September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @mamatob; inderdaad leuk mutsje! Jurre heeft er 1tje in het blauw, hij houdt alleen niet van mutsen :D

@Andi; mooie foto zeg! Toch handig als je dat kan met photoshoppen. Vervelend dat Kyrian niet kan slapen. Dan is zo'n draagdoek inderdaad errug handig.

@Anita; :D:D:D:D

2. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Sem heeft ook zo'n mutsje maar qua maat klopt 50/56 niet echt vind ik.
    Die maat hebben ze bij geboorte maar Sem verzoop er toen in en kan het nu pas goed op zonder dat het over zijn ogen zakt.

Even een vraag: Sem slaapt smiddags van 12uur tot 15uur ong en doet dan rond 17uur even een hazeslaapje van een half uurtje.
    Als hij daaruit wakker word is hij enorm huilerig en stikt alweer van de honger.
    Ik heb hem net maar 60 ml gegeven en maak zo om 19uur maar weer een hele fles voor hem want hij ziet er nog steeds hongerig uit. Vreet z'n dop haast op.
    Hoe zijn jullie kinderen aan het eind van de middag en hoe overbruggen jullie die tijd tot aan bedtijd vanavond rond 19.30uur?

3. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Ook even spammen.
    Wat een lekker ding he:):):)

4. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Nog 1tje dan......op vakantie, lekker slapen in de maxi-cosi.

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @sembem: mooie foto's! wat is hij alweer groot zeg. het gaat zo hard

6. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    hey dames
    ben er even snel.heb vanmiddag foto's gemaakt en wil ze toch even snel laten zien :D

7. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    en nog eentje :p

8. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    ok eentje dan nog hahaha :D wat is het toch een schatje.......mijn schatje!!! :D

9. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Lekker ding Tineke en hij groeit goed he..
    Storm heeft ook kleertjes van Noppies zie ik. Sem heeft daar ook het een en ander van. Erg leuke dingen hebben die. Sem zijn winterjas is er ook van. Zal morgen eens een foto maken, hij staat hem superstoer.

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Oh wat een mooie baby's komen er toch voorbij.
    Dus dan kan ik toch niet achterblijven dus hier een foto van vandaag en ik ga zo even een filmpje op mijn site zetten.

11. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    hai meiden hier even een snel berichtje van mij... t internet valt er constant uit dus iedere x als ik wat heb getypt dan valt tie uit... maar ik ben nog steeds van de party!!!

dus ff snel dat hier alles steeds beter gaat!(met jara) alleen heb ik net zo'n meningsverschillen met mijn man net als bij jullie!! echt jusi ofdta ik het verhaal zelf had geschreven!!!

12. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Wat een lekker ding Pluk.
    De kids groeien snel he.....zucht!

13. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    oooohhh zo veel leuke spam hier......
    heerlijk die foto's...kan ik echt van genieten haha
    genoeg mooie mannen gezien ...hebben onze meiden geluk haha

14. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    wat een mooie beebies allemaal :O) en zo verschillend he. vind het erg leuke foto's die jullie hier allemaal met ons delen :O)

@ sembem ja ik had twee setjes per maat,meer ook niet want het is echt stervens duur!nu van de volgende maat heb ik nog niks. daar heeft hij genoeg andere dingen gekregen,tijdens de kraamtijd. allemaal stoere broeken in m 68 hahaha :) echt allemaal, alsof het een trend is maat 68 als cadeau te geven. maar de meeste kleding is gewoon simpel hema, v&d, c&a, en wat je nog kan bedenken. ben wel op zoek naar leuke baby schoenen........kan ze hier nergens vinden. en bij de hema zijn de kleine maten op.
    wil hem graag schoentjes aandoen voor als ik hem in de draagzag mee neem.maar wil niet te veel betalen,want ja hij is er zo uit en ga niet elke dag in de zak met hem weg.

15. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    http://www.baby-schoenen.nl/winkel/index.phps

Moet je hier eens kijken Tineke, echt een wallhalla vond ik het hahahah. Sem heeft de retro silver en ze zijn echt ideaal.
    Van mijn man z'n baas kregen we tijdens mn zwangerschap echte UGG sloffen voor Sem maar die kan hij helaas volgend jaar pas aan.

Qua prijs vind ik noppies juist wel meevallen voor een merk.
    Sem heeft ook veel van het merk Z8. Ook helemaal geweldig.

16. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Hier een goede nacht gehad.
    Sem lag om 20uur in bed (na 240ml gedronken te hebben tussen 18uur en 20uur) en kreeg om 23uur zijn laatste fles maar dronk toen maar 80ml.
    Daarna geslapen tot 5.30uur. Geen klagen dus.

Vandaag een spannende dag. Vanmiddag om 14.30uur gaan we bij een koophuis kijken (we wonen nu nog in een huurhuis)
    Bij de makelaar ziet het er mooi uit, hopen dat dat in het echie ook zo is.
    Hou jullie op de hoogte.

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ha Ladies,
    Ik heb gister wel gelezen hier, maar kwam er niet meer aan toe om te reageren. Sorry daarvoor. De combinatie van een regelmatig langdurig huilende Roos en alle gebroken nachten maken, dat ik inmiddels toch wel aardig op mijn tandvlees loop. Ik reageer op het nieuws dat geschreven is na mijn laatste bezoekje:

Sembem: ik kan je vraag over de fles niet beantwoorden. Ik weet alleen wel, dat eind van de middag ook een berucht miemel-huilmoment is voor mijn Rozenkindje. Lekker ding ja!!!

Tineke: ook al zulke leuke foto's. Wat lacht ie schattig!

Pluk: wat een droppie is ze toch!

*zwaait naar ROX*

Hier weinig meningsverschillen..ik mag het toch grotendeels alleen oplossen. En dan vind ik het juist wel eens jammer dat ik aan mijn Lief niet altijd een klankbord heb. Hoewel hij wel meer is van het laten huilen. Maar hij laat aan mij over hoe ik ermee omga..

Sembem: spannend zeg...ik hoop, dat het huis wat voor jullie is!

*Roos-alarm*
    Tot later!

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hier weer een erg gebroken nacht. heb tot 2.20 met david op de bank gelegen. elke keer dat ik bewoog werd hij weer wakker. maar mijn man heeft dus nu wel lekker 6 uurtjes slaap kunnen pakken.

gisteren had david alleen maar 's ochtends een poepluier dus ik maakte mij al zorgen. van morgen nog steeds niet. omdat hij ook verkouden is wilde ik zijn temperatuur even meten. nou toen had ik ineens geen luierzorgen meer. het kwam er echt met een rotvaart uitgespoten. over zijn kleren tegen het bad en op de grond, gelukkig net niet tegen de gordijnen aan.

ik zag ook nog mooie foto's van pluk en van tineke. september babys zijn erg mooi.

moet helaas ook weer weg david mopperd dat hij een schone luier wil

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden,

wat een mooie foto's heb ik voorbij zien komen :D

Hier begint Lorenza steeds langer te slapen, ze slaapt al een paar dagen tot een uur of 07.00 uur.

En we zijn overgestapt op de omneo, die gaven we mano ook altijd in verband met zijn krampjes, dus nu geven we haar ook omneo en lijkt al gelijk beter te gaan.

Het is heerlijk weer buiten, dus ik ga nu lekker ff stukje wandelen met de kleintjes.

20. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Sorry dames, ik kom voor de 2e keer ego doen.. :(

Wat een klote nacht hier :( Geen oog dicht gedaan..

Had gisteravond net het flesje aan Kenji gegeven na het eten toen m'n moeder om 18.35u in paniek belde. Mijn stiefvader (gevoelsmatig voor mij mijn vader) had een TIA vermoedde ze en ze had de ambulance gebeld. Zijn mond hing scheef en hij kon niet meer praten, zijn linkerarm leek niet meer van hem te zijn.

Kenij aan Bart gegeven. Ik had aller charmantste rose hartjes pyjama al aan dus snel omkleden, was zo de kluts kwijt dat ik geen ondergoed vond terwijl het recht voor m'n neus lag. Uiteindelijk een nat boxertje van 't droogrek gepakt, eerst beste broek en trui aan en in de auto.

Alle snelheidsrecords verbroken en tegelijk met de ambulance daar aangekomen, je wilt niet weten wat er dan door je heen gaat aan doemscenario's.

Kom ik daar en zat hij alweer grapjes makend op de bank. Hij had zich al de jas aangetrokken en was voor de deur gaan wachten maar teruggefloten door m'n moeder.
    Hij wilde zo snel mogelijk mee omdat hij zich schaamde om met een ambulance weg te moeten.

Jammer voor hem maar eerst thuis een onderzoek. Ging idd om een TIA of beroerte. Ben achter de ambulance aangereden naar het ziekenhuis. Met mijn kop op automatische piloot reed ik achter de ambulance door de slagboom die natuurlijk weer dicht ging. Gelukkig ging hij halverwege weer omhoog (lang leve een oplettende portier!) anders was onze auto ook nog flink beschadigd :$

Parkeerplek gezocht en de 'garage' van de Ambulances ingerend, gelukkig stonden ze daar.

Hebben we tot 21.30u op de Neuroloog gewacht (die lag te slapen :S ) terwijl z'n arm weer raar aanvoelde.

Mijn stiefpa en ik zijn wat dat betreft hetzelfde, onze 'overlevings strategie' is op zo'n moment (zwarte) humor, dus om de tijd te doden hebben we elkaar flink zitten jennen.

Toen eindelijk bij de Neuroloog (moesten ook nog in de kinderkamer omdat alles vol was) allemaal onderzoekjes, daarna een CTG om een herseninfarct uit te sluiten en een hartfilmpje.
    Gelukkig geen herseninfarct maar op het hartfilmpje was wel een afwijkend hartritme te zien dus moet hij vrijdag naar Cardiologie.

Als de tintelende arm niet over ging binnen 24u was het een beroerte en anders een TIA.

Gelukkig mocht hij naar huis maar moet deze week wel terug voor een scan van de halsslagader om te kijken of die verkalkt is en daar de bloedprop dus zat. Hij krijgt bloedverdunners, moet nog gaan bloedprikken, krijgt een TIA-poli en dat hartonderzoek.

Toen ik ze afgezet had thuis en ik alleen was kwam de echte schrik. Van de mensen om je heen verwacht je dat ze onsterfelijk zijn maar op zo'n moment word je zonder pardon weer met beide benen op de grond gezet.

Vanmorgen Kenji verzorgd en meteen naar m'n ouders gegaan om eventueel ook op stal te helpen. Maar hij had al alles verzorgd. Sja, zal wel een beetje onze mentaliteit ook zijn, het leven gaat toch door en van op je achterste zitten voel je je ook niet beter. Het tintelende gevoel was wel weg nu dus geen beroerte maar een TIA, een geluk bij een ongeluk.

Toen ik zonet weg reed schrok ik wel, kwam weer een ambulance tegen, gelukkig niet voor hem!

Deel Deze Pagina