September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @hellen: nou had ik even tijd om te lezen wat stevig ouderschap inhoudt. nou dat is toch alleen maar goed dat de mogelijkheid er is eraan deel te nemen. daar hoef jij je echt niet voor te schamen. een kennis van ons had ook zoiets. zij is maatschappelijk werker en kreeg op gegeven moment hulp van een andere maatschappelijke werker. het voelt misschien even raar maar haar heeft het iig geholpen.

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    dit zijn foto's uit een video dat ik had gemaakt van david. hier zie je duidelijk hoe boos hij wordt als het niet lukt om op zijn duim te zuigen. ik vind dit zo aandoenlijk

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    AAh Mare wat een lieve foto.

Ikbenhetmaar, en terecht dat je d'r buiten hebt gezet. Dat mensen dat niet (willen) snappen heh..

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ 5mare, wat een leuke foto's! :)

@ Booky, Ja had het echt even met haar gehad, Ik sta ook niet voor de lol savonds buiten een sigaretje te roken. Zit ook liever met een wijntje en een sigaretje op de bank. Maar mijn meisje gaat toch echt voor.
    Weetje wat ze zei toen ik haar buiten zette? ag jullie roken niet binnen maar 1 sigaretje die haar oma dan hier rookt kan geen kwaad. grr

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Babijtje, Jurre ook weer helemaal goedgekeurd, lekker hoor :D.

Slaapzak, Mats is hier helemaal weg van Bumba :(. Zodra hij de laptop ziet is het Bumba Bumba :D.
    Wat grappig dat Miss P er nu al zo op reageert :D:D.

Mare, wat leuk zo die fotootjes van David :). Wat een verdriet heeft ie dan heh ;).

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    ikbenhetmaar groot gelijk hoor, wij roken niet meer maar ook hier mogen de mensen binnen niet roken (dat doen ze maar lekker buiten onder het afdakje).

Hellen ik bedenk me net bekijk het van een andere kant, je krijgt nu een curcus die jou op dit moment helpt en waar jij later (let op er komt een moment voorbij ) anderen weer mee kunt helpen.

Mare hihih heerlijk zo boos kan Kinley ook worden, toch gaat het steeds beter.

Nu even iets mafs hier.

Wij hebben een rekening geopend voor Kinley.

Jan naar de bank en werd weer naar huis gestuurd met de woorden dat hij dat zelf wel kon via internet.
    Jan via internet de rekening geopend, krijgen netjes de papieren thuis, ondertekend en weer terug gestuurd.

Krijg ik net een brief van de bank, moet hij dus naar de bank toe om Kinley te legitimeren.
    Met andere woorden we moeten eerst naar het gemeentehuis om haar bij te laten schrijven in onze paspoorten en dan met dat paspoort en kind naar de bank en dan hebben we dan eindelijk de rekening.
    Dat is toch stom want ze hebben haar sofinummer al (het heet nu geloof ik burgerservicenummer).

Pfffffff wat een gedoe om een kind te leren sparen ;)

Groetjes Anita

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    OOh dat MEEN je niet :$:$. Wat een GEWELDIGE opmerking grrr.
    Ja kan me voorstellen dat het je 10x liever lekker op de bank met een wijntje een sigaretje rookt. Maar gelijk heb je hoor dat de kleine nu voor gaat.

8. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @mare; agossie toch. sneu om te zien he als ie zo boos is!

@ikbenhetmaar; online koopavond gisteren goed verlopen?? Nog 1 avondje te gaan toch?

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ babijtje,
    Ja ben nog bezig met de bestellingen te verwerken.:$
    Daarom heb ik eigenlijk ook geen tijd om te kletsen mja maak graag een uitzondering ;) heb bewust MSN al uitgelaten haha!
    Erg druk geweest dus en een hele mooie omzet, veel nieuwe klanten. Ik ben zeer tevreden. :)

Nu vanavond nog een keer en dan is het weer achter de rug.
    Zit alleen vanavond nogal in de knoop qua tijd, moet eerst linde ophalen om 18.00 bij mijn ouders want ben in de zaak vandaag.
    Maar de koopavondonline begint al om 18.00. Owjee..!

Ag ik zie wel hoe het loopt, hoe is het met jou?

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ikbenhetmaar, super dat het zo goed is gegaan. Hopen dat vanavond ook weer zo'n goede avond wordt.

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Genoeg meiden met irritante schoonmoeders zo te lezen...
    Daar heb ik gelukkig geen last van. :)
    Lijkt me wel erg frustrerend!

Mare, op deze foto zie je de acne idd wel goed. Wel zielig, of heeft David er geen last van?
    En wat flauw dat je die foto niet plaatst waar je onder de douche staat. :p

Ikbenhetmaar, Jurgen en ik roken ook allebei, maar idd niet meer binnen. Nou moet ik zeggen dat er bij ons in de familie en vriendenkring niet zoveel mensen (meer) roken. Maar ik vind het wel heel asociaal dat je schoonmoeder gewoon binnen aan het roken was zeg! :$
    Een tijdje geleden moest ik Jurgen ophalen bij zijn baas, en daar binnen wordt gewoon gerookt. Maar ik vond niet dat ik het recht had om te zeggen dat ze niet mochten roken, ook al had ik Kenji bij. Dat vond ik wel weer lastig, maar ik vond het wel erg irritant dat de vriendin van de baas en zijn dochter de ene na de andere sigaret op staken.. Jammer dat ze er helemaal geen rekening mee hielden.

Babijtje, heeft Jurre verder geen last van de prikjes gehad? Wel fijn slaapmiddel he. :D

Mare, geweldig die foto's. :D

Pluk, lekker omslachtig allemaal bij die bank. :(
    Bij de Rabobank hier hoefde ik helemaal niets te laten zien, of af te geven.

12. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    #1832 Tineke333, 3 nov 2009
    Laatst bewerkt: 3 nov 2009
    hey dames,

ben vandaag met ons mannetje bij het CB geweest voor z'n tweede prikjes. deze keer ging het iets beter. heb hem eerst aangekleed tot op z'n broek na. oma was mee en hield hem vast omdat mama niet tegen de spuit kan XD toen de dr klaar was heb ik hem gauw gepakt en getroost en oma snel z'n broekje aan gedaan. hem toen lekker ind de wandelwagen in de wrapper gelegd en naar huis gelopen. eenmal thuis, heb ik hem in z'n wrapper op het wippertje gelegd en ging hij even lekker slapen ca 30 minuten. ja en toen werd hij lachend wakker :$ ikke blij!!! wat een bikkel is het toch hahaha :D later om half twee z'n flesje gegeven en om 15 uur slapen gelegd in z'n bedje,waar hij nu 30 slaapt. ben benieuwd of hij deze keer weer koorts krijgt.

heb gevraagd over het aantal voedingen, moet hem toch 5 x voeden,dus betekent dat wij hem vor de laatste voeding toch echt wakker moeten maken ;) omdat de nacht ander te lang is voor hem, omdat als z'n buikje leeg is en dan gebruikt hij ja z'n suiker op,dat doet de lever en dat kan de lever nog niet aan.....:( :( maar rond 22 uur de laatste was ook ok zei ze.
    toen vroeg ik of ik op tijd moet voeden of zelf laten komen,zegt ze zelf laten komen............dus zei ik ja maar hij komt maar 4 x.............haar reactie: oh, ja 4x kan ook wel maar nu nog niet want hij moet 900 ml hebben tot 1000 ml en krijgt nu 200 ml per keer 5x per dag.en als ik dit over 4x verdeel zou dat 240 tot 250 ml per keer zijn en dat verschil vond ze te groot ineens. ja dat snap ik dan wel. dus nog n maandje 5 voedingen tot hij wat groter is en dan mag hij waarschijnlijk naar 4.
    en ze zei omdat hij nu 61 cm is en 6600 gram weegt zal hij binnenkort +- 2 weken boven de 200 per x mogen. rond 5x 220 ml. dus boven de 1000 ml. dat is helemaal niet erg zei ze. omdat hij groot is en ook sterk,kan hij dat wel aan volgens haar.dus we zullen zien.

hij is dus sinds 8 okt. 1054 gram aangekomen :D en bijna 3 cm gegroeid....man ja een grote stoere vent word het hahaha :p

13. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @jusi: ik weet dus niet of david er last van heeft maar volgens mij niet. alleen bij zijn oren is het dus echt gaan ontsteken, maar dat is nu al veel beter gelukkig.

@tineke: *.* wow wat een grote vent zeg! 61 cm en 6600 gr. pff dat duurt nog wel even voordat david zo groot is. maar wij zijn allebei ook niet erg groot dus dat verwachtte ik ook niet eigenlijk.

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    hihih toevallig heb ik net de Rabo gebeld om te informeren of hun dit ook deden.
    Nou nee dus als papa en mama er al een rekening hebben lopen dan hoef je alleen het bsn nummer door te geven.

Groetjes Anita

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Tineke, Storm is flink gegroeid zeg! :D Maar wat raar dat de CB's zo verschillend advies geven. Het CB hier zegt dat we absoluut niet over 1000 cc mogen komen qua voeding. :(

Mare, gelukkig maar dat David er waarschijnlijk geen last van heeft.

16. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    @ mare nou wij zijn ook niet groot. ik 169,5 cm en papa 180 cm. uit papas fam is een oom die erg groot is en uit m'n fam is het m'n vader die is echt een grote stevige vent:D ik zei he al tegen opa........... glanzende ogen die hij ineens kreeg :D

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0

18. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    ja ik snap er dus ook niks meer van ;) de wijkverpleegkundige zei toen ze afgelopen week nog hier was om de pacco inbakerdoek uit te leggen dat hij niet boven de 1000 mag. nou ja en nu zegt de doktor van wel,omdat ie zo groot is,dus ja...........

m'n schoonmoe zei dat ik ook m'n eigen gevoel moet volgen. ze kunnen allemaal vertellen,maar ze zijn niet 24 uur per dag bij je kind en 1x in 2 maanden oordelen over je mannetje is makkelijk gedaan.

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh, en Kenji doet deze maand mee met baby van de maand, net als Kinley van Pluk, Kenji van MijnKleine en Britt van MamotoB zag ik net. :D
    Dus stem op 1 van ons, maar het liefste op mijn Kenji natuurlijk. :p

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    waar kan ik stemmen dan?

Deel Deze Pagina