September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    En de oktoberbeebs natuurlijk! ;) :D

Hier werd duidelijk gezegd dat we niet boven de 1000 cc mochten, maar Luca is redelijk tevreden met wat hij krijgt dus ik zou het niet weten als onze uk wel zo hongerig zou zijn. De kraamverzorgster zei wel dat we echt ons eigen gevoel moesten volgen... Ook wat betreft de tips van het CB... dus als jij het idee hebt dat ze door ietsje meer voeding helemaal tevreden is dan is dat jullie keuze!

2. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    @ torties ja een leuk idee om een lijst te maken voor n date XD

sneu dat je meissie zo veel last heeft van de krampjes!!!! wij geven de voeding met bar-le-duc. en dat helpt hier een heel stuk hoor. maybe een idee of doen jullie dat al?

@ jusi.........waar ligt nuland???

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @andi: en hoe von gabriel het op de peuterspeelzaal? was het een geschikt dagje voor hem?

ik heb eigenlijk amper tijd nu dus ik ga weer naast mijn mannen op de bank zitten. david is best wel onrustig omdat hij niet in slaap kan komen

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Dames ik heb alles heel netjes gelezen maar even geen zin om op alles te reageren.

Onze madam had besloten dat 1 uurtje slapen (van 11 tot 12) wel genoeg was voor overdag.
    Op zich niet zo erg als ze dan ook plezierig zou zijn de hele dag maar dat is ze dan natuurlijk niet (nee tut je bent 2 maanden en dan behoor je toch echt meer te slapen).;)

Vandaag zelf even de griepprik gehaald en 17 november moet ik voor de mex. prik en dan 3 weken later weer.

Ikbenhetmaar ik moet altijd nog een keertje bij je komen winkelen maar ben tot nu toe sinds de bevalling niet meer in deventer geweest.

Voeding

Kinley krijgt om

7 uur 180+6
    11 uur 180+6
    15 uur 180+6
    19 uur 180 + 6
    21.30 uur 150+5

Alleen met die van 11 uur lijkt ze het de laatste 2 dagen steeds minder goed tot 15 uur te redden. Maar even aankijken en anders gaat die naar 210 + 7 kijken of dat helpt.

Groetjes Anita

5. hoi meiden,
    Hier is ook de behoefte aanwezig om het huis gezellig te maken.
    We hebben een nieuwe bank gekocht en de hele indeling van de woonkamer veranderd. Nu vind ik het weer gezellig thuis! :D
    nog ff snel een Kyano spam

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ariel, wat zielig dat Rosalie nog zo ziek is. :(
    En Noah groeit goed zeg!

Elizabethje, groeit ie nu wel goed? Dan zal ie dit aantal flesjes wel nodig hebben toch. :)

MijnKleine, Kenji verandert echt met de dag schijnbaar. :D
    Leuk dat je hem er telkens knapper en wijzer uit vind zien, dat laat mijn moederhart nog groter groeien haha. Ik vind hem ook zo'n super mooi menneke, maar ja, als moeder ben je bevooroordeeld he. ;)

En wennen zeker, weer aan het werk? Ik vind het sowieso knap dat paardrijden. Ik loop liever een blokje om als een paard dicht in mijn buurt is. :D Ik ben altijd bang dat ik een trap krijg van een paard, vind het zo'n grote beesten! En ik kan me helemaal indenken dat je weer blij bent als je klaar bent, en je Kenji weer lekker kunt knuffelen.
    Fijn dat Kenji weer 2 goede nachten heeft gehad, is zeker zo fijn als je weer aan het werk moet he? En hij doet jou gewoon na, met zijn sprongetje. Hij denkt natuurlijk, als mama kan springen met de paarden, kan ik het in mijn ontwikkeling. :p
    En jullie weten dus al wat jullie voor hem moeten kopen met Sinterklaas; Heel veel fotolijstjes. :D

MamatoB, komt vast weer helemaal goed met die mannen van ons. ;) Ik hoop dat je snel een avondje weg kunt, zodat je weer even aan jezelf toekomt.

Elizabethje, wat een lieve foto's! :) Maar wat lijkt ie klein op de laatste foto, of lijkt dat maar zo?

Avondjes uit: Jurgen en ik zijn nog geen 1 avond samen weg geweest eigenlijk. Maar ik moet eerlijk zeggen dat wij er allebei (nog) geen behoefte aan hebben gehad. Nu waren wij voor mijn zwangerschap al geen fanatieke stappers meer, maar van die burgerlijke mensen. :p 21 november hebben we wel een groot personeelsfeest van mijn werk in de Efteling, en daar heb ik wel veel zin in. Maar het lijkt me ook moeilijk om Kenji dan een nachtje te missen, hij blijft dan bij mijn zusje. Maar goed, ik zal er toch een keer doorheen moeten. Komt ook vast goed. :D

MijnKleine, aah wat een mooi ventje, jullie Kenji. :) En wat een bos haar, daar moet onze Kenji nog een jaar over doen denk ik haha. :D

Marieke, mooi mannetje is Tijn. Ik weet zeker dat je moeder vanuit waar dan ook, (ik geloof namelijk dat er iets is,) meekijkt naar haar knappe kleinzoon, en heel trots op jullie is.
    Fijn dat het verder zo goed gaat met Tijn, ook al zo'n modelbaby dus. :)

Franceska, ook al zo'n mooi manneke. :)

Sembem, aaah wat een scheetje! Ook al zo'n vrolijkerd volgens mij. :)

Ikbenhetmaar, een flinke pechdag voor jou dus! Ik hoop dat de koopavondonline wél goed gaat. ;)

Eerised, wel fijn dat ie genoeg verdient zodat jij thuis kunt blijven. Ieder nadeel hep zijn voordeel, zei Cruijf tenminste. ;)

Tineke, Nuland ligt tussen Oss en Den Bosch in. Het is maar een klein gehucht ook. :D Het is wel bekend door Motel Nuland, (Van der Valk.)

Pluk, het valt me op dat Kinley de laatste voeding juist minder krijgt dan de rest van de dag. Waarom als ik vragen mag? En redt ze het daarmee in de nacht?

Jesenmo, aah wat een knap menneke zeg! :)

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Kenji update:

Vanmiddag dus met hem naar het CB geweest, en onze frummel weegt alweer 4700 gram! :D Gaat erg goed dus.
    En wederom kreeg ik weer complimentjes dat ik het zo goed doe met Kenji. De wijkverpleegkundige zei dat ik een geboren moeder ben, die haar kind heel goed aanvoelt. Toen zei ik nog heel bescheiden dat iedere moeder dat wel zal hebben, maar ze zei dat ze nog vrij veel onzekere moeders tegenkwam.
    Was erg goed voor mijn ego :). Want met veel andere dingen ben ik erg onzeker, en ik merk aan mezelf ook dat ik qua moederschap helemaal niet zo onzeker ben als ik zelf had verwacht.
    Al moet ik zeggen dat het moederschap me tot nu toe heel erg meevalt, ik had het veel zwaarder verwacht. :)

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden, ik kom nog ff een fotootje laten zien van Manolito met Lorenza :D

Daarna ga ik lekker slapen :)

Hier is de foto :D

Bekijk bijlage 25718

Nou slaap lekker allemaal !!

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
  10. Femya

Femya Niet meer actief

Marieke allereerst gefeliciteerd met je zoontje!
    Maar ook gecondoleerd met het verlies van je moeder :(
    Wat verdrietig zeg in een tijd die zo mooi had moeten zijn. Natuurlijk ben je blij met je kindje, maar wat zul je heen en weer geslingerd zijn tussen je gevoelens.
    Mijn moeder is 11 september 2 jaar geleden overleden na een ziekte, dat was ontzettend verdrietig, en nu ik mama ben geworden heb ik er ook behoorlijk veel verdriet van gehad, maar voor jou ligt het zo dicht bij elkaar. Ik geloof zeker dat je moeder dicht bij jullie is.
    Ik wens je heel veel sterkte en als je behoefte hebt om te pben mag dat altijd!

Dikke knuffel

11. Femya

Femya Niet meer actief

Wat een mooie foto's heb ik gezien!! Stuk voor stuk zijn het echt prachtige kindjes!

Ik ga even kort reageren op een aantal, sorry meiden, ik hoop echt over een poosje meer te kunnen meekletsen.

Elizabethje leuk om weer wat van je te lezen! Hoe is je bevalling gegaan dan dat het zo heftig was? Ik moet mijn bevallingsverhaal ook nog opschrijven, dat zal ik binnenkort echt eens gaan doen.

Mare knap hoor dat je doorgaat met borstvoeding, daar mag je trots op zijn. Maar misschien is het verstandig om met een lactatiekundige te spreken, of hier op het forum bij de lactatiekundige je verhaal te schrijven. Wie weet heeft zij tips. Ik heb laatst ook een vraag daar neergezet en via een pb heeft ze me antwoord gegeven.
    Schattige foto van David! Op deze foto zijn de pukkeltjes toch niet te zien?!

Hellen voor jou ook al zo knap hoe je met je ituatie omgaat. Fijn dat je extra begeleiding krijgt!
    En misschien een stomme vraag hoor, maar waarom kun je niet wat meer dagen bij je lief zijn nu je nog verlof hebt? Dan kunnen jullie toch samen genieten van Roosje?

Ik vind het zo gek om jullie te horen praten over een avondje weg met z'n tweetjes of alweer beginnen met werken, een dagje naar de opvang brengen. Dat is voor mij nog zo een ver-van-mijn-bed-show!
    Wat kunnen een paar weekjes leeftijdsverschil dan veel uitmaken.

Vandaag is Yanoah voor het eerst bij de consultatie-arts geweest. Hij is 4 cm gegroeid, nu dus 56 cm en van 4030 gram naar de 5050 gram gegaan. Hij volgt de lijn goed. Hij heeft wel een flinke hoofdomtrek, bijna 40 cm. De babymutsjes die we mee hadden genomen naar het ziekenhuis die pasten hem niet na de geboorte en die van het ziekenhuis zelf al helemaal niet :)
    Ik blijf het gek vinden hoor dat alles zo kon worden opgerekt dat ik er zonder kleerscheuren vanaf ben gekomen.

De arts was helemaal verbaasd over hoe sterk Yanoah was, sinds de eerste week probeert hij al een stukje te kruipen op ellebogen en knietjes. Hij komt ook een klein stukje vooruit. En hij kijkt echt van links naar rechts zonder dat het hem veel energie kost. Ze zei dat hij vast een geode sporter gaat worden.

En ik kreeg een complimentje dat ik het heel goed doe als mama, ze vond me lekker rustig en zelfverzekerd. Dat is ook wel leuk om te horen :)

En toen ik thuis kwam lag er ook nog post dat we opvang hebben voor maandag en dinsdag :):):) (ze hadden gezegd dat we er niet op hoefden te rekenen), dus nu nog alleen voor de woensdag en dan ben ik helemaal gelukkig!! En het is ook nog bij mijn eerste keus kinderdagverblijf :)

Zo en nu ga ik slapen. Meiden ik lees alles, maar ik kan niet naast het verzorgen van Yanoah, kolven als ik tijd heb tussendoor, huishouden doen en sociale contacten onderhouden ook veel op het forum zijn. Heel jammer, hopelijk over een poosje wel weer!

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Gloeiende gloeiende het is NIET meer bij te houden hier :D.

Even heel globaal....

MariekeK, jeetje meid wat een verschrikkelijk verhaal. Heel erg dubbel zeg.. Heel veel sterkte meid en geniet van je prachtige mannetje.

Ik las als tip om na het prikken koude washandjes op de prikplek te doen. Mijn moeder gaf dit ook als tip bij Mats. Dus ik idd netjes koude compressen meenemen maar op het cb raadde ze me dit juist af. Wanneer je dit doet vernauwen de bloedvaten en kan het vaccin zich minder makkelijk verspreiden. Ze vertelde me dat je beter de plekjes kunt masseren. De kindjes krijgen dan minder spierpijn in de beentjes en het vaccin wordt sneller opgenomen. Ik heb dit bij Mats steeds gedaan en dit werkte idd prima.

Een tweede kindje. Bij Mats had ik zeker in het begin ook haast geen tijd voor mezelf. Even douchen of mezelf opmaken, ik had er de tijd niet voor. Nu is Mats 1,5 en Nils 6 weekjes en ik kom nu aan meer dingen toe dan in het begin bij Mats. Dus meiden er is hoop bij een tweede ;). Ik persoonlijk vond de overgang van geen kindje naar 1 kindje VEEL groter dan van 1 naar 2.

Miriam, dikke knuffel voor jou meid.

Mare, knap hoor dat je zo doorzet met de bv. Ik hoop voor je dat David snel wat meer uur tussen de voeding laat zitten en wat relaxter is tussendoor. Dat geeft jezelf ook zoveel meer rust..

Sembem, ja ik vind het ook minder gezellig in huis worden. Ben al een tijdje aan het denken om een muur een kleurtje te geven. Weet alleen nog niet welke kleur...

Torties, ik hoop het hoogtepunt qua krampjes nu is geweest en dat het vanaf nu alleen maar beter gaat.
    Spannend morgen de creche. Ik vond de eerste keer wegbrengen echt moeilijk (zat te huilen in de auto..). Nu gaat het echt heel goed hoor.

Ariel, wat sneu dat Rosalie nog ziek is. Heel veel beterschap!

Jusi, wat een mooi compliment bij het cb :D.

Twinkle, super dat jullie mannetje het zo goed. En ook al zo'n mooi compliment op het cb :).

Wat leuk om al die foto's voorbij te zien komen. En stuk voor stuk erg mooie kindjes :D.

Vandaag voor het eerst met Nils naar het cb gewest. Hij doet het erg goed. Geboortegewicht was 4380 gr. en 6 weken later weegt hij 5875 gr. en 5 cm. in lengte gegroeid. Die borstvoeding doet z'n werk dus wel :D.
    Verder gaat alles prima hier. Mats geniet nog steeds met volle teugen van zijn broertje.
    Moet wel eerlijk zeggen dat ik wel jaloers ben op de nachten van sommige hier... Nils komt vaak rond 4.30 nog een keer voor de voeding en is daarna, wakker...... Maar goed dat wordt vast nog wel anders ;).

13. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    @Pluk - Jeetje meid, heerlijk dat ze lekker de nacht doorslaapt. Damian komt steevast om de 4 uur om zn voeding, dus ook snachts........
    Vervelend he door een drol met je kinderwagen!!! Kan me er ook zooooo aan storen.
    Wij hebben ook wat leuks, de hele straat is opgebroken, nieuwe riolen, nieuwe gasleidingen, dus al met al gaat dat nog wel ff duren. Kep dus steeds een hoop zand tussen mn kinderwagen. Ik stofzuig en dweil me suf!

@Sembem - Wij hebben de puckababy mini en die heeft een hesje zeg maar, alleen bij de puckababy piep zitten die banden.
    Damian is erg bewegelijk, ik ben zo bang dat ie zich zo opgesloten voelt. De Mini is nog iets te groot, maar misschien moet ik er toch langzaam maar mee beginnen overdag, dan kan ik hem in de gaten houden.

@Ariel - ben in mn spaarzame vrije tijd druk aan het lezen, ik hoop echt op een succesje....al slaapt hij maar een uurtje langer...5 uur is ook weer een uurtje meer voor papa en mama

@5mare5 - de babyacne trekt vanzelf weg hoor...eventjes gedult hebben. Je lievertje ziet er overigens wel heel tevreden uit hoor!!

@Mrij - hahahahah wat kan hij boos kijken zeg!!! Damian kan dat ook wel eens, die kan ook zo goed fronsen hihihihi helemaal super!!

@Tineke33 - ahahahah heb jij hetzelfde kind als ik?? Een badje helpt hier ook niet hoor!
    En als ik hem wel eens om 7 uur in bed krijg (wat al een wonder is) komt ie soms om 00.00 uur of later. DAN kan het wel meer uren, maar oweeee na zn laatste flesje..........gewoon 4 uur later of idd net als jou kleine wel eens EERDER aaaahhhhhhh
    Damian krijgt nu 150 ml. Vanmiddag had ie reuze honger want een fles van 90 ging er ook nog achteraan!!!
    Nu ligt ie nog te tukken, ben benieuwd hoelaat meneertje zich gaat melden
    Ik ben nu het boek "lekker slapen zonder huilen" aan het lezen. Die moet helpen om smiddags wat makkelijk te slapen en om te leren doorslapen............ik hoop zo op een succes!!

owwwwwwwwww lees net dat die van jou het zo goed heeft gedaan.......er gloort hoop aan de horizon! De voeding voor hongerige baby's haalde hier overigens helemaal niets uit.....

@Sofie - Hoe bedoel je boven???
    Damian wil overdag bijna nooit boven slapen. Op moment dat ik hem neerleg in zn ledikant dan doet ie zn ogen open (vanuit diepe slaap) en kijkt me aan alsof ie wil zeggen......DACHT UT NIET MAMMA!! hihi

@Ikbenhetmaar - Oma's magie........Damian was hier ook steeds aan het jengelen en ik ging een dagje naa de sauna. Mn mannetje moest werken, dus ons draakje naar Oma....en wat bleek.....EEN ENGELTJE!!! uhuh........

@slaapzak en de rest van de mama's die worstelen met het middag dutje.......
    Wat ben ik blij dat ik niet de enigste ben om te stoeien hem smiddags boven in zn ledikantje een tukkie te laten doen. Al is het maar een uurtje.
    Vanmiddag heeft ie ff in zn box geslapen en vanmorgen na het halen van een lamp bij Ikea hebben we hem in zn autostoeltje in de box laten slapen. (hing zo handig de lamp op hahahaha)

@jesenmo - Vervelend zeg! Weet je inmiddels al wat meer over zn oogjes?? (moet nog veel lezen, dus misschien kom ik het nog tegen)

@Torties - aaaahhh wat een lieve foto!

@Mamatob 0 Wij haddne ook opeens last van krampjes. Wij gebruiken Cinababy van VSM. heerlijk spul. Binnen hele korte tijd hoorde we een paar flinke poepies en zagen we verlichting. heelijk om te zien!
    Fijn dat jou druppeltjes ook werken........geen flauw idee wat een diehoekskussen is hahahaha
    Wij hebben hier nog steeds de easy sleeper of safety sleeper (die driehoekjes waar ze tussen liggen en niet kunnen omrollen) dus ik leg hem dan links en dan rechts om.

@Eerised90 - zoals je ziet heb ik ook ff terug moeten lezen.
    Hier gaat alles goed! Damian wordt met de dag leuker. Hij luistert aandachtig als we even samen ons klessebes uurtje hebben, hij kan leuk lachen, hij kirt terug en je ziet dat hij dolgraag wil terug praten. Al met al......GEWELDIG!!
    En hoe gaat het met jullie? Kan me voorstellen dat het niet leuk is als je steeds alleen bent. Ik vind het al erg als Jan nachtdienst heeft!!!

@Sembem - Oowww ik heb ook zo'n lieve man! Hier ook geen ruzie, we moeten eigenlijk alleen maar samen lachen en lopen te stralen en te genieten van die kleine. Jan gaat er net zo veel uit als ik snachts.......echt een lieffie...en nee ook Jan is niet te leen hahahahaaha

owwwww etenstijd hier, en daarna lekker naar bedje.
    Morgen de rest lezen.........

welterusten meiden

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Even EEN UPDATE:

Roosje heeft héééééél veel geslapen dit etmaal. Ik moest haar zelfs vrijwel voor iedere voeding wakker maken! Pas begin van de avond ( rond een uur of 5) kwam ze zelf weer eens een keer om te eten! Vannacht zat er 6 en toen weer 5 uur tussen. Dat is voor haar erg ongewoon, want meestal laat ze er hooguit een keertje 4-5 uur tussen en komt ze verder om de 3 uur.

Nu is een hele dag huilende Roos ook weer zo wat, maar als ze dan ineens van de ene op de andere dag geen sjoege meer geeft...dan is dat ook wel weer vreemd. Mja..geen koorts of wat dan ook te bekennen. Dus ik houd het maar op een uitslaap-dag? Vanavond wilde ze, waarschijnlijk om het tekort aan eten van vandaag in te halen, de hele avond clusteren. Ben benieuwd hoe vannacht nu gaat.

Morgen gaan we naar papa....en jeetje..wat moet ik veel meenemen zeg! Ik ga wat langer, uiteraard, dus het wordt echt een kleine volksverhuizing.

Was nog op check bij de gyn. Die vond dat ik wel een enorme goede en erg snelle bevalling heb gehad. Tja..dat vond ik ook:D Ze waarschuwde me al, dat als ik nog voor een 2e zou gaan ( en er even van uitgaande dat we dat wonderlijke gebeuren nog eens kunnen herhalen) ik en grote kans heb dat het dan nóg sneller gaat:$

Ik ga dus bij een eventuele volgende zwangerschap vanaf week 37 op de parkeerplaats van het ziekenhuis bivakkeren!!

O ja, dat projectg heet Stevig Ouderschap. Ik schaam me er eigenlijk wel een beetje voor, dat ik als geschoold sociaal werkster daaraan ga deelnemen. Maar het is ook wle eens fijn om te kunnen ventileren tegen een ander dan je ouders of afwezige Lief en dat die persoon dan ook nog een prof is op het gebied van baby's enzo. Meer weten? Stevig Ouderschap

15. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Jusi Grappig om te zien/lezen dat jullie frummel goed groeit en dat hij nu op het gewicht is dat Luca had met de geboorte! Al moet ik zeggen dat Luca geen propje is aangezien hij ook vrij lang is. Daardoor is het gewicht wat beter verdeeld denk ik... Veel visite staat versteld dat hij zo klein oogt. Maar t was toch echt ruim 9 pond wat uit mn onderkantje kwam haha... Hij groeit het minimale maar doet het verder super!

Hellen Niet voor schamen hoor! Ik vind dat je juist al stevig in je schoenen staat om aan zon project mee te doen! Ik moet zelf dit schooljaar afstuderen met de opleiding HBO pedagogiek en het lijkt wel of ik spontaan alles vergeten ben wat ik de afgelopen jaren heb geleerd! Succes ermee!!!

Twinkle Moet zeggen dat de bevalling al wat meer naar de achtergrond verdwijnt aangezien je nu zo onwijs druk bezig bent met de kleine. Zolang ik het heel rustig doe (doe dus nog steeds niks, maar dan ook echt niks in huis) en me alleen bezig houd met Luca gaat het redelijk. Dus jullie Yanoah is ook zon sterk kereltje? Al een beetje kruipen? Gaaf he... Hier nog zon sterk mannetje. Vanaf de eerste week houdt hij zijn hoofdje al omhoog en probeert echt alles in hem op te nemen! Leuk om te zien he.. En voel je niet bezwaard he? Ik kom ook nergens aan toe hoor....

Vanacht voor het eerst van 12 tot 6 geslapen! Oja en hebben we papa nog even ondergepoept!! Was al bang dat ie daar iedere keer mij voor moest hebben en dan is het toch een hele geruststelling dat ie ook een keer zon luier voor paps bewaard...

16. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    *sorry ff een heel klagende ego berichtje*

MANNEN!!! na de geboorte van je kind moeten zse maar gewoon gaan..tenzij je nog meer kindjes wil dan moet je daar maar even mee wachten....

in de zwangerschap was het zoooo'n schat! met de bevalling was tie helemaal top!! maar nu......

ik word echt knettergek van die man.. ik heb t gevoel dat ik er echt helemaal alleen voor sta.. hij gaat constant naar de voetbal en als tie daar niet is moet tie werken ook in de avonden...(je zou bijna denken dat tie vreemd gaat!) en als tie er wel is vind tie dat ik dit anders moet doen en dat anders moet doen... gaat tie zn eigen ermee bemoeien als tie om 6 uur thuis komt en heeld e dag pleite is geweest..(bv dat ze naar bed moet en moet slapen)terwijl tie niet weet wat er die dag allemaal is gebeurd

als die kleine lekker rustig is vind tie dr geweldig en is tie zo leuk voor dr maar zodra ze begint te huilen dan gaat tie tegen dr snauwen... dan word ik natuurlijk weer boos want zo praat tie niet tegen''mijn''kind!!

gister was de druppel.. hij ging maar heel even naar de voetbal.. 7 uur weg dus ik denk nou dan is tie wel weer om 10 uur thuis want jara gaat altijd met 1 van ons onder de douche in de avond en als je met zn 2en bent is dat wel makkelijker... en aangezien ik al 3 dagen achter elkaar met dr onder de douche was geweest dacht ik dat hij dat wel weer zou doen...(NOT!)
    komt tie heel vrolijk binnen stappen om 12 uur!!! dus ik boos en begin over dat ik er alleen voor sta.. begint tie over dat ik lekker hele dagen thuis ben en dat ik daar nog voor krijg betaald ook!!..kortom ik voer heel de dag niks uit...zit alleen maar op mijn krent te computeren en tv te kijken... ( I WISH!!)

Ik was minder moe toen ik 4 dagen in de week werkte van half 9 in de ochtend tot 10 uur in de avond!
    mama zijn is gewoon van hakf 7 in de ochtend tot half 1 in de nacht werken!!!

sorry meiden maar ik moest echt even klagen!

dikke knuffel voor iedereen van jara en mij!

17. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Nou Rox... mannen zijn soms net zo vermoeiend als zon kleintje! Ik moet zeggen dat ik echt een topvent heb maar ook hier nu regelmatig irritaties zijn, maar ik gok dat dat ook een stukje vermoeidheid (lees slaapgebrek) is in combo met hormonen! Zit ik dan met mn Hb van nog geen 5 (errug laag dus) en moet dus veel rusten en hij vindt het dan gek dat ik graag de nachtvoedingen wil delen... Nee hoor ik sla de nacht graag over... pppfffff... mannen....

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Tja hier wrijft het ook wat meer en sneller tussen manlief en mij.
    Zo vind hij dat Kinley zich aanstelt als ze gaat huilen omdat ze b.v niet meer in de box wil en laat haar rustig brullen.
    Als ik haar dan oppak om te troosten dan verwen ik haar volgens hem weer te veel en dat wordt dan later een probleem ;)
    Ik ga er niet eens meer tegen in en doe gewoon zoals ik het doe, heb ik hem ook gezegd en hij mag het doen zoals hij het doet als hij alleen met haar is (wat bijna nooit is;)).

Ja daar red ze het mee in de nacht, en zal ik je eens wat vertellen vaak drinkt ze het niet eens helemaal op.
    Kylian deed dit op een gegeven moment ook, op 1 of andere manier bouwen die kids van mij zelf hun avond voeding af. :D

Marieke wat een treurig verhaal toch meid, tuurlijk iedereen mist zijn/haar overleden ouder wanneer er belangrijke dingen in het leven gebeuren maar dit is wel heel dicht bij elkaar.

Ikbenhetmaar ik kan ook zo lekker klunsen hoor.

Hellen als er ook maar 1 haar op je hoofd zit die er ook maar aan denkt om zich te schamen dan kom ik die er persoonlijk uitrukken hoor ;):D

Ik zag erg mooie foto's van schitterende kindjes voorbij komen.

Groetjes Anita

19. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Heb wel alles gelezen, maar geen tijd om op iedereen te reageren. Sorry:(:( Heb wel hele mooie foto's gezien, wil binnenkort ook weer foto's van Gizem plaatsen.

Weekend was wel leuk, hebben twee dagen buiten deur gegeten met mijn man en Gizem :), Gizem slaapte gelukkig. Maar de oudste zoon van mijn man wil niet naar zijn moeder toe, zooo vreemd. We moeten hem pushen om te gaan (in het verleden probleempjes gehad met zijn moeder).

Met Gizem gaat het ook goed, ze slaapt 's nachts goed door en mama is dan uitgerust. Papa slaapt 's nachts door maar als mama flesje gaat maken staat hij ook op, want dan krijst ze :D maar hij slaapt dan gewoon door. Dus hier geen papa die nachtvoeding geeft.

@ booky, Nils is goed gegroeid!!

@Jusi, Kenji is ook mooi gegroeid!! en leuk om te horen dat je een goede moeder bent toch :)

@ Marieke gecondoleerd meid!!! het is gewoon dubbele gevoelens!!

Tot later!!

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier geen wrijvingen meer tussen mij een vriendlief. Mannetje heeft ADHD en heeft daardoor nogal moeite met veranderingen. Vind Noah ook echt fantastisch als die lief bij em zit en naar em lacht. Maar zodra die begint te huilen legt ie em in de box of bij mij.
    Hij blijft in het weekend altijd het langst in bed, hij vind dat ie het verdient omdat ie werkt. En dat ik er 's nachts uit moet en 24 uu rper dag moeder moet zijn telt niet. Vorige week was ik ziek en moest ondertussen gewoon voor de kids zorgen. Een paar dagen later was hij ziek en meneer ging in ze bed liggen en kwam dr niet uit voor de kids. En als ik em daar op aansprak ging die tegen me schreeuwen.

Ik wijt het aan de ADHD dat ie gewoon even tijd nodig heeft om zich aan te passen, was bij Rosalie ook zo. Daar doet ie nu alles mee, ook als ze even dr buitje niet heeft. En ik mocht tot de bevalling ook gewoon 1 dag in het weekend uitslapen en dan ging hij wat leuks doen met Roos.

Ik ga er van uit dat als Noah straks wat meer kan dat het dan ook weer over is.

Jou mannetje heeft ook ADHD toch Rox?? Misschien dat ie dan ook van het zelfde last heeft?

Deel Deze Pagina