Andi, ja stom hé. En het zijn er nog genoeg die er zitten hoor (had gister gevoeld, en kon er inwendig zo nog 8 voelen).. Ze willen me maar niet verlaten, grr .. Ja bizar is dat, maar Kyrian groeit echt heeeel goed hoor! Jusi, ooooh zo lief die lach!!! (kleine lacht sinds dinsdag, vastleggen lukt nog niet, zodra ze de camera ziet dan zet ze de knop op serieus)
hoi allemaal! Wij gebruiken hier ook pampers! klopt inderdaad dat dat gaasje blijft plakken! ik smeer zijn billetjes nu altijd in met wat sudocreme en dan blijft het niet meer plakken! Overdag slapen is hier ook niet echt een gewoonte. Hij is vrij veel wakker! soms valt hij in slaap in de box. dan leg ik hem wel eens in bed maar met een half uur is hij toch weer wakker! hij ligt nu naast me op het voedingskussen te slapen! nou ja te knorren! tis bijna voedertijd! Snachts gaat het super goed! hij slaapt lekker door! hij gaat meestal om half 11 in bad ( lekker met natusan bedtime oil) dan voed ik hem op mijn slaapkamer! lekker donker en rustig en dan leggen we hem in bed! dan komt hij rond 6 uur half 7 weer! ik voed hem dan en leg hem dan lekker bij mij in bed te slapen! roy is dan toch aan het werk! Heb ook johannesbroodpitmeel gekocht! ga er vandaag mee beginnen! tis neit dat hij heel veel spuugt maar heeft wel veel oprispingen! hij trekt dan vieze gezichten en slikt heel veel! hij huikt er niet bij dus volgend het cb had hij er dan niet veel last van! hopelijk helpt dit! Ik ben zelf nog steeds niet ongesteld geworden. maar geef dan ook BV dus kan nog wel ff duren! op zich helemaal niet vervelend! Vraagje: Slapen jullie kinderen allemaal in een slaapzak?? Sem slaapt gewoon in zijn kleertjes! ( wel zachte comfortabele kleertjes) ben benieuwd! het word nu toch wat kouder maar ik heb geen slaapzakken! dan zal ik er wat moeten halen.
Hellen, ja lastig is dat.. Gelukkig is Gabriëlla makkelijk, want hier is vriendlief er ook alleen in het weekend natuurlijk! Maar ze had vorige week 3 huildagen en dan snap ik echt hoe jij je voelt.. Als je zo alleen bent.. Ik moet zeggen dat het deze week echt heel goed gaat alleen, ik mis hem wel, maar we doen het al bijna 3 jaar zo, en nu met de kleine voel ik me eigenlijk minder eenzaam! Knuffel voor jou Hellen.. Hopelijk gaat het snel beter met Roos dr ritme en huilen etc..
Francesca, hopelijk helpt de jbpm.. Hier nog zo ééntje die veel wakker is hoor, beetje mopperen en kletsen overdag, vind het wel gezellig.. Gabriëlla heeft overdag dr mooie kleertjes aan, en 's nachts een rompertje met een pyama.. (pakje wat aan elkaar vast zit zeg maar met voetjes), en dan gewoon een lakentje met een dekentje in bed.. Dus hier ook geen slaapzak, heb ze wel liggen voor als ze groter is!
...en toen zat ik met een hikkende baby op schoot... Franceska, Kyrian slaapt hier niet in een slaapzak, hoor!(Maar 't is ook best warm bij ons op de kamer en hij trappelt de dekens nog niet weg) He jasses Hellen.. Nou, 17½ jaar is toch al oud, maar toch.. Leuk is anders.. Kan me trouwens goed voorstellen dat je je Lief ontzettend mist!! Bagger Eerised.. Heb je nog veel last van je hechtingen? Maar ze zitten er nog wel lang, hoor, kun je de vk niet even bellen met de vraag of dat normaal is? En hihi, Kyrian groeit idd errug goed, heeft hier ook al een lekkere onderkin
Uuuuh, Gabriëlla? haha Ik moet 2 november op nacontrole, maar heb er geen last van, ben ze gewoon zat. Er zijn er nu in 2 dagen 3 los gekomen dus wacht het wel af tot 2 november.. Hier ook een onderkinnetje, zooo schattig! Heet Kyrian ook al echt gelachen?
Nou, hoop voor je dat ze gauw loskomen! Jep! Hij doet het eigenlijk alleen als hij heeel tevreden is.
hihihi.. grappig! Ook met een a? Gabriëlla eerst ook, na de fles zo'n glimlach.. maar nu ook als ik beetje met dr 'speel'van oor tot oor
Jep, ook met een a, want mijn zusje heet Gabriëlle en dan is twee van die namen niet handig Hihi, hier zat meneertje net ook lekker naar me te lachen, heel tevreden
Eerised, mij lukte het eerder ook niet hoor, zijn lachje vastleggen. Maar gisteren was ie zo wakker en in een goed humeur dat ik maar weinig hoefde te doen om hem te laten lachen. Zó leuk he, ik smelt er gewoon weg van. Franceska, nee hier slaapt Kenji ook gewoon in zijn kleertjes. Ik heb ook nog geen pyjama ofzo voor hem, zijn allemaal nog te groot. En slaapzakjes zal wel hetzelfde verhaal zijn. Dus Kenji ligt gewoon onder een dekentje met lakentje. Hij voelt altijd warm aan, dus zal ie het niet koud hebben. Als je twijfelt kun je trouwens ook nog temperaturen, dan weet je zeker of ie het niet koud heeft. Andi, aaaaah wat een schatjes! *Smelt*
Andi, wat liefff! Knap ventje zeg die Kyrian ... Jusi, ja vind het ook geweldig. Zo lief is het als ze lachen.. Krijg dan gewoon kriebels in mn buik haha! Ahhh mn oog jeukt en is geirriteerd, er zit melkpoeder in. (slim hé) Nou ik ga naar mn moeder wandelen, ik eet daar altijd op donderdag. Gezellie! En dan weer terug wandelen vanavond, kleine in bad, doen fles geven en in bedje leggen. Misschien slaapt ze weer zo goed als dinsdag .. Tot vanavond dames..
Gabriël ook hoor Andi, begrijp me niet verkeerd .. Maar Kyrian heeft zoooo'n leuk bol hoofdje hihi! Gabriël lijkt wel op jou he..
Hahahaha, ik snap je wel hoor Eerised. Ik vind dat Kyrian meer op mij lijkt dan dat Gabriël doet. Gabriël lijkt eigenlijk meer op z'n vader dan op mij(naja, Gabriël is gewoon een hele goeie mengelmoes. ) Maar ze hebben iig allebei wel mijn mond, dat scheelt ook al een heel stuk. Have fun bij je moeder!
hey dames, heb wel bijgelezen maar ga even niet reageren, is mij teveel. ik heb idd borstontsteking en moet een week lang antibiotika nemen echt ku. ik baal er stevig van. ja mijn linker borst deed vanochtend enorm veel pijn. nou heb ik hem al twee keer achter elkaar aangeboden waardoor hij leger is en het iets beter voelt. koorts is ook weer gezakt naar 38 graden. ik baal, ik dacht dat het eindelijk wat beter ging met voeden en nou heb ik dit weer. ik blijf doorbijten en bv geven maar vind het zeker niet makkelijk.
Nou mare! wat een doorzetter zeg! goed hoor! zoveel tegenslag en dan toch nog het positieve ervan inzien! dikke knuffel!