@mrij: mooie foto! @sembem: jammer dat het huis zo tegenviel hopelijk vinden jullie snel iets anders. david was net enorm aan het zeuren dat hij wilde drinken. dus ik hem aangelegd valt ie na 5 minuten in slaap. dus ik hem weer wakker gemaakt en vervolgens drinkt ie nog een keer 20 minuten, gek kind, zometeen krijgen wij vistie. een stel met 3 kinderen. lekker druk dus. maar goed ik hoop eigenlijk dat david gewoon blijft slapen.
oow heb even terug gelezen enzo wat een leuke lieve foto's allemaal...en die mutsjes zijn ook leuk met die naam heb hem ook binnengehad gelijk naar buiten en op gedaan stond zo lief..ga er ook maar es een foto van maken vandaag naar cb geweest levi woog eerst 3010 gram en nu 4520 dus dat is super ze groeien echt snel
hai meiden *zwaait terug naar hellen!!* slapen.. Jara is vaak heel de dag wakker.. alleen als ik met dr ga wandellen wil ze soms in slaap vallen.. maar ze slaapt in de nacht goed in dr wiegje. vaak gaat ze eerst rond 22.30 met 1 van ons onder de douche en dan een fles en dan rond 23.30 slaapt ze gelijk,, meestal tot ongeveer 07.00 dan flesje en dan weer in dr wiegje en dan pakt ze nog 4 uurtjes mee.... en dan is t over met slapen... ze ziet ook heel de dag dr wiegje dan niet meer... als ze slaapt is t als ik met dr weg ben in de wagen/maxi cosi of bij mij op m borst(net als nu)(lastig tikken met 1 hand) @mijn kleine pfff dat was ff schrikken zeg! @eerised vind t leuk lezen hor zo'n dag programmma! @babijtje kan je niet proberen swat onder t matrasje te leggen.. handdoeken ofzo?? helpt de jbpm niet meer? @mare en mamatob wilde nog wat tegen jullie zeggen maar ben t vergetren hihi
hier drinkt ze de ene dag wel om de 4uur en de andere dag om de 3 uur.. ze heeft nog niet echt een ritme... ben ook overgestapt op de friso voedingen en ze krijgt 180.. dus met 6 voedingen krijgt ze wel teveel... maar ze drinkt niet elke fles leeg...
@ hellen......maak heel wat goed he die lachjes...ik geniet er zo van... @ mijkleine.....DRAMA DUS....dat is ind effe schrikken..gelukkig is het niet zo heel erg.. @ mare...bij jou blijf het een beetje rommelen zo...jammer.. vind rot voor je..hoop dat je kleine man snel de ritme vind.. @ mrij...ook al zo'n lekker ding...ik kijk graag naar de foto's hhihihi heerlijk die baby's SLAPEN / BOX uuhhhh Miss P slaapt niet heel veel over dag ..de eene dag veel en de andere dag bijna niks.. als ze in slaap valt in de box laat ik haar slapen.. Sinds deze week zijn we begonnen met haar om 19 uur 19:30 boven in bedje te leggen...en vandaag ging ze slapen voor het eerst... heel fijn..door slapen vanaf de laatste fles gaat super goed al weken... als ze in de ritme zit van 19 uur in bed boven zit ga ik een beginnen met de middag dutje maar Miss P slaapt tot 10 uur dus ze zal wel na de fles van 2 uur naar bedje kunnen..maar dan is ze meestal wakker..ach ja komt wel goed haha is tot nu toen altijd goed gekomen vanzelf ...
mrij lekker ding hoor. rox dat noem ik dus aanbieden, je bied haar 180 aan en wat ze ervan drinkt is aan haar. Zo doe ik het hier ook. ritme dat begint hier aardig te komen, in ieder geval 's avonds en 's nachts. Om 19 uur krijgt ze de fles en dan naar bed (om de dag gaat ze eerst in bad) Om 21.30 uur maak ik haar wakker voor haar laatste fles en sinds een week slaapt ze dan door tot een uur of 7. Dan krijgt ze haar eerste fles en leg ik haar even in bed om Kylian op te halen van zolder. Dan met zijn allen even in ons grote bed. Vervolgens aankleden en naar beneden. Dan zit ze in haar wipper of de maxi en vaak doet ze dan nog even een dutje van ongeveer een uurtje. Om 11 uur een fles en dan naar bed, de ene keer slaapt ze 2 uurtjes de andere keer 4 uurtjes. Om 15 uur weer een fles en dan gaan we vaak naar buiten want dan wil Kylian spelen. Vaak valt ze dan wel weer in slaap maar wordt ze wakker zodra we weer thuis zijn. Overdag wil ze wel eens haar ritme om gooien maar dat maakt me niet zoveel uit zolang ze het 's nachts maar niet doet Wat ook veel scheelt met het doorslapen is dat ze sinds 2 dagen haar eigen duim in haar mond weet te krijgen en er lekker op gaat liggen zuigen, wel heel schattig om te zien. Groetjes Anita
Om 21.30 uur maak ik haar wakker voor haar laatste fles en sinds een week slaapt ze dan door tot een uur of 7. Sem heeft vorige week tijdens de vakantie 2x doorgeslapen tot 7uur maar is daar zo van geschrokken geloof ik dat hij dat daarna niet meer heeft gedaan helaas. Hij is nu net met papa in bad geweest, ligt nu te slapen en krijgt straks om 23uur nog een fles van 180ml.
hallo mama's! @tineke pluk:wat een mooie baby's!en wat worden ze groot!de tijd gaat veelste snel! @mare:stom dat je nacht niet zo goed is meegevallen,hopelijk gaat hij het deze nacht goed maken. @joyce:gelukkig gaat het al wat beter met de melk!wat heb jij geluk met zo'n lange nachten! @mijne kleine:wat een hectische nacht heb jij gehad! hopelijk is alles nu in orde met je stiefvader?? @hellen:leuk hè die lachjes,dan ben je even die gebroken nachten en het huilen even vergeten hè @eerised:nu kan jeje eens inbeelden hoe het is met 2 kinderen!druk hè!?en ik heb er nu 3! drinkt jou meisje al zo'n grote flessen??ons noa drink 120cc en laat dan meestal nog 30cc van staan. @mamatobe:sneu van het ziek zijn,hopelijk word je vlug beter. Noa kan hier gerust een uur of 2 a 3 wakker blijven,waarna ze lekker en rustig inslaap valt. @babijtje:gebruik jij een AR melkpoeder?? normaal gezien mogen baby'tjes van 6m pas in de "grote" buggy,want hun rugje moet nog steviger worden!wel kan je onder het matrasje van de kinderwagenbak een handdoek leggen zodat het iets hoger is. wij kunnen onze wangelwagenbak schuin zetten,dus Noa heeft hier geen last van. @jusi:leuk dat je ook een goede nacht hebt gehad!! @mrijooh dat is ook een mooi baby'tje!! @sembem:er zijn nog huizen genoeg!!wij kijken al een jaar uit naar een huis en we hebben onze smaak nog altijd niet gevonden! @roxns Noa is soms ook een namiddag wakker en ik vind dat wel niet erg,zolang dat ze dat maar niet in de nacht heeft. @slaapzak:jij hebt toch geluk met miss p hè!?zolang slapen!! hier heb ik gisteren ook een goede nacht gehad.Noa had haar flesje om 19.30u op en inslaap gevallen ,daarna in bedje gelegd en ze heeft geslapen tot 4.30u,dan om 5u flesje op en heeft ze geslapen tot 7u dus ik heb ook eens iets langer geslapen,hopelijk gaat ze deze nacht nog iets langer slapen,dat zou heerlijk zijn! verder ben ik al 3 dagen bezig met de infacol en ja,ze heeft minder last van die lucht in haar darmpjes,dus kan ik volgende week even naar nl rijen voor een voorraadje en ik ben ook gestopt met de zantac,want als ze die fles kreeg(dat is dan zonder infacol) dan heeft ze weer last van haar darmpjes,hopelijk moet ik niet opnieuw starten met de zantac en dan is ons meisje eindelijk van alles af!! groetjes sofie
@ Slapen: Onze meid slaapt 's nachts van ongeveer 00.00 uur tot ongeveer 08.00/09.00 uur, dan moet ik haar echt wakker maken. Overdag slaapt ze eigenlijk altijd tussen de voedingen door wel minstens 2 tot max. 4 uur, vaak moet ik haar dan weer wakker maken voor de fles. Na de fles slaapt ze vrijwel altijd meteen weer in. (soms zelfs al tijdens de fles) Als ik met haar ga wandelen of ergens heen moet met de maxi cosi, slaapt ze eigenlijk ook altijd. Met andere woorden; onze meid slaapt VEEL Als ik haar te lang op houd / wakker houd wordt ze onrustig en huilerig omdat ze niet in slaap kan komen, dus dan leg ik haar maar weer lekker in haar bedje. Het maakt haar trouwens ook niet uit waar ze is, ook in rumoerige omgevingen slaapt ze prima, ze slaapt er ook door heen als ik boven op haar kamertje aan het stofzuigen ben. kortom: volgens mij is onze meid een echt slaapkoppie! xxx mamatoB
@SEMBEM wij doen de douche voor de laatste fles daardoor slaapt ze de nacht door... misschien een idee om de kleine wat later in bad te doen.. @SOFIE hoop voor je kleintje dat de infecol gaat werken! @ANITa dat is fijn dat kinley dr duimpke pakt! daar zit ik bij jara ook op te wachtn.. want ze pakt nog steeds geen speentje @SLAAPZAK maak je miss p dan wakker voor dr laatste fles of word ze zelf wakker?? @MARE en is david bliven slapen?
@mamatob jeetje wat een slaapkoppie.. ik wou dat er hier zo'n dagje was..kan ik wat ondernemen.. als jara wakker is dan moet ik dr ook echt vermaken andrs is t huilen geblazen... @sofie wat een lekkker koppie met haar!
hoi meiden, Ik ben weer terug. Ben flink ziek geweest en Kyano vroeg erg veel aandacht de laatste tijd dus ik heb niet meer mee kunnen lezen. Pik het vanaf hier weer op.
Nou ik ben zo moe.. Ik heb alles gelezen en ben het gewoon weer vergeten allemaal.. Ga maar lekker naar bed nu, en dan ben ik er morgenochtend weer! Was een lange dag vandaag, om 05.45 was ik al wakker, en dat ben ik niet gewend . Dus duik lekker mn bedje in.. Slaap lekker dames! Liefs
goedemorgen, jaaa david heeft gister avond gewoon lekker geslapen. om 21.30 hebi k hem wakker gemaakt voor een voeding en vervolgens heeft hij geslapen tot 5.30. echt zo raar. maar goed als ik maar steeds meer van dat soort nachten krijg, dan wennen mijn borsten er misschien ook aan :S @mamatob: ik ben dus behoorlijk jaloers. david vindt slapen maar niks hij is het liefst wakker en wil bezig gehouden worden. euh ik zag nog foto's van hele mooie meiden en verder is mijn geheugen een zeef
Goedemorgen dames, Ik heb niet alles terug gelezen want heb weinig tijd. Moet zo weer naar mijn werk.. Linde heeft de afgelopen 2 nachten bedacht dat door slapen toch niet leuk is. Ze kwam afgelopen 2 nachten bijde keren om half 4 voor een fles. Pff dat is even wennen hoor want normaal slaapt ze altijd door.