September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Jusi; wat heerlijk dat je vannacht door kon slapen.

@merakli; mannen grrrrrrrrrrrrr

@mamatob; toch wel fijn he om even te horen van het cb dat je het goed doet

@eerised; boevenhoofdje; dat klinkt leuk haha. volgens mij krijgen we er nog heel wat mee te stellen ja.
    Heerlijk joh zo'n lekkere nacht.

@ikbenhetmaar; wow wat kan die van jou slapen zeg

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ikbenhetmaar, zo zeg, wat kan Linde lang slapen!

Pluk, Kinley ook al een goede nacht gehad, fijn zeg. :)

MamatoB, ik heb eigenlijk geen moeite om Kenji in de rompertjes te krijgen. Misschien ben je iets te voorzichtig ofzo?

MijnKleine, zei ik toch dat reageren niet ging lukken. ;)
    Fijn zeg, dat Kenji ook al zo goed geslapen heeft. :)
    En jij maandag weer aan het werk, ik hoef pas 2 december weer te beginnen. :D

3. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Zou best kunnen! :p Ik heb geen moeite om haar de mouwloze rompertjes of rompertjes met korte mouwtjes aan te doen, maar die met van die lange, strakke mouwtjes vind ik echt een verschrikking om aan te doen. Ik krijg ze niet goed uit elkaar en dus krijg ik moeilijk grip op haar handje, waardoor ik het mouwtje niet goed er over heen kan trekken. Geen idee of het aan die specifieke rompertjes ligt... de truitjes met lange mouw (die wat lossere mouwtjes hebben) krijg ik wel goed aan... maar die hele strakke lange mouwtjes van sommige rompertjes vind ik echt niet fijn.

xxx

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Eerised, oh het is dus gewoon een gefrustreerd mens die graag zelf oma wil worden. :D
    En ik heb ook geen AD voor je, sorry!

MamatoB, bleh verkouden, niet leuk he. :( Beterschap.

Eerised, wat een luxe dat je niet hoeft te werken. Ruilen? :D

Mare, ergens wel logisch dat je nog steeds niet uitgerust bent hoor. Van 1 goede nacht kun je niet alle verloren slaap inhalen denk ik. Ik hoop voor je dat David dit doorzet en vannacht ook weer goed wil slapen.

MamatoB, ik heb eigenlijk geen rompertjes met strakke lange mouwen. Misschien is dat het verschil ook wel. :D

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik ben net nog met Kenji naar de Rabobank gewandeld. Ik had namelijk alweer een volle pot met kleingeld, en dat heb ik nu mooi op Kenji's rekening gezet. Was toch zo'n dikke 70 euro! Lekker veul voor ons menneke. :D
    Jurgen is ook al thuis van zijn werk, die gaat vanavond naar een uitwedstrijd van FC Den Bosch, dus die moet bijtijds weg. En ik heb vanavond een vergadering van Zwarte Piet spelen, dus ons mam komt vanavond oppassen.

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Aaah wat een schatje is ze toch! :D

7. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    @Eerised, ik vind Gabriëlla ook echt een heeele mooie baby, ze heeft echt zo'n lekker vrolijk en ondeugend koppie!!! Super foto's!!

Belachelijk wat ze zich bij het AD vragen voor een nabestelling! :$

Wb werken, geniet er lekker van dat je thuis kan blijven, super toch! Zou ik ook wel willen (nouja, wel een paar uurtjes omdat het ook hobby is :D )!

@Mamatobe, beterschap!!
    Wb werken kan ik me alleen maar bij jou aansluiten!

Wb rompertjes, daarom doe ik alleen kleertjes aan wat een beetje losjes zitten, als het precies past allemaal is het idd een heel gepriegel. Een maatje groter of wat lossere rompertjes/kleertjes gaat veel makkelijker :D

@Jusi, haha was idd een onmogelijke taak! Nou ja, zou wel lukken maar wil ook wel wat quality tijd met Bart en hier de boel op orde houden en iets zou eronder moeten lijden haha!

Wij moeten morgen naar de Rabobank voor Kenji :D Lekker gespaard! Met kleingeld loopt dat altijd flink op he! Hier ook zo'n potje :D (een collectebus eigenlijk van toen ik gestopt ben met roken 'stop met roken, start met sparen' en dat werkt goed :D )

Wat een luxe, pas 2 Dec beginnen!

Zo Kenji ligt alweer in bedje te slapen en ik heb de Wii nog eens aan, ben flink aan het tennissen met Topspin :D Misschien gaat er zo nog een onsje of wat af!

Gister nog eens gewogen..

Vóór de zwangerschap was ik 50 kilo.
    Einde zwangerschap 79 kilo :$
    Week na de bevalling 68 kilo.
    *nu gaat het wat langzamer helaas*
    Gister woog ik 63 kilo.
    Dus nog zo'n 10 te gaan voor ik m'n oude kleren weer aan kan :$ Maar toch wel alweer mooi 16 eraf!

8. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Heb trouwens van mijn positiebroeken gewone broeken gemaakt :D De buikband heb ik gewoon losgeknipt met een behangschaar haha en nu fungeren ze als gewone (werk) broeken :D

9. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Eerised; wat een vrolijke foto! en wat een schatje.

@Jusi; leuk spaarcentje zo zeg. Zwarte piet spelen, leuk joh!!

@MijnKleine; al mooi afgevallen inderdaad. De laatste kilo's zijn het moeilijkste he! Slim om de band er af te knippen en te gebruiken als broek. Ik heb maar gewoon een paar broeken een maat groter gekocht :(

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    zo david wakker gemaakt *.* voor de voeding, vond hij niet leuk maar hij ligt nu alweer te slapen lekker bij papa. heerlijk dan heb ik de tijd om te koken enzo.

@eerised: wat een heerlijke lach zeg!

@mamatob: hoe probeer je de mouwen over de armen heen te krijgen dan? misschien een waardeloze tip hoor maar ik stop gewoon van de buitenkant mijn hand in de mouw pak davids hand en trek de hand zo door de mouw heen.

@mijnkleine: ik was voor de zwangerschap 55 kilo einde zwangerschap 76 en nu schommel ik rond de 63. er gaat idd niets meer af op het moment. hoop dat dat wel gebeurt als ik weer ga sporten. maar door de borstvoeding kan ik sowieso geen een t shirt of topje van voor de zwangerschap aan

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    whahaha nou liever lui dan moe ;), wat dat betreft ben ik ook heeeel lui hoor.
    Zoals gisteren toen had ik een hele luie dag

6 uur Kylian wakker
    7 uur Kinley de fles daarna
    mezelf , Kylian en Kinley aankleden
    wasje draaien
    wasje wegvouwen
    boodschappen doen
    afwassen
    brood klaar maken
    eten voorbereiden
    even spelletje spelen met Kylian
    Kinley de fles en naar bed
    Koken
    Eten
    Afwassen
    Kinley troosten
    Kinley de fles
    naar de apotheek
    brood klaar maken en opeten
    Even tv kijken
    Kinley de fles en naar bed
    Kylian naar bed
    Kamer weer opruimen
    en dan is het 20.30 uur
    Dan kan ik een uurtje doen waar ik zin in heb en dan is het alweer voedertijd voor Kinley en rol ik ook om van de slaap.

en dan heb ik nog niet eens wat aan het huishouden kunnen doen.

Neeeheeee ik ben veel liever lui ;)

Groetjes Anita

12. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ mijnkleine: 50 kilo? daar kan ik alleen maar van dromen :D:p Ik was voor de zwangerschap 68 kilo, en vlak na de zwangerschap (week na bevalling) 75 kilo, de week er na 73 kilo dus nog minstens vijf kilo te gaan. Durf me niet meer zo goed te wegen hoor... Maar ja ik wil eigenlijk uiteindelijk weer 65 kilo wegen, dan ben ik super tevreden. Ik ben wel (ookal is mijn buik blubberig en heb ik stretch marks) veel gelukkiger met mijn lijf dan voor de zwangerschap, maar dat komt omdat ik nu gewoon heel trots ben op mijn lichaam dat het zo'n prestatie geleverd heeft! Dan neem ik dat geblubber en die stretch marks graag voor lief, als ik kijk naar het resultaat dat in de box ligt te pruttelen! :p

Oh ja, goed idee van die lossere kleertjes, ga ik ook doen, want ik word helemaal gek van die nauwsluitende dingen. En volgens mij maakt het Britt niet veel uit!

@ Eerised: wat een SCHATJE die Gabrielle. Prachtig meisje! En wat een vrolijk snoetje!!

Ik zal ook nog even spammen :D, Britt d'r custom made mutsje was binnen gekomen vandaag van simply colour: :p lief he?

13. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @babijtje: ik heb ook vandaag een broek besteld via wehkamp, als het goed is komt ie morgen, een hele leuke jeans, maat 42. Misschien is ie wel veel te groot, maar mijn oude 38 en 40 jeans zitten nog nét niet lekker. Ik krijg ze wel aan maar de knoop nét niet dicht. Dus ik bewaar ze wel, ik zal er vast wel weer eens in passen, maar voor nu even een maatje groter zodat ik voor uit kan, want ik draag heeeeeeeel graag jeans (vooral met wijde pijpen).

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh zo'n mutsje heb ik ook voor Kenji, alleen is het hem nog véél te groot. :D
    Nou, ga eten, tot straks misschien!

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ohhh, leuke foto Eerised! :D

haha, mamatoB, daar hebben wij ook het mutsje van. :D Leuk he?

Beetje butdag vandaag hier.. Kyrian kan niet in slaap komen én blijven.. Heb 'm dus constant in de draagzak.. :(

Oh, vandaag wezen fotoshoppen met een foto van de geboorte, vind 'm wel goed gelukt.. :D

16. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ andi: supermooie foto!! knap gedaan!

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    idd andi mooie foto. ik heb er echt geen geduld voor om te fotoshoppen.

18. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha, ik normaal ook niet, behalve wanneer ik dan eindelijk het resultaat heb. :p 't Is het toch wel weer waard. Heb het nu kunnen doen met Kyrian in de draagzak en Gabriël aan het spelen(anders heb ik gewoon geen tijd ervoor of m'n handen vol)

Dank jullie :D

Deel Deze Pagina