Ja vind het echt mooi om bij op het kamertje te zetten zo he! Mooi sierstuk en ja hij zal ook wel gebruikt worden
mss doordat (door de zwaartekracht) het vruchtwater en dus het deel van het beebje dat de hartslag het best geleid laag zit? zoiets
Ja natuurlijk mag je dat vragen hihi.. dat is prikkelbaar darm sydroom... bijna iedereen heeft het alleen de vorm die ik heb is wat heftiger .. als het waren reageren mijn darmen heel heftig op bepaalde kruiden en eten en drinken en dan zit ik de hele dag op de wc ... alleen het vervelende is dat er niks aan te doen valt dan alleen opletten wat je eet en drinkt .. bijvoorbeeld sinaasappelsap.. werkt bij de meesten mensen al laxerend en bij mij 5 keer zo snel ik drink het en binnen 5 minuten ligt het eruit.. Maar het meest vervelende is dat je nooit kan weten welk eten of drinken je niet kan nemen ( zoals ei chinees sinaasappelsap appelsap en kip daar weet ik het wel van dat ik het niet moet nemen) maar het kan met alles zomaar opkomen.. Ik moet wel leven naar een soort of dieet maar ik hou me er niet altijd aan omdat ik dan teveel moet laten staan en daar heb ik echt geen zin in en soms kan ik gewoon iets eten zonder dat ik ook maar ergens last van heb.. dus tja.. pff sorry voor de lange rare uitleg hahaha.. @all... buikfoto gaat vandaag niet meer lukken maar hoop dat het morgen wel lukt.. xxxxxxxxxxxx
lola ik hoor ze ook nog laag hoor terwijl mijn baarmoeder ook al ruim boven de navel zit. Ik hoor de hartjes iets onder mijn navel. Schoonzus belde net dat mijn nichtje de vijfde ziekte heeft en dat het dus besmettelijk is en gevaarlijk voor zwangere vrouwen en dat ik het morgen wel even moet melden in het ziekenhuis. Ik heb haar afgelopen donderdag gezien maar niet echt vastgehouden ben wel redelijk dichtbij geweest om te kijken naar haar vlekjes in de nek enzo maar heb er helemaal niet bij stil gestaan dat dit wel eens niet goed kon zijn voor mezelf en de kleintjes, beetje aan het balen nu
zou kunnen. ik denk hier dat het ook komt omdat mn placenta aan de voorkant ligt. Zo laag zit ik daar dus onder
@ktje, ook al een hoop setjes leuk om in te slaan hé @ lola, mooie stoel !! @hartslag, ik had bij zoonlief vanaf de 25 weken elke week een ctg scan bij zoonlief, (hartslag luisteren) deze zat altijd... echt altijd links onder !! dus hij is altijd laag gebleven, @jane, ik weet niet hoe erg het is als een zwangere vrouw in aanraking komt met de 5e ziekte de 5e of de 6e ziekte kan besmettelijk zijn..., morgen ff navraag doen.... ik heb van de week 2 cars schilderijtjes gekocht (die je zelf nog moet verven...) maarja... dat verven dat lukt ons echt noooooit haha hebben een paar stiften gekocht en zijn de hele avond al aan het kleuren haha ( word nog mooi ook nog ) moet zeggen.... best gezellig zo met zijn 2tjes aan tafel kleuren nou, ik ga ff verder met kleuren en daarna lekker naar bed, heb zo'n zin in morgen, nog een keer kijken naar onze meid, en dit keer echt lekker uitgebreid
jane heb ff gezocht en dit gevonden... Je kan met het virus besmet raken door intensief contact met iemand die besmettelijk is (kinderen met de 5e ziekte zijn besmettelijk in de week vóórafgaand aan de huiduitslag, ten tijde van de uitslag zijn ze niet meer besmettelijk).Intensief contact is b.v. in het gezin, of als je op een kinderdagverblijf of school werkt. Het ophalen van je kind van school, waar kinderen met de 5e ziekte zijn, geeft nauwelijks risico. In 90% van de gevallen zal de zwangerschap ondanks de infectie normaal verlopen. Er zijn geen aanwijzingen dat het doormaken van de infectie leidt tot aangeboren afwijkingen bij het ongeboren kind.Zwangeren die zich zorgen maken omdat er vijfde ziekte in hun gezin voorkomt, kunnen door bloedonderzoek laten nagaan of zij al afweerstoffen hebben tegen de ziekte. ik zou het echter idd even aankaarten
Dankjewel ktje ik ga het morgen wel even navragen. Lekker naar bedje toe en morgen een spannende dag. Welterusten iedereen
Zo ik kom even de crea bea uithangen hier.. Heb eindelijk mijn cadeautje af wat we aan de peter en meter willen geven als we ze gaan vragen.. Had er een heleboel ideeen van en dit is uiteindelijk het resultaat geworden.. Zelfs vriendlief vind het leuk geworden .. Hier komt ie dan.. Bekijk bijlage 66609 Het is een foto lijstje van de ikea.. Ik heb onderin blauwe en roze muisje gedaan, want niemand mag weten wat het wordt.. Ik heb in het midden een speentje geplakt.. Ik doe het nog inpakken en er komt nog een slabbertje bij met; 'ik ben tante's knuffel'.. Hoop dat jullie het kunnen lezen, ben benieuwd wat jullie ervan vinden..
Wauw amigo hoe leuk!!! Zal ze heel blij mee zijn!!!! Topcadeau! Succces aan de meiden met echos vandaag!
Amigo echt mooi zeg! Ohja gisteravond heb ik in bed voor het eerst een schopje gevoeld toen ik mijn hand op mijn buik legde.
Oh Jane wat leuk!! Succes bij de echo straks! Genieten van je kleintjes!!! Ben zo benieuwd wat het wordt!!!! Ik vertrek zo werken maar ik kom straks piepen!
Lola ik ben ook zo benieuwd! Ik zal wel pas tegen het eind van de middag komen aangezien we pas om 13.45 de echo hebben en misschien daarna nog ff de stad in gaan.