September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Mare, nou petje af hoor voor jou! Ik vind het knap van je dat je toch door wil zetten. Beterschap!

2. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @booky; wat vond oma van de kleine smurf??

@Jusi; leuke foto! En mooi truitje :D Heb ik ook gekregen

@Hellen; getsie zeg van je kat

@Franceskak; hoe bevalt het johannesbroodpitmeel? Hier supergoed, vandaag een ieniemienie beetje gespuugd verder niet. Wel iets krampen door dat spul, maar we hebben ons vrolijke ventje weer terug.
    Jurre slaapt in een slaapzak omdat hij de dekens van zich aftrapt.

@Andi; wat een leuk foto zeg!

@Mare; wat balen joh dat je die borstontsteking hebt. Beterschap!

Ook even spammen hoor; mijn kleine met een lachbui

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja ik vind het ook een leuk truitje, heb ik ook gekregen. :)
    En wát een leuke foto van Jurre zeg! :D

4. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Als je pampers in de aanbieding koopt zijn die het goedkoopste van allemaal dames!
    en ze zijn het fijnste (vind ik, die van de c1000 die ik in de c1000 kadodoos had vond ik echt rampzalig, zo dik is Alisa echt niet en ik kon ze amper dichtplakken..)
    niet in de aanbieding zijn ze ietsjes duurder dan de kruidvat luiers, maar net wat ik zeg, ze zijn zo vaak in de aanbieding en dan koop ik gewoon 6 pakken, minimaal
    net als de zwitsal billen doekjes, in de aanbieding zijn die ook goedkoper dan, bijvoorbeeld etos of albertheijn huismerk

5. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    oh zielig die prikjes :( Alisa krijgt ze 9 november, maja moet maar eventjes

6. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ooh wat hebben jullie veel geschreven.. ik ga morgen de rest bijlezen en reageren want ben nu bij me schoonouders en we gaan even lekker filmpie kijken
    ik heb ook zoooo een pijn in me buik :( ik was even vergeten hoe heftig het opkomen van mijn ongi is zonder pil/hormoonspiraaltje.. :(

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer

Ik haal ze vaak bij de Makro. Dan is het 18 euro nogwat voor 3 pakken en je moet dan meteen 3 dozen nemen. Op die manier grijp je ook bijna nooit mis!:) Heb voor Rosalie nog 7 pakken alleen voor Noah hadden ze nog niet in de aanbieding...

8. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Ik weet niet of ik vanavond bijgelezen en gereageerd krijg.. Bah heb me vandaag toch weer wat meegemaakt hier!

Kwam ik thuis, overal politie bij het appartementencomplex tegenover (stuk of 6, 7 agenten) en een hele bende van de Dierenambulance!

Bleek dat 'de junkies' -zoals wij ze noemen- (best grappig contrast tussen al die bejaarden trouwens), zeker een week geleden met de noorderzon vertrokken zijn. Hun appartement kregen ze niet verkocht (verbaast me niks := ) en door hun drugsverslaving natuurlijk geen geld meer.

Ze hebben een Duitse Herder, Mechelse Herder en Siberische Huskey achtergelaten en rond de 100!!! ratten! Die hele hut stond volgestapeld met rattenkooien := !!
    Die honden graad, graaaaaad mager (stond hier met kippevel mijn tranen weg te slikken!!!), en ze zijn bijna 4u bezig geweest met 3 busjes van de dierenambulance en een trailer om die ratten op te halen! Echt niet normaal!! Die dieren zijn gewoon ruim een week (al dan niet langer) aan hun lot overgelaten, zonder eten of drinken!

En het mooiste komt nog!! Die jongen die daar woonde (samen met nog een meid) die werkte zelf nota bene bij de Dierenambulance en heeft die dieren daar vandaan!

Ben er nog vol van! :(

ff Bijlezen..

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Och jeetje mijnkleine dat is heftig. Kan me voorstellen dat je er flink van onder de indruk bent.

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Nee niet gehad. Maar als ik het zo lees wel het proberen waard. Morgen maar eens een pak halen.

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Jusi wat een mooie lieverd die Kenji :). Geweldig die lach:D.

Hellen wat leuk een kraamfeest. Spannend over 2 weken met de kleine naar het oosten :).
    Jee wat sneu van je kat, zal aan je denken morgen.

Francescak, heerlijk die nachten!! Hier nog geen slaapzakje idd ook nog de kleertjes..

Hihi hier ook een mannetje met dubbele kin :D.

Andi wat een binkies *smelt*

Mare, shit zeg een borstontsteking. Probeer goed je rust te pakken meid. Als het goed is voel je je snel beter met de AB.

Babijtje hihi wat een mooie foto *smelt*.
    Mijn oma was helemaal weg van Nils. En ze heeft later mijn moeder nog gebeld en toen raakte ze niet uitgepraat over Mats ;).

12. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    hai meiden.. even kijken ofdat ik t allemaal nog weet wat ik gelezen heb...

@mijn kleine jeetje wat een sensatie!!

@mare oo meid een borstontsteking..!beterschap! vind t knap dat je vol wilt houden! kijk uit dat je er geen spruw bij krijgt!

@eerised zo je meisje is lekker gegroeid!!

@babijtje wat fijn dat jbpm helpt!

@pampers heb t ook bij de makro gehaald in de aanbieding vind ze toch t prettigste... kruitvat vind ik ook goed maar van de plus en c1000 is drama!!

@slaapzakje..hier de puckababy..ook soort van slaapzakje...

sorry als ik iemand vergeten ben...

heb wel allemaal mooie foto's weer voorbij zien komen!! ik moet jara ook nog steeds laten zien maar dan moet ik eerst foto's verkleinen..als ik wat meer tijd heb hebben jullie t tegoed..de mooie foto's van jaraatje...

ik sta helemaal versteld vanavond.. meestal is ze wakker van half 6 tot zeker half 12... we doen ze dan rond 11 uur onder de douche en dan slaapt ze lekker tot 5 / 6 / 7 uur ongeveer..dat verschilt nog wel...dat is zo de laatste week ... dus ik dacht vanavond ik ga ze eerder onder de douche doen en dan t ritueel van de laaste fles doen..dus in bed voeden met de puckababy aan en met n klein lampje aan... en ja hor ze slaapt nog steeds!!! dus ik hoop dat ze vanacht ook nog slaapt... ben benieuwd!

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    FrancescaK: Roos slaapt ingebakerd en voor die tijd gewoon in haar kleertjes. ik las wel, dat een slaapzak kan helpen bij onrustige kindjes, omdat het ze ook wat meer begrensd.

*Knuft Eerised even stevig terug* Ook voor jou zal het zeker niet altijd gemakkelijk zijn! Hier ook nacontrole op 2 november.

Andi: LEUK..je twee mannen op foto!

Pff Mare..da's balen zeg. Ik hoop, dat je snel van je borstontsteking af bent!

MijnKleine..leuke buren zeg (NOT!)

oh oh..net de laatste voeding gegeven. Zat nog even na te kolven, omdat zwe morgen naar opa en oma gaat en wat denk je: mevrouw wil niet slapen...heb ik weer. Pfff......moet er morgen wél vroeg uit:(

14. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Zo, nu bijreageren :D

@Jusi, haha het zit hem idd in de naam!! Ook het eten, want Kenji zit ook vaker over de liter heen, mja.. Als ik honger heb eet ik ook wel eens wat meer dan mag ;)

@Pluk, oh dat zou mij ook kunnen gebeuren, die nachtelijke dilemma's met flesjes, melk knoeien etc :D

@Joyce, kan me voorstellen dat je helemaal smelt als Mano zo lief is met zijn kleine zusje!

@Babijtje, iew, gelukkig hier nog geen spuitluiers gehad!

@Eerised, haha ja laten we die twee maar uithuwelijken aan elkaar, vind ik een goed plan! Gabriëlla is ook echt een prachtige meid!!
    Heeft het wandelen en badderen ook de andere nachten geholpen?

@Jusi, geweldig, die lachjes he!

@Mare, veeleisende mannen heb jij thuis ;)

@Pluk, geweldige vergelijkingen! Je ziet wel echt dat ze op elkaar lijken! Heel leuk!!!

@Torties, super dat je alles zo goed op Alisa afstemt en idd CB heeft daar niks over te vertellen, jij voelt haar het beste aan toch!

@Verschonen, hier ook altijd voor de voeding en 's nachts alleen bij poep en dan een Baby Dry luier, gaat super! Eerst duurde de nachtvoedingen soms wel anderhalf uur, nu nog maar 20 minuutjes ongeveer, dan drinkt hij nog maar 50cc, boert en valt meteen in slaap, héérlijk voor mijn energiepijl!

@Poepen, na wat opstartprobleempjes in het begin, poept Kenji ook heel goed en veel! Hij krijgt (biologische) flesvoeding en heeft elke dag wel 4 poepluiers :)

@Torties, thnx! www.solvej.nl ;) Paardensport, dressuurinstructie, bemiddeling in de handel, pensionstalling en training/zadelmak maken/corrigeren/op wedstrijd uitbrengen.

@Ariel, hihi die foto van Rosalie!! Geweldig helemaal ingewikkeld!

@Overdag slapen, Kenji hier is ook zoveel wakker 's middags de laatste dagen, hij slaapt amper nog overdag :$ en wilt dan ook echt niet in bedje slapen.

@Tineke, fijn dat Storm het zo goed doet!

@Rox, vooral veel geborrel in m'n darmen en ook pijn rechtsonder in m'n buik heel erg, maar daar ben ik vóór de zwangerschap ook al eens mee naar de dokter geweest. Erg vervelend die darmen altijd!

@Sofie, pff klinkt idd vermoeiend die nacht! En ook nog ongesteld! Hier gelukkig nog niet!

@Torties, wat een heerlijk muppeke is Alisa!!!

@Rox, als de Venkelthee gewoon te dun is kun je die ook door de voeding doen. Kenji lustte hem niet gewoon dus deed ik ipv water hem door de voeding :) Arme Jara!

@Hellen, het is idd een groot avontuur met de kleine!

*Oehh Kenji roept!*

@Eerised, haha ja kon je die maar even ergens downloaden, zo'n gebruiksaanwijzing!

@Jusi, hoor je toch vaker dat ze een nachtje er tussen hebben dat ze niet doorslapen. Ze hoeven trouwens pas met 2 jaar door te slapen dus jij hebt gewoon enorm geluk met dat lekker manneke :D !

@Andi, jammer genoeg doet die link het hier niet?

@Slaapzak, wel handig zo'n nauwkeurig lijf! Mijn lichaam is niet zo van de kalender geloof ik!

@Ikbenhetmaar, beterschap! Idd geen Vicks gaan smeren zomaar!

@Pluk, lekker eventjes een nachtje halve rust, zal zeker al een boel schelen, niet?

@Sofie, hopelijk is je dag en nachtritme snel weer normaal!

@Luiers, hier Pampers maatje 2 en voor de nacht Baby Dry, gaat super! En ze zijn altijd wel ergens in de aanbieding hier :)

@Mare, dikke knuf! Balen van die borstontsteking! Beterschap!!

@Eerised, hier ook eerder all the way gegaan hoor. Vind nu nog soms een hechtdraadje van de inwendige hechting en was ook nog niet helemaal klaar met vloeien (dan stopte het maar na de sex kwam het weer).. Ballonnetje erom en juh! ;)
    Hahaha had dat gezicht wel eens willen zien bij het CB! Ach, als ze sterk genoeg is en ze slaapt beter zo :D

@Jusi, Kenji is echt een geweldig manneke! Die lach! Super! En Fluffy.. het einde :D !

@Hellen, goed dat je je gevoel hebt gevolgd! Dikke knuf voor jou en de kater!! Hopelijk valt het mee!

@Francesca, voor de Puckababy sliep Kenji ook gewoon in zijn pyjamatje en overdag in zijn kleertjes :)
    Lekker dat het zo goed gaat!

@Andi, prachtige mannekes heb je daar! :D

@Eerised, wahaha hoe krijg je dat nou weer voor elkaar!! Melkpoeder in je oog :')

@Babijtje, super zo'n dikke lach van Jurre! :D

@Rox, ben heel benieuwd naar een foto van Jara!!
    Wat lekker dat ze zo goed slaapt!

@Hellen, hopelijk he je toch nog lekker kunnen slapen!

15. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Kenji ligt naast me te stinken hihi! Eventjes wachten of er nog iets komt en dan maar eens verschonen want lekker ruiken doet het niet hier haha!

Heb echt veel baat bij het boek 'Lekker slapen zonder huilen', doorslapen zit er nog niet in maar de nachtvoedingen zijn zoveel minder vermoeiend! Heerlijk!

Heb zelf ook weer meer energie door het sporten denk ik :) Doet een mens goed!

Oké nu is het echt tijd voor een schone luier geloof ik haha!! *Knijpt neus dicht*

16. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Jusi; thanx voor het compliment

@mijnkleine; sjeemienee wat een verhaal zeg. Onvoorstelbaar wat sommige mensen toch doen met die beesten, zo zielig!!

@Rox; hoe ging de nacht?? heeft ze lekker doorgeslapen?

@Hellen; Is Roos nog wel op tijd in slaap gevallen??

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    MijnKleine, aah wat zielig voor die dieren zeg. :(
    Maar die mensen zijn ineens patsboem vertrokken dus? Vaag!

Over doorslapen gesproken: Afgelopen nacht besloot Kenji om weer eens wakker te worden, en wel om 3.40. Pff, ik had echt moeite om mijn bed uit te komen... :)
    Uiteraard toch gedaan, en toen Kenji de speen gegeven. Ik ben toen nog even snel gaan plassen, en daarna weer naar bed gegaan. Ik begon net weg te doezelen, begon meneertje weer. Ik er weer uit, speen er in, en weer snel terug naar bed. 10 minuten later hetzelfde verhaal. Toen ben ik heel eigenwijs toch nog naar bed gegaan, maar helaas, die stomme speen wilde niet in zijn mond blijven zitten. Ik overweeg toch om schilderstape te gaan gebruiken. :p (Geintje he?) :D Maar uiteindelijk maar weer naar beneden gegaan met Kenji, om 4.20, en hebben we tot 5.30 maar weer samen op de bank gelegen.
    Ik weer de speen vasthoudend, zodat Kenji die speen niet kwijt kon raken.
    Gelukkig wilde hij na de fles van 5.30 wel weer gewoon in zijn eigen bedje slapen. En mama was blij dat ze terug naar bed kon, want 3,5 uur slaap is nét te weinig.

18. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Nog ff spammen hoor; foto van vandaag

19. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ff snel... want er ligt er eentje te klagen..hihi

@mijnkleine hier ook altijd al drama met mn darmen met ontoppingen maar nu dus de andere kant!!....

zo 4 poepluiers!! toe maar!

@jusi hier moet ik ook altijd de speen vasthouden want ze gooit m er constant zelf uit... pink werkt dan ook t beste..mja die je niet achter laten... beetje jammer!

@ hellen is ze nog een beetje gaan slapen?

nou hier had de dame doorgeslapen tot 4 uur dus van half 9 tot 4.. das best lekker maar om 4 uur de fles..poept ze daarna heel dr luier vol! dus ja verschonen na de fles en klaarwakker... tot 6 uur met dr in de weer geweest.. toen viel ze gelukkig in slaap want had er toen ook pas 3,5 uur opzitten en das idd te weinig jusi!!!toen geslapen tot half 9... mja das nog een beetje te weinig uurtjes...dus vanavond toch maar iets later naar bed!

ik ga gauw want ze heeft t niet naar dr zin!

20. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @babijtje zo die zit al goed recht!!! lekker ding!

Deel Deze Pagina