Noah krijgt ook BV Alleen die heeft nu niet meer iedere dag een poepbroek. Nadeel is weer dat als ze niet iedere dag poepen dat het dan wel altijd een mega broek is Ach gelukkig doet de wasmachine het weer @ Torties en de rest. Ik heb me ooit is aangemeld bij Lekker in het Leven. En dan krijg je 4x per jaar een boekje en daar zitten dan 2 Pampers bonnen bij voor 3 pakken voor 20 euro Heb net dus 3 pakken maat 3 baby dry gehaald. Vind die relaxter dan New Baby. dat gaas blijft hier altijd aan ze billetjes plakken en bij Baby Dry zitten er bij dezelfde maat 10 meer in!
@ slaapzak ja he en het is ook handig om te lezen wat bij andere werkt, soms weet je maar nooit of dat voor ons eigen beebje ook werkt @mijnkleine super dat het goed gaat met Kenji en wat een leuke foto in het badje en stoeltje! Wat voor bedrijf heb jij? @Eerised super het dat ze zo nieuwsgierig zijn en zo sterk worden! ik kan er zo van genieten als ze zo intens naar alles ligt te kijken en er dan ineens een lach tevoorschijn komt! @Ariel super dat ie zo gegroeid is als ik Alisa niet verschoon zit smorgens der kleertjes en inbakerdoek helemaal onder de plas.. dus ik moet wel ben ik bang maar gelukkig als ik na het verschonen der fles geef wordt ze wel weer moe en soezerig, als ik niet met der praat enzo.. @ariel ik heb dat boekje ook net gehad heel relaxed en thnx voor die tip wat betreft maatje 3.. ik heb nog 2 pakken maatje 2 en 3 pakken maatje 3 liggen en dan ga ik ook die andere halen denk ik
Ik wikkel in met deze deken van Ikea IKEA | Kindertextiel | Kussens & dekens | FABLER HJÄRTA | Deken Is van stretchstof en is super dun! Echt ideaal. Deed het bij Rosalie ook. Rolmops Rosalie na de voeding haha
Pluk, wat leuk die foto's! Ik wil ook kunnen fotoshoppen, maar daar heb je een bepaald programma voor nodig zeker? Torties, Kenji is vanmiddag ook veel wakker geweest. Na de voeding van 12.00 wou ie niet slapen. Ik heb hem toen maar in de box gelegd, en rond 13.45 weer naar bed. Toen heb ik hem maar weer wakker gemaakt voor zijn fles, om 15.15. Die heeft ie slapend opgedronken en hij was alweer diep in slaap toen ik hem in bed legde. Gek kind. Ariel, zo zeg, Noah groeit goed zeg. In hoeveel tijd is ie zoveel aangekomen? Torties, ja klopt, die voeding van Nutrilon ruikt erg zuur! Die van het Kruidvat ruikt een stuk minder sterk vind ik. Maar fijn dat Alisa het zo goed doet op de Friso. En het CB hoeft niet alles te weten toch, ik heb ook niks gezegd dat ik ben overgestapt. Verschonen: Wij verschonen sowieso nooit ná een voeding, maar altijd ervoor. Dit omdat Kenji idd klaarwakker wordt als ie verschoond wordt. Als ie flink gepoept heeft is het een ander verhaal. Mare, tja als David telkens een poepluier heeft, kan ik me voorstellen dat je hem wel verschoont. Wel jammer dat ie dat na de voeding moet doen. Ariel, oh jullie ook al last van dat gaas dus.. Ik vind het ook irritant, als Kenji gepoept heeft of een natte scheet heeft gelaten, blijft idd dat gaas aan zijn billen plakken. Lijkt me niet fijn, maar ja, ik maak die pampers nog wel op. En wat lief die babyfoto van Rosalie.
Ariel, zooo die is goed gegroeid! Lekker hoor. Torties, ik heb net ook een pak friso gehaald, want de nutrilon is bijna op. Want de nutrilon voor hongerige baby's is paar euro duurder als die van friso voor hongerige baby's even kijken hoe ze het hier op doet. Maar die ruikt inderdaad wat beter, nutrilon ruikt echt zuur ja, bluh . Zag dat kruidvat ook voeding heeft voor hong.b. en is een stuk goedkoper.. maarja heb deze nu al haha! CB, ach ze hoeven niet alles te weten. maar je hoeft ook niet alles op te volgen. Ik doe het op mn gevoel, en zo lang Gabriëlla het goed doet.. Het zijn onze kindjes, en wij zijn er altijd bij, en ieder kind is anders! Het cb werkt maar uit de boekjes en volgens de richtlijnen zeg maar. Pluk, die lijken op elkaar zeg! En je ziet op de foto's echt goed dat ze hard groeit . Jusi, ik verschoon ook altijd vóór de voeding. Overdag en 's nachts. Zo die ligt goed te slapen dus, lekker hoor, groeien ze ook goed van.. Hier ook hoor, gister over heel de dag 2.5 uur geslapen, en vandaag slaapt ze weer heel veel.
@jusi: ja normaal verschoon ik ook voor het voeden maar gisteren werd hij door het voeden helaas niet moe. weet ook niet waar het aan lang. als hij maar niet in herhaling valt. @ariel: ja dat gaas-probleem hebben wij hier ook. hm vanaf welke maat heb je baby dry dan? ga zo eens kijken op de site van pampers. oh meneertje is wakker en roept al, dus verschonen, voeden en dan eens kijken of ik voor papa en mama kan koken zonder dat david huilt
hey bdames, sorry weer geen tijd te reageren! moetn nu eten en dan ons mannetje en krijg dan visite. ben vandaag bij het cb geweest,storm wegen. hij is nu 60 cm en weegt 6085 gram is dus in 2 1/2 weken meer dan 500 aangekomen.
@Anita; leuke foto's zeg !! @Ariel; zo heej die kleine is lekker gegroeid. Wat zeiden ze over bv/fv en het onrustig drinken. hadden ze nog tips? @Tineke; zo heej wat doet storm het goed!! Fijn om te lezen dat jullie kindjes soms ook weinig slapen. ik denk dat Jurre hier per dag iets van 2 uurtjes slaapt ofzo. Ligt overdag helemaal niet meer in zijn bedje, want wil toch niet slapen.
@ariel: aah dank je wel, nou als maat 2 newborn op is dan zal ik wel baby dry gaan gebruiken, lijkt me wel prettiger voor david. david heeft trouwens een heerlijk dagje. hij is af en toe wakker maar zonder echt te huilen en te krijsen en slaapt eigenlijk binnen een uur nadat ik hem gevoed heb tot een kwartier voor de volgende voeding. nu nog hopen dat het vannacht ook zo zal zijn dan kan ik even bijkomen. morgen ben ik namelijk tot 's avonds laat alleen thuis voor het eerst.
Op het CB zeiden ze dat ik beter 's avonds afgekolfde melk kan geven vanwege het onrustige drinken. Dat is beter voor me tepels En als die daar niet vol van raakt kon ik het wat indikken. Ben alleen vergeten te vragen waarmee
@torties.. jbpm heet ook wel nutriton.. ik haal t bij de trekpleister...(oranje verpakking) die nutrilon voor de krampjes bleef hier te dun voor jara en toen ik die ging mengen met jbpm toen werden de krampen alleen maar erger en ze poepte stuiterballen!! was echt zielig! dus nu nutrilon met nutriton en dat gaat goed...ze heeft nog wel krampen maar veel minder... en ze spuugt niet meer... en slaapt beter! hier lukt t met de aventflessen ook niet om te voeden dus heb ik difrax S flessen gekocht en dat gaat beter! mooie kindjes allemaal hor meiden!!!! en ze groeien allemaal goed!!! misschien stom maar hebben jullie ook zo'n last van jullie darmen na de bevalling??? ik moet iedere avond rond de voedingen van half 6 half 9 en half 12 zelf rennen naar de wc!!! (zo gek dat t tijdens haar voedingen is!)
hier doen wij trouwens ook voor de voeding verschonen tenzij ik merk dat ze na de voeding gelijk dr broek vol heeft geggooid... want jara word er ook goed wakker van...
hallo dames, @pluk:wat een mooie foto's!je meisje is al goed veranderd op die 4 weken en ze lijkt niet zo op haar broertje. @ariel:noah is serieus gegroeid en bij gekomen mijn meisje is nog maar 52 cm en weegt nu ,denk ik, 3800kg ofzo! @verschonen:noa is direct wakker als ik haar zou verschonen na het eten,dus hier ook alleen maar verschonen als ze een poepluier heeft! @tineke333:die van jou groeid ook als kool hè!? met noa:een ramp van een nacht gehad! om 20u gisteren avond haar wakker gemaakt omdat ze wat moeilijker kon ademen en ik wou haar in bad doen met een beetje zwitzal euchaliptus,daarna haar flesje gegeven en terug in bed,om 12.30u werd ze wakker van een flinke poepluier en daarna maar de fles gegeven,want madam slaapt niet voor ze een flesje heeft gehad,dan is ze om 3.30u wakker geworden van een poepluier en weer een fles en dan is ze om 6.30u wakker geworden van een poepluier en dan ben ik maar opgestaan,nieuwe pamper en weer een flesje gegeven en toen sliep ze weer tot 10u deze ochtend,dan heeft ze rustig bij ons gezeten,wat gespeeld,om 10.30u deze morgen weer een fles en om 13.30u is ze beginnen huilen van vermoeidheid en heb ik haar in de maxi-cosi gelegd(we gingen op bezoek bij familie) en is ze daar pas om 16.30u wakker geworden voor de fles en viel ze weer inslaap en nu slaapt ze nog! ik denk dat ze de nacht is aan het inhalen en dat haar buikje nu wel leeg zal zijn van vorige nacht!hopelijk gaat ze nu dag en nacht niet wisselen,anders ben ik de pieneut!hahaha wel werkt de gaviscon en ze is nu een heel stukje rustiger. ooh ja,ben voor de eerste keer weer ongesteld bah,wil ik niet!was het zo lekker gewoon van die 9maand!maja volgende week spiraaltje terug en ik ben weer veilig! nog iemand al terug ongesteld geworden?? ik heb er wel buikpijn van! groetjes sofie
Poeh ongesteld worden. Moet er voorlopig ff niet aan denken zeg! Gebeurt als het goed is ook niet zolang k BV geef
ppppffff wat gaat het snel...als ik naar die super foto's kijkt van iedereen zie gewoon de baby's veranderen en is het pas geboren er echt vanaf...
volgens mij probeert het ongesteld worden bij mij ook te komen heb al 3 dagen een beetje en dipje en wat last van me buik.. niet in me hum, eetbuitjes.. hihi echt de symptomen van toen ik ongesteld was zonder mirena Hier is echt iets bizars aan de hand om kwart voor 4 heeft Alisa een flesje gehad en omdat ze heel moe was heeft ze die niet helemaal op want de hele dag wilde ze maar niet slapen toen daarna weer om half 6 op bed gelegd, duurde tot 19.00 voordat ze sliep ik baalde wel want om 20.00 moest ze weer de fles maar ze slaapt nu nog om 00.00 zou ze weer de volgende fles voor de nacht moeten hebben het lijkt er dus op dat ze 20.00 heeft overgeslagen als ze dat nou met de 04.00 fles doet.. haha heb net maar wel even gecheckt of ze nog ademt.. maar dat ging goed