September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen dames!!

Hoe is het hier met iedereen?
    Iedereen met echo succes!!! Ik mag volgende week woensdag...aaaahhhhhh....
    Ik hoop wel dat het weernu eindelijk eens wat mooier gaat worden want dit binnenzitten is niks he! Zondag was heerlijk maar gister was zwaar ***....
    Ik voel de baby nu echt heel duidelijk schoppen, zelfs als ik mijn hand onderin mijn buik houdt schopt ze!! Mijn dochter hield dan altijd op hahahaha..

Jeetje wat een hoop kleren hebben sommige al!! Wij hebben niet eens wat gekocht nog hahaha, gaan we volgende week na de echo doen.

@Amigo hey wat grappig, dat schilderijtje komt mij heel bekend voor....

2. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Goedemorgen dames,

@amigo.. super mooi en een heel mooi versje.. :)
    @jane.. succes vandaag met de 20 weken echo...:)
    @cindy... ik moet ook nog wachten tot volgende week dinsdag8)

Heb even gauw overal over heen gelezen want ik zit al op me werk en de doven mensen hebben zo s`morgens vroeg ook al een tolk nodig haha niet dat het erg is hoor ik doe het met liefde voor ze...

Ik ben vandaag

:):)17 weken:):)

xxxxx

3. Alita

Alita Niet meer actief

nog een weekje geduld patricia aaaaaahhh.....

4. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Goedemorgen allemaal,

mamanouk controle gyn
    Mejojo GUO21 weken

Ktje afspraak VK
    Jane1983 20 weken echo
    Mama van Sepp geslachtsbepaling

Alle bovenstaande mama's, veel succes vandaag. Ik ben benieuwd naar al jullie verhalen!

Groet,

Hadassa

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    veel succes meiden met jullie afspraken

6. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    mamanouk controle gyn
    Mejojo GUO21 weken
    Ktje afspraak VK
    Jane1983 20 weken echo

succes meiden

@cin... ja nog een week erg he is dat ik wil ook niet wachten.. pff duurd allemaal te lang hahaha.. maar ja ik hoop maar dat die week zo om is

xxx

7. Amle

Amle Niet meer actief

Uiteraard van mij ook succes en veel plezier!
    Ben benieuwd ;)

8. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ok nou daar begrijp ik wel enigzins iets van, ik heb namelijk ziekte van Crohn dus wat betreft darmen en dagen op de wc zitten kan ik met je mee praten ;) wat een ellende zeg.. maar het voordeel van zwanger zijn is dat ik na de 1e 3 maanden eigenlijk geen last meer heb.. alleen na de bevalling komt er een hele heftige periode aan en dat is wel naar :x maar bedankt voor je uitleg!

9. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Goeie morgen en de meiden met afspraken SUCCES vandaag he :)

Kleding voor de kleine: Begin ik ook nog niet aan.
    Als het een jongetje blijkt te zijn, dan heb ik nog heeeeel veel liggen, dus dan ga ik niet veel kopen. ;)

Ik ben nu meer bezig met het uitzoeken of zelf maken van een bed voor de kleine man, dan kan de nieuwe kleine man of kleine vrouw in de ledikant.

Het weer:
    was hier gisteren ook nog prima hoor. Niet zo mooi als zondag, maar verder niets te klagen. Vandaag ziet het er iets grijzer uit.

Gevoel in mijn buik: af en toe voel ik wel wat, maar nu ook twee dagen niets. Dat valt dan wel op, maar dat is ook normaal.
    Hoop binnenkort toch wel weer wat te voelen en liefst nog wat meer.
    Ach .. we gaan het zien en merken. :)

Fijne dag allemaal ;)

10. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Wauw!!! Amigo! Wat leuk gedaan!

11. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Oei Patriciak, dat is vervelend zeg.
    Mijn darmen zijn ook altijd wel al gevoelig en ik moet letten op wat ik eet, maar ik heb het nog niet zo erg als jou.
    MamavanSepp, de ziekte van Crohn, dat is ook heftig en soms erg ongemakkelijk.

12. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Mejojo GUO21 weken
    Ktje afspraak VK
    Jane1983 20 weken echo

Ha Meiden! Jullie allemaal succes vandaag! Ik heb vandaag om 11.30 de echo voor de geslachts bepaling! Ik ben echt zenuwachtig! Ik heb er de hele nacht over gedroomd!

Ik laat het jullie zsm weten!

Voor de rest fijne dag vandaag ahhhhhhhhhhhh ik ben zoooooo zenuwachtig

13. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    @echo meiden
    veeeeeeeeeeeeeeel succes !

@dromen
    heb vannacht gedroomd dat mijn buurvrouw men gyn was en dat het een jongetje werd, ben benieuwd !!! had duidelijk piemeltje gezien !

@gevoel

ECHT SUPER !! sinds twee dagen voel ik beeb dus dagelijks bijna heel de dag door als ik aan men bureau zit !!!!!!!!!!! zo een gelukzalig gevoel dat dit geeft, eindelijk begin ik te beseffen dat er echt een beeb zit, en begin ik ook een band te voelen......

vanmorgen weer even plots emotioneel in tranen, zomaar uit het niets, raar mens denk ik dan bij mezelf !!!

14. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    wauw amigo leuk hoor...

rest van de dames met een afspraak vandaag veel plezier en succes...

Ik hoef alleen maar even langs de vk, maar hopelijk kan ze me een beetje geruststellen. we hebben namelijk het echte "gevalletje"van onze beeb niet gezien, alleen een witte punt(van het scrotum) wat volgens de echoscopiste 100% zeker een jongetje was. Hij had de navelstreng en precies op liggen dus kon ze het ons niet goed laten zien... Nu blijf ik in mijn achterhoofd zo'n idee hebben van stel nou dat.......
    Onzin vind mijn mannetje want die vrouw is docente echoscopie en ze had het ook al eerder gezien dat het een jongetje was dan dat ze ons liet zien.
    Maar toch voor mijn gevoel zou het beter zijn geweest als ik het in beeld had gehad... hihi

we hebben dan wel nog een pretecho meja das pas 7 juni(lang genoeg dus om me helemaal gek te maken)

15. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben gister geweest voor de echo.
    Alles zag er goed uit een de groei lag precies op schema!
    Heb alleen geen mooie foto's de kleine spruit lag er niet goed voor. We konden niet veel zien. Maar de gyn heeft de belangrijke dingen kunnen controleren!
    Sorry dat ik gister niet meer gepost heb, maar het was zo'n heerlijk weer nog dus we zijn na de echo nog naar speeltuin geweest met dochter. Deze ligt vlak bij het ziekenhuis. En 's avonds naar bingo geweest.

Amigo wat leuk zeg dat fotolijstje!

16. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    hey meiden,
    ik ben er niet veel, maar lees wel wat mee,
    ben zo druk met alles... en vooral weekend ben ik niet veel achter de pc.
    Maar wil de meiden die vandaag op controle of echo moeten succes wensen... ik moet ook naar degyn, en vraag gelijk even of hij het geslacht ook wil zoeken, vorige keer bij andere gyn gedaan.

even over dromen, ik heb zo raar gedroomd vannacht... droomde over een meisje...we zaten in 1 of andere kanelbaan, maar je kon heen en weer slingeren, net als een zweef, en ik dacht nog omdat ze voor mij zo wild deden, straks gaat het mis, en ja hoor toen ging het mis, zo een stuk of 5 mensen eruit gevallen, op elkaar ook nog wel en onderaan lag "mijn meisje", (al paar jaar oud)
    zo raar allemaal...

de kleine voel ik hier ook elke dag wel even, meestal savonds als ik achter de pc zit... hihi...en het hartje vind ik overal in mijn buik... elke keer moet ik ergens anders zoeken.

hier ook alweer de 20 weken gepasseerd.......gaat snel hoor...

maar goed ook al schrijf ik niet veel mee, ik denk wel aan jullie... :D

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Sebasel fijn dat alles goed was, jammer dat je beeb er niet goed voor lag.

Dromen ik heb vannacht gedroomd dat we meisjes krijgen. Eerste gevoel
    zei jongens maar het kan echt beiden kanten op.

Lig nu even lekker te relaxen in bad

18. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    meid ik ken je gevoel, mijn gyn zei ook je krijgt een ........ maar ik wil het nog een keer zien, haha dus ik ga het straks nog een keer vragen, en anders morgen bij de 20 weken echo.

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @darmziektes....mijn man heeft collitus ulcerosa...hij heeft het al meer dan 10 jaar en ben er gewent aan geraakt en heb het met hem te doen als hij weer een aanval krijgt...hij heeft het nu ook weer sinds bijna 2 mnd en hij slaapt beneden omdat hij anders de wc niet red...wat ik wel soms irritant vind is dat als ik naar de wc moet (wat ik ook vaak moet doen want ik drink heel veel en vooral melk) dan zit hij op de wc en als ik het te lang ophou dan krijg ik krampen...wou dat we 2 wcs hadden

20. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    sebasel jammer dat je baby niet goed lag om eenl euke foto te krijgen...

jane, heerlijk in bad, hoe laat mag jij op de echo en hoop voor jullie dat ze het nu wel kunnen zien hoor....oh ja om kwart voor 2 was het toch?? nou succes ik ga er van door

Deel Deze Pagina