@sann, ja de gyn wou me nog zien voor ik de guo kreeg, en dat kon alleen 19 april, en 20 april heb ik dus de guo, ik had ook eigenlijk geen echo verwacht omdat ik dus morgen een uitgebreide echo krijg, maar ze wou zelf ook even kijken, en ik denk bij mezelf als er echt iets verontrustends te zien was geweest ik het vandaag wel zou weten, ( qua open schedel of open ruggetje) maar ik vond het natuurlijk allang prima volgende week weer een afspraak... @ kleertjes, er zit echt een hoop tussen van mijn zusje, haar dochter ( nu 3 maandjes ) was redelijk groot bij de geboorte en heeft maatje 50 niet aangekunt, en 56 weinig aangehad, dus veel kleertjes zijn bij mij terecht gekomen we willen nog wel een paar leuke setjes kopen, maar dan hebben we ook wel een keer genoeg denk ik rompertjes hebben we er nu ook een stuk of 20 van liggen in maat 50/56 geniet er wel van... vind het heerlijk om in die kast met kleertjes te kijken, en dan soms even zo'n setje neerleggen en dan kijken hoe klein of het eigenlijk is en dan te bedenken : nog zoveel weken en dan ligt onze prachtige dochter in deze kleertjes.... hmmmm * zwijmel * *zwijmel*
hallo!! Zo ik heb even kunnen regelen op me werk dat ik woensdag lekker vrij ben HEERLIJK.. Maar ja ik moet morgen wel een uurtje eerder beginnen .. maar ja dat heb ik er wel voor over hahaha Net had ik behoorlijke buikpijn maar dat is nu weer over gelukkig.. ( komt door die vervelende pds) Nog 1 weekje en dan mag ik eindelijk ook weer een echo laten maken.. werd wel tijd ook hahaha.. maar goed ik ga even boodschappen doen en dan ga ik heerlijk genieten van me vrije avond.. ik zal ook eens kijken of ik straks een buik foto erop krijg want die wil ik jullie ook wel ff showen maar dat wordt vanavond denk ik xxxxx
@ Mejojo en Seth, wat fijn, weer twee goede echo's erbij.. Kwam alleen even kijken of er al nieuws was over de echo's.. Kom straks even alles terug lezen.. Nu weer even verder met de poets..
Bekijk bijlage 66506 Hey meiden, ik heb echt al een hele tijd niet meegeschreven hier, maar ik wilde jullie toch nog wel even mijn buik(je) showen. Deze foto is gemaakt met 19 weken en 4 dagen. Vind het nog best meevallen eerlijk gezegd, mag van mij nu wel heel hard gaan groeien . Morgen hebben we de 20-weken echo! We zijn allebei zoooooooooo ontzettend zenuwachtig en tegelijkertijd heel benieuwd of we een zoontje of een dochtertje krijgen. Ik ben verder niet echt actief in dit topic omdat het me allemaal veel te snel gaat haha. P.S. Let niet op de slechte kwaliteit foto, zie nu dat hij niet zo mooi scherp is!
Ik ga het toch even vragen, misschien kom ik heel blond over (valt in werkelijkheid wel mee ), maar wat is een GUO??????????
haha nee hoor je komt niet blond over, de meesten krijgen een seo dit is de gewone standaard 20 weken echo., als daarop iets gevonden word sturen ze je door voor de guo SEO, de 20-weken echo Iedere zwangere heeft de mogelijkheid om dit onderzoek te laten verrichten. Niet alle afwijkingen wordt herkend tijdens de SEO. Ook als het onderzoek een goede uitslag heeft opgeleverd, bestaat er nog een kans dat het kind toch een ernstige afwijking heeft. Verder komt voor dat er afwijkende beelden worden gezien die geen direct medische consequenties hebben, mogelijk dat deze vanzelf verdwijnen. Dit kan veel onrust teweeg brengen. GUO Dit onderzoek wordt uitgevoerd wanneer er een afwijking tijdens de SEO wordt gezien of wanneer in jullie familie bepaalde aandoeningen voorkomen. Dit onderzoek wordt uitgevoerd in speciale, derdelijns centra ik krijg dus de guo vanwege mijn aandoening, onze dochter kan problemen krijgen met haar hartje tijdens mijn zwangerschap door ssa antistoffen
@kleertjes...heerlijk om te snuffelen door alle kleertjes...ik heb laatst de zolder opgeruimd en alle spullen die ik npdig heb en kleding voor de eerste maanden apart gezet zodat ik het alleen naar beneden kan zetten om te wassen...wil zo graag het bedje en de box in elkaar zetten, kast opruimen en de kleertjes wassen maar is nog veelste vroeg... we hebben wel al een nieuwe kinderwagen gekocht...een 2e handse maar amper gebruikt, nog hardstikke netjes en ziet er nieuw uit, is nog geen 3 jaar oud...die heb ik wel gewassen wat er te wassen valt dan...de oude kinderwagen ga ik met koninginnedag verkopen...de nieuwe is een x-adventure...welke weet ik niet maar het heeft 4 wielen...
hihi mejojo, leuk he spullen inslaan.. Hier ook al los gegaan Dit hebben we de dag van de echo gekocht/kado gekregen Bekijk bijlage 66549 vind wel zonde heb nog dozen vol staan(meisjes kleren) op de zolder, en al een hoop weggegeven.. Maar eens even kijken wat ik daarmee ga doen.. mandy mooi buikje patriciak: lekker een extra dagje vrij, dan maakt dat uurtje eerder beginnen ook niks meer uit.
ik heb deze kinderwagen.... http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/203492-combi-kinderwagen-x-adventure-cross-over-zwart-z-g-a-n.html
Hoi meiden! Vind het zo leuk dat alle echo's goed waren vandaag! Hopelijk is de trend voor de komende tijd gezet!
Meiden met goede echo's GEFELICITEERD!! Hier vandaag dus de nieuwe slaapkamer geschilderd. Het is erg mooi geworden. Verder nog op pad geweest voor een mooie barokke stoel nog niet gevonden haha.... en boodschappen gedaan. Nu dus moe en lekker met de laptop op schoot op de bank. @scheren hier lukt het redelijk maar heb weinig tot geen zicht meer hahaha...... maar op de tast lukt aardig Wij hebben 28 April de 20 weken echo om 9:30 uur!
zoek je zo een prinsessen-barok stoel? op babydump hebben ze er hele mooie! deze gaan wij kopen: Holland Glamour Fauteuil Zilver Zwart | Fauteuils | Baby-Dump maar dan in het roze
Meiden als jullie naar jullie beebje luisteren met de angelsound (of andere) waar houden jullie deze dan? Heb het gevoel dat ons meisje nog altijd zo laag zit.. tis te zeggen: om de hartslag goed te horen moet ik em echt net boven de (ingebeelde) start van haarlijn houden.. hoger richting navel hoor ik geen hartje.. jullie?
Ik heb precies hetzelfde lola.. Was laatst ook al aan het denken of ie niet te laag zou zitten, maar mijn baarmoeder groeit netjes dus hij/zij zal daar wel prettig liggen denk ik ..
Thnx maar zo'n stoel hebben we al voor Jesse nu zoek ik en stoel voor volwassenen voor achter het buro op onze nieuwe slaapkamer. Soort eetkamer stoel model.