@Sofie; balen joh dat noa het ritme om heeft gedraaid! Geen ervaring met de draagdoeken, maar wel heerlijk dat ze nu in slaap is gevallen bij jou.
hey dames, ik ga vandaag denk ik niet meer komen. ik voelde me ineens best heel slecht en dacht dat het kwam omdat ik niet geslapen heb maar toen kreeg ik koude rillingen. heb net nog een keer getemperatuurt en zit op 39,2 voor mij enorm hoog. de ha had pas om 16.20 plaats en mijn man zit in een gesprek dus kan hem ook niet bereiken. en tot overmaat van ramp is david behoorlijk aan het huilen. hij is gelukkig niet ziek. ik denk dat het een borstontsteking is, heb ik weer.
ja die met die schaapjes zijn bumblies de K luiers Trouwens de badolie (die oplost in het water) van de bumblies vind ik wel weer heel goed Groetjes Anita
Ik gebruik Natusan Bedtime of zoiets. Daar gaan ze zo lekker van slapen...tenminste Rosalie en Noah wel Mare, jeetje borstonteking. Das niet zo mooi meid, weet je zeker dat het borstontsteking is? Want hier mag je niet naar de HA met koorts namelijk. En hoe kom je dr eigenlijk aan? Had het hier al bij meerdere mensen gelezen, maar ik heb het nog nooit gehad *klopt het even af*
Precies! Goh, dat flikt Kyrian me regelmatig ook! Sofie, wat heerlijk dat de draagdoek zo goed werkt bij jou! Balen dat ze d'r ritme omgedraaid heeft! Jusi, graag gedaan! Oh, wat shit Mare dat je denkt dat je borstontsteking hebt, heb je ook harde pijnlijke plekken in je borst? Ik heb d'r dan ook wel geen ervaring mee(gelukkig), maar ik zou het wel in de gaten houden! Badolie, gebruik ik van de Kruidvat.
Mare beterschap Ariel wat een rare regel zeg van je huisarts je mag toch verwachten dat er mensen met koorts bij de huisarts komen. Groetjes Anita
Bumblies, daar hoor ik echt veel slechte ervaringen van van bumblies! Hier kruidvat luiers, bevallen prima.. Mare, balen zeg Beterschap voor jou! Knuffel Sofie, ik had een draagzak, van Premaxx de babybag. Maar kan er niet mee om gaan.. Vind het een onding! Heb nu op draagdoek.nl een draagdoek besteld. En die krijg ik als het goed is morgen binnen.. Nóg geen ervaring dus, maar morgen wel Ben benieuwd, want de kleine is heel graag bij me. Andi, dat is toevallig haha. Zelfde dag geboren hé .. 12 weken vloeien? Man dat is lang.. Ik hoop voor je dat het deze x idd niet zo lang duurt. Ik vloei ook nog, en die krengen van hechtingen zijn er nog steeds niet allemaal uit. Er zijn er toen 10 uitgehaald, en ben er nu 3 verloren.. Maar als ik voel, er zitten er nog genoeg.. Pfff.. Ik wil zo graag weer all-the-way in bed, pfff ! Bij het CB ging het goed .. Geboortegewicht: 4055 en nu 5210 Geboortelengte: 54 en nu 57,5 Enne, ze vroeg of ze wel eens op dr buik ligt in de box, ik zeg ja ze slaapt ook zo, nou je had het gezicht moeten zien, alsof ik een slechte moeder ben ofzo.. Ja sorry hoor, maar ze slaapt echt alleen op dr buikje lekker! Wat is eigenlijk het gevaar van buik slapen? Dat ze met dr gezicht in het matrasje kan komen toch? Nou ze is echt heel sterk, en draait met gemak dr hoofdje van links naar rechts.. Maar dat gezicht van die vrouw zeg, gelijk commentaar, nou dat zou ik echt niet doen.. Is echt gevaarlijk blabla! Nouja.. Voor de rest was alles goed.. 19 november weer, en dan krijg ze dr prikjes..
Eerised ik denk toch echt dat je heel goed als moeder in kunt schatten of je kindje al op de buik kan liggen, zolang ze niet face down blijven liggen is het toch goed. Dus laat het cb maar lekker lullen, doe ik ook qua voeding betreft. Ariel voor zover ik weet geldt die regel hier niet bij de huisarts (moet trouwens nog steeds de griepprik halen). Groetjes Anita
Sofie, ik heb ook een tricot slen draagdoek te leen van iemand. Moet er zelf nog wel een beetje aan wennen. Wat balen dat ze de dag en nacht omgooid . Pluk, best lekker heh om even met 1 kindje thuis te zijn (met 2 is natuurlijk ook geweldig ). Lekker om even een soort van uit te kunnen slapen . Torties, wauw wat een mooi, wijs meisje. Jusi, wat een voorbeeldig mannetje. Heerlijk dat ie doorsliep deze nacht. Andi, hier gaat Mats dwars door de pampers heen 's nachts . 9 van de 10 keer moeten we hem helemaal verschonen dan is de romper tot en met de slaapzak nat... Kan me voorstellen dat je er een keer niet goed van wordt, leverd een hoop wasgoed op bij jullie . Wat een leuke foto trouwens . Succes bij het cb Eerised. Ben benieuwd... Rox, wat sneu die krmapjes, gaat het nu beter? Hellen, het is idd een hele ontdekkingsreis zo'n klein nieuw mensje met een eigen willetje. Je moet idd doen wat voor jou goed voelt. Ik ben zelf ook niet van het erg lang laten huilen (al ben ik nu wel iets makkelijker dan bij Mats). Babijtje, hihi lekker heh die spuitluiers . Nils heef ons gisterochtend en avond er ook op getrakteerd. Slaapzak oww jouw lichaam werkt wel heel erg volgens de klok . Wauw ze is lekker gegroeid Eerised!! En lekker laten slapen op d'r buikie als ze zo goed slaapt! Mare, shit zegt misschien een borstontsteking. Daar kun je behoorlijk beroerd van zijn. Heb je ook pijnlijke plekken in je borst? Probeer die zoveel mogelijk weg te masseren tijdens het voeden en koude compressen willen ook nog wel een verlichting brengen. Ariel je kunt een borstontsteking krijgen doordat er toch op je (.)(.) gekomen is. Of als de kleine de borst niet goed leeg drinkt en de melkkanaaltjes verstopt raken. En de oom van mijn man (die is ha) zei weer dat het kon komen doordat de kleine een bacterie heeft die via de tepel in de borst komt. Hier voor ons doen een betere nacht gehad. Meneertje kwam om 23.00 uur om 3.00 uur en toen om 7.00 uur. Nu zijn we bij mijn ouders. MIjn oma komt de kleine smurf bekijken.
Pluk, dat vind ik ook hoor. Wij zijn er tenslotte als moeders altijd bij. Mn gevoel zegt dat het goed is, als ik maar een beetje zou twijfelen zou ik het niet doen natuurlijk. Ik volg mijn gevoel, ook met de voeding enzo.. Jouw meisje groeit ook zo goed he , echt fijn! Booky, oke een redelijke nacht dus! Mooi.. Veel plezier bij je ouders.
Daaaarom gebruik ik geen Pampers meer, om die reden. Kruidvat al eens geprobeerd voor Mats? Bagger dat jij nog niet je hechtingen kwijt bent, Eerised!! En hihi, tja, idd zelfde dag geboren he.. Maar ik zie dat mijn boefje en jouw meisje nu ook niet meer zoveel verschillen que gewicht, terwijl jouw meisje toch veeel zwaarder was dan mijn boefje Kyrian was ook veel kleiner en is nu precies even lang! (zie onderschrift )
Mare, ojee koorts! En waarom denk je aan een borstontsteking? Nou, ik hoop dat je gauw terecht kunt bij je huisarts! Pluk, aah toch wel Bumblies toch! Nee die vind ik dus ook echt niet fijn. Eerised, zoo Gabriëlla is lekker gegroeid joh! En als jij toch weet dat het goed gaat als Gabriëlla op dr buikje slaapt, is het toch goed. Dat gemauw van het CB telkens.. Booky, fijn dat je voor jullie doen een fijne nacht hebt gehad. Ik hoop voor jou ook dat je snel een hele nacht door mag slapen!
Ariel: nah..ze is een dikke 4 kilo nu, dus dat gaat zeker passen Eerised: jah..Lief is hier alleen in de weekends. Ik heb het er soms erg moeilijk mee, vooral als Roosje weer zo'n huildag heeft. Ik kom tot niets, soms amper tot fatsoenlijk eten. Er komen nu ook wel dagen dat ik me alleen met haar wel red. Maar missen doe ik hem natuurlijk enorm. Nu we eigenlijk een gezinnetje zijn, alleen nog maar meer. En hij mist ons ook verschrikkelijk! Fijn dat het bij het CB goed was, trouwens Andi..heee...leuk je even te lezen. Geinige foto! Slaapzak..jouw ongi is wél heel erg goed getimed zeg.. Pluk...niets mis mee, he met tweedehands. Krijg komend weekend van een collega ook weer kleertjes. Ben er dolblij mee. Sofie: ik heb geen ervaring met draagdoeken. ben er ook wel benieuwd naar! Mare: beterschap meis! @vloeien: morgen is Rozenkind 6 weken en ik heb de afgelopen dagen helemaal geen bloed- of bruinverlies meer. Ben benieuwd of het zo blijft. We zijn al all the way geweest, maar toen had ik weer wat bloedverlies. Ik ben toch benieuwd of dat dan uit de baarmoeder kwam of van het litteken... Roosje heeft een ochtendje gelounged op mama. Ik voelde me echt niet fijn bij dat laten huilen en ook al werd ze uiteindelijk wel stil..ik heb er slecht van geslapen. Dus dat idee is het raam uitgegooid en ik heb ze lekker helemaal plat gekroeld vanochtend. Nu ligt ze op eigen kracht en zonder te huilen lekker te slapen. Straks gaan we ff naar Intratuin voor spullen voor mijn beestjes en daar doe ik, als ze zich goed houdt, ff lekker een bakkie.Morgenochtend ga ik naar de kapper en past opa de hele dag op, zodat ik me kan voorbereiden op Roos' eerste geboorte/kraamfeestje bij mij. Dat is deze zaterdag. Over 2 weken vieren we het ook in Overijssel. Dat zal de eerste keer zijn, dat we bij papa thuis verblijven. Ben zoo benieuwd hoe dat zal zijn... Helaas moet ik morgen ook met mijn 17,5 jaar oude kater naar de dierenarts. tot mijn schrik ontdekte ik afgelopen week een enorme bult op zijn voorpoot, net boven de elleboog aan de binnenkant. Eigenlijk weet ik al hoe laat het is, maar ik wil dat ze even checken of ie pijn heeft of niet. Want als hij pijn heeft, moeten we toch beslissen of pijnstilling nog een optie is of niet meer. Zelf dénk ik dat het geen pijn doet, maar dieren kunnen zich voor jou goed houden, nietwaar? Ik maak me erg zorgen...