@ eertje wat een lekker ventje! @ laten halen doe ik ook niet hoor! en ook niet bij een 'zielig' huiltje,want dan is ze ook niet rustig. mopperen is een ander verhaal.. draagdoek hebben we hier ook maar ze gaat richting de 5 kilo denk ik.. en dat is al te zwaar voor mijn rug in die doek die wij hebben!
@ francescak wat een heerlijke nacht!! hier een drama nacht gehad zoals ik jammer genoeg al had voorspeld vriendlief had nachtdienst, dus hij ging half 11 weg en ik moest tot half 1 op kleine tut wachten voordat ze der laatste fles wilde.. tot half 3 met der bezig geweest, volgens mij heeft ze (weer) heel erg last van lucht en daardoor ligt ze niet rustig en kan ze natuurlijk niet in slaap vallen om 6 uur kwam ze weer dus heb ik max 3.5 uurtjes geslapen daarna wilde ze weer niet rustig worden.. kwam vriendlief om 7.15 thuis ging de hond 2e kotsen 1x in de gang en 1x in de badkamer.. toen hij eindelijk in bed kwam vond Alisa het wel weer best en zette het op een gillen.. ik wilde zo graag ook nog een uurtje slapen dus heb haar tot 9 uur geprobeerd stil te krijgen, zonder succes dus toen maar eruit gegaan anders is San straks ook nog een wandelende zombie half 11 flesje en nu heb ik er EINDELIJK rustig, ik hoor niks dus wie weet slaapt ze.. *zucht* nog tot dinsdag te gaan met de nachtdiensten.. ooh. hoorde alweer wat, ze slaapt dus niet, nouja huilt in ieder geval ook niet op het moment
@francescak mijn vriend vindt 2 kids financieel de max.. ik weet waar hij dat precies op baseert, maar goed, we zien wel @Jusi heeft het bij jou man uberhaupt zin om tegen hem aan te kletsen als ie een pot bier op heeft dan.. wel heel sneu voor je dat ie zo heftig reageerde.. niet echt een fijne nacht zo he! ik hoop dat ie straks bijgedraaid is als ie wakker wordt.. Ojah die klok vanavond dat ook nog! (help)
Torties, ik heb een draagdoek van www.draagdoek.nl .. Geweldig ding, bevalt super!! Een vriendin van mij die heeft een kleintje van 10 maanden, en die gebruikt hem nog steeds heeel vaak! Nu ga ik ff wat doen haha , wou ik ff snel zeggen!
Heeft er iemand iets aan deze kortingsbon voor een sebamed babyproduct? je krijgt de helft terug gestort op je rekening van een product naar keuze Bekijk bijlage 23464
@ikbenhetmaar; wat heerlijk dat Linde zo'n goede nacht heeft gehad. HEb jij ook bij kunnen tanken? @sembem; lukt het met 5 flessen? @eertje; wat een schatje en wat een bos met haar! @mare; hoe was het bij je moeder? ging het goed met de hond? @francescak; zo heej dat was een hele ruk van hem vannacht zeg @Torties; als het condoom zou knappen; tja weet eigenlijk niet wat ik zou doen, of de morningafterpil of niet (met dus de kans dat er snel een tweede zou komen). zie het dan wel. Balen joh van die rotnacht. Dikke knuf voor jou Jurre heeft hier om 9.45 de fles gehad (met bv) en ligt nu nog steeds te slapen (en ja hij leeft nog wel )!!! Ik weet niet wat ie heeft vandaag hoor, slaapt veel, maar speelt ook wel. Maar blijkbaar geen honger. Wat zijn die kinders soms toch een rare wezens he. Het lastige bij Jurre is als hij slaapt krijg je hem dus ECHT NIET wakker voor een fles of hij is ff wakker en valt gelijk weer in slaap. Hoop wel dat ie zo wakker word anders dan gaat het vannacht misschien niet goed.
Met de 5 flessen van Sem gaat het tot nog toe goed. Sem werd om 5.20uur wakker vannacht en dronk 140ml, om 10 uur dronk hij 180ml en net om 14 uur dronk hij ook 180ml. Hij is alleen wel onwijs verkouden en klinkt af en toe net als een vent van 90 jaar. We blijven dit weekend maar lekker binnen met hem (komen we ook weer onder 2 verjaardagen uit ) @Babijtje: Jeetje die Jurre kan slapen zeg, lekker hoor. Sem gaat vandaag ook na iedere fles lekker weer naar bed (uitbuiken van die 180ml denk ik hahhaa) en slaapt als een roosje. Ik vind die draagdoeken ook erg leuk maar gebruik die eigenlijk nooit. Mijn man drinkt gelukkig geen druppel, halleluja
Torties, bah wat een rotnacht. Shit he, als honden kotsen. Ga er zelf ook van over mijn nek. En Jurgen is nog wel bijgedraaid, maar dat vind ik ook niet meer als normaal. Hij moet zich gewoon niet zo aanstellen. Hij vindt dat ik teveel mijn eigen plan trek mbt Kenji, maar ja, ik ben er dan ook de hele dag bij. En ik ga er 's nachts uit, dus vind ik het ook logisch dat ik degene ben die iets beslist. Mja, dat zal wel aan mij liggen dan. Babijtje, wow wat een slaapkop is Jurre! Heeft ie ondertussen wel een flesje op? Sembem, ook zelf besloten om op 5 flessen over te gaan? Wij gaan daar morgen mee beginnen, ben benieuwd...!
@Sembem; fijn dat het tot nu toe goed gaat met die 5 flessen en dat hij zo lekker slaapt @Jusi; gelukkig dat Jurgen bijgedraaid is Jurre is inderdaad een half uurtje nadat ik getypt had wakker geworden en heeft dus heerlijk de fles leegedronken. Hij is vaak nog wel 1,5 uur na de fles wakker en gaat dan lekker slapen. Hij zal nu zo wel in slaap vallen want heeft van die rode wangetjes.
heey heey dames ik kom ook gezellig hier mee kletsen (als jullie het goed vinden) als ik eht bij hou maar denk dat er nu minder gekletst wordt dan toen we zwanger waren nu zijn we druk emt de beebjes ga niet helemaal terug lezen als jullie het niet erg vinden
@ Jusi vind ik ook hoor, dat het normaal is dat wij een beslissing nemen als wij die kleintjes de hele dag (en nacht) observeren. en soms lijkt het, alsof wij er meer over nadenken of een bepaalde verandering misschien goed is voor ons beebje of niet mannen, (denk ik) doen het zoals ze gezegd wordt en als het niet lekker loopt staat er alleen een groot vraagteken boven hun hoofd hoe het nou kan dat ze zo huilen
Inderdaad mare, het is echt rot, weet het soms ff niet. Als ze gespuugt heeft, valt ze in slaapt en slaapt ze gewoon door dus denk wel dat ze genoeg binnenkrijgt. Ik geef en bv en flesvoeding en ze spuugt bij allebei. Wordt er inderdaad onzeker van.
@ Eertje mooie foto!! en ik heb ook geen tijd om hier altijd te kletsen, vind het wel jammer eerlijk gezegd hoor @ Francescak, wat fijn dat sem doorgeslapen heeft!!! @ slaapzak, hoe is het feestj gegaan?? en fijn dat het beter met haar en mama gaat. @ Torties, Alisa heeft ook veel last van lucht, geef jij haar bv of flesvoeding?Gizem heeft er ook veel last van. @ Jusi, mannen he, wordt er hier soms ook niet goed van. @ Babijtje fijn dat Jurre zo lang heeft geslapen mag hier ook wel, in Berlijn sliep ze van twaalf tot 's morgens zeven uur, maar hier wordt ze weer om de drie uur wakker
@merakli: nou ik weet wel dat david voldoende binnen krijgt want hij groeit echt enorm hard. maar ik heb het gevoel dat hij echt enorm last heeft van het spugen. hij ligt heerlijk bij mij te slapen, maar dan leg ik hem in de wieg en gaat hij gelijk spugen, wordt wakker en huilt. zo zielig. als je wilt weten of gizem genoeg binnen krijgt kan je haar natuurlijk altijd laten wegen voor de zekerheid. @babijtje: het was erg leuk bij mijn moeder. wel heel druk. mijn neefje van 16 maanden en nichtje van 7 waren er ook en het waren behoorlijk wat indrukken voor mij en voor david. dus daar heb ik vannacht voor moeten boeten. hij kon gewoon niet slapen omdat hij zoveel te verwerken had. de hond was heel lief, maar snapte het allemaal nog niet heel goed. hij ging op gegeven moment heel dichtbij me moeder zitten en wilde geknuffeld worden, heel schattig. ik heb alles weer bijgelezen maar het kost me zoveel energie om overal op te reageren, sorry dames.
hey dames, sorry maar heb niet de energie om alles terug te lezen. wij zijn gister de hele dag onderweg geweest. ben eerst met vriendinnen wezen lunchen en daarna bij papa bij het voetballen geweest en toen naar oma en opa. storm was dus erg over de toeren toen wij thuis kwamen. het was allemaal een beetje veel,wat niet gek is. ik heb gister ook voeding voor hongerige babys gekocht. want hij komt ineens om de mximaal 4 uur meestal zelfs eerder . hadden de voeding tegen spugen en krampjes van de friso gehaald maar dat helpt voor geen meter. hij spuugd net zo,heeft krampjes en komt dan om de 3 1/2 uur.... dus daar maar weer mee gestopt. nu krijgt hij overdag de hypoallergene van friso en de laatste voeding de voor hongerige babys.........ik hoop dat dat wel mag, weten jullie dat?? en zag op de verpakking staan dat je de ene hleft water eerst moet koken.........zelfs als je bar le duc heb ofzo??? anders moet ik hem 5x 200 geven en dat is toch nog te vroeg??? ik bedoel hij is 12 weken...........hij woog woensdag 6,085 kilo x 150 ml is 900. dus moet hij minimaal 5x180 krijgen...........toch.....man man als we hem 5 x 200 (hypo) geven drinkt hij echt alles op....... en komt nog om de 4 1/2 uur ........ ik vind het moeilijk hoor, ben ook best onzeker erover wat het beste is. van het CB kunnen ze wel zeggen niet te veel geven etc maar hun zitten niet met het mannetje die ligt te huilen omdat ie honger heeft. en je pink of de speen geven helpt mooi niet.....alleen als ie nog zuigbehoefde heeft........ hoop dat ik gauw weer bij lezen kan hier! wil proberen om vanaf hier weer mee te kletsen.
tineke gewoon doen hoor... miss P krijgt 5x 190 aan geboden ze 5 kilo en meestal drinks ze die gewoon op... en doet het heel goed!! niet te dik ..geen honger en slaapt door...