@MijnKleine; wow wat een leuke foto's!! En wat een bos met haar zeg! Jurre heeft echt zo;n ouwe lulle kapsel, in nek en zijkant hoofd veel en bovenop weinig Begint nu gelukkig te groeien.
@rox ik gebruik een tepelhoedje anders trek ik het echt niet en ik zit wel op het tweede flesje infacol.. Helpt harstikke goed hier.. maar jah geef dan ook borstvoeding en dat zijn ook spuitluiers dus... nu weer verder lezen En pak ik het hier weer verder op !!!
Thnx Babijtje Hahaha wel super grappig nu heeft hij zo'n kapsel en over een jaar of 70 misschien weer Dat groeit toch hartstikke snel vaak bij die kleintjes!
Naiobi, dankjewel! Jullie ook zeg!! Wat een lief neusje Hij geniet er volgens mij wel van he, van de TummyTub !!
Sofie: dank je wel....we snappen zelf ook niet hoe we het zo mooi in elkaar hebben kunnen zetten *grijns* Oeh Pluk....wat eens chrik. Gelukkig is er snel gehandeld! Merakli: kolven na de voeding kan hepen! MijnKleine: ik vloei nog een héél klein beetje. Roos hikt ook best veel ( deed ze in de buik al) en ze verslikt zich ook vaak. Dat vind ik zo'n naar gezicht! @ werken: ik moet per 21 december helaas 4 x 9 uur gaan werken, zoalgn mijn huis niet is verkocht. Roos zou alle dagen naar het KDV gaan, maar opa en oma hebben zich aangeboden voor 2 dagen. Dat scheelt én geld en geeft me meer rust omdat de kleine dan ook bij bekenden is. Ohh..wat een lekker kereltje heb je..veel haar ook! Hee Franceska! Naiobi: wat een scheetje die knul van jou! Hier weinig ritme, behalve dat Roos steevast tussen de 2,5 en 4 uur komt voor eten. Meestal nog om de 3 uur, dag en nacht. Gister was de borstvoeding een ramp en leek ze steeds niet genoeg te hebben, zodat we met de fles bijvoedden. Nu gaat het wel weer. Ik vind het lastig en vermoeiend, want ik voed nu wederom borst en fles, dus ik kolf vaak na de voeidng nog een keer. Heel soms geven we een flesje KV, zodat er iets meer rust is voor me. Morgen weer wegen..ben benieuwd...
Babijtje, Kenji heeft helemaal nog geen haar. Ja wel een beetje, maar dat is zo minimaal dat je het alleen van dichtbij ziet. Het wordt iig een hele witte. Maar ja, had ik al verwacht, want dat waren Jurgen en ik ook toen we klein waren, super lichtblond. Naiobi, aaah wat een schatje! Hellen, pff lijkt me zwaar.. Maar ik ben benieuwd hoeveel Roos is aangekomen! Succes morgen!
We gaan ze nu 2x per week wegen bij het consultatieburo. En ach..als ze ontroostbaar blijft en steeds op haar handjes zuigt of naar mijn borsten hapt, neem ik aan, dat ze honger heeft. Er is genoeg voeding ( want ik kolf genoeg, zelfs na een voeding) dus kennelijk krijgt ze er gewoonweg niet altijd genoeg uit op eigen kracht.
Ik leg em 20 min aan ene borst en daarna 10 min of meer aan de andere borst.. en dan ligt hij te slapen en leg je em weg en wil hij weer gevoed worden maar dan krijgt hij speen tot volgende voeding... maar vraag me dus ook af of hij dan wel genoeg binnen krijgt.. zat eraan te denken om een weegschaal te huren/kopen..
@babijtje jaah vervelend dus nu is onze huizenjacht van koop naar huur gegaan.. en dan zijn de huurprijzen vanaf 600 excl..
hier is het vaak ook gewoon zuignehoefte zonder honger! dan geef ik hem een speentje en is hij tevreden! hij haalt hem zelf weer weg als hij er klaar mee is! ik hoop dat hij door blijft slapen! zou wel ideaal zijn! maar ach wat verwacht je ook van een 4 weken oude baby! mag best wat in de war schoppen! hihiih maar geef toe heb een heerlijke nacht gehad! Hij is nu overdag meer wakker en dat is natuurlijk super gezellig!!
Naiobi wat vervelend dat je man zijn baan kwijt is wat betreft een huurhuis en de kosten, vergeet niet dat je bij een huurhuis ook huursubsidie kunt aanvragen (druk de kosten weer een beetje). Hier lijkt Kinley echt (vandaag) een ritme te hebben. Een uur voor de voeding wordt ze wakker, schone luier, mee naar beneden wat tutten/spelen met elkaar, dan weer naar boven voor een fles en hup weer in bed. Ben benieuwd of dit de nieuwe trent is of dat we morgen weer wat anders hebben Hellen ik hoop natuurlijk dat je tegen die tijd je huis lekker verkocht hebt, een baan hier in de buurt hebt gevonden en bij je mannetje woont. Even een update van mijn vader (ben even kwijt of ik het hier al getypt heb maar goed dan maar dubbel ) Vanmiddag zijn de longfoto's gemaakt, blijken die goed te zijn mag hij morgen naar huis (jippppieee) Hij moet dan nog wel revalideren (dat zal hem tegenvallen met zijn eigenwijze kop), hij moet dus naar de cardiogym en mag als hij thuis is 2 x 30 minuten wandelen en voor de rest moet hij rust houden. Als mijn moeder verstandig is draait ze de schuur en de garage op slot Groetjes anita
Naiobi, balen dat je man zijn baan kwijt is. En wat duur die huurprijzen! Is zeker particulier? Kun je niet via een woningbouwvereniging proberen aan een huurwoning te komen? Scheelt een hoop! Pluk, ik hoop dat de uitslag van de foto's goed zijn! En hopelijk is je vader niet zo eigenwijs om meer te gaan doen dan ie mag. Heeft ie helaas alleen zichzelf mee. Succes! Jurgen heeft Kenji toen straks in badje gedaan, en hij probeerde hem een maatje 50 van broekje aan te doen. Maar die zijn echt véél te groot nog! Shirtjes en truitjes maat 50 passen nu wel eindelijk, maar met broekjes zit ie eigenlijk net in een tussenmaat lijkt het wel. Maat 50 dus te groot, en maat 44 gaat nog nét. Hij groeit goed, dat menneke van ons.
ik moest 4 dagen werken om de hypotheek te kunnen krijgen voor de woning die we wilden kopen en inderdaad is vrij zwaar in combinatie met het huishouden EN wisseldiensten van manlief.. maar nu kan ik niet minder ivm dat we de centjes ook heus nodig hebben willen we ons nog wat leuke dingetjes kunnen permiteren.. ik had niet gedacht dat ik het zo erg zou vinden.. maar nu Alisa er is.. voelt dat heel anders, ik ben ook stikjaloers om de mama;s die niet hoeven te werken.. maja.. ik ga dus proberen de vrijdag om de week.. ik hoop ZO dat dat gaat lukken met behoudt van me huidige salaris.. over Alisa: nee een achterstand heeft ze zeker niet dat is inderdaad ook wel fijn.. maar ik was ook zo ongelooflijk vlot vroeger en dan heeft ook zijn nadelen.. die kindjes vervelen zich vaak sneller.. hebben meer uitdaging nodig enz.. maar we zien het wel ik hoop wel dat ze, net als ik vroeger, een zeer vroege leerling wordt.. zodat ze zich lekker op school kan uitleven, al lijkt dat nu nog zo ver weg
Net ging de telefoon 1 x over, het mobiele nummer van mijn ouders. Ik in de stress want ik verwachte eigenlijk geen telefoon meer, mijn vader zou namelijk al weer slapen. Dus meteen terug bellen, neemt mijn vader op om te vertellen dat het goed met hem ging, hij was wel erg geschrokken maar het ging goed en wil morgen toch echt naar huis. Maar hij belde eigenlijk niet voor mij, hij wilde zo graag even zijn kleinkinderen horen, Kylian praatte vrolijk met hem. opa pijn op de borst? heeft de dokter jou beter gemaakt? Kylian is nog jong dus wij laten hem maar even in de waan dat dokters alles beter kunnen maken Kinley besloot voor de gelegenheid maar even te huilen dus opa heeft ze allebei gehoort. Jusi wat fijn dat het mannetje zo goed groeit. Groetjes Anita
Hey Meis ik geef Alisa ook nutrilon op dit moment nog de hypo allergeen omdat we wilden kijken hoe ze het ging doen op kv bij het thuisbezoek zei het CB dat we het moeten gaan afwisselen met de standaard, omdat ze geen koemelk heeft ofzo.. maar ik wacht er nog even mee.. want op dit moment heb ik al een lichtelijk oververmoeid kind van het huilen en de krampjes.. dus nog maar even geen veranderingen die nog meer ellende kunnen veroorzaken.. ik wist niet dat het CB daar aandelen op had? lekker dan.. lijkt me best relaxed om wat goedkoper uit te zijn natuurlijk.. maar ik ben op dit moment te onzeker om over te stappen op de standaard nutrilon, laat staan op kruidvat.. Molenaars kindermeel heb ik inderdaad ook aan me fles toegevoegd gekregen toen ik klein was.. me moeder kon een half uurtje geleden niet op de naam komen, maar dat is het dus geen idee waar je dat kan kopen.. wij kunnen het nog niet gaan doen, want ik heb begrepen dat als je het wilt voor het 'doorslapen' dat dat pas bij kindjes kan vanaf een week of 4-5