September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

moeilijk eigenlijk.... want als ik kijk tussen afstand kontje... en afstand balletjes... (ja ik druk het gewoon plat uit) lijkt dat zoveel...:(

Alhoewel het bij zoontje lekker aan t ronddobberen was.... net als bij papa('s) als die in bad zitten....:D

2. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @alien
    Ik heb even gegoogled op lemon sign omdat ik eigenlijk niet wist wat het betekende :) ik hoop echt voor je dat eruit de echo volgende week blijkt dat julie kindje toch helemaal in order is :) Maar misschien ik vragen wat er met jullie dochtertje aan de hand was :) of heb ik daar helemaal over heen gelezen? :) als je het er niet over wilt hebben is dat natuurlijk ook helemaal prima :)

3. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    He seth is dat eigenlijk jullie hond? en zo ja is het een staford?

4. Seth

Seth Niet meer actief

idd Amerikaantje, is eind februari net 1 geworden...

5. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    mooie hond hoor! Wij hebben zelf 2 dobermanns.

6. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    En zie hier onze hondjes.. Ik denk niet dat we ze gezellig samen gaan uitlaten ;):D

7. Seth

Seth Niet meer actief

hij is alleen beetje te groot...;)
    Woog al 41 kilo...en veel te hoog.... maar echt n schat...
    Dit is trouwens de enige foto dat hij "lacht" meestal ziet hij er sullig uit...

8. Seth

Seth Niet meer actief

mijn hond is ECHT niet dominant... klungel gaat plat op zn buik liggen bij chi's... en als een hond vals uitvalt... gaat klungel staan kwispelen...

heet Bones trouwens...:D

maaruhhh misschien maar pb-en... hahahaha anders wordt een hondentopic..

9. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Jeetje 41 kilo! Moet je nagaan mijn honden zijn 35kg en ongeveer 62cm hoog ! Ik vind het wel een schatje hoor!

10. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
  11. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    ahhhh wat een moppie! Nu zijn dus de stafords in ieder geval in de meerderheid ;) ben benieuwd of er nog meer dames zijn met hondjes

12. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    ;) inderdaad!

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hier alles goed. Jesse en ik houden een relaxt ochtendje en vanmiddag gaan we schoenen voor hem kopen :D

14. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    Alien, wat een rot nieuws zeg, ik ga voor jullie duimen en hoop dat jullie eigen arts snel terug zal zijn, ik zal ook eens googlen wat 'lemon sign' is...

prulleke, ook zal ik voor jullie duimen, nog 1 dag...en goed alles vragen wat je wilt weten he...

meiden met goede echo's gefeliciteerd, zag ook hele leuke foto's voorbij komen... echt super...

Ik mag vanmiddag en hoop ook leuke foto's te krijgen, als ik vanmiddag weer bevestiging heb van het geslacht horen jullie het dan ook hier van me...:D

15. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @mamanouk veel plezier vanmiddag!

16. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ik heb zelf ook een hond, een 2 jarige engelse cocker spaniel... van karakter is het een echte janet, zoals ze bij ons in belgie zeggen...

zal straks thuis even een foto met jullie delen, zijn naam is Hitch... vandaar mijn nickname ook :)

17. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ben benieuwd!

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @all Ik zou ook een septembermama zijn geweest, als ik niet een vmk had gehad op 5 januari 2010. Nu wilde ik jullie toch even vertellen dat ik weer positief getest heb en nu voor januari mama ga. :D

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat?

Liefs
    Wendy

19. Seth

Seth Niet meer actief

had het gisteren na mn berichtje bij de jan.mama's ff nagekeken, want je kwam al "bekend voor"....
    nogmaals gefeliciteerd!!!:)

20. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Hmm... waarom denk je dat..., nee hoor, dat heb ik helemaal niet! Jane haar stem heb ik een keer gehoord op een filmpje, daarbij had ik een beeld van haar! En ja, ik vind haar een eche meiden mama haha!!!

Hoe jij eruit ziet... euhhm... slank weet ik al, lang haar heb je ook dacht ik... je uit je altijd erg stellig en duidelijk, wat iets over jou zegt idd. Jij bent geen "meisjestype", meer een jongenstype... hiermee bedoel ik je eigen uiterlijk en houding. Niet dat je je als een jongen gedraagt... maar ik denk niet dat ik ou zou tegen komen bij de nagelstyliste en dat jij uren aan je uiterlijk en haar kan spenderen. Echt zo'n type, doe maar normaal, dan doe je gek genoeg! Wees eerlijk en recht door zee... zoals je zelf ook bent. Je bent geen zwijmeltypetje en ook geen pieperd. je bent denk ik wel best hard voor jezelf, en houdt graag de controle in de hand. Jij zal niet snel over je heen laten lopen, door je houding kan je mensen afschrikken en weg jagen... maar als men verder kijkt als jou "stoere" buitenkant, zien ze een hart van goud, en komen ze erachter dat het zeer de moeite waard is om je te leren kennen. Ik heb zo'n idee dat jij een "vriendin" vor het leven kan zijn van iemand, niet teveel mensen trouwens om je heen... Tevens ben je erg gesteld op je privacy, maar ben je zeker ook gastvrij.

Er komt een zin in mij op, die je niet verkeerd op moet vatten maar waarvan ik denk dat het op jou van toepassing is.... "Je bent zo trouw als een hond!".

Misschien zit ik er helemaal naast.... nu ben ik ook benieuwd naar jou interpretatie van mij natuurlijk.....

Knuf,

Hadassa

Deel Deze Pagina