September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hoi Dames,
    Jeetje wat schrijven jullie veel.
    Wou gister nog op iedereen reageren maar Linde wou vanaf 12.00 niet meer slapen. Uiteindelijk is ze om 21.45 in slaap gevallen. Gek kind. Mja ze was niet helemaal lekker, koortsig (38.2) en na de fles spugen.
    Gelukkig heeft ze wel een goede nacht gemaakt, van 21.45 tot 7.15 dus ben wel tevreden hihi. Vanmorgen was ze koortsvrij dus ze mocht mee met opa naar huis want donderdag is mijn werkdag.
    Vannacht de hele nacht alleen geweest, mijn vriend had storingsdienst en moest overal en nergens naar toe. om 5.30 kwam die weer thuis, was al weg van 18.30
    Denk dat we die vanavond kunnen opvegen want hij moest om 8.00 gewoon weer op de zaak wezen.
    Linde is vandaag tot 20.00 bij mijn ouders, *lange dag, zucht*
    Maargoed ik heb koopavond en me vriend nog steeds storingsdienst dus ze blijft daar tot dat ik thuis ben.

En hoe is het met jullie dames? Ik kan het niet allemaal bij lezen want jullie gaan veelste snel.
    Ik lees wel iets over anticonceptie. De vk vertelde mij in de kraamweek dat ik direct weer met de pil kon beginnen. Dit heb ik dus ook gedaan.. waarom jullie niet als ik vragen mag?
    Wij ook nog steeds met condooms hoor, want vertrouw de pil nog niet hihi!

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Gister trouwens weer met Noah bij de HA geweest :( Hij had weer koorts terwijl net ze AB kuurtje is afgelopen. En de HA weet niet waar het vandaan komt. Ook heeft ie spruw en is z'n naveltje ontstoken, dus een kuurtje gehad voor de spruw deze keer en een zalfje voor z'n naveltje. Ben benieuwd waar die koorts vandaan komt....

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Anticonceptie, moet ook nog ff overleggen met de HA voor anticonceptie. Ik HAAT condooms. Ik gebruik de pil niet vanwege borstvoeding ;)

4. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @sofie 28
    tot 6 maanden overdag niet boven in der bedje laten slapen?
    sorry.. maar ik vind het de allergrootste onzin..
    nu heb ik Alisa ook veel overdag in de box te slapen, maar voor Alisa maakt het echt niks uit waar je haar legt..
    ze slaapt ook op de bank als het moet.. zolang ze maar op der buikje wordt gelegd..
    vanaf zo 3 maanden kan je ze gaan verwennen volgens mij.. als je ze tot 6 maanden niet in der eigen bedje legt
    hoe wou je het daarna nog voor elkaar krijgen dan :(
    @slaapzak
    wat geef jij miss P nu wat betreft voeding en verdikking van de voeding, zodat ze zolang doorslaapt?
    @Sembem
    hoe en waar download jij de spellen? welk programma enz?
    @Jesenmo
    misschien valt het wel hartstikke mee en is er niks ernstigs, maak je niet te druk hoor meid want dat voelt je kleintje ook!
    sterkte 9 nov!
    @Andi
    zou je een foto willen maken van hoe Kyrian ligt in de draagzak als je hem draagt?
    ik heb em ook die minimonkey, maar ik vind dat Alisa er zo gek in ligt!
    @Slaapzak
    wat leuk, al die aandacht bij het wokken :D zeker als je er een bekende klant bent :D
    wij hebben dat ook bij de japanner.. 2 keer tijdens me zwangerschap geweest en in dec gaan we met de kleine..
    als ze tenminste laat zien dat ze lief in de wagen kan blijven :D
    @ikbenhetmaar
    jutenjul is toch jouw winkeltje?
    ga ik zeer binnenkort is ff in de uitverkoop shoppen! heb al een paar leuke dingen gezien!
    wat een muts ben ik ook dat ik het niet 2/3 nov heb gedaan :(

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Ariel, Met bv snap ik idd dat je de pil niet gebruikt. :)
    Waar zit je aan te denken dan qua anticonseptie?

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Torties,
    De uitverkoop begint dit jaar heel laat hoor!
    Je mag voor deze keer nog gebruik maken van de actie.. maar sst niet door vertellen he. ;)
    20 % Korting op alles (dus gaat nog van alle prijzen af) en gratis verzending bij 20,- of meer.

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik neem een spiraaltje. Want anders ben ik dalijk weer zo snel zwanger :( Niet echt de bedoeling :D

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
  9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Mijn vader was laatst ook even bezig zeg, me moeder vroeg mij hoe het zat met anticonceptie, (gewoon geinteresseerd) dus ik geef antwoord. zegt me vader, hoezo? je kan ook gewoon niet ####
    Dan heb je al die rompslomp ook niet.

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ghehe nee niet echt, vond deze 2 echt dicht genoeg op elkaar :D

11. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @mare; fijn joh dat je maandag naar de arts kan. Ben benieuwd

@eerised; getsie joh dat ze waarschijnlijk de mexicaanse griep hebben, dan komt het toch ineens wel heel erg dichtbij. En ook gecondoleerd, inderdaad een jonge leeftijd

@Jusi; leuk filmpje zeg! Lekker vrolijk

@ikbenhetmaar; pffff heftig joh dat werken van je vriend. is toch niet normaal om half 6 thuis en om 8 uur al weer werken

@Ariel; get wat vervelend dat Noah nog niet lekker is. Hoop dat het snel beter gaat.

Hier is het vandaag rampendag. Jurre spuugt weer zo onwijs veel. Is veel aan het huilen en wil alleen maar bij mama zijn.

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Ariel,
    Wil je wel een 3e?

@ babijtje, ja zeker heftig. en dat heeft die een week lang. 4x in het jaar gelukkig maar. en betaald heel erg goed. :D

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ah en Jurre ook al spugen. Zielig is dat he bij die kleintjes als ze niet lekker zijn. Beterschap! :)

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja we willen wel een derde, maar wel pas als Rosalie op school zit. Moet er niet aan denken dat je er 2 rond hebt rennen en 1tje nog heel klein is :D

Balen dat Jurre weer zo spuugt Babijtje :(

15. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    @Sembem
    hoe en waar download jij de spellen? welk programma enz?

Ik download ze bij romulation.net.
    Pak de spellen dan uit met winzip, zet ze in een map met allemaal andere gedownloade ds spellen en kopieer ze dan op het geheugen van de dsi kaart.

16. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Aaaah die Jurre, succes vandaag met hem Babijtje.

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Ariel,
    Kan me voorstellen dat 2 rondrennend thuis dan erg druk is :)
    Hier blijft het bij Linde. Had wel graag een broertje of zusje voor haar gezien maar helaas zit het er niet meer in.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Vin die wil eigenlijk 8 kinderen, maar heeft wel door dat dat niet haalbaar is :D

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    8 Jeetje?! respect haha!

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Waarom zit er geen brusje in voor Linde als ik vragen mag?

Deel Deze Pagina