@ jusi ; ja inderdaad daar ben ik heeeeeeeeeeel blij om, het lijkt wel eeuwen geleden de laatste keer seks! en sowieso vond ik zwangere seks niet zo prettig als de seks toen ik niet zwanger was, dus ik verheug me er nu dubbel zo veel op ben wel ook een beetje bang dat het pijn zal doen... maar dat komt wel goed denk ik. Britt begint wat te mopperen, ik ga eens verschonen en een flesje geven! xxx mamatoB
Sembem, pff 2 uur aan een stuk wakker zijn is niet fijn nee. Ik hoop voor jullie dat het ook maar eenmalig was Ja dat hoop ik ook.......voor Sem hahaha.
@ Eerised ben ook benieuwd hoeveel ze gegroeid is en wat voor mensen heb je toch ook zeg. Ik vind het erg als ik ongevraagde adviezen krijg, maar dit slaat nergens op. Baby's huilen nou eenmaal. Jij beslist wat je met Gabrielle doet en jij weet het beste!!!! Knap dat je niks hebt gezegd!!! @ Slaapzak, prachtige foto's!!!!!!!!!!!!!! vooral de laatste @ Mare fijn dat david zo lang heeft geslapen!!!! je voelt je dan inderdaad uitgeslapen. Geen idee of je daar iets aan moet doen. @ Sembem vervelend dat Sem niet meer wilde slapen, maakt je gewoon moe. @ Babijtje, leuke foto!! @ wat fijn dat Kenji zo goed heeft geslapen!! en inderdaad rare wezentjes baby's Hier ook wel een goede nacht Gizem sliep rond twaalf uur en werd rond half zes wakker na de voeding sliep ze niet en toen ze sliep begon mijn man te snurken:x:x deed ie trouwens de hele nacht kon niet slapen. Nou rond 8 uur viel ik in slaap en mijn man kwam rond kwart over acht van wil je even de school van T. (jongste zoon van hem) bellen omdat hij ziek is. Halllllooooooooooo jij kan toch ook bellen, slaap ik en Gizem een keer maakt hij me wakker. Mannen:x:x. En Gizem werd natuurlijk voordat ik kon slapen wakker.
Merakli, fijn dat Gizem ook zo'n goeie nacht had. Ooh mannen, irritant, en vooral snurkende mannen! Heb je trouwens toch wel die school gebeld, of heeft hij dat zelf gedaan? Hier ligt Kenji nu in zijn slaap te jengelen. Ben net wezen kijken omdat ik dacht dat ie wakker was, maar hij sliep dus gewoon. Ow en nu is ie weer stil.
Volgens mij word er hier weer een sprongetje gemaakt. Menneer moppert de hele dag, drinkt erg slordig zijn flessen en komt erg moeilijk in slaap......zoals nu.:x Toen Sem vorige week neusverkouden was gebruikten we neusspray en dan de zoutoplossing. Zit geen medicijn in dus mag gewoon gegeven worden 6x per dag. @mamatob: Die enorm goed lopende stoelgang tijdens de ongesteldheid heb ik ook altijd. Wat het verband houd samen weet ik echt niet
@ merakli: hehe, dat is niet fijn zeg, lig je net eindelijk te slapen... @ flesjes / CC's : Zit me de hele tijd suf te rekenen hier dames... Volgens de nutrilon richtlijnen moet ik toch echt al een tijdje maar vijf voedingen per dag geven. Maar aangezien ze dan meestal niet meer dan 130 cc drinkt per fles, komt ze niet aan meer dan 650 cc per dag... dus dat is te weinig want ze moet al ruim boven de 750 cc per dag zitten... maar gisteren heb ik dus 6 flesjes gegeven en zat ze op 710 in totaal... maar ja dan dus wel 6 flesjes... Ik ga nu vandaag dus maar eens proberen om haar om de vier uur te voeden ipv om de drie uur, (dus 8.30 / 12.30 / 16.30 / 21.30 u als ze wat langer door slaapt heeft ze hopelijk ook meer honger en zal ze dan hopelijk ook meer cc op krijgen per fles... want wil haar niet helemaal ontregelen... ze slaapt, plast en poept trouwens wel heel goed en volgens mij komt ze ook genoeg bij, ze valt in elk geval niet af of zo, dus dat is wel allemaal een goed teken.. misschien is ze gewoon een kleine drinker.. Het CB zou me terug bellen vandaag hier over, ben benieuwd wat zij zeggen... zul je zien dat ik net zit te voeden als ze bellen haha... OHW!! Het CB heeft met net terug gebeld! Die richtlijnen van Nutrilon slaan dus nergens op! Het CB adviseert dat ze bij ruim vier kilo 6 x 110 cc of 5 x 130 cc drinken, dat is dus ongeveer 650 cc per 24 uur, en daar komt ze wel altijd aan!! Dus ze doet het gewoon geweldig goed! Ben wel opgelucht hoor! En het was een superaardige vrouw van het consultatiebureau, wat een schat! Hehe, dat lucht op! xxx mamatoB
Zo hehe.....boven is het stil. Ik denk dat ik zelf maar eens lekker op bed in mijn boek verder ga lezen (De Mannentester) in de hoop dat mijn ogen ook lekker even dicht vallen. Uitrusten van afgelopen nacht en opladen voor de volgende nacht Tot straks
Slaapzak wat een geweldige foto's.. Zooo lief!! Tineke, sportief bezig!! Hahaha ja dat ga ik zeggen de volgende x .. Ben nu nog heeeeel netjes geweest, als ik er wat van had gezegd dan had ik helemaal uit mn stekker gegaan denk ik! Mare, Gabriëlla was ook verkouden maar ze had er weinig last van.. Anders kun je de dokter bellen en vragen naar een zoutoplossing?! Mooi dat David zo goed heeft geslapen, wat moet dat lekker zijn na zoveel slechte nachten .. Sembem wat een nacht.. Lekker bijgetankt in bad? MamatoB, dat is mooi!! Alles werkt nog, en binnenkort HET even proberen.. Hier ook hoor, aankomend weekend denk ik.. , heb al een mooi lingerie-setje klaar liggen! Vind het echt spannend hoor, en jij? Mijn stoelgang is ook altijd zo goed als ik ongesteld ben.. Hier is het alweer bijna over. Babijtje, wat een boevenhoofdje heeft Jurre! Hihi, knappe vent.. Jusi, die zei er niks van ofzo.. Die praatte over andere dingen! Maar ik kreeg echt moordneigingen hoor! Wat denkt dat mens?!?! Ze heeft wel meerdere rare dingen ook achter mn rug om gezegd.. Dus achteraf dacht ik ook echt, grrr waarom heb ik Gabriëlla ook eigenlijk even aan dr gegeven :x.. En wat fijn dat Kenji weer in zn oude ritme zit!! Merakli, rare man heb jij! Istie zelf wakker gaat hij het aan jou vragen.. Wat een logica .. Sembem, even lekker relaxen! Even uitrusten.. Ik dacht even dat er manneneter stond, maar ik las te snel .. MamatoB, als Britt het goed doet enzo. Maak je niet druk! Gabriëlla, zit juist een stuk boven de richtlijnen van het CB en Nutrilon.. Echt een vreetschuur! Hier echt weer een supernacht.. Gistereavond bij mn moeder geweest, met de kleine in de draagdoek weer terug gelopen! Toen heb ik dr thuis in de box gelegd, heeft ze nog geslapen tot 22.30, toen een flesje en schone luier en lekker naar bed, om 22.50 sliep ze weer.. Om 06.00 moest ik plassen en hoorde dr mopperen, even speentje ingedaan en toen is ze weer verder gaan slapen tot 06.45.. En toen ben ik om 09.30 uit bed gegaan, heerlijk relaxed gedoucht met een scrubje enzo en werd mevrouwtje wakker om 10.15! Ze ligt nu al de hele tijd een beetje te kletsen en te doen in de box,
Sembem, succes vandaag dan. MamatoB, ach meissie toch, heb je je zo druk gemaakt om de voedingen? Als Britt goed groeit is er niks aan de hand hoor. De ene baby is de andere niet. Eerised, wat raar dat je s-moeder er ook niks van zei. En wat stom dat dat wijf al vaker dingen over je heeft gezegd. Waarom komt ze dan ook mee?! En fijn dat Gabriëlla ook zo'n goede nacht heeft gehad. Volgens mij hebben onze baby's met elkaar afgesproken om afgelopen nacht door te slapen lijkt het wel haha.
Jusi, fijn voor gizem maar niet voor mij omdat ik niet kon slapen inderdaad zooooooo irritant, ja ik heb zijn school gebeld en na een paar min. kwam hij naar me toe van : je moet van papa mijn school bellen aparte wezens he baby's. Soms is Gizem ook aan het jengelen en als ik ga kijken is ze al aan het slapen @ sembem, fijn he die sprongetjes @ Mamatob, soms komt Gizem ook om de 3 of 4 uur en drinkt ze ook niet alles, vervelend he rekenen en fijn dat je en aardige vrouw aan de lijn had. Gisteren had ik ook een aardige vrouw. @ Eerised, logica moet je niet zoeken bij mannen en wat fijn zo'n nacht!!!!!!!!!!!!! als ik ga douchen begint Gizem altijd te huilen, vandaag paste zijn zieke broer op (van bijna 12 jaar) en toen ik uit de douche kwam huilde ze.
Hallo Dames, Ik typ even snel een berichtje vanaf me werk, ben super druk. Heb alles terug gelezen maar ben alweer de helft kwijt.. sorry dames! Hier heeft Linde weer een super nacht gehad.. om 22.00 lag ze in bed en ik moest haar om 9.00 vanmorgen wakker maken omdat mijn moeder haar kwam ophalen, en kwaad dat mevrouw was dat ze uit bed moest.. Ze keek heel moeilijk en hield haar lippen stijf op elkaar toen ik met de fles aan kwam, ze was flink aan het mopperen op der mama
Lekker laten bunkeren hoor, Kylian deed dat ook altijd eerst bunkeren en daarna in eens groeien. Dan was het weer even 'normaal' en dan begon hij weer te bunkeren. Kinley lijkt hetzelfde te doen. Hier een goede nacht gehad, tegen 5 uur even bij haar geweest maar ze sliep al vrij snel weer verder tot 7.30 vanmorgen. Groetje sAnita
hoi dames! Zo gezellig om hier weer bij te kletsen he ! Ben blij dat ik er weer energie voor heb. @ flesjes: Ja ik ben blij dat ik me geen zorgen hoef te maken of ze wel genoeg binnen krijgt. Was toch echt even een geruststelling. @ sex: ik verheug me d'r enorm op, en mijn vent nog meer ben echt benieuwd of het pijn zal doen met de hechtingen @ rompertjes: ik vind het aankleden nog altijd het lastigste. Die smalle mouwtjes, pfff sta echt vaak tien minuten te klooien!! Vind die echt lastig aan te krijgen! @ Britt : Ik hoor Britt door de babyfoon op haar duimpje zuigen, haha zooo lief... ben zo verliefd op haar...
Hallo dames! Sorry bijlezen en reageren gaat toch niet lukken Echt eventjes teveel.. Hartstikke druk én leuk weekend achter de rug. A.s maandag begin ik weer met werken, aan de ene kant kijk ik er echt énorm naar uit maar toch ook erg moeilijk om Kenji zoveel uit handen te moeten geven. Verder heeft hij gister van 20u tot 2.30u doorgeslapen en heeft Bart de voeding om 5.30u gedaan dus ben wel heerlijk uitgerust Hopelijk zetten die nachten zo door! Wel hele leuke foto's gezien en een verschrikkelijke van Kylian's bil, arm kereltje! Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft & Ik probeer het vanaf hier weer bij te houden, hoewel ik ervoor vrees als ik maandag weer aan het werk ben *bloos*..
MamatoB, ahg wat schattig! Ik vind dat ook zo'n lief geluid als ze op dr handjes sabbelt hihi.. Pluk, oke, haha.. Soms dan denk ik echt.. Kind toch, waar laat je dat toch allemaal! Echt de flessen van 180+6 gaan hier vrolijk op hoor, 6x op een dag en een enkele x een klein bodempie erin.. Ben blij dat mijn baby niet de enige is die zoveel vreet .. Ikbenhetmaar, zooo wat was die van plan! Wou ze een winterslaapje gaan houden ? Mijnkleine, maakt toch niet uit! Het is ook best druk een kleintje, je huishouden, je vent en ook nog leuke dingen doen. We zien je hier wel als je tijd hebt.. Maar hoe gaat het met die knappe Kenji van je?? Mn toekomstige schoonzoon ? Jusi, weet ik niet.. Omdat ze zelf geen kleinkinderen heeft en ze graag baby's wil zien en wil laten zien hoe geweldig ze wel niet is met kinderen?? Ze heeft ook gezegd dat ik lui ben omdat ik niet ga werken maar bij de kleine wil blijven.. En ik ga vereenzamen thuis met de kleine! En ook dat ik niet goed ben dat ik zo jong aan kinderen begin... Maar volgens mij kan ze het gewoon niet hebben want ze heeft 2 kinderen van rond de 30 en die beginnen allebei nog niet aan kinderen want die willen eerst carriëre maken enzo. GRRRRRRRRRR heb ineens zin om dat mens te schieten nu ik er zo aan denk, hahaha.. Je zou het bijna gaan denken ja, hebben die kinderen niet stiekem ergens mobieltjes en contact met elkaar?
Lieve dames, Is hier iemand die het Algemeen Dagblad van gisteren nog heeft liggen? 26-10-2009.. En dan vooral het sportgedeelte is belangrijk.. Zo ja, zeg dat dan even, ik zou 'm graag willen hebben! Ik moest 'm gister kopen voor mn vriend, die maakt samen met mn neefje een plakboek en die moet dus de krant hebben, maar ben het vergeten.. Dus beetje lullig! Aub, als iemand de krant heeft zou ik 'm graag tegen een vergoedingkje willen hebben!
@Eerised, heb even je verhaal gelezen, jeetje wat een k*twijf! Waar halen sommige mensen het lef vandaan he! Helaas kan ik je niet helpen aan het AD, maar als je daarheen belt kunnen die je hem vast nog bezorgen. Met je toekomstige schoonzoon gaat alles super! Beetje verkouden nog wel en af en toe beetje krampjes maar door met zijn beentjes te fietsen en neusspray zijn die kwaaltjes goed onder controle te houden gelukkig! Hij groeit als kool, maakt behoorlijk wat geluidjes en lacht uitbundig En met mijn schoondochter?
@ eerised: tja sommige mensen willen hun eigen frustraties botvieren op anderen. dat is de makkelijkste weg he, dan hoeven ze niet naar zichzelf te kijken. Het zegt meer over die vrouw dan over jou in elk geval. En inderdaad, wat is er mis met thuis blijven bij je kindje? Ik zie daar niet van in wat er mis mee is. Fijne van het feminisme is toch juist dat wij vrouwen de KEUZE krijgen of we wel of niet willen gaan werken... is zo persoonlijk.. en er is geen goed of fout... zo lang het voor jou goed voelt doe je het ook goed. Mensen oordelen veel te snel vind ik. Ze hebben dan hun eigen belevingswereld en van daar uit vinden ze dat alles om zich heen ook zo moet gaan, maar er 'moet' helemaal niks natuurlijk. Net zoals het ene kindje het andere niet is, is de ene moeder de andere niet. Ik zelf vind het wel prettig om over een tijdje weer te gaan werken, maar ik zou ook niet fulltime willen werken. Ik vind het leuk om straks weer naar het werk te gaan en de collega's weer te zien en ik vind mijn baan ook superleuk en uitdagend, maar ik kan me nu al voorstellen dat ik Britt heel erg ga missen en dat ik het niet fijn zal vinden om de zorg voor haar aan een ander over te laten! Alles heeft z'n voor- en nadelen.... En wat betreft de flesjes, ik zou er juist trots op zijn als onze meid zo veel zou drinken is toch leuk! Ze zal er vast goed van groeien en als ze een tevreden kindje is, is het toch helemaal prima... Oh ja, en wat betreft de seks, ik ben ook heel erg benieuwd hoe het zal zijn! Zeker omdat het vaak na hechtingen toch nauwer schijnt te zijn, pff spannend hoor... ik ga straks in elk geval al wat voorbehoedsmiddelen in huis halen voor zodra het weer kan Blugh, ik heb keelpijn en het wordt niet echt minder... zal wel verkouden worden vrees ik... straks als mijn hubby thuis is gelijk even langs de drogist voor ibuprofen, keelpastilles, en een extra pot extra sterke multivitaminen, zodat ik een beetje voorbereid ben! xxx
Mijnkleine, met je schoondochter is alles goed hoor.. Ze ligt nu vanaf 13.45 alweer lekker te slapen boven, vannacht heeft ze ook goed geslapen.. En ze trekt de flessies ook goed leeg hoor ! Dat is mooi dat het onder controle is.. Vind het zo zielig die krampjes en verkouden.. Geef m maar een knuffel van ons !! Ik vind het zooo'n knap ventje hihi echt waar. MamatoB, Amen to you!!!! Misschien dat ik over een tijdje ook wel behoefte krijg om te gaan werken, ik weet het niet.. Maar voorlopig even niet.. Vind het echt heerlijk zo! Wat voor werk doe jij? Beterschap.. Algemeen dagblad nabestellen kost 5!!!!!!euro Nou ik ga nog maar even rond bellen hier, want dat vind ik een beetje veel.
so ineens is er veel gekletst zeg. ik heb david om 12 uur gevoed en hij is in slaap gevallen op mijn arm zoals meestal. ik was vervolgens te moe om hem in zijn wiegte doen. viel elke keer zelf in slaap tot mijn man om half twee kwam en hem in de wieg heeft gedaan. toen heb ik tot net geslapen en david nog steeds. hoe kan ik toch nog steeds zo moe zijn na zo'n fantastische nacht? ben vandaag iig echt nergens voor te gebruiken. ik heb de krant van gisteren helaas ook niet