Leuk zeg dat jullie het al kunnen voelen aan de buitenkant, ik kan dat zelf nog niet en mijn vriend dus al helemaal niet
Bij m'n eerste voelde ik hem rond 17 weken.... dus nu zit ik er als het ware een beetje op te wachten. Maar ja, het komt vanzelf en misschien heb ik het al wel gevoeld maar weet ik gewoon niet meer dat het aan het begin zo voelt. Ik herinner me alleen nog het harde trappen en de gekneusde ribben....
meiden met goede echo s gefeliciteerd! weer een stapje verder!! ik mag morgen om 9.45, de 20 weken echo. spannend. hier thuis alleen maar zieke meisjes. keel en oorontsteking... moeder zijn is dan best zwaar. zeker als je zelf ook niet veel waard bent en zwanger bent. maar goed. we gaan maar door. heb mijn zusterspakje al aan.
ja, het is gelukkig weer bij die ene keer gebleven. weer die overgevoelige baarmoedermond dus. weet dat het geen kwaad kan, maar mn gevoel gelooft daar moment supreme nog niet in. Spannend joh morgen geslachtsbepaling. veel plezier alvast!
wow wat een superbaas zeg. kan me voorstellen dat je weer verliefd bent. zo schattig weer zo'n heel kleintje
fijn dat alles weer goed was. Vandaag een echo en dan mrogen weer? Wow, wat luxe. Zonde zeg dat je neit meer in de zon mag
@daantje beterschap ! @prulleke, beterschap voor je meisjes... @scheren, jup... hier ook al wel last van... voor zoonlief geboren was gingen manlief en ik nog altijd saampjes onder de douche, dus hij ging mij dan ook scheren het scheren lukt nu nog net.... zometeen maar eens kijken hoe ik het op ga lossen @namen, jongensnamen vonden we moeilijk, meisjesnaam waren we het meteen over eens ( naam van zoonlief ook toen ik hem bedacht heb maar pas bij de 21 weken kwam ik op die naam )
Fijjn hoor dat je ukje helemaal is goedgekeurd. tuurlijk is het een mooi kindje. zijn alle septemberkindjes
hierbij ook al vast een foto van de meisjes kleertjes die we tot nu toe hebben ( maatje 50/56 ) maatje 62/68 hebben we ook een hoop van maar dat zit nog in tassen en die leggen we voorlopig even op zolder de rompertjes zitten hier niet tussen, die liggen in de commode,
Hier duurt het ook nog wel even voordat manlief ons kindje kan voelen hoor. Het is bij iedereen weer anders. Scheren: scheren begin ik niet aan, want als ik scheer groeien de haartjes vervolgens naar binnen en dat is vervelend. Bij mij dus dat spul wat je er dik op moet smeren en dan 3 á 5 minuten wachten en dan met een spatel de haartjes weg halen. Bij de vorige zwangerschap mocht manlief er een tijdje voor gaan zitten hoor. Lastig he als je niets ziet of er niet bij komt. Zal ik nu ook weer laten doen Geslacht wordt voor ons 27 april duidelijk als de uitslag komt van de punctie en 4 mei hebben wij onze 20 weken echo. Ik moet nog even geduld hebben dus. (en eh ... ik vertel het dus niet ).