September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Spenen (zowel fopspenen als flessenspenen) mag je 3 maanden gebruiken. Niet langer.

2. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    De vk heeft zelf bij mij aangegeven dat ik na een week of 4 eens moest bellen om een afspraak te maken voor nacontrole(maar hier is't meer even bijkletsen hoe het gaat ;))
    Leuk dat David glimlacht! Haha, ik kan er ook om huilen hoor als Kyrian dat hier doet!
    Voordeel van de Baby Björn is dat hij het gewicht over je schouders én rug verdeeld, dus dan voelt het niet zo zwaar aan. Ik vind het nu wel errug praktisch om hem te hebben. Had normaal 's morgens het probleem aan tafel met ontbijten dat ik maar één hand had om de boterhammen voor Gabriël en mij te smeren, maar nu Kyrian in de draagzak zit, heb ik beide handen vrij en zo zit ik nu ook te typen :D
    Jep, eerste keer bij mij met Gabriël was het ook zo erg, herken het helemaal! ;) Wij gaan hier voor spiraaltje, misschien ook idee voor jou?

Hellen, wat fijn dat je kraamfeestje gezellig was! En fijn dat ze er rekening mee hielden wat betreft het aanraken van Roosje!

Ohh, Franceska, de vaccinaties.. Ik zie d'r nu al tegenop..

Moeders is hier nog niet echt wakker.. Zat zojuist de boterham van Gabriël in evenveel stukjes als mijn boterham te snijden en daarna mijn boterham in evenveel stukjes als de zijne.. >.< Kom ik er ook nog achter dat manlief vanmorgen de laatst koffiepad heeft opgemaakt, waardoor ik mijn 'opstartbakkie' nu mis.. GROM...
    Vanmiddag komt een vriendin uit de Achterhoek op kraamvisite, dus da's wel gezellig!

3. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ ikbenhetmaar: wat rot zeg van je baarmoeder. Hoe zijn ze er achter gekomen dat er nog een vlies was achter gebleven dan?

@mare: onze meid ligt ook op haar zij omdat ze vaak een beetje terug geeft nog. Maar ze ligt wel in een driehoekskussen want anders vind ik het niet veilig ivm het risico van op de buik rollen en wiegendood. Zo'n driehoekskussen heb ik al de eerste week in huis gehaald (15 euro via babyplanet.nl) op aanraden van de kraamhulp, omdat ze daar veilig in op hun zij kunnen liggen. Ze ligt er prima in.

@ mannen: wij hebben hier ook wel eens regelmatig discussies, maar dat komt volgens mij meer door mijn hormonen dan wat anders. Je moet toch wennen aan het nieuwe leven en aan alle veranderingen. En je relatie verandert daar ook door. We zijn wel op een 'diepere' manier van elkaar gaan houden sinds Britt er is, omdat we nu zoiets moois delen dat we zelf gemaakt hebben :D maar er zijn ook momenten dat we flink op elkaar mopperen en discussies voeren. Ze heeft bij mijn man een paar keer flink gespuugd en hij denkt dat dat door hem komt, waardoor hij nu minder vaak de fles wil geven. Ik blijf maar er op hameren dat dat niet door hem kwam en dat hij toch moet blijven voeden. Ach, het komt ook wel goed.

@ hormonsters: Ik heb er echt last van! De kraamtranen zijn helemaal weg, maar ik ben ZO snel boos en geirriteerd! Vooral op de mensen die het dichtst bij me staan. En op mijn man ook sneller dan normaal. Ik hoor van alle mama's dat dat heel normaal is, dat dat door de hormonen komt.. .maar ik vind mezelf soms echt onuitstaanbaar!!

@ hier: gisteren de baby borrel gehad. Er waren zeker tachtig man hier als het niet meer was. God zij dank hebben we een ruime woonkamer en we hadden een tent op staan buiten voor de rokers. Anders had het allemaal niet gepast. Britt heeft overal door heen geslapen in de kinderwagen! :D En gelukkig heeft niemand met ongewassen handen aan haar gezeten :p daar hebben we echt voor gewaakt.

4. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ spugen:
    Ik heb in verband met het regelmatig terug geven, de matras wat schuiner gelegd met behulp van een aantal handdoeken tussen de bodem en het matrasje. Daardoor ligt ze een heel klein beetje omhoog en daardoor houdt ze de melk beter binnen. Dit adviseren ze ook bij reflux baby´tjes.

Oh ja, meer info over reflux bij baby´tjes:

Reflux bij baby's

Reflux bij baby's betekent het teruggeven van voeding of spugen. Het is een verschijnsel dat bij veel baby's regelmatig voorkomt, maar het kan soms onopgemerkt blijven. Ouders maken zich hierover vaak erg ongerust, maar lang niet altijd is er sprake van een afwijking of een ziekte.

Kenmerken van een reflux:

Heel vaak huilen;
    - Pijnlijke gezichten trekken;
    - Hoofdje naar achter trekken;
    - Weinig slapen;
    - Zuur spugen, en daar dan heel erg bij huilen;
    - Regelmatig kokhalzen;
    - Kort nadat ze een fles hebben gehad, weer willen drinken (dit is om het zuur niet meer te voelen).

Het is bij reflux bij baby's belangrijk om onderscheid te maken tussen:
    - Ongecompliceerde refluxklachten
    Dit is het geval bij 25 - 50% van alle baby's die met spuugklachten bij een arts terechtkomen. Het terugstromen van soms grote hoeveelheden voeding heeft bij deze baby's geen invloed op de gezondheid. Over het algemeen zijn de klachten verdwenen als het kind 1 jaar is. Een behandeling van de klachten is meestal niet nodig.
    - Gecompliceerde refluxklachten
    De slokdarmontsteking, die ontstaat als gevolg van het teruggeven van voeding en maagsap, kan allerlei verschillende klachten veroorzaken zoals; pijn, slikklachten, bloedspugen en bloedarmoede. De baby's huilen veel, zijn vaak snel geïrriteerd en slapen slecht. Op den duur kan er als gevolg van de ontsteking in de slokdarm een vernauwing ontstaan, waardoor deze kinderen problemen kunnen krijgen met eten. Door deze voedingsproblemen kan zelfs een groeiachterstand ontstaan.

Reflux: Wat is de oorzaak?

Refluxklachten bij baby's hebben meestal te maken met een plotselinge verslapping en het nog niet volledig ontwikkeld zijn van de sluitspier tussen slokdarm en maag. Deze sluitspier kan zijn barrièrefunctie dus nog niet goed vervullen, waardoor voeding terug kan stromen in de slokdarm, in de mond en soms ook in de luchtwegen.
    In de loop van het eerste levensjaar zal de sluitspier zich meestal verder ontwikkelen en zal hij normaal gaan functioneren.
    In een enkel geval speelt chronische verstopping, voedselallergie, KISS-syndroom of een andere aandoening een rol bij het ontstaan van de refluxklachten. Als dit het geval is kan een bezoekje aan een osteopaat ook helpen, om de klachten tegen te gaan.

5. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames (enterknop doert het nog steeds niet) Mijn kleintje slaapt nu gelukkig wel door, bijna altijd tot 7 uur en als ik hem een flesje geef valt hij direct in slaap tot on half 12!! Heerlijk dus! KRAMPJES: Die van mij had gisternacht last van krampjes..echt zielig. Je kon gewoon zien dat hij heeel veel pijn had. MARE: Ik heb wel een tip voor die krampjes, bij ons helpt het geweeeeldiggg....Een beetje olijfolie, moet wel pure olijfolie zijn, opwarmen, niet te heet maar gewoon lauwwarm, daarna babybuikje en borstkas mee insmeren, daarna inbakeren, en een beetje heen en weer wiegen. die van mij wordt daar echt meteen heel rustig van en valt direct inslaap!!!!! BV: Geef nog steeds borstvoeding, gaat erg goed nu, wel alles afgekolfd. Overdag komt ie echt om de 3 tot 4 uurtjes en soms langer! HELEN: Die van jouw komt echt snel, 1,5 tot 2 uur....jeetje echt vermoeiend! FOTOS: heb erg leuke fotos voorbij zien komen, echt heel schattig! NACONTROLE: ik moet vrijdag voor de nacontrole, bij ons is 6 weken na de bevalling een nacontrole! Ben benieuwd, want voel die hechtingen nog steeds zitten! MEX GRIEP: Vindt het best wel eng nog hoor, en even over de gewone vaccins, las op internet een artikel over hoe gevaarlijk ze eigenlijk wel niet zijn, omdat er kwik in zat ofzo....en dat er door de vaccins autisme kon worden ontwikkelt ofzo....jeetje..ik ga de vaccin wel geven daarnietvan maar al die verhalen........wie van jullie kiest er bewust voor om niet de babys in te laten enten?? Ken een stel die haar kinderen niet heeft laten inenten!!! Vindt dat best wel risicovol! Las ook op internet dat de duitse politici een ander mexicaanse griepvaccin krijgen dan de burgers ivm met schadelijke stoffen die in de gewone zitten, bij mij op werk neemt meerendeel de vaccin niet, werk in de zorg, maar de meeste denken er niet aan, ben zelf nog aan het twijfelen!!! Vindt het allemaal zooo ingewikkeld! Sorry voor de laptekst zonder lege regels ertussen maar enterknop doet het niet!!!!

6. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Syboena; Hai, welkom hier! Hoe is het met jou en je beeb??

@Mare; Wat een leuke foto van hond en baby. Is voor je man wel leuk als je gaat kolven dan kan hij inderdaad het flesje geven. Dat vond Marc hier ook zo fijn om te doen. Mooi is dat om te zien he dat lachen! dan smelt je toch echt als mama. ow wat balen van die rotnacht zeg. Hoop dat de infacol gaat helpen

@Tineke; hoe gaat het nu met de voeding voor hongerige baby's?

@Merakli; wat zei het cb, hadden ze nog tips?

@MijnKleine; leuke foto :D en die met de voetjes en handen, waaaauuuw die is mooi zeg

@Francescak; wat een bikkel heb jij zeg!

@Ladymoi; wat fijn joh dat hij nou doorslaapt. Wat beteft vacc mexicaanse griep; ik krijg hem ook aangeboden ivm werk (ook in de zorg) en weet ook niet wat ik moet doen. Er is volgens mij nog zo weinig onderzoek naar vaccin gedaan.

Iemand trouwens nog wat van Twinkle gehoord?? Heb haar al een tijdje niet gezien of heb ik wat gemist?

Hier gaat het zo zijn gangetje. Het johannesbroodpitmeel hielp perfect tegen de reflux, alleen kreeg meneer er diarree van dus zijn we er maar mee gestopt sinds gisteren. Het lijkt nu toch ook zonder dat spul wel redelijk te gaan, maar even afwachten. Jurre komt hier om de 2,5 uur ongeveer voor voeding. Hij slaapt 's nachts zo veel dus dan is het ook wel logisch dat hij overdag wat vaker komt.

@Sofie; heeft ze vannacht doorgeslapen?

@Pluk; heerlijk joh dat Kinley nu wat langer slaapt. Hoe gaat het met de bil van Kylian, al minder rood?

@Jusi; gaat het goed met de 5 flessen?

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @mamatob: nou ik leg hem gewoon op zijn zij zonder kussen hoor. ik heb als baby ook gewoon op mijn buik geslapen net als mijn broers en zusje. hij draait ook niet op zijn buik maar blijft netjes liggen. wel fijn dat het bij jullie helpt!
    so was wel druk dan jullie kraamfeest. wel genieten lijkt mij.

@andi: ja eerst heb je last van zwangerschapsdementie en dan bv dementie hè. ik merk het heel duidelijk aan mij dat ik heel vergeetachtig en onhandig ben nog steeds.

@sembem: lachen dat wij ons zorgen maken over zoiets als een vacinatie en kleintjes gewoon doorslapen of iig niet reageren.

@ladymoi: inbakeren lukt hier niet, david spuugt zoveel dat ik het doek gelijk weer zou moeten wassen. en hij gaat niet slapen zolang hij in het doek ligt. ik denk dat wij nu infacol gaan proberen. want de krampen zijn gewoon echt heel zielig.

de wijkverpleegkundige belde net. zij vond dat ik de huisarts maar even moest bellen over het spugen. david heeft er zoveel last van en blijft spugen al houden wij hem rechtop en alles. de ha gaat mij als het goed is zo terug bellen

8. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    wat een jaar :$:$ enne dat zetten klinkt niet echt fijn ;) oh nou heb ik geen zin meer haaha :) positief blijven he.......:)

9. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    wow :$ dat is fijn dat hij geen kik gegeven heeft naar de prikjes! ben er gewoon sprakeloos van!! wat een bikkel zeg!!! :D als ik bedenk, storm was aan het krijsen alsof hij afgemaakt werd..........

10. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    AAh wat vervelend van die krampjes....Jeetje wat vervelend! Idd een goed idee om de ha er naar te laten kijken. Jammer dat het inbakeren niet lukt, is echt geweldig middel om de kleintjes te laten slapen. Babytje: Ja heerlijk joh dat hij nu zo doorslaapt. Ik twijfel ook nog steeds, weet echt niet wat handig is, wil iig niet 1 van de testpersonen zijn die de mexvaccin krijgen, er is idd zo weinig onderzoek naar gedaan, lijkt net of het op ons word getest! Het rare is dat de duitste politic een andere krijgen, eentje zonder schadelijke stoffen stond in het artikel......jeetje wat fijn dat wij dan degene krijgen MET schadelijke stoffen.................weirdos!

11. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    nou dat is lekker dan........ dan weet je ook niet wat je moet doen, ga je het risico in mex griep te krijgen of iets anders door het vaccin??? lijkt me moeilijk. m'n schatje krijgt elk jaar het vaccin tegen griep,omdat hij maar twee kleppen in de aorta heeft. dus moet hij ook het mex vaccin..............of dat wel zo'n goed idee is??? ik weet het niet.

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo hier ook weer even berichtje van mij, heb me al weer een paar dagen niet laten zien. :)
    Ben afgelopen zaterdag naar Batavia Stad geweest en daarna nog ff langs me vader, die woont in Emmeloord dus is het maar een klein stukje. En ik word me toch beroerd op de terug weg :( Moesten ook ff een paar keer stoppen omdat ik onwijs over me nek moest. Verder de hele avond/nacht nog beroerd geweest en gister ging het gelukkig weer wat beter.
    Rosalie gister gevallen :( En heeft ze dr polsje verstuikt en riep ze gister de hele dag auw. Vandaag lijkt ze er minder last van te hebben arm kind.
    Met Noah gaat alles super, gaat nu ook wat langer slapen 's nachts. Wilde vannacht maar 1x gevoed worden. :) Dus dat is wel fijn!

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Pluk, ai das minder dat Kylian zo allergisch reageert.

Mare, zo te lezen had David gisteren flinke honger.

Eerised, de 1e keer weer ongi was hier juist heel licht. En ik heb ook het idee dat de vk me te nauw gehecht heeft. :( Ik lijk wel weer maagd joh. :p

Hellen, ja de echtelijke ruzie is zaterdag nog uitgepraat. :)
    Fijn dat het kraamfeestje goed is gegaan. Wel jammer dat Roos toch nog zo onrustig is geworden ondanks al jullie voorzichtigheid.

Tineke, wow heb jij al zolang last van bloedingen?! :$
    Succes vanmiddag met je spiraaltje zetten.

Mare, weer een gebroken nacht voor jou dus. En wat zielig voor David dat ie zo'n last heeft van krampjes. :(

Franceska, ach wat sneu dat jij zo slecht geslapen hebt omdat Sem zijn inentingen kreeg. Gelukkig had ie er geen last van.
    En succes met je huishouden. Ik heb hier vanmorgen alles al gedaan in huis wat moest gebeuren. Lekker, heb nog een hele vrije middag voor me nu. :)

Andi, hmm klinkt wel ideaal zo'n draagzak dan. Ga zo eens googlen. ;)

MamatoB, fijn dat jullie kraamfeest ook goed gegaan is.
    Knap dat Britt overal doorheen geslapen heeft! :)

Ladymoi, fijn dat jouw zoontje goed doorslaapt 's nachts.
    Dat zei ik eerst ook over Kenji, maar ik moet mijn woorden vort terug nemen. :p

Babijtje, ja het gaat vrij goed met de 5 flessen. :) Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet verwacht had, maar hij laat uit zichzelf dus gewoon 4 uur tussen de flessen zitten. Met 6 flessen moest ik hem overdag ook vaak wakker maken voor de fles. Nu wordt ie tot nu toe nét wakker vóór zijn fles.

Ariel, bah wat rottig dat je je zo beroerd voelde. En wat zielig voor Rosalie dat ze d'r polsje heeft verstuikt.
    Fijn dat Noah het nu goed doet, heb je 's nachts ook weer wat meer rust. :)

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    de ha belde: zij heeft mij aangeraden om infacol te gebruiken, dat wilde ik dus toch al doen. zij hoopt dat het hiermee beter wordt en anders moest ik een keertje langskomen. en ik moet toch weer proberen de voedingen te rekken overdag om het spugen te beperken. eens kijken of David het ermee eens is...

15. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0

oepsssss....sorry:p

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Kenji update:

Afgelopen nacht was Kenji weer om 5 uur wakker.
    Gelukkig voldeed de speen nu wel aan zijn wensen, en kon ik gewoon tot 6 uur blijven liggen.
    Ik hoop niet dat het een gewoonte van hem gaat worden, om iedere nacht wakker te worden. ;)

17. #1337 Eerised90, 26 okt 2009
    Laatst bewerkt: 26 okt 2009
    Hellen, lijkt me wel zwaar, de bv als ze er zo weinig tijd tussen laat.. Hoe gaat het nu met Roosje?
    Ah wat sneu voor de kat, maar gelukkig heeft hij er geen last van! Maar 17 is wel oud zeg.. Taaie rakker zeg!!
    Mooi zeg dat het kraamfeest geslaagd was, én dat iedereen heeft geluisterd en Roosje niet hebben aangeraakt. Helemaal goed! Veel leuke dingen gekregen??
    En Gabriëlla lijkt in een sprongetje zitten, maar dat dacht ik vorige week ook al... Toen had ze ook last van de 3 H's..

Tineke, oeh lekker slim! Ik had dat gisteravond toen ik aan het reageren was. Ik was net op tijd met mn laptop bij de oplader anders was ik ook alles kwijt..
    Succes vanmiddag met het zetten van de spiraal!!
    Jij een rotnacht achter de rug dus, hopelijk kun je vandaag nog effe bijtanken..

Mare, oh wat zielig voor David zeg! Nog steeds zo'n last van krampen.. en dat het allemaal niet helpt :( ! Ben benieuwd wat de HA zegt.. Hopelijk komt er een oplossing!
    Geslaagd voor een stofzuiger :)?

Franceska, jeetje wat een stoere vent zeg! Geen kik gegeven.. Echt een stoer manneke zeg.. Als ik er nu aan denk dan vind ik het al zielig voor mn meisje, hopelijk is zij ook zo stoer. Want als ze gaat huilen dan doe ik denk ik mee..
    Bluhg, huishouden.. ik heb er ook totaal geen zin in, maar probeer ook wat te doen!

Andi, ik heb een spiraaltje gehad, maar mn vriend had er last van.. En hij zat bij mij niet goed waardoor ik 6maanden met hoofdpijn en steken in mn baarmoeder heb gelopen wat werd weggewuifd als 'het hoort erbij'.. Maar dat ding hing ergens halverwege!
    Misschien dat ik het toch wel weer doe, want het lijkt mij beter, omdat ik namelijk 2x zwanger ben geraakt door anti-conceptie heen! Maar dan wil ik zeker weten dat dat ding goed zit..
    En wil wel graag een 2e, maar nu nog even niet.
    Wanneer ga jij m zetten?
    Hahaha Andi, lekker suf dus!
    Veel plezier vanmiddag..

Ladymoi, wat heerlijk dat hij lekker door slaapt.
    En wat fijn dat dat helpt als hij krampjes heeft..

Babijtje, ik heb Twinkle ook al lang niet meer gezien hier!
    En dat zou wel mooi zijn als het nu zonder JBPM ook goed gaat.

MamatoB, drukke boel dus, maar geslaagd.. Heeft kleine Britt veel gekregen :) ?
    Gabriëlla slaapt gewoon op dr buik.. Op dr zij of rug slaapt ze niet lekker!
    Ik moest van het CB ook zo'n kussen halen, omdat het eigenlijk niet mag. Maar ik ben heel stout en laat dr op dr buik slapen ;) ..

Tineke, ik ben met de spiraal 1x goed ongesteld geweest, en tussendoor een paar x 1 dag.. En toen helemaal niet meer!

Ariel, wat gek joh dat het ineens zo op kwam zetten :( .. Maar gelukkig voel je je nu beter.
    Zielig voor Rosalie. Knuffel voor haar :) ..
    En Noah gunt jou meer nachtrust, heeerlijk!

Hier een goede nacht, om 23.30 kreeg ze de laatste fles, toen lekker slapen, om 06.00 hoorde ik dr mopperen en toen heb ik de speen gegeven, en toen zijn we allebei in slaap gevallen waarop ze om 06.45 weer wakker werd, even schone luier want mevrouw had gelekt.. en een fles, weer slapen, en toen ben ik om 09.45 naar beneden gegaan, beetje opgeruimd enzo, en toen hoorde ik dr huilen om 10.30! Dus kleine Gabriëlla heeft goed geslapen..
    Dit weekend ook al 2 nachten van 23.00 tot 06.30

Ik lees dat sommige baby's 5 flessen krijgen.
    Gabriëlla zit nu sinds gister op 180cc, en dat 6x, soms laat ze een laagje staan, maar ik moet soms echt mn best doen om die 3uur er tussen te houden, soms wil ze om de 2 uur alweer, kleine vreetschuur! (07.00/10.00/14.00/17.00/20.00/23.00, dat zijn de tijden ongeveer) en ze krijgt ook al voor hongerige baby's..
    Hoe doen jullie dat in godsnaam??
    De flessen zijn hier soms niet aan te slepen..

18. Jusi, nou het leek hier wel een 'waterval', verschrikkelijk!
    Echt om de 2 uur een groot maandverbandje vol gewoon. Bluhg.
    Bij jou ook al? En al all-the-way gegaan? Zo ja, hoe ging dat?

Ik ga denk de kleine straks maar weer in de draagdoek doen, ze was de hele ochtend lekker vrolijk maar is nu alweer een uur aan het mopperen en huilen.. Telkens troosten, speentje geven.. maar helpt niks!
    Nog steeds last van de 3 H's hier.. Kleine jankende vreetschuur, :D (sorry, hihi)

19. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Ze blijven onvoorspelbaar die kleine hummels he!

@Mare; ik hoop zo dat de infacol werkt!

20. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Eerised, tja, het is dat Jurgen all-the-way wou... Maar hij deed heel voorzichtig, maar al bij de 1e keer voelde ik dat ik nauwer geworden was. Sommige standjes lukken gewoon echt niet meer. :( Dat doet dan echt pijn!
    En wat jammer dat Gabriëlla weer zoveel aan het huilen is nu.

Kenji slaapt nu nog, maar hij mag om 14.00 de fles.
    Ons schema is nu: 6.00 - 10.00 - 14.00 - 18.00 - 22.00
    Maar hoe het komt dat Kenji hier genoeg aan heeft, geen idee!
    Het scheelt ook wel dat Gabriëlla een kilo zwaarder is als Kenji..
    Hij krijgt trouwens 165 cc per fles aangeboden, maar hij mag maximaal 150 per fles. En nog haalt ie dat niet iedere keer hoor.

Babijtje, ja idd, baby's blijven mooie onvoorspelbare wezentjes. :D

Nou, ik ga dr weer vandoor.
    Ons mam en mijn zus(je) ;) komen zo, en ik ga Kenji maar vast uit bed halen.
    Tot straks!

Deel Deze Pagina