoe is het afgelopen nacht gegaan? Wel een beetje kunnen slapen? En ja, is ook zo dat ieder mens zijn beperkingen heeft, maar je krijgt al snel een etiketje opgeplakt als je vertelt dat je bij een sociale werkvoorziening werkt. Beetje jammer, maar helaas! En wat een mooi meisje is Roos toch! Echt een knapperd! Daten met Kenji? Nou, ik ga er vandoor, want er komt zo een nichtje van me die Kenji nog helemaal niet heeft gezien. En ons mam komt ook even en ons pap is hier het tuinhuis aan het schilderen. Misschien tot straks!
@heleen: ongeloofelijk hè, alweer een maand oud en zo'n mooi meisje! @jusi: hm nu huilt david weer een beetje. toen ik hem optilde spuugde hij en nu ligt hij lekker bij mij en is rustig zolang ik maar heen en weer wieg
Jusi en Torties, wat zijn jullie lief voor de mannetjes zeg! Als ik hier in de woonkamer ga zitten dan huilt Noah Rosalie wakker. Dus ik heb liever dat Vin wakker word
Wat een MOOIE foto's heb ik voorbij zien komen . Echt leuk om al die kindjes te zien.. Even snel uit het hoofd.. Vergeef het me als ik per ongeluk mensen vergeet.... @ Twinkle, wat sneu dat jullie mannetje last heeft van spruw. Heel veel beterschap, hoe ging het afgelopen nacht? Jesenmo, top meid zo'n liefdevol gezin. En zoals de meiden ook al zeggen, wat maakt het uit met wie je samen bent. Als je maar gelukkig bent en een stabiele basis bentt voor jullie zoontje. Jusi, ik vind jou ook een top meid. Jammer idd dat mensen snel etiketten op andere plakken.. OOhh is Slaapzak NIET je echte naam?? Daar schrik ik dan wel van . Torties, pff pittig meid die ebroken nachten... Mare, hihi leuke foto tussen de beestjes . Hoe is het met de kleine man? Hier gaat alles goed. Heb een borstonsteking gehad. AB gekregen, stoppen met voeden, afkolven en alles weg moeten gooien. Gelukkig pakt Nils nu weer prima en drinkt ie weer bij mij...
Hmm bedpraktijken hoeven van Vin ook nooit zo voordat ie naar ze werk gaat. Tenminste nu niet meer voordat we kids hadden wilde die dat wel...
@booky: wat goed dat nils weer bij jou drinkt. dat is echt goed nieuws. david is op het moment super onrustig en dat is vrij lastig voor ons. maar vanochtend gaat het weer. heb hem net in de wieg gelegd en de radio aangezet dat schijnt hem wat rustiger te maken.
Sorry dat ik nog niet op iedereen reageer, ik moet alles nog bijlezen van dit topic, dus vertel ik even hoe afgelopen nacht was. Op zich heb ik wel redelijk geslapen, alleen met een klein ventje op mijn buik, niet echt handig, maar anders had ik helemaal geen oog dichtgedaan. Nu ligt hij voor het eerst sinds 3 kwartier in zijn bedje. Ik ben met hem gaan douchen, dat vond hij geweldig!! Wat te drinken gegeven en nu slaapt hij eindelijk! Voor het eerst sinds 12 uur zonder baby. En ja hoor daar huilt hij weer. Dus ik ben weer weg. Tot later! Knuf voor iedereen die het nodig heeft! Mooie foto's Mare en Hellen!! Oh hier nog eentje van mijn ventje:
Ach die kleine David toch. Lastig heh als ze zo onrustig zijn. Nils is af en toe ERG verdrietig door de krampjes. Hopen dat de radio helpt.. Wie weet gaat ie nu even lekker slapen. Dikke knuf voor David. Twinkle wat een mooi mannetje zeg. Dikke knuffel ook voor jullie mannetje. Gelukkig heb je een beetje kunnen slapen. Hoop dat jullie aankomende nacht nog beter kunnen slapen.
HAha daar heb je dan ook wel weer gelijk in! maar als hij ook verrot is de volgende dag dan heb ik dan niks meer aan m.. dus is ook een betje eigen belang haha!
ooh Twinkle wat een lieve foto! @Tineke wat spreek je goed nederlands dan..of was nederlands al je moedertaal?
Wooow Alisa heeft net een uurtje geslapen! haha schrik er bijna van toen even een uurtje met oma mee in de wagen naar de supermarkt, dat ging op een klein huilbuitje na ook goed en nu bij andere oma op de arm ligt ze te keutelen totdat het weer flesje tijd is.. het gaat beter dan gister overdag tenminste, en ik heb tijd om wat in huis te doen
Goeiemiddag! @Torties, jammer dat mensen met vooroordelen het je zo moeilijk kunnen maken. Het is erg makkelijk gezegd maar ik denk altijd, mensen die niks positiefs toe te voegen hebben horen niet in je leven thuis, die moet je lekker links laten liggen. Mja, spreken is makkelijker dan doen he.. @Jesenmo, gelukkig dat je nu gewoon openhartig durft te zijn en nu ook eindelijk zonder je druk te maken lekker mee kan babbelen @Pluk, gefeliciteerd met het 45-jarig huwelijk van je ouders Hoe is het met je vader? @Sofie, super dat die nieuwe melk meteen zo goed helpt! Super leuke foto! Kenji heeft ook krulletjes na het badje en als ze droog zijn staan ze stijl overeind @Tineke, hopelijk vandaag zonder BV geen krampjes meer! @Azeb, leuke inbraak @Naiobi, ja Kenji hoest ook zo nu en dan en niest soms wel 4x achter elkaar maar verder geen snotneusje oid KZ zei dat pasgeboren baby's nog moeten wennen aan stof ed. wat in de baarmoeder niet is. @Eerised, dikke knuffel! Kan me helemaal voorstellen dat het vreselijk is voor zowel jou als je vriend! Hier ongeveer 7 flessen per dag van de ene keer 90cc en de andere keer 165cc, maar net hoeveel honger hij heeft. & Wat een lekker poppetje is Gabriella! @Jusi, haha ja dat was me ook al opgevallen dat wij de enige gekken zijn die werkelijk alles bijlezen & reageren Gelukkig heeft Kenji al beter geslapen, nu maar hopen dat hij ook snel beter is! Lijkt me niks, zo'n klein hummelke ziekjes zien Ahhzooo ja dan kan ik me voorstellen dat ze niet gebeld hebben van het CB ! Wat een bekentenissen allemaal haha! Pff, zolang je gelukkig bent toch! Iedereen heeft wel iets en wat is normaal denk ik dan ? @Eerised, ahhh wat een lieve foto van jullie samen, je kijkt zo trots @Twinkle, arme Yanoah, lijkt me heel erg als je kleine zo ontroostbaar is als die zich niet lekker voelt!! Wb reageren, het is toch geen must om elke keer bij te lezen en reageren Natuurlijk wel leuk maar thuis gaat voor he! @Mare, dikke knuffel!! Erg vervelend en vermoeiend als het allemaal even niet gaat! Hopelijk snel betere tijden!! @Babijtje, ja heel fijn gevoel dat hij zo goed groeit @Jesenmo, heeerlijk zo'n nacht, kun je even lekker bijtanken en tot rust komen! @Slaapzak, gelukkig maar dat ze zo goed veranderd is! @Torties, balen dat ze zo slecht in slaap komt! Konden ze af en toe maar al praten en je vertellen waarom ze doen wat ze doen he! @Mare, wát een gewéldige foto Super! *Kenji roept!* *Een voeding, poepluier en 14436x de speen terug in zijn mond stoppen, later * @Jusi, vervelend is die faalangst he! Heb zelf op school ook faalangst-reductietraining gehad maar die hielp voor geen meter :S Heb ook m'n school niet afgemaakt maar heb geluk dat ik van mijn sport/hobby mijn werk heb kunnen maken en voor mezelf werk anders had ik hetzelfde probleem! Dus meer overeenkomsten dan alleen de naam Kenji haha ! @Torties, hahaha het bekende ochtendprobleem van een man dus @Hellen, wat is Roos een mooi meisje zeg!! Prachtig! @Jusi, gezellig familiedagje dus @Booky, eind goed al goed dus! Gelukkig dat het nu weer goed gaat allemaal! Super! @Twinkle, wat een prachtig kereltje is Yanoah! Jammer dat je niet echt aan je rust toe komt zo, gelukkig heb je wel nog even kunnen slapen -al dan niet een beetje lastig-. @Torties, hihi dan geniet je wel even van een uurtje slaap he Zo... tijdens dit stukje heb ik ongeveer 15000x de speen terug in Kenji's mondje gestopt haha! Vandaag heeft hij een rare dag! Zo een hebben we nog niet eerder gehad.. Hij slaapt nu steeds maar een klein anderhalf uur en komt elke 2,5u voor een flesje. Normaal 3 a 4u tussen elk flesje overdag. En met inslapen wat last van vastzittende scheetjes, arm manneke! Op m'n arm proberen te laten slapen maar dat wilde die niet? In bedje gaat beter.. Raar kind haha! Hij drinkt nu ook steeds tussen de 100 en 120 elk flesje en dan is hij vertrokken. Normaal drinkt hij bijna altijd rond de 150 en is dan nog even wakker? Snap hem vandaag eventjes niet, komt het iemand bekend voor zo'n dag?
Anderhalve dag vroeg ik me af, of het kind wat in de wieg lag misschien een wisselkind was . Zo rustig en zoetjes was ze! Maar nu huilt ze alweer vanaf een uurtje of half 12 en was alleen even stil met voeden. Pff..vermoeiend, dit. Verder heb ik al de hele dag knetterende hoofdpijn en is mijn kat niet l;ekker. Die kotst het hele huis onder én ik zag net dat ie op bed heeft gepoept. En dat terwil ik door Roos' gehuil niet eraan toe was gekomen het andere dekbedovertrek te wassen. En dan komt er vanavond OOK nog visite, die speciaal vanaf ver weg hierheen is gekomen om Roos te bewonderen. GEEN zin in. Mja..ze zijn al hier in de omgeving. Afzeggen gaat dus niet. Maar goed..als Roosje zo blijft huilen, zullen ze vast niet zo lang blijven.......
Torties, super dat het vandaag beter gaat met de kleine meid . Mijnkleine, ik herken zo'n dagje (nog) niet. Sneu hoor die vastzittende scheetjes. Geef hem maar een extra dikke knuffel. Hellen kan me voorstellen dat je niet zo'n zin hebt in de visite.. Hoe is het nu met Roos?