Sembem, fijn dat de medicijnen goed werken en Sem zich weer beter voelt. En het was inderdaad een heel gerace gisteren, maar ik kan me goed haasten. En lekker op vakantie , waar ga je heen? Tineke, hier ook 1 van de eerste die bevallen is, maar maatje 62 kan Kenji nog láng niet aan! Met truitjes zit ie nu op maat 50, en hij hangt met broekjes nu tussen maat 44 en 50 in. Fijn dat je koortslip bijna over is, kun je eindelijk weer knuffelen. En wat raar dat je moeder een foto heeft, terwijl jij die niet hebt gegeven. Eerised, wat balen dat Fer zaterdagavond pas thuis is! Was de bedoeling eigenlijk vrijdag? Jocruella, wat een opluchting dat de uitslag van de schildklier goed was. Ik ben zó blij voor jullie! En jeetje, meisje toch, nu weer gedoe met de HB waarde. Het is jullie echt niet gegund om zorgeloos van jullie menneke te genieten geloof ik. Héél veel succes morgen! Tineke, hier doet Kenji dat niet eigenlijk, het boeren en het slikken. Ik weet dus ook niet of het kwaad kan, maar kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Het CB bellen kan iig geen kwaad!
@Jocruella: jeetje meid wat moeten jullie je rot geschrokken zijn. Hoop dat jullie toch een beetje hebben kunnen slapen vannacht. Ik werk zelf op een neo afdeling dus weet een beetje wat je doormaak. Sterkte meid. @Tineke: Sem zit idd ook af en toe al in maatje 62. Die kleine lieve pakjes van het prille begin zijn al te klein Jij hebt dus een gezellig nachtje achter de rug? Wat duurt de nacht dan lang he als je zo lang wakker bent. Sem heeft de gewoonte om s-nachts te poepen en daar dus wakker van wordt want veel honger heeft hij dan niet. Drinkt hooguit 80 ml. Hopen dat zijn darmen snel hun schema omgooien. Weet iemand trouwens wat er bij Betty geboren is of heeft niemand daar iets meer van gehoord? @Eerised: Balen zeg dat hij dan pas thuis komt. Hij zal er zelf ook flink van balen denk ik. Nog 2 nachtjes meis, hou vol.
Sembem, fijn dat de medicijnen goed werken en Sem zich weer beter voelt. En het was inderdaad een heel gerace gisteren, maar ik kan me goed haasten. En lekker op vakantie , waar ga je heen? Wij gaan naar een park van Landal op de Veluwe. Lekker het bos in. Hebben er allemaal zin in. Tot nu toe geven ze nog mooi weer op ook geloof ik
@jocruella: so jullie maken ook al veel mee met damian. maar blijf vooral positief dat helpt toch altijd! heb vannacht redelijk geslapen maar nu is david weer de hele tijd aan het huilen. de wijkverpleegkundige belde nog maar zij snapt er ook niets van. gaan nu van alles uitproberen, geen zuivel meer bijv. en morgen bel ik een lactatiekundige en di. waaschijnlijk toch maar langs het cb
Sembem, ik heb eigenlijk ook niks meer van Betty gehoord. Oh lekker naar Landal op de Veluwe. En ja, volgens mij gaf ie best goed weer op voor het weekend. Veel plezier! Mare, wat vervelend dat jullie niet achter de oorzaak van het huilen kunnen komen. Lijkt me lastig, om nu uit te moeten zoeken waar het nu precies aan ligt. Succes in ieder geval! Kenji heeft afgelopen nacht weer lekker doorgeslapen. We merken al dat ie zich een stuk beter voelt dan maandag. Hij huilt weer een stuk minder, en slaapt weer goed. Net had ie na zijn fles van 9.00 wel even een huilmomentje, maar met speen werd ie wel stil. Tenminste, als die niet uit zijn mond valt. Dus ik heb hem maar in de wandelwagen gelegd, en die staat nu naast mij. Hij ligt nu heerlijk te slapen, met zijn handje op zijn gezicht. Ik ga zo met hem en de hond even een stukje wandelen, een frisse neus halen.
Betty heeft idd een zoon gekregen, als ik me niet vergis in augustus. Spreek haar heel soms nog, is toch mijn buddy Sorry dames, verder geen tijd hier vandaag, ga weer een halve middag werken vandaag.. oh wat heb ik daar zin aan..Niet om Linde "kwijt" te wezen hoor, maar gewoon even MIJN ding te doen.
Door computertroubles was ik r een paar daagjes niet. @mare; leuke foto; hij past goed tussen de knuffels @Hellen; wat een ontzettend mooi meisje @Twinkle; jouw ventje ziet er ook super uit! @slaapzak; fijn joh dat je meisje zo goed gegroeid is @Eerised; kan me voorstellen hoor dat je je mannetje mist! En van je vriendin; je hebt niets verkeerd gedaan, ik vind het ook niet verantwoord om zo met je kind in de auto te stappen @ikbenhtmaar; dat is inderdaad dan niet teveel wat je geeft aan voeding. Vertrouw je gevoel hoor en zolang je meisje het goed doet, geen probleem lijkt me @tineke; wat vervlend joh zo'n rotnacht Jurre is echt zijn ritme aan het zoeken; slaapt soms wel en soms niet door. Vannacht was wel supr; om 20.45 laatste fles en meldde zich pas om 6.45 weer Zit vandaagniet zo lekker in zijn velletje en ligt nu bij mama op de borst te snurken!!
@ ikbenhetmaar: veel succes op je werk! Kan me wel voorstellen hoor, dat je even blij bent dat je je eigen ding kan doen. Ik heb nu al soms dat de muren op me af komen! Dat ligt totaal niet aan Britt, want ik vind het heerlijk om met haar bezig te zijn en geniet echt van haar. Ik ben gewoon normaal een hele bezige bij altijd geweest en altijd druk aan het werk, en nu de hele dagen thuis zitten dat is gewoon erg veel van hetzelfde voor mij. Merk dat ik daar niet zo goed tegen kan! Maar ik moet ook nog leren wat vaker even de zorg aan haar papa over te laten en gewoon even iets voor mezelf te gaan doen...
Ik weet zo het adres niet van de septembermama's site... Kan iemand mij die even geven? Ikbenhetmaar, nu al werken? Jij hebt trouwens een eigen zaak he, heb je zeker geen recht op zwangerschapsverlof? Babijtje, dat heeft Jurre goed gedaan, zo'n lange nacht! Dan is het ook niet erg dat ie vandaag een hangdagje heeft toch? MamatoB, haha, wat een leuke foto. Over werk gesproken; Ik moet officieel 18 november weer aan het werk. Aan de ene kant heb ik er wel zin in, maar aan de andere kant; Ik moet er nog niet aan denken om Kenji een hele dag te missen! Ik moet zeggen dat ik me eigenlijk nog niet verveeld heb thuis, sinds Kenji geboren is dan. Ik weet genoeg te doen!
even ego hoor.. maar zit al vanaf half 12 te wachten op een mevrouw van het cb, die zou komen om Gabriëlla in te schrijven! Hier kan ik zo pissig om worden, bel dan even ofzo.. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu heb ik net gebeld, en moet ik wachten tot die mevrouw contact met me op neemt.. Nouja!
Jocruella, wat is dat weer schrikken zeg! Mijn duimen draaien nog steeds voor jullie.. MamatoB, ahhh wat een moppie zeg! En mooie grote ogen zeg. Echt lief joh Fer die is normaal op vrijdagavond/middag thuis of zaterdagmorgen.. Dit is de eerste keer dat hij op zaterdagavond thuis komt! Het is heel erg druk in de banden. En ik ga toch bijna denken dat ik wat fout doe bij de kleine hoor, sinds Fer maandagochtend weg is, is de kleine ineens helemaal anders, ze wil niet meer alleen slapen, als ze me niet ziet of als ze niet bij me ligt gaat ze keihard huilen, zo erg dat ze bijna stikt en het zweet gutst van dr hoofdje.. Ze komt ineens weer 2x 's nachts terwijl ze daarvoor al 4nachten door sliep. Ze is humeurig en hangerig. Ze slaapt nu eindelijk sinds 10 minuten, ze was al de hele ochtend wakker vanaf 8uur. Echt toen Fer thuis was, was het een heel ander kind.. Het zal wel toeval zijn, maar vermoeiend vind ik het wel zo in mn eentje.. Ik mis 'm zo..
September 2009 mama dit is de site jusi! zo david slaapt eindelijk in zijn wieg. het heeft me heel wat gekost en ik hoop dat ik er even van mag genieten. ik wilde brood eten maar kwam erachter dat ik alleen roomboter heb. zo vies brood zonder boter, maar ja geen andere keuze op het moment. @mamatob en ikbenhetmaar: ik heb echt geen zin om te werken. als we het geld niet nodig hadden zou ik echt gewoon thuis blijven. ik ga gelukkig ook maar zo'n twaalf uur werken en dan op tijden dat mijn man op david kan passen. @eerised: balen zeg, ik kan daar ook echt niet tegen. maar ik heb het gevoel dat onze wijkverpleegkundige zoiets niet zou doen. die is echt heel erg attent en wil haar best voor je doen.
Eerised, misschien ben je onbewust wel gespannen omdat Fer nu weg is, en voelt Gabriëlla dat.. Mare, bedankt voor de site!
Nou ik ben ook benieuwd met wat voor verhaal ze komen. Alsof ik niks beters te doen heb als wachten?! Jusi, dat zou ook kunnen. Want ik ben ook niet helemaal fit deze week, en zit ook nog is niet lekker in mn vel omdat Fer weg is.
oh man vanochtend ons mannetje in bad gedaan, daarna eten en daarna wezen wandelen. bterug thuis werd hij meteen wakker en sindsdien is hij niet zoet te krijgen.........alleen bij mama. ben zo moe en wil ook graag slapen...maar ja.... volgens mij heeft hij last van lucht....hij laat een windje naar het andere!en wat n luch zeg poeh...lijkt net een volwassene XD hahaha maar geen idee wat ik nog moet proberen,gebruik nu zlefs al Bar-Le-Duc voor z'n voeding. hij is nu sinds een minut stil in zijn bedje,ben benieuwd hoelang hij het volhoud. maar ja over n uur moe ie alweer eten. ga snel liggen,als het me lukt XD hoop vanavond te kunnen verder lezen hier. wens een fijne,rustige avond iig jullie allemaal!
@ eerised: wat rot zeg van het CB. Bij mij was die vrouw de eerste afspraak vergeten; ze kwam anderhalf uur later dan gepland omdat ik zelf gebeld had waar ze bleef. Kan me voorstellen dat je je down voelt dat je man pas zaterdagavond terug is. Lijkt me heel zwaar om het continue in je eentje te moeten doen. Heb ik echt respect voor meid! Ik doe hier dan wel de meeste voedingen en zo, meer dan mij man, maar ik ben toch heel blij als mijn man thuis is en hij me kan helpen met in badje doen en zo. Ook als we naar het ziekenhuis moeten met Britt ben ik blij dat ik niet alleen hoef te gaan. Vanmiddag moet ik trouwens voor het eerst alleen met haar weg (over een uurtje), naar het consultatiebureau, en ben best zenuwachtig, of het me wel allemaal alleen lukt met die maxi cosi en in de auto etc. .. maar goed, dat zal wel lukken, meestal als er niemand bij me is die me kan helpen lukt het me juist wel, omdat ik wel MOET. Ben wel heel erg benieuwd wat ze weegt, want dat is toch al anderhalve week geleden en ben benieuwd hoe veel ze is bijgekomen! Sterkte eerised: morgen is het al vrijdag en dan is het nog maar 1 nachtje slapen! Knuffff