September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ps, het klinkt misschien stom maar mijn meissie slaapt erg goed met de stofzuiger aan, het is altijd het proberen waard toch?

2. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Jeetje wat kinderachtig slaapzak. Dat sommige mensen zich volwassen willen noemen snap je toch ook niet.
    Ik heb nog wel een idee om je anoniem te maken maar dat zal ik je pb-en zodra ik mn haar enz gedaan heb anders loop ik vanmiddag nog steeds met zo'n warhoofd.:p

3. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Nou ja zeg, wat ik nu weer heb.
    Ik had maandagavond op marktplaats een reserve dwangbuis (puckababy) gevonden en die mevr gemaild daarover.
    We waren het eens over de prijs en dat geld heb ik gisterenavond naar haar overgemaakt.
    Mailt ze vanmorgen dat ze de puckababy al doorverkocht heeft omdat ze gisteren overdag niets gehoord had.
    Sommige mensen denken geloof ik dat je heel de dag achter de pc zit, laat staan dat ik overdag gewoon aan het werk was geweest. Dan had ik toch ook niet kunnen reageren?
    GRRRRRRRRR

4. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ sembem goeie tip!
    maar al mijn oude berichten staan er wel... daar staat net de dingen in.............

5. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0

hahah wat grappig! nou ik heb me schatje hier in Nl leren kennen.hij zelf is nederlander.maar e ik ben geboren en groot gebracht in kleve :D dus net over de grens. wat grappig dat je ouders daar wonen! iok mi het soms wel hoor het goede oude kleve ;) maar ben erg gelukkig hier.
    enne wat super dat ook jij he nederands zelf heb aangeleerd!! knap hoor :D van ons hahahaha

6. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Milan!!!

7. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    oh pluk ik hoop dat het snel beter zal gaan met kinley want dit is op den duur erg vermoeiend!!! en ook dat jullie het niet eens zijn over wat beter is,lijkt mij erg moeilijk om er dan een middelweg te vinden! dikke knuff voor jou!

8. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    @ eerised wat jammer dat jeje mannetje moet missen! waarom moet je hem eigenlijk missen als ik vragen mag??? door zijn werk?? maar wel leuk dat je zo kan genieten van jullie meissie!

en eigenlijk mag je toch niet met je kleine in de draagzak de auto in???? ik zou het niet durfen,want stel dat er op dta moment iets gebeurd vergeef je het jezelf nooit! dus ja ik snap niet dat ze boos is.....misschien schaamt ze zich wel omdat ze er zelf niet zo bij stil gestaan heeft???

nog maar 4 kilo afvallen.....lekker hoor XD wil wel ruilen met je ;O)

9. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    slaapzak wat vervelend zeg!!!! en als je een hoe schrijf je dat....cose naam gebruik voor haar????
    ken het gevoel dat je krijg als er iemand mee leesd! het is idd niet leuk! en je schrijft dan ook ander of valt dat bij jou mee?? ik heb er nu gewoonweg S*H*J* aan! maar leuk is het niet!

10. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    @ mijnkleine wat voor boek bedoel jij, heb je gekocht???
    en idd meestal als jezelf weer lekker terug wil naar bed of je wil iets gaan doen word het helemaal niks omdat de kleintjes er anders over denken hahaha :)

@ sembem wat een aktie!!! hahaha heb je haar een vriendelijke e-mail terug gestuurd??? ik zou het wel weten :D

11. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    hey dames

Ben net voor het eerst sinds de bevalling in bad geweest. Even tien minuutjes met badedas, ivm mijn hechtingen.

Kreeg ik me in bad toch kramp in mijn baarmoeder!!! :$

Deed echt pijn zoals een wee... Het begon rechts en zit nu ook links.

Ben al even uit bad maar blijf kramp voelen... auw!! Is dit normaal??

Twee en een halve week na de bevalling nog een na wee hebben??

liefs
    mamatoB

12. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    nou hier is het hartstikke goed gegaan vannacht! storm kreeg om half elf eten ipv half twaalf, omdat hij zo honger had en wij het niet meer konden rekken.tijdens het boeren viel hij al in slaap dus hebben we hem toen meteen in bed gelegd,lekker ingebakerd en ja hoor om 06:00 uur pas de volgende voeding :$ ik werd wakker en m'n mannetje was weg en hoorde storm en toen zaten ze in de woonkamer te eten. hij heeft ook nu dat hij alleen nog KV geen last meer gehad van krampjes gister avond! :D ik ben zo blij voor hem!!! en hij begint te brabbelen en echt te lachen als ie mij of papa of oma ziet. zo geweldig!!
    alleen ga ik gauw m'n haare verfen! had ze donker geverfd bij de kapper en niemand bij ons heefd ze zo donker..... dus m'n zoontje kijkt mama alleen maar naar de haaren en niet in m'n ogen......;)
    dus ik zooooooooooooo blij als ie mij's een keer in mijn ogen kijkt hahaha :D

gisteren voor het eerst weer naar streetdance geweest en voorlopig de laatste keer hoor! :$ man wat ben ik een slap wijf geworden hahaha halverwege was ik helemaal kapot en stond ik te trillen op m'n puddingbenen :D dus dit zijzoen zonder mij. eerst maar rustig opbouwen! en spierpijn nu poeh!!! :D

nou gooi m'n energie nu even op de strijk! jippiejijoooh :D

13. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    @ Mamatobe misschien is het wel het samentrekken, krimpen van je baarmoeder???? heb er ook wellis 'n keer lange tijd na de KZ last van gehad. hij moet ja nog terug op z'n natuurlijke grote....
    en anders als je het niet vertrouwd gewoon even de HA bellen??

14. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Oké nu ga ik ook even ego doen :D

Kenji maakt duidelijk zijn eerste sprongetje! Hij maakt nieuwe geluidjes, is hangerig, huilerig, humeurig, hongerig, slaapt minder goed en heel aanhankelijk! Dus op iedereen reageren lukt dit keer even niet, excusez moi! :D Lig hier namelijk krom met een hummelke op m'n schoot die niet bij mama weg wilt!

:') Kenji wil nie' slape nie' en nie' rusten nie' :')

Hoelang duurde jullie babys eerste sprongetje, voor de mama's die al een hebben meegemaakt?

15. Slaapzak, pff vervelend dat je gestalkt word!
    Wat zijn sommige mensen toch kinderachtig zeg. Grrrrr.
    Maarja je denkt er niet echt bij na natuurlijk, en denkt dat het gewoon kan..

Franceskak, lekker lang geslapen dus jullie.. Heerlijk hoor!
    Wel jammer dat hij dan je bed onderspuugt, gelijk weer aan het werk zo op de vroege morgen.

De kleine heeft hier 4 nachten achter elkaar doorgeslapen, en in die weken daarvoor sporadisch een paar x, maar de laatste 2 nachten heeft ze daar geen zin in en wil ze telkens drinken.

Mare, als je het niet vertrouwd kun je altijd bellen toch?
    Zielig voor die kleine hoor.. En vervelend voor jou ook dat je weer zo'n slechte nacht had, knuff!!

Mijnkleine, wat een raar ventje die Kenji van jullie zeg :D .
    Hopelijk heb je wat aan het boek..
    Wat is het precies voor boek? *heb er nog nooit van gehoord*

Sembem, wat een raar mens joh. Echt er zijn mensen die denken inderdaad dat je 24/7 achter de computer zat.
    Ik heb dat ook een keer gehad, ik kreeg een mail of ik het nog wou hebben, en 10 minuten later dat ze het al verkocht had aan een ander omdat ik niet reageerde..
    En nu, je geld?

Tineke, mijn vriend is internationaal vrachtwagenchauffeur en rijdt naar Italïe, Frankrijk, Spanje, Tsjechïe, Duitsland, Noorwegen, Engeland, Zweden etc etc.. En dan vertrekt hij op zondagavond of maandagmorgen en is dan vrijdagmiddag/avond of zaterdagmorgen weer thuis..
    En omdat papa er dus vaak niet is, ga ik voorlopig niet werken!

Met de draagzak de auto in mag volgens mij niet nee, en als het wel mag, ik vind het gewoon dom van dr, koop een maxi-cosi en doe je kindje daar veilig in!!
    Maarja, ze moet het zelf weten, maar vind het echt flauw dat ze zo reageerd.

Tineke, haha dus de streetdance ging niet zo lekker.
    Ah komt wel weer goed hoor.
    Mijn conditie is ook niet meer wat het geweest is, echt verschrikkelijk..

Hier ligt een klein meisje echt flink pissig te zijn in de box.
    Ze wil niks en ligt maar te mopperen, speen uitspugen, hoofdje draaien en optillen, ik laat dr maar even gaan, ze is wel goed aan het trainen met dr lijfje. En als ze te hard gaat mopperen ga ik dr troosten.
    Ze wil de laatste dagen alleen maar bij me liggen joh..

16. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    @Tineke, 'Lekker slapen zonder huilen' van Elizabeth Pantley. Echt een aanrader!

17. Mijnkleine, hier ook één die een sprongetje maakt heb ik gelezen in Oei, ik groei.. En ik merk ook dat ze andere geluiden enzo maakt.. Weet ook niet hoe lang dit duurt.. Kan volgens mij wel een paar dagen duren?!

18. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Eerised, moet je even googlen, typen gaat nu ietwat onhandig met Kenji op schoot :')

Jij ook al een meisje die even extra aandacht nodig heeft dus :D

19. Ze is nu eindelijk stil, maar ligt gewoon helemaal te zweten..
    Wat een figuurtje ook..
    Oh, ze begint weer, ga maar even kijken weer..

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hallo Dames,
    pff mag ik even komen klagen?
    Mijn meisje doet het prima en is ontzettend makkelijk, dat is het probleem ook niet.. het probleem ligt bij de wijkverpleegkundige..
    Ik moest vanmorgen met Linde naar het bureau en ze is in 2 weken tijd van 3590 naar 4880 gegaan, ze vinden dat ze veelst veel is aangekomen en dat ik maar minder voeding moet gaan geven.. Maar als ik dat doe gilt mevrouw de hele tijd.
    Ze krijgt keurig om de 4/5 uur een fles en de nacht slaat ze zelfs al over, dus hoezo ze krijgt te veel!?
    Pff heb het ff gehad.

Deel Deze Pagina